MF 470 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Już troche mineło od ukazania się vraya 1.5 RC2. Więc możnaby potestować nowe ficzery. 001 (phisical sky, phisical camera, caustic): 002 (vrayblendmtl, phisical sky, phisical camera, caustic): niedlugo wiecej ;) Link to post Share on other sites
dariusz 265 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 to już jest nowy Vray? jestem w tyle:D myślałem że dopiero demo Link to post Share on other sites
Master Kiełbaster 296 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Gwiazdka na kulce to też phisical-coś-tam? Pierwszy renderek jak z bety maxwella :* Jakie czasy? Link to post Share on other sites
MF 470 Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Gwiazdka to blend, mix paru materialow, a czasy, pierwszy 20, drugi mniej niz 10. Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 to moze powiedz jeszcze na jakim sprzecie ;) Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 A tutaj mój test: Porównanie czasu renderinu i jakości. Sceny renderowane z jednego pliku o takich samych ustawieniach. Do porównania najlepiej jest zgrać pliki na dysk i przeglądać je najpeir jeden puźniej drugi w dowolnej przeglądarce grafiki. Widać pare różnic. No i (wreszcie) skorygowali (na przykładzie tego rendera) opcje rozpowszechniania kolorów w GI. Czyli Secondary Bounces. Wcześniej trzeba bylo dawać na mniejsze wartości by było realistyczniej :)) Pozdrawiam Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 co ty wogole gadasz FAlcom :D jakie mniejsze wartosci? zawsze pisali ze rozne od 1 beda bardziej fejkowac. i prawie zawsze tak bylo :D Link to post Share on other sites
RA 380 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 To jakaś teoria spisku. Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Nie wiem ale ja zawsze w moim v-rayu miałem dość duże odbijanie kolorów i czytałem że inni użytkownicy tez mieli taki problem :)) z resztą porównajcie sobie te rendery, w obydwóch jest wartość ustawiona na 0,8, czyli tak samo :)) pozdro Link to post Share on other sites
dariusz 265 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 bawie się dirtmapą: Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 A ja zakonczyłem zabawe z Śrubokrętem i wyrenderowałem finałowa scene, RT 10 min. V-Ray 1.5 RC2 ;] Link to post Share on other sites
piotrek 293 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Patrzę na te testy i pytam: dobry ten nowy vray? U FAlcom'a troszkę wolniejszy, warto było wydawać tyle kasy? Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Na moim przykładzie jest to różnica około 25 sekund, ale w większych scenach różnica może być znaczna. Nowy V-Ray jest troszke wolniejszy ale bardziej dorobiony. Ma dodatkowa opcje do GI, by wyostrzać szczegóły co jest bardzo fajnym i przydatnym bajerkiem. W nowym v-rayu polepszyli realistyke. Co widać na moich renderach, nawet odbicia są troszke inne. No i te Secondary Bounces... Nie chce nic narazie mówić, to tylko moje takie wnioskowania :)) Czekamy na więcej testów !! Pozdrawaim wszytkich zaainteresowanych :)) Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Właśnie testuje i lipa. coś mi nie wychodzi. Wszystko przepalone i nie dam rady użyć tego phisical sky, sun. Może jakaś wskazówka by mi pomogła i zaoszczędziła czasu na błądzenie. Link to post Share on other sites
Marcin 251 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 U FAlcom'a troszkę wolniejszy jasne że wolnijszy bo zmieniły się standardy wartości subdv, teraz juz sceny ze starego vraya powinny być poprawione. tak samo jak to byłow betach. Link to post Share on other sites
kannu 257 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 serwus :) srubokrecik fajny :) ta dirtmapa ciekawie wyglada - czy to jest nowosc w 1,5 ? - czy bylo moze wczesniej ? pozdrawiam i zycze powodzenia :) Link to post Share on other sites
hcpiter 438 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 kannu tak to jest nowosc dodana w 1.5 ale sam juz przeszedłem na tego vraya i jakiejs tam roznicy czasowej nie widać, chociaz jakosc sie polepszyła np przy oswietlaniu sky i sun. P.S co daje dirt mapa ? 1 Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Dirt na obiektach :D Link to post Share on other sites
dariusz 265 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 hcpiter3d na ten obiekt nałożyłem tylko jeden materiał z dirtmapą w diffuse: (modelarze naywają to "suchym pędzlem") Link to post Share on other sites
Bobby_digital 58 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 siwy w physical camera masz dobra kontrole exposure. Link to post Share on other sites
Master Kiełbaster 296 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ta dirt mapa wygląda jak rozpaćkane GI Link to post Share on other sites
JunioR 342 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 hihi ale sie teraz fanów vraya narobi ;] MFajna kaustyka, czekam na wiecej. Link to post Share on other sites
MaGuu 167 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ta dirt mapa jest beznadzieja... :/ Link to post Share on other sites
naeq 210 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ale V-Ray ma chyba najwięcej fanów więc chyba więcej ich nie może być :P Każdy idzie za tym co wszyscy... A sam V-Ray nie zawsze jest dobry i nie jest do wsyztskiego... choć jest dobry :)) Link to post Share on other sites
dariusz 265 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 siwy zmniejsz intensity multiplier w opcjach VraySun Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now