Loki Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 ten z postu 794 najlepszy imo z ostatnich, a ten ostatni jakis taki "alienowaty" (przez to wysokie czoło, ogólnie wydaje się że w ostatnich pracach masz bardzo wysokie czoła, ale moze to wina zmęczenia mojego :) Można wiedzieć ile mniej więcej zajmuje Ci zrobienie takiego modelu (tak mniej więcej)
nielot007 Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 Można wiedzieć ile mniej więcej zajmuje Ci zrobienie takiego modelu (tak mniej więcej) okolo godziny...
mrkrzysiek Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 cechą charakterystyczną twoich modeli są brwi, czy jak to tam się zwie, zawsze masz je bardzo ostro zarysowane, modele bardzo fajne
nielot007 Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 wersja: 0.001 speed pogladowy (chodzi o detal typu miesnie faldy itp.)
eco Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 ...zwroc uwge na zuchwe -jej linia jest grubo za wysoko i nie wiem dlaczego tak dziwnie zmierza w kierunku uszu, ktore same w sobie raczej za wysoko osadziles
JmTm00 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 hm, zuchwa rzeczywiscie troszke "dziewczeca" jak na takiego jegomoscia ale z drugiej strony bywaja i takie typy wiec czemu nie? no ale stopki moim zdaniem nieco za "gejszowate" ;) Ale ja nie o tym chcialem: Gdzie jest skakanka :D??
wizz Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 wohooo nareszcie cala postać :) tez chyba będe musial wkoncu zrobić ale chyba dopiero w czerwcu jak sie szkola skonczy :P ręce troche chyba za dlugie ale zobaczymy jak dodasz dłonie czy tam coś :P
serratus Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Hej ! Gołota jak malowany ! :) Wydaje mi się, że fałdy na gaciach są zbyt wypukłe, no ale skoro to speed poglądowy to nic już nie mówie ;). Pozdro
nielot007 Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Witam!! golota wyglada juz inaczej tzw. duuuuuuuuuuuuuzo lepiej :) a tu taka nauka przed zabraniem goloty do zbrusha :) pozdro jesli chodzi o pory to zapewne wytkniecie ze za duze, za wyraznie itp. ale takie mialy byc gdyz tak jest trendy :D
Maykel Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 że niby to jest Gołota? On mi raczej wygląda na takiego co się w skóry lubi ubierać z nacięciami... w szczególnych miejscach :/
Adek_CG Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 sama twarz jest swietna, co do tego mikro detalu na twarzy, to tak masz racje za wyrazne ;)
nielot007 Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 aha zapomnialem dodac ze dalem sharpen w photoshopie :D wiec jest bardziej widoczny... tak wyglada prosto z zbrusha.. :) pozdro
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Maykel to nie jest Gołota tylko jak napisał Nielot test przed Gołotą. Detal na twarzy za bardzo skóry nie przypomina raczej przyklejony do twarzy piasek ale moda jest nieprzewidywalna. Pozdro.
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Ogólnie bardzo fajne, robiłeś transpose czy bez symetrii jechałeś?
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Twarz super wyszła ale nad kształtem reszty głowy musisz popracować. Ucho za wysoko i szyja za długą więc pewnie stylizowane na jakiegoś hmm... nie do końca człowieka. Może teraz jakaś kobieta albo zwierzę czy wilkołak bo twarzami męskimi to już byś chyba całe osiedle obdzielił. Pozdro.
nielot007 Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 Twarz super wyszła ale nad kształtem reszty głowy musisz popracować. Ucho za wysoko i szyja za długą więc pewnie stylizowane na jakiegoś hmm... nie do końca człowieka. Może teraz jakaś kobieta albo zwierzę czy wilkołak bo twarzami męskimi to już byś chyba całe osiedle obdzielił. Pozdro. wszystkie krztalty sa zamierzone :) taka "stylizowana" glowka ;) taki skech aby znalesc fajne krztalty ;P
nielot007 Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 takie cos ;) aha wie ktos (szukam juz od dluzszego czasu...) jak robi sie shadery(jak i siatllo) w z3 od podstaw ? swiatlo antropusa tak jak i shader choc troche "podrasowany" tex "malowana" w z3(malowana recznie no tzw tabletem ;) wiec dobrze nie jest)
Tomala Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Shader sobie wybierasz np. basicshader albo doubleshade zresztą jest ich trochę po czym w menu material rozwijasz pozycję modifiers i bawisz się suwakami i kolorami. Nielot jak chcesz zgłebić tajniki tworzenia materiałów i renderowania w zb3 to zainwestuj w videotutorial od digital tutors - materials and rendering in zbrush 3 czy jakoś tak.
hcpiter Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 no jak zawsze zaje*** a ten wyzej chyba zeza ma xD pozdro !
nielot007 Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 Witam!! dzieki za komentarze :) trzy ostanie glowy (oprocz tej z postu 819) robione z mojej nowej glowy bazowej :) ktora zrobilem tak--> zbrush ogolny zarys w maxie zrobienie dobrej topologi i w zbrushu cala reszta :) tak wiem ze model trzeba jeszcze sporo poprawic :) piter--> tak ma zeza :P nie chcialo mi sie "pozycjonowac oczu" ;) po za tym nawet mu taki zez pasuje :D:D
Gość Morte Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Bardzo fajna twarz, ale ja wygładziłbym trochę skroń i poprawił pozycję i kształt ucha- teraz zdaje się za bardzo przylegać do czaszki.
Bruneq Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 cos te usta sa nie bardzo dopracowane! gorna warga z tym takim dziubkiem na srodku wyglada nie ładnie!
nielot007 Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 WItam!! ok zaczalem od nowa :D jeszcze wszystko wymaga poprawek jak np. usta nos oczy policzki krztalt glowy itp. itd i of course uczy ;)
maczuga Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 ten "rowek" między górną wargą a nosem jest za ostry, ucho wygląda jakby było lekko rozpuszczone na brzegach.
Zarowa Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 mi sie bardzo podoba, ale wiecej nie napisze bo sie na organice nie znam heh :D
wizz Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 nielot nie obraź sie ale twoje modele normalne ( nie sculpty ) lepsze były troche :) to nieznaczy że te są słabe ale móglbys sie przylozyć bardziej :) w ostatniej to kształt oczu bym troche poprawił... sor za blędy ortograficzne .. :/
Tomala Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Kształt oczu i odległość ucha od oczu bo wydaje mi się że jest za mocno do tyłu przesunięte. Ucho nie bardzo wygląda ale mi też się nigdy nie chce uszu robić.
Tomala Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Dziubek na górnej wardze, trochę przekombinowane nad brwiami i uszy to to do czego bym sie przyczepił jak bym miał się czepiać. No może jeszcze te fałdy skóry zachodzące od góry na oczy. Poza tym super, jedna z najlepszych Twoich głów jakie widziałem. Pozdro.
Gość Morte Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Chyba sam to wiesz, ale ucho nie daje rady. Włosy i zarost też niezbyt mi się pododba. Sam kształt twarzy jest juz bardzo w porządku!
mrkrzysiek Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 nielot007 no jak spojrzałem na twarz to faktycznie mi przypomina Endrju, a co do ciała wydaje sie trochę za chudy ale zobaczymy co dalej będzie sie z nim działo
hcpiter Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 super ! tylko czolo cos za bardzo do przodu i te paski ;) ale ogolnie super leb :) pozdro !
Georgas Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 nielocie czy ty masz ofsiki i nie możesz popracować dłużej nad jednym modelem tylko zaczynasz kolejny ?:) ps. czy każdy tak ma że jak zaczyna pracować w jakiejś firmie to level idzie do góry ? :) piękny prograss ostatnie modele świetne i keep going mistrzu :)
hcpiter Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 ps. czy każdy tak mą że jak zaczyna pracować w jakiejś firmie to level idzie do góry ? :) ja tak nie mam a nawet odwrotnie :p
wizz Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 sam sie męczy z ta zjeb** organiką i wiem ze to nielatwa zabawa, jedyne co ci moge powiedziec to zebyć moze z refer spróbowal cos bardziej bo widze ze te speedy jedziesz z glowy i np zmarszczki to wogóle nieciekawie wychodzą ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się