Napisano 2 Wrzesień 200618 l Witam!! Postanowiłem się dołączyć do testów i dzięki pomocy i uprzejmości FAlcoma za udostępnienie serwera, można ściągnąć scenkę bardzo prostą „schody”, co z nią zrobić macie to chyba nie będę pisał, jedyne, o co proszę to nie zmieniajcie wyglądu ( układu konstrukcji) pozdrawiam i miłych testów. Model pod max 8 + tekturki. http://falcom.fa.funpic.org/inne/files/Schody_free_empty.rar
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Też testuje nowego v-raya i natrafiłem na coś dziwnego.Ustawiam Qmc+LC a liczy IrrMap+LC.Chyba za dużo czasu spędziłem przed kompem i głupieję:), albo coś przeoczyłem. Dodam jeszcze, że scena została zbudowana od zera na potrzeby testów.
Napisano 5 Wrzesień 200618 l w materiałach nie masz przypadkiem gdiześ włączonej opcji "use interpolation" ?
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Tak zgadza się.Użyłem materiałów z http://www.vray-materials.de/ i zupełnie nie zwróciłem uwagi na opcję interpolacji.Stąd też sie pewnie wzięły długie czasy obliczeń.Wielkie dzięki za odpowiedź.To była szybka piłeczka.
Napisano 6 Wrzesień 200618 l tak na szybko. moim skromnym zdaniem calkiem latwo jest oswietlic interior niz dobrze exterior...
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Falcom: jestem tylko ciekaw, jak otworzysz takie okno:> chyba powinno sie otwierac do wnetrza takie okno, a wyglada na to, ze otwierasz na zewnatrz :Dpozdro. ogolne wrazenie, jak najbardziej pozytywne!
Napisano 6 Wrzesień 200618 l jasiek311 - To nie moja scena ja tylko zorbiłem oświetlenie :)) scena jest od arch'a515 RA - Może tobie podoba się wersja Archa a innym moja ponieważ np. Arch mnie porposił bym zorbił taką wersje. Wersja rozświetlona, piepła i o wogóle innej tematyce kolorów, zaoważ sobie ze przewaznie na necie są takie sceny jak od Archa, a tam światło to no co tu dużo mówić... zwykłe światło białe, dla tego tak wygląda stonowanie, a sami wiemy że nie ma na świecie takiego światła,k ążde zródło światła ma jakiś kolor mnie całkowicie biały. W mojej scenie chdoziło o rozświetlenie ciepłego słońca by było to wsyztsko widać, by można było to poczuć :D:D hehe nieno żarty party pozdro :P
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Tylko, że liczy się też efekt a nie realizm, nie wiem, ja to trochę inaczej postrzegam. :)
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Efekt imho dobry Falcom uzyskał. Ludzie szukający domu, mieszkania szukają raczej miejsca przytulnego, ciepła, bezpieczeństwa. Każdy psycholog powie Ci mieszkanie na sprzedaż o wiele lepiej pokazywać w dzień gdy świeci słońce i mieszkanie jest "ciepłe" od światła. Tym samym render o którym mówie byłby skuteczniejszy marketingowo niż to szarawe smutne coś, co może wydawać nam się odpowiedniejsze - wszystko zależy od odbiorcy. Graficy, architekci itd. często popełniają błąd próbując tonować kolory, dbać o naturalne zniebieszczenia cieni w outdoorze. Błąd. Popatrz na reklamy, temperature barw i ich nasycenie (nie dotyczy towarów luksusowych i prestiżowych). Dalej - jak kręcisz komedie, w postprodukcji podciągasz nasycenie i ciepło barw, w thrilerze, dramacie itd. zmniejszasz je. Przyjżyj się na przykład poszczególnym odcinkom z Archiwum X. Każdy ma inną temperature dobraną do tematu historii i jej atmosfery.
Napisano 7 Wrzesień 200618 l A "Ptaki" Hitchcocka? :) Nie no, zartuje. Hynol masz racje. Licza sie smaczki, ladne opakowanie i niekiedy chamska reklama by łykać to, nad czym pozniej sie człowiek zastanawia;) Mimo wszystko lubie realizm w 3d ktory zreszta idzie i tak podkolorowac;) Pozdrawiam Wszystkich.
Napisano 7 Wrzesień 200618 l kome, buehehe. :D Zaczynam łapać coraz bardziej. ;) Hynol heh, ja rozumiem, że istnieje coś takiego jak realizm i popyt na takie wizki, co nie znaczy, że nie mogą mi się one kompletnie nie podobać. :) Nie trawie tych soczystych, słodkich kolorków i pewnych zestawów kolorystycznych. Według mnie wizka trochę poważniejszej architektury niż domki z 1000 stronicowych katalogów powinna wyrażać sobą nieco więcej niż tylko realizm. Od takiej wizualizacji wymagam klimatu i po pierwszym spojrzeniu muszę wiedzieć czy autor a więc i jego praca jest coś warta. Gdyby wizualizacje projektów były kupowane tylko ze względu na realizm, to niewiele by było na świecie ciekawych realizacji architektonicznych. Wizualizacje nie tylko komputerowe miałem na myśli. :) pozdrawiam
Napisano 7 Wrzesień 200618 l Zgadzam się w dużej mierze z tobą, bo sam uważam fotorealizm za bożka któremu niepotrzebnie oddaje się cześć. Często sam staram się iść w strone obrazu olejnego, szkicu, czy po prostu własnego widzimisie :). Mój post dotyczył raczej kolorystyki a nie fotorealizmu jako takiego. Co do kolorystyki, sam wole stonowane barwy. Jednak jestem świadom (niestety) preferencji przeciętnego odbiorcy. A przecież w wizce często chodzi o zainteresowanie i przekonanie klienta. Dlatego tak a nie inaczej oceniłem zamieszczone wcześniej prace. Pozdrawiam.
Napisano 16 Wrzesień 200618 l Speed test - Vray Blend Material. Chciałem sobie przetestować robienie spawów i nawet ładnie wyszło. Tekstury - procedural noise. Brak mapowania UVW. Światło - HDRI.
Napisano 13 Październik 200618 l Autor Odkopuje watek. Vray 1,5 RC2, vrayproxy, Pentium D 3,0, 2GB DDR i 2,333 miliarda trojkatow (2 333 686 400) http://www.evermotion.org/mf/abitofpoly.jpg ( 4MB ) Mysle ze spokojnie daloby sie wiecej. Pozdrawiam
Napisano 13 Październik 200618 l Ostro. Trzeba się zainteresować tym vrayproxy. A jaka jakość GI? EDIT: "abitofpoly" :D
Napisano 13 Październik 200618 l Autor Tutaj bylo Irradiance (preset medium) + QMC, mysle ze przy technikach takich jak Lightcache mogloby sie posypac ;)... Troche wydluzylo rendering AA ustawione na QMC.
Napisano 16 Październik 200618 l Autor Master: okolo 2 h na pentium D 3,0 i 2GB ramu, wiec nie jest jakos koszmarnie duzo jak na taka rozdzielczosc. Samo vray proxy polega na tym ze model jest wczytywany do pamieci dopiero w momencie kiedy trzeba go wyrenderowac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto