Napisano 29 Wrzesień 200618 l ale paskudny zachód słońca :P a co do scenki to ja proponuje tak: zrób byle jaką droge i drzewa przy niej (oczywiście drzewa 2d) - taką typowo rajdową :P i dodasz do tego mocnego motion blura dzięki czemu bedzie ładny efekcik i nie będzie widać "oszczędnego" wykonania scenki :)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor Moze mi ktos powiedziec dlaczego mam taka slaba jakosc HDRI na renderze...?? Bo HDRI jest full wypas... Jest ladne, ostre bez zadnego blura... Bo mam pomysl na scene tylko potrzebuje rady odnosnie tego HDRI... Nie mam pojecia dlaczego jest takie rozmazane...
Napisano 30 Wrzesień 200618 l imho z hdri raczej nic nie poradzisz... chyba, że będziesz miał większą rozdzialczość (tu jest na oko 3000 px na 3000px - to za mało)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l A nie mówiłem :p nie chcial słuchać, w okolicach 6000/6000 render 800/600 względnie jest ostry zalezy na którym fragmencie mapy ale to chyba oczywiste ;)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor No a ma ktos taka mapke ciekawa?? :P To niech sie zglosi mi na GG albo na poczte "forumowska" :) Bede wdzieczny!! :) damusTo: przepraszam, ze nie sluchalem cie My Master ;P Niech moc bedzie z toba ;P hehehe
Napisano 30 Wrzesień 200618 l boje się że Twój komp miałby problemy z wyrenderowaniem sceny z tak dużą mapą
Napisano 30 Wrzesień 200618 l dariuszu, można kombinować ;]. scene wyrenderować w hdrką w małej rozdziałce, pózniej pustą scenkę z duża hdrką w tle. następnie złożyć wszystko w ps'ie ;].
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Mentaller wie co pisze ale, ale najlepiej zamarkować nieco tła i mapke włożyć jako jej uzupełnienie - to moja opinia. Ponieważ to autko jest mozna sie ratowac ruchem, i mapka nam śmignie w rozmyte smugi tez opcja nie ?
Napisano 1 Październik 200618 l Autor Dobra znalazlem HDRI w wysokiej rozdzielczosci i oto efekty... Zaprkowalem i czekam na "straz wiejska" ;)
Napisano 1 Październik 200618 l a fu!! wiktor...zrobiles takie zajefajne autko a pokazujesz kawalek zderzaka?:> SHAME ON U!!! nie mozesz zrobic tekstury z HDRI i wstawic Za auto? i dodatkowo zrobic hadeeri!:) tak sobie główkuje tylko!;)
Napisano 1 Październik 200618 l Autor Nie no Bruneq szkoda ze nie trafilem ujeciem w twoje gusta ;P To sa tylko proby... Poszukuje HDRI w bardzo duzej rozdzielczosci (jakiegos placu w miescie) zeby tam zrobic rampe i wogole rozne takie rzeczy... Wtedy zrobie wiecej ujec i bedzie cool. A tekstura jest zrobiona z HDRI i dodatkowo jest naswietlanie HDRI... Nie wiem o co ci chodzilo dokladnie... Poz atym jakbym wstawil tekksture HDRI za auto to nie rzucalby samochod cieni np na podloze (na plyty chodznikowe)... I w tym cala zabawa :D No.. to ja testuje dalej ;P
Napisano 1 Październik 200618 l tak...chodzilol mi o to co zrobiles...nie spalem dzisiaj wcale! wiec musisz mi wybaczyc!! ale co do ujęcia...to zostae ze swoim zdaniem!! ale z niecierpliwoscia czekam na rampe =] Keep It Workn'
Napisano 1 Październik 200618 l Dobry pomysł z tą HDRI, może to fajnie wyglądać, jeśli znajdziesz taką wielką, ja osobiście nie mam takiej więc nie pomogę... ;)
Napisano 1 Październik 200618 l Na HDR się nie znam, ale podoba mi się jak kombinujesz :) Może z tego wyjść coś baaardzo ciekawego. Powodzenia!
Napisano 1 Październik 200618 l nie czuc grubosci, masywanosci tej fury :) wydaje sie zrobiona z papieru :) ale poza tym piknie :)
Napisano 1 Październik 200618 l pisali juz wczesniej o tym ...ale wciąz te reflektorki cos nie tak..poza tym rewelka dla mnie.
Napisano 1 Październik 200618 l Autor Ardeni: cos sie znajdzie - w necie jest duuuzo HDRI ;) HXL: no zobaczymy jak to wyjdzie... :) nielot007: bo jeszcze wnetrza nie ma... damusTo: bedzie - cierpliwosci koledzy :D lliment woroszyłow: No nad lustrzanka lamp musze troszke keszcze popracowac... Poza tym duuuzo zalezy od HDRI - jego jakosci...
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Chyba mi odwalilo kompletnie juz... ;P Ale to na razie przymiarka jest jakby co...
Napisano 2 Październik 200618 l no odpocznij sobie Wiktor :) bo to malowanie mi nie pasuje wogle tamto było ładne a to ble :P
Napisano 2 Październik 200618 l OK ja powiem tak, dokończ furke moze co a nie szpanujesz ze umiesz kolorowanki i wycinanki :p ... Spoko jest choc poprzedbie było zywsze i ciekawsze przez te asymetrie. Twoja metooda renderowania wyraznie w dziwny sposób wpływa na kolory co mnie troche zaskakuje w tym całym vrayu
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Barwy Lotos Race&Rally musze zrobic :) Bedzie oprocz niej jeszcze jedna wersja z rownie ciekawym malowaniem jak 1. Co do renderingow to studio jest spoka ale ja nie chce... ;P Auto nie jest po to zeby stalo w studio ;P Nie bede tych samochodow (w wersjach sportowych) przedsatwial w studio... Jak bylem w Genewie na wystawie i zobaczylem Lancera WRC to mi wogole tam nie pasowal... Tak samo zdjecia tej WRCowki ze studio mnie nie ruszaja.. No to sprawe studia mamy wyjasniona :D Co do kolorków w Vrayu to roznie to bywa... Musze sie jeszcze ustawieniami roznymi pobawic ;P W malowanie sie bawie poniewaz "to jest moment" a ja teraz nie mam za duzo czasu dlatego nie robie dalej wnetrza bo to pracochlonne... ;)
Napisano 3 Październik 200618 l Autor damusTo: co ty masz z tym 32...??!! ;P Łukasz_S: no to masz jeszcze: P.S. Szybami sie bawilem dlatego wyszly dennie - normalni jest inny material jakby co ;P
Napisano 3 Październik 200618 l siakos mi to plastykowo wyglada!!:P no i QrczaczQ......falgi to sa z czego? z szarego plastiku? nooo wez no zmien material na tym!!:P
Napisano 3 Październik 200618 l nie komentowałem przez spory czas bo czekam na jakieś konkrety :p ale teraz musze napisać że materiał felgi i opony to profanacja przy materiałach karoserii, ja niewiem jak ale masz to zmienić! oba "malowania" bardzo ładne czekam na to co podobno liczy się najbardziej czyli wnętrze :p
Napisano 4 Październik 200618 l Autor W tym aucie fele to chyba beda biale... :) Co do opon to chyba zrobie mapke... ze niby byly uzywane... :D No a wnetrze bedzie - wiadomo :)
Napisano 4 Październik 200618 l Autor Lukasz_S: No pierwsza wersja ciekawsza, ale Lotos robie dlatego, ze sponsorowali w tym sezonie moich ziomali z rajdowego swiata ;P Ogolnie bede chcial zaprezentowac fure wlasnie ma mapie HDRI tylko musze znalezc odpowiednia...
Napisano 4 Październik 200618 l W tym aucie fele to chyba beda biale... :) Co do opon to chyba zrobie mapke... ze niby byly uzywane... :D No a wnetrze bedzie - wiadomo :) chyba beda??? cokolwiek innego niz ta szarosc!!!PLZ!a jak na oponkach zrobisz brudną mape to nie omieszkaj zrobic tez troche na feldze!! ....wnętrze w taich autach jest badz co badz troche ubogie!:P
Napisano 4 Październik 200618 l Autor Bruneq: To nie bedzie brudna opona w sensie ze ufajana tylko ze bedzie miala slady zuzycia... :) Bo Slady zuzycia na wyczynowej oponie duuuuzo sie roznia od np sportowych opon :D Co do wnetrza to wiem ze ubogie bo mam fure tego typu w garazu hehehehe ;P
Napisano 5 Październik 200618 l dobra, kiedy mi zrobisz tuta jak sie tak ładnie robi autka i je maluje?:D
Napisano 7 Październik 200618 l model jak to moj kumpel mawia - jest przezajebisty :D btw: dopisuje sie do prozby o tutka.
Napisano 7 Październik 200618 l Autor No dzieki ludki :) Co do malowania... Hmmmm... No to nic nadzwyczajnego. Wzystko sporowadza sie do progamu 2D - jakis trzeba opanowac (tego juz nikogo nie naucze) i stad pozniej wyniki... ;) A reszta to zwykle UVW Map - bo nie robie wersji z otwieranymi drzwiami (no chyba ze mi cos odpali i to zmienie) ;P No i dzieki uprzejmosci jednego z forumowiczow mam wieksze HDRI i oto efekty... Wieksze juz nie bedzie bo mi komp nie uciagnie ;/ hehe Fele tutaj sa nie poprawione i opony tez jeszcze nie dlubane...
Napisano 7 Październik 200618 l A na ostatnim renderze jakoś słabo wyszło ;) i światła jakieś płaskie (sztuczne) a śledząc wątek wcześniej fajniejsze było :p A tak wogóle gadam tak bo nie lubie tego samochodu (jest brzydki) to moje zdanie a co do teksturowania i modelingu nie moge się przyczepić jest świetnie :)
Napisano 7 Październik 200618 l Bardzo fajnie, ale przydalo by sie jednak troszke go od srodka wymodelowac (nawet tak pobierznie, nadac jakas grubosc slupkom itd). Jezeli mozna to zapytam przy okazji jak zrobiles cien na hdri renderujac vray'em?
Napisano 8 Październik 200618 l Autor razor1988: noe ten render nie wyszedl bo testowalem tylko jakosc mapki HDRI... Konras: No to cala zabawa zeby zrobic ten cien na hdri... :D Nie powiem ze bylo latwo (jak dla mnie) ale doszedlem do tego... A od srodka bede modelowal juz wkrotce... :)
Napisano 8 Październik 200618 l Nie no wiem ze z tym duzo zabawy.... ale hmmm ja na przyklad musze scene renderowac dwa razy aby zrobic cien na hdri... raz scanline'm a raz vray'em :p ale to moze tlyko ja jestem taki nie madry :) a tak przy okazji to wydaje mi sie ze lepiej by to wygladalo na jakiejs offroadowej "trawie" niz na placu miejskim :) Mogl bys moze powiedziec jaka rozdzielczosc ma te hdri ktore aktualnie masz ustawione?
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Rozdzielczosc tego hdri to nieco ponad 6000. Co do placu to chce zrobic scenke ze startu (rampa) do rajdu... Zazwyczaj zaczyna sie rajd na takich placach wiec stad pomysl... :) Bezie rampa, plotki, i rozne takie tam ;P sie zobaczy ile mi komp uciagnie... Co od scenki to jest sposob zeby to zrobic za jednym zamachem :) ja nad tym siedzialem troche czasu ale wyczailem ;P
Napisano 5 Listopad 200618 l Autor Sorrki ze uaktywniam watek nic szczegolnego do niego nie wnoszac... Ale zeby nie bylo, ze nic nie robie z Renowka to chce tylko poinformowac ze dokonalem odpowiednich pomiarow zeby zdecydowac sie na odpowiednia klatke bezpieczenstwa... A przy okazji wyprobowalem renderek w clayu w mentallku :)
Napisano 14 Listopad 200618 l Tak popieram przedmówcę, przemianujmy Wiktora na "SmyroVertex" I CO TYLE WYSMYRAŁEŚ PRZEZ OSTATNI TYDZIEŃ ??!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto