Skocz do zawartości

Model 3D: | d o o d l e s |


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

ten z postu 794 najlepszy imo z ostatnich, a ten ostatni jakis taki "alienowaty" (przez to wysokie czoło, ogólnie wydaje się że w ostatnich pracach masz bardzo wysokie czoła, ale moze to wina zmęczenia mojego :)

 

Można wiedzieć ile mniej więcej zajmuje Ci zrobienie takiego modelu (tak mniej więcej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam!!

golota wyglada juz inaczej tzw. duuuuuuuuuuuuuzo lepiej :) a tu taka nauka przed zabraniem goloty do zbrusha :)

pozdro

jesli chodzi o pory to zapewne wytkniecie ze za duze, za wyraznie itp. ale takie mialy byc gdyz tak jest trendy :D

speedyz5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maykel to nie jest Gołota tylko jak napisał Nielot test przed Gołotą. Detal na twarzy za bardzo skóry nie przypomina raczej przyklejony do twarzy piasek ale moda jest nieprzewidywalna. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twarz super wyszła ale nad kształtem reszty głowy musisz popracować. Ucho za wysoko i szyja za długą więc pewnie stylizowane na jakiegoś hmm... nie do końca człowieka.

Może teraz jakaś kobieta albo zwierzę czy wilkołak bo twarzami męskimi to już byś chyba całe osiedle obdzielił. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twarz super wyszła ale nad kształtem reszty głowy musisz popracować. Ucho za wysoko i szyja za długą więc pewnie stylizowane na jakiegoś hmm... nie do końca człowieka.

Może teraz jakaś kobieta albo zwierzę czy wilkołak bo twarzami męskimi to już byś chyba całe osiedle obdzielił. Pozdro.

 

wszystkie krztalty sa zamierzone :) taka "stylizowana" glowka ;) taki skech aby znalesc fajne krztalty ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cos ;)

aha wie ktos (szukam juz od dluzszego czasu...) jak robi sie shadery(jak i siatllo) w z3 od podstaw ?

 

swiatlo antropusa tak jak i shader choc troche "podrasowany"

 

tex "malowana" w z3(malowana recznie no tzw tabletem ;) wiec dobrze nie jest)

26331559gm0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shader sobie wybierasz np. basicshader albo doubleshade zresztą jest ich trochę po czym w menu material rozwijasz pozycję modifiers i bawisz się suwakami i kolorami.

Nielot jak chcesz zgłebić tajniki tworzenia materiałów i renderowania w zb3 to zainwestuj w videotutorial od digital tutors - materials and rendering in zbrush 3 czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

dzieki za komentarze :)

trzy ostanie glowy (oprocz tej z postu 819) robione z mojej nowej glowy bazowej :) ktora zrobilem tak--> zbrush ogolny zarys w maxie zrobienie dobrej topologi i w zbrushu cala reszta :)

 

tak wiem ze model trzeba jeszcze sporo poprawic :)

 

piter--> tak ma zeza :P nie chcialo mi sie "pozycjonowac oczu" ;) po za tym nawet mu taki zez pasuje :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Bardzo fajna twarz, ale ja wygładziłbym trochę skroń i poprawił pozycję i kształt ucha- teraz zdaje się za bardzo przylegać do czaszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot nie obraź sie ale twoje modele normalne ( nie sculpty ) lepsze były troche :) to nieznaczy że te są słabe ale móglbys sie przylozyć bardziej :) w ostatniej to kształt oczu bym troche poprawił...

 

sor za blędy ortograficzne .. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziubek na górnej wardze, trochę przekombinowane nad brwiami i uszy to to do czego bym sie przyczepił jak bym miał się czepiać. No może jeszcze te fałdy skóry zachodzące od góry na oczy. Poza tym super, jedna z najlepszych Twoich głów jakie widziałem. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Chyba sam to wiesz, ale ucho nie daje rady. Włosy i zarost też niezbyt mi się pododba. Sam kształt twarzy jest juz bardzo w porządku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielocie czy ty masz ofsiki i nie możesz popracować dłużej nad jednym modelem tylko zaczynasz kolejny ?:)

 

ps. czy każdy tak ma że jak zaczyna pracować w jakiejś firmie to level idzie do góry ? :)

piękny prograss ostatnie modele świetne i keep going mistrzu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sie męczy z ta zjeb** organiką i wiem ze to nielatwa zabawa, jedyne co ci moge powiedziec to zebyć moze z refer spróbowal cos bardziej bo widze ze te speedy jedziesz z glowy i np zmarszczki to wogóle nieciekawie wychodzą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności