Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnia rzecz z pracy. Wizka wieczorna/nocna salonu. Mialem zadane konkretne mieszkanie, pore dnia i dosc mocno zarysowane zalozenia jaki ma byc mniej wiecej efekt, wybranie ujecia, ustawienia kamery itd tez raczej juz wczesniej byly okreslone (min przez widok za oknem). Czesc modeli nie moja, gotowce z bibiotek, podobnie oczywiscie tekstury. Gdybym mogl chetnie posiedzialbym nad tym jeszcze troche i poprawil pare rzeczy, dopracowal, zmienil itd, ale nie bylo takiej mozliwosci, wiec jest jak tak jak jest.

 

Wrzucam sporo zniejszona wersje, bo oryginal ma 4000 pikseli w podstawie:

 

bn_1600.jpg

 

Dwa wycinki z pelnej wersji:

 

detal1.jpg

 

detal2.jpg

 

VIZ 2007/VRay/Photoshop

  • Odpowiedzi 51
  • Wyświetleń 10,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siemanko, jak dla mnie wypas. Tym bardziej, ze nie miales okazji tego dopiescic.Jedyna "sztucznoscia" ktora rzuca sie w oczy jest lampa nad stolikiem w salonie.Wyglada troche jak wklejona. Rowniez gorny zbieg perspektywy widoku za oknem troche nie zgadza sie z perspektywa gornej linii sciany po lewej stronie.Troche mi brakuje rozmycia malego w tle. Super wyszedl talerzyk z cytrynkami. Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniu poszczegolnych swiatel i rendera? Z gory wielkie dzieki:)

Napisano

Chalek bardzo ladnie! Jak sam pisales to nad modelingiem sie nie napracowales ale za to renderki slicznie ci wyszly no i za Z-brushem pytam o ustawienia swiatel i renderka, jak bys pokazal screeny to by bylo fajnie.

pozdro

Napisano

Widzę, że interpolacja rządzi. ;)

Bardzo ładnie wyszło. Ile się liczyło?

Napisano

patrze na te wasze wizualizacje i sobie mysle ile mi jeszcze do tego brakuje ... bardzo mi sie podoba ...

Napisano
Widzę, że interpolacja rządzi. ;)

Bardzo ładnie wyszło. Ile się liczyło?

Yyyyy RA poniewaz jestem zielony mozesz mi troche rozjasnic Twoja wypowiedz? Pozdry:)

Napisano

Całkiem nieźle jak na takiego sztywniaka jak Ty ;-) !

 

No ale tak juz bardziej serio to bardzo ładnie to wygląda. Żółtą kartkę dostajesz jednak za klamki przy oknach i za ta niebieską plame na lampie nad stolikiem. Na chama ( moze hama ) widac "mirrora" na tle - sklejenie znaczy sie. Mogles juz kliknąć te pare razy w PS.

 

Mam wrazenienie - to przez takie widok - ze to pomieszczenie przechyla sie na prawo - jakby budynek stal na bagnie i osiadał. No ale to już czyste czepialstwo :-P

Napisano

bardzo ladnie, ale na 1 renderze chyba masz troszke za wysoko ta kamere. no i cos nie tak jest z AA. Ale ogolnie bardzo pozytywny efekt, typowow "na sprzedaz" :)

Napisano

widoczek za oknem bardzo ładny, sama wizka nie najgorsza. sporo detali co dodaje realizmu. nad samym oświetleniem jeszcze można by było troszke popracować niepodoba mi się ta jasna plama nad lampą w salonie, no i materiał podłogi jakoś dziwnie wygląda miejscami, plus to oczym już wspomniał SWRSC

 

ale i tak bardzo pozytywnie

Napisano

bardzo ładne oświetlenie,render widoczek za oknem całkiem całkiem :)

i fajowe cytrynki

Napisano
  • Autor

dzieki wszystkim za komentarze

 

Z-Brush: lampa akurat mi sie podoba, chyba to kwestia gustu. Co do zgodzenia sie perspektywy, to faktycznie byl z tym maly problem, tym bardziej, ze zdjecie jest zrobione z troche innego miejsca niz to mieszkanie bedzie, co do lekkiego rozmycia, to raczej nie wchodzilo w gre, bo ten widok jest dosc istotna czescia wizualizacji. Ustawienia rendera generalnie dosc proste, czyli Irr (mult. powyzej 1, nie pamietam dokladnie ile) + Lc, liczone na linear do vrayframe buffer'a. Oswietlenie: mocny environment z wieczornej hadeerki chyba mult x5, swiatla w srodku rozne: vray lighty okragle (lampki stojace, kilka swiatel za kamera, lampa nad stolem), spotlighty z sufitu swiecace z wygaszaniem i mapa projekcji, vray lighty plane w oswietleniu syfitowym, vraylightmtl w oswietleniu na zewnatrz i nad stolikiem.

 

Raffaello:screenow nie pokaze, bo w domu nie mam tej sceny, ale nie ma tam nic nazdwyczajnego, z grubsza to co napisalem powyzej. W razie czego pytaj o konkrety, odpowiem jesli bede pamietal.

 

RA: no wlasnie ta interpolacja to tak do konca nie rzadzi, jednak widac plamy, jak wszystko ma swoje + i -. Liczylo sie dlugo, za dlugo, bo przesadzilem troche z ustawieniami, nie wiem ile h dokladnie, bo nie patrzylem, ale tak na oko to ponad 30h, mogloby byc krocej.

 

Sefer: klamki faktycznie moglyby byc lepszejsze ciut, plamka mi nie przeszkadza jakos, sklejenie to fakt, moje lenistwo chyba, ale nie rzuca sie w oczy (wolalbys zebym mazal po zdjeciu czy modelowal C2? ;) ). A budynek chyba fakycznie troche bedzie osiadal na bagnie, wiec chyba dobrze, ze sie przychyla, hehe

 

mrkrzysiek: podloga moze troche dziwnie wygladac przez interpolacje wlasnie, taki jej feler.

 

Master Kiełbaster: a nie pierwszy?

 

chveti, SWRSC: to chyba nie kwestia AA tylko przeskalowania w dol i wyostrzenia obrazka.

Napisano

Bajka, szczena w dół!!! Świerzak ze mnie ale mam nadzieje, że niedługo też tak będe umiał. :)

Napisano

Chalek dzieki wielkie, to co chcialem prawie wytlumaczyles Z-brushowi, to mi wystarczy.

Powiem tak: moj sytl, bede mial niedlugo taki salonik!

 

pozdro

all the best

Napisano
  • Autor

Master Kiełbaster: no tak, szeroki kat kamery (+ camera correction) robi swoje, w dodaku na wycinku, wyrwane z kontekstu.

Napisano

Fajnie wyszło, tzn tak jak mialo wyjsc..:) moze bym tylko wieksze odbicia w szybach dal o tej porze...

Napisano

1 render super:] cytryny sa niesamowite:) a 2 dużo gorszy... a 3 skóra jest super;]

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

misoni: moze tak, moze nie...

Tomus: to wszystko jest 1 render przeciez

Napisano

ładnie ładnie :) ale jak zawsze jest jakies ale :)

po kolei:

- bardzo fajnie oswietlone

- podoba mi sie podloga (kolor klepka, choc dalbym wezsza chyba, troche mniej odbicie w niej)

- ładna lampa nad stolem po lewej i na szafce po prawej

 

dobra dosyc slodzenia:

- dales na listwy przypodlogowe teksture parkietu leniu

- te "glow-y" od lampek pod sufitem to chyba jakis zart :)

- jakies brudy ci wyszly na uchwytach szafki w rogu z prawej (na powiekszeniu wudac :P )

- kompozycyjnie brakuje mi chyba dywanu na podlodze bo sie robi wielka brozowa plama, ale nie wiem czy dobrze mysle

- i przy wieczornym oswietleniu faktycznie szyby powinny wiecej odbijac w srodku

 

 

a tak to extra, w koncu cos ładnego zrobiles :P ale tak na serio to jak zwykle nie chcialo ci sie przysiedziec, bo jest jeszcze kilka rzeczy ktorych juz nie pisalem a ktorych ci sie nie chcialo po prostu robic :) bo po co :) trzeba zaczynac cos nastepnego hhehehe ;)

 

ale naprawde wrazenie extra

 

greets

 

ps. nienawidze Cie! ;) heh wiesz za co :P

Napisano
  • Autor

Ogolnie sie z Toba zgodze, niestety nie moglem dluzej nad tym siedziec, czasu bylo ile bylo i trzeba bylo to juz skonczyc, sam wiesz najlepiej jak to jest. Glowy od lampek robione na szybko w ps, na renderze byly w tym miejscu ciemne plamy, myslalem nad dywanem, ale zrezygnowalem, jakos mi nie pasowal. Nie to ze jak zwykle mi sie nie chcialo przysiedziec, tym razem po 1 juz musialem skonczyc, a na siedzenie po godzinach nie mialem sily i zdrowia tym razem, wiesz przeciez o co chodzi.

 

PS

wiem za co, ja siebie tez za to nienawidze...

Napisano

Bardzo ładnie. Raczej bez zastrzeżeń

 

P.S Dziany musiał być zleceniodawca :P

Napisano
Ogolnie sie z Toba zgodze, niestety nie moglem dluzej nad tym siedziec, czasu bylo ile bylo i trzeba bylo to juz skonczyc, sam wiesz najlepiej jak to jest. Glowy od lampek robione na szybko w ps, na renderze byly w tym miejscu ciemne plamy, myslalem nad dywanem, ale zrezygnowalem, jakos mi nie pasowal. Nie to ze jak zwykle mi sie nie chcialo przysiedziec, tym razem po 1 juz musialem skonczyc, a na siedzenie po godzinach nie mialem sily i zdrowia tym razem, wiesz przeciez o co chodzi.

 

PS

wiem za co, ja siebie tez za to nienawidze...

 

nie tlumacz sie!! ;)

spoko spoko rozumiem, czasem tak jest, zawsze marzy mi sie miec wystarczajaco duzo czasu :)

 

greets

Napisano
  • Autor

slajver: dlaczego dziany?

 

Quadysz: zawsze sie marzy, ale zwykle czasu tyle nie ma ile by sie chcialo. Grunt to sie wyrobic.

 

HXL: dzieki

Napisano

Eeeeee tam! Poprzednia rekomendowana pracja byla lepsza ;-).

Napisano
Eeeeee tam! Poprzednia rekomendowana pracja byla lepsza ;-).

 

ta typu "kopiuj, wklej"? ;)

Napisano
ta typu "kopiuj, wklej"? ;)

 

To by bylo za duzo wysiłku. To ta gdzie F9 wystarczylo wcisnąć. ;-)

Napisano

Bardzo ladnie, na zblizeniu troszke widac slaby sampling , ale pracka bardzo przyjemna.Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Sefer: a jednak miales racje, a ja nie, moze poprzednia byla lepsza, nie wiem...

Quadysz: ta tez jest ctrl+c ctrl+v

Marek G: dzieki

Napisano

Quadysz powiedział co wiedział. Gdzie niegdzie się szum przedziera i na drugim obrazku widać dokładnie, że coś przy szyfladach od szafeczki się pochrzaniło, tekstury piękne, bardzo dobry render...a tak wogóle to ja chce takie mieszkanie.

Pozdro;)

Napisano

jak dla mnie super. bardzo ładnie wyszedł widok za oknem ale mógłby być lekko rozmazany

Napisano

wnetrze kwestia gustu,klient sie napewno znajdzie,rendery znakomite,poprawilbym widoki za oknem przypominaja mi Tomb Raider4

Napisano
Yyyyy RA poniewaz jestem zielony mozesz mi troche rozjasnic Twoja wypowiedz? Pozdry:)

chodzi o renering

 

elo pozdro yo ziooom

Napisano

Bardzo fajny render.

Oświetlenie ogólnie oddaje klimat wnętrza, mam tylko kilka uwag od siebie:

1. Ten kolor światła wpadającego przez okno - powinien być bardziej błękitny. Zdecydowanie fioletowe światło w nocy (wieczorem) nie jest tak intensywne.

Czysty fiolet rzadko w ogóle występuje jako kolor światła w naturze.

 

2. Rampa oświetleniowa w suficie (na świetlówki) - w rzeczywistości światło jest bardziej rozproszone i "rozlewa" się na większą powierzchnię sufitu - tak w zasadzie ma działać sufit we wnęce w tym rozwiązaniu oświetleniowym - jak ekran.

 

I tu powiem szczerze, że sam nie mogę uzyskać zadowalającego efektu w tym temacie. zapewne korzystasz tu z vraylightmtl lub vraylight. I niestety podwyższenie intensywności światła dużo nie daje - jest tylko wszystko bardziej przepalone.

Robiłem próby z Brazilem - było lepiej....

 

Może ktoś ma dobry patent na takie oświetleie pośrednie i chciałby się podzielić (może w nowym wątku)?

 

3. Jakość tła mogłaby być bardziej podrasowana - widac że trochę "inna bajka"

Wieżowiec przecięty i odbity lustrzanie dobry...:)

 

A tak poza tym... Gratuluję dobra praca, pozdrawiam,

Napisano

Nawet fajne, ale jak byś posiedział więcej przy tym mogło by być lepiej. Widok z okien można by poprawić i ta lampa taka jakaś dziwna :/

Napisano
  • Autor

Juz nie chcialem mieszac, zreszta jest jeszcze wersja dzienna, a to co dales linka tez jeszcze bylo ciut poprawiane i do druku do folderu poszlo wlasnie troche poprawione, chyba jeszcze jakis plakat bedzie czy cos w duzym formacie, nie wiem, ja tu tylko sprzatam...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności