nielot007 Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 Witam!! dzisiaj zrobilem takiego oto slimaka :) modelowane 3-4h :) soft--> max prace robilem na podstawie(tzw. patrzylem na renderki i modelowalem :) ) pracy kolbego--> http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=1935852&postcount=131 to tyle licze na jakies komentarze :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 Fajnie Ci wyszlo, choc muszle zrob mu klasycznie slimakowa zamiast tej łupiny;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 spróbuj fałdy skóry zrobić bardziej obwisłe, teraz one grawitacji nie czują końcówki czółek bym zrobiła nie takie idealnie okrągłe, tylko np. lekko wydłużone albo w szpic. siatka przy szyi jakaś chaotyczna, ja bym to inaczej rozłożyła ale hm nie znam się aż tak bardzo na tym, niech się siatkarze wypowiedzą ogólnie model robi dobre wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 slimak bardzo fajny i podobny do tego z referki, moze dodaj wiecej smootha ?albo jakies dodatki z Zbrusha ?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 sorki ale mi się niepodoba. sztuczny ten ślimak. mało detali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeus Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 Mi sie podoba, model jest ładny tylko jakąś teksturke by się przydało porządną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...