Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, rozpoczynam nową główkę i mam nadzieję, że ta wyjdzie realistycznie.

Naoglądałem siętyle siatek, że powinno wyjść dobrze :)

 

PS błagam nie patrzcie na siatkę gałek ocznych (czy jak to się tam nazywa :))

glowamurzyn1bo9.jpg

 

glowamurzyn2tg5.jpg

 

glowamurzynsiatkaxp5.jpg

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hkropinski - hmm... sprawdzę

ozzyslip - 1) powieki - to zależy jak bardzo ma się otwarte oczy

2) wiem, ale nie mogę sobie z tym poradzić :/

_kuba_ - to co do ozzyslipa punkt nr 2

 

Poradzcie cośna te wargi (jakby co dajęsiatkęze zbliżeniem)

 

warganz7.jpg

Napisano

Dzięki _kuba_

Poprawiłem trochęte usta (już nie sątakie pulchne i wsadziłem trochędolnej wargi pod górną i... zaczynam jużrobićnos :))

 

murzynekbambosa3.jpg

Napisano

a to jest facet czy kobita bo to jest ogromna roznica?

 

Kaciki ust do tylu..powieki nie sa cienkie jak papier no i nie wystepuja w przyrodzie takie katy ostre. Wogole to powinienes zrobic jakas wieksza calosc najpierw, zeby bylo cokolwiek widac..po ustawiac odpowiednio ver zeby przypominalo to twarz..a pozniej co raz bardziej zageszczeac siateczke i zjamowac sie detalami

Napisano

Ja robię bardziej stylem nielota007, czyli z planea po troszku od razu ze szczegółami.

To ma być facet... :)

Poprawiłem kącik oka i zrobiłem nos

murzyniatkololtk5.jpg

Napisano

gorna warga ma za duzy 'trojkacik'? troche np albo kaciki ust jeszcze da sie poprawic i pokaz te refki

ps spojrz na moj avatar i na swoje usta oczywsicie zalezy kto ma jaka morde :)

Napisano

Poprawiłem oko i dorobiłem trochę (ach, coś mi się to wszystko pokrzywiło :/)

 

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzadfap9.jpg

 

Jakby kogoś interesowało jka to wygląda do góry nogami i od środka :)

 

zzzzzzzzzzzzzzzloldc5.jpg

 

Refki są tu: http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/free-character-texture-references-man-1/index.html

Ale od razu mówię, że korzystam z nich żeby nadać ogólny kszatłt twarzy, bo większośc robię nie według referek

Napisano

Fajny niedorozwiniety czlowiek (jakas tendencja?) bez kosci policzkowej.

Robię według zdjęć więc nie wiem za bardzo które vertexy przesunąć bo narazie mi się wszystko zgadza...

Ale od razu mówię, że korzystam z nich żeby nadać ogólny kszatłt twarzy, bo większośc robię nie według referek

no tak.

Napisano

Patryk ja tam na organice się nie znam ale podstawowe słowa z anatomi powinieneś znać...A jak nie to google i poczytać ;p

Skroń to boczna część głowy koło oka(jak się nie myle)

 

Edit:

mam nadzieje że się przyda

HandAtlas_head3-4view.jpg

muscles-deep-latview-morris.jpg

FAC13.jpg

Napisano

No czasami trzeba sie nameczyc zeby poznac antaomie. Napewno odrazu nic nie da sie zrobic cuda. Ta glowka jeszcze jest do uratowania ale musisz ja poprawic cala. Czyli zmudne przesuwanie vertexow.

 

Rzuchwa cala do tylu bo wyglada jak Homoerectus

kaciki ust do tylu (juz pisalem)

powieki (jak wczesniej)

Policzki do przodu i bardziej masywniejsze

W nosie brakuje chrzastki..takie piekne zaokraglone to tylko wygladaja po operecaji plastycznej hmm nieudanej :)

to tyle z ogolnikow

 

Jak na pierwsza glowke to i tak nie jest zle. Pamietam jak 100lat temu robilem swoja pierwsza i bardziej przypominala chyba glowe mamuta. Takze pocwicz na niej tak zeby zalapac mniejwiecej anatomiczna poprawnosc, a pozniej przy nastepnej dopiero bedzie juz latwiej.

Napisano

Więc apdate :)

 

gebafinshnieeedf8.jpg

 

siatagebyif2.jpg

 

Powiek nie wiem jka poprawićbo gałka oczna jest "wbudowana" w całą głowę i po dodaniu ms cały czas mi się robi taka cieńkca ta powieka :(

Policzki poprawiłem.

Coś tam w nosie poprawiłem, ale tka dokładnie to nie wiem o co chodzi :)

 

A co do rzuchwy i kącików ust to się nie zgodzę bo na refce wszystko jest ok

refkars2.jpg

 

Już chyba raczej dużo nie poprawię w tej główce, pododaje jedynie zmarszczek itd. i jakiś materiał skóry trzeba będzie zrobić:)

 

EDIT:

Ups :) Teraz zauważyłem, że te kąciki ust są jednak zbyt do przodu :) Zaraz poprawię:)

Napisano
Powiek nie wiem jka poprawićbo gałka oczna jest "wbudowana" w całą głowę i po dodaniu ms cały czas mi się robi taka cieńkca ta powieka :(

 

bo gałki oczne dodaje się osobno jako sphery :]

 

A co do rzuchwy i kącików ust to się nie zgodzę bo na refce wszystko jest ok

 

hmmm pozwól że coś ci pokaże:

 

75450e6255f5a49f.jpg

 

jak widzisz zaznaczyłem dwiema liniami granice:

pierwsza to granica linii głowy referki

druga to granica twojej siatki

pokrywają się? nie. więc nie jest zgodnie z referką i nie jest ok.

 

Już chyba raczej dużo nie poprawię w tej główce

 

jeszcze sporo pracy przed tobą.

 

[edit]

 

porównaj proszę te dwie fotki:

gebafinshnieeedf8.jpg

i

f41dcf316af41d8e.jpg

 

widzisz róznice?

Napisano

tweety - fakt, nie pokrywa się w 100% procentach, ale aż tak idealnie to nie musi być, bo referka służyła mi jedynie od nadania ogólnego kształtu głowy

nielot007 - ok, poprawi się :)

_kuba_ - próbowałem się już tym bawić ale jakoś dziwnie się zachowują vertexy jak tego używam ;)

Napisano

dokładnie, za bardzo kombinujesz. Weź sobie dobre refki, jedną z przodu, drugą z profila, dobrze spasowane. Pooglądaj sobie trochę siateczek i działaj. Powoli ale do przodu, nie zrobisz wszystkiego naraz.

 

Może nie wchodź odrazu w detal, staraj się jak najmniejszą ilością poly wydobyć poprawny, anatomiczny kształt głowy, to będzie dobre ćwiczenie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Policzki zaczynaja sie od oczodolow i koncza u podstawy nosa jezeli chodzi o wysokosci. Zwezaja sie w strone nosa a rozchodza w strone ucha. U ciebie wygladaja jakby byly doklejone i wlasnie splynely sobie. Tak czy siak jest "naprawde" duzo lepiej

Napisano

Wielkie dzięki SUPER_OkO, ale czasem to nie był żart?? :D

Taki sobie teścik skóry zrobiłem (1 bez oświetlenia, a 2 z oświetleniem)

 

glowazmaterialembezoswietleniaif5.jpg

 

glowazmaterialemzoswietleniempe9.jpg

Napisano

Najpierw popraw głowe, potem baw się zresztą. To że zaczynasz bawic się z oswietleniem czy skóra, oznacza ze juz Ci się modelować nie che. Dobry modeling oznacza dobra głowe, jak będziesz miał zły model to tekstura i oświetlenie nie pomoże. A cały czas idziesz w dobrą stronę.

Napisano

Master - karmel ze śmietanką, łiii :* & uszy przecierz ma... & policzki przecierz też już poprawione (super_OkO sam powiedział po tym jak poprawiłem policzki, że jest lepiej)

_kuba_ - no co?? Nie można w materiały się bawić?? :D

Napisano
Master - karmel ze śmietanką, łiii :* & uszy przeciez ma... & policzki przecierz też już poprawione (super_OkO sam powiedział po tym jak poprawiłem policzki, że jest lepiej)

_kuba_ - no co?? Nie można w materiały się bawić?? :D

Policzki moze i sa poprawione ale wciaz sa zle, to ze Super_OkO napisal ze jest lepiej nie znaczy ze jest dobrze :F A co do uszu... ty tez masz takie jak twoj model? I oczy miales poprawic.

 

ŁIIIIIII :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:*:*:*:*:*:*:*

 

PS. ... :F

Napisano

ozzyslip - co do nosa i brody to nie wiem o co Ci chodzi, a reszta to wina siatki i raczej nic z tym nie zrobię

kr3tz - uszy... co nie tak?? :) A oczy się poprawi (ostatnio mam mało czasu na grafike :()

:***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności