patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Witam, rozpoczynam nową główkę i mam nadzieję, że ta wyjdzie realistycznie. Naoglądałem siętyle siatek, że powinno wyjść dobrze :) PS błagam nie patrzcie na siatkę gałek ocznych (czy jak to się tam nazywa :))
piotrek Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Jeśli to ma być realistyczna głowa ufoluda, to jest dobrze :> A tak na serio, to poprzesuwaj jeszcze trochę verexów.
hkropinski Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 miedzy oczami nos nie wystaje tak mocno
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 Robię według zdjęć więc nie wiem za bardzo które vertexy przesunąć bo narazie mi się wszystko zgadza...
hkropinski Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 ale chyba na zdjeciach nie ma tak ostrych lini biegnacych do oka???
ozzyslip Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 bugi przy powiekach i kacikach ust masz. i wydaje mi sie ze usta za duze sa. gorna powieka powinna byc troche iweksa i brdziej wystawac bo wygkada jak cienka blona
kubi Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Górna warga zachodzi na dolną. Tutaj masz tak ze przy kącikach dolna warga jest strasznie wypukła.
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 hkropinski - hmm... sprawdzę ozzyslip - 1) powieki - to zależy jak bardzo ma się otwarte oczy 2) wiem, ale nie mogę sobie z tym poradzić :/ _kuba_ - to co do ozzyslipa punkt nr 2 Poradzcie cośna te wargi (jakby co dajęsiatkęze zbliżeniem)
kubi Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Wyjść jest kilka, przytnij dolne wargi tak żeby wchodziły pod górne.
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 Dzięki _kuba_ Poprawiłem trochęte usta (już nie sątakie pulchne i wsadziłem trochędolnej wargi pod górną i... zaczynam jużrobićnos :))
SUPER_OkO Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 a to jest facet czy kobita bo to jest ogromna roznica? Kaciki ust do tylu..powieki nie sa cienkie jak papier no i nie wystepuja w przyrodzie takie katy ostre. Wogole to powinienes zrobic jakas wieksza calosc najpierw, zeby bylo cokolwiek widac..po ustawiac odpowiednio ver zeby przypominalo to twarz..a pozniej co raz bardziej zageszczeac siateczke i zjamowac sie detalami
kubi Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 wyglada lepiej, ale zrób całą facjate to bedzie mozna coś więcej powiedzieć.
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 Ja robię bardziej stylem nielota007, czyli z planea po troszku od razu ze szczegółami. To ma być facet... :) Poprawiłem kącik oka i zrobiłem nos
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 weinert - no właśnie wiem, że jakieśdziwne wyszły, ale nie wiem jak sobie z tym poradzić :( Proszę, pomóżcie!!!
Master Kiełbaster Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 siateczka ust i powiek zła :P Pokaż referki.
weinert Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 gorna warga ma za duzy 'trojkacik'? troche np albo kaciki ust jeszcze da sie poprawic i pokaz te refki ps spojrz na moj avatar i na swoje usta oczywsicie zalezy kto ma jaka morde :)
patry Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 Poprawiłem oko i dorobiłem trochę (ach, coś mi się to wszystko pokrzywiło :/) Jakby kogoś interesowało jka to wygląda do góry nogami i od środka :) Refki są tu: http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/free-character-texture-references-man-1/index.html Ale od razu mówię, że korzystam z nich żeby nadać ogólny kszatłt twarzy, bo większośc robię nie według referek
Kr3tz Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Fajny niedorozwiniety czlowiek (jakas tendencja?) bez kosci policzkowej. Robię według zdjęć więc nie wiem za bardzo które vertexy przesunąć bo narazie mi się wszystko zgadza... Ale od razu mówię, że korzystam z nich żeby nadać ogólny kszatłt twarzy, bo większośc robię nie według referek no tak.
SUPER_OkO Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 WROC :D i zacznij od poczatku. UNDO UNDO UNDO .... UNDO UNDO az zostanie 1 poly. PS. Podotykaj sie ;) po twarzy moze to pomoze.
patry Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 Od początku raczej nie będę robił. Wolę skończyć tą i potem robić następną już lepszą.
kubi Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Siatka wymaga jeszcze pracy, czoło tak ostro sie nie załamuje chyba ze u małpy.
patry Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 A w których miejscach szczególnie siatka wymaga poprawy?? Bo całej to na pewno nie zmienię :P
kubi Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Czoło i skronie. Jak się nie da poprawić to trzeba od nowa :)
patry Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 Czoło - ok. Skronie - co to jest?? Gdzie to jest??
mileS Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Patryk ja tam na organice się nie znam ale podstawowe słowa z anatomi powinieneś znać...A jak nie to google i poczytać ;p Skroń to boczna część głowy koło oka(jak się nie myle) Edit: mam nadzieje że się przyda
patry Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 Wielkie dzięki mileS za fotki !!! :) _kuba_ - mileS ma rację co do tych skroni?? :)
SUPER_OkO Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 No czasami trzeba sie nameczyc zeby poznac antaomie. Napewno odrazu nic nie da sie zrobic cuda. Ta glowka jeszcze jest do uratowania ale musisz ja poprawic cala. Czyli zmudne przesuwanie vertexow. Rzuchwa cala do tylu bo wyglada jak Homoerectus kaciki ust do tylu (juz pisalem) powieki (jak wczesniej) Policzki do przodu i bardziej masywniejsze W nosie brakuje chrzastki..takie piekne zaokraglone to tylko wygladaja po operecaji plastycznej hmm nieudanej :) to tyle z ogolnikow Jak na pierwsza glowke to i tak nie jest zle. Pamietam jak 100lat temu robilem swoja pierwsza i bardziej przypominala chyba glowe mamuta. Takze pocwicz na niej tak zeby zalapac mniejwiecej anatomiczna poprawnosc, a pozniej przy nastepnej dopiero bedzie juz latwiej.
SUPER_OkO Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 a tutaj na szybciocha ci narysowalem mniejwiecej jak powinna rozkladac sie siatka w tym pol profilu. Troche to koslawo wyszlo ale niestety myszka lepiej nie potrafie.
patry Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 Więc apdate :) Powiek nie wiem jka poprawićbo gałka oczna jest "wbudowana" w całą głowę i po dodaniu ms cały czas mi się robi taka cieńkca ta powieka :( Policzki poprawiłem. Coś tam w nosie poprawiłem, ale tka dokładnie to nie wiem o co chodzi :) A co do rzuchwy i kącików ust to się nie zgodzę bo na refce wszystko jest ok Już chyba raczej dużo nie poprawię w tej główce, pododaje jedynie zmarszczek itd. i jakiś materiał skóry trzeba będzie zrobić:) EDIT: Ups :) Teraz zauważyłem, że te kąciki ust są jednak zbyt do przodu :) Zaraz poprawię:)
tweety Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Powiek nie wiem jka poprawićbo gałka oczna jest "wbudowana" w całą głowę i po dodaniu ms cały czas mi się robi taka cieńkca ta powieka :( bo gałki oczne dodaje się osobno jako sphery :] A co do rzuchwy i kącików ust to się nie zgodzę bo na refce wszystko jest ok hmmm pozwól że coś ci pokaże: jak widzisz zaznaczyłem dwiema liniami granice: pierwsza to granica linii głowy referki druga to granica twojej siatki pokrywają się? nie. więc nie jest zgodnie z referką i nie jest ok. Już chyba raczej dużo nie poprawię w tej główce jeszcze sporo pracy przed tobą. [edit] porównaj proszę te dwie fotki: i widzisz róznice?
nielot007 Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 widzisz róznice? ja nie widze, a skoro nie widac roznicy to po co przelacac ;) kaciki ust cofnij policzki "wypchnij" czolo tez lekko uwypulkij :) i bedzie dobrze :) pozdro
kubi Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 użyj soft selecion, będzie szybciej niż przestawiać kazdy verteks z osobna.
patry Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 tweety - fakt, nie pokrywa się w 100% procentach, ale aż tak idealnie to nie musi być, bo referka służyła mi jedynie od nadania ogólnego kształtu głowy nielot007 - ok, poprawi się :) _kuba_ - próbowałem się już tym bawić ale jakoś dziwnie się zachowują vertexy jak tego używam ;)
tweety Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 patry: chcesz robić dobre głowy? zrób najpierw kilka w 100% zgodnych z referkami. dopiero potem startuj z własną fantazją ;]
Vorek Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 dokładnie, za bardzo kombinujesz. Weź sobie dobre refki, jedną z przodu, drugą z profila, dobrze spasowane. Pooglądaj sobie trochę siateczek i działaj. Powoli ale do przodu, nie zrobisz wszystkiego naraz. Może nie wchodź odrazu w detal, staraj się jak najmniejszą ilością poly wydobyć poprawny, anatomiczny kształt głowy, to będzie dobre ćwiczenie. Pozdrawiam
patry Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 Ok, kąciki ust przesunąłem do tyłu i "wypchnąłem" policzki :)
SUPER_OkO Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Policzki zaczynaja sie od oczodolow i koncza u podstawy nosa jezeli chodzi o wysokosci. Zwezaja sie w strone nosa a rozchodza w strone ucha. U ciebie wygladaja jakby byly doklejone i wlasnie splynely sobie. Tak czy siak jest "naprawde" duzo lepiej
patry Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 Wielkie dzięki SUPER_OkO, ale czasem to nie był żart?? :D Taki sobie teścik skóry zrobiłem (1 bez oświetlenia, a 2 z oświetleniem)
Master Kiełbaster Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 To karmel ze śmietaną a nie skóra :* Zrób mu policzki o jakich mówił super oko. Uszy też by mu się przydały ;p.
kubi Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Najpierw popraw głowe, potem baw się zresztą. To że zaczynasz bawic się z oswietleniem czy skóra, oznacza ze juz Ci się modelować nie che. Dobry modeling oznacza dobra głowe, jak będziesz miał zły model to tekstura i oświetlenie nie pomoże. A cały czas idziesz w dobrą stronę.
patry Napisano 4 Październik 2006 Autor Napisano 4 Październik 2006 Master - karmel ze śmietanką, łiii :* & uszy przecierz ma... & policzki przecierz też już poprawione (super_OkO sam powiedział po tym jak poprawiłem policzki, że jest lepiej) _kuba_ - no co?? Nie można w materiały się bawić?? :D
Kr3tz Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 Master - karmel ze śmietanką, łiii :* & uszy przeciez ma... & policzki przecierz też już poprawione (super_OkO sam powiedział po tym jak poprawiłem policzki, że jest lepiej) _kuba_ - no co?? Nie można w materiały się bawić?? :D Policzki moze i sa poprawione ale wciaz sa zle, to ze Super_OkO napisal ze jest lepiej nie znaczy ze jest dobrze :F A co do uszu... ty tez masz takie jak twoj model? I oczy miales poprawic. ŁIIIIIII :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:*:*:*:*:*:*:* PS. ... :F
patry Napisano 4 Październik 2006 Autor Napisano 4 Październik 2006 ozzyslip - co do nosa i brody to nie wiem o co Ci chodzi, a reszta to wina siatki i raczej nic z tym nie zrobię kr3tz - uszy... co nie tak?? :) A oczy się poprawi (ostatnio mam mało czasu na grafike :() :***
Kr3tz Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 Pytasz mnie, co nie tak z uszami. a ja ci odpowiem pytaniem na pytanie. ty tez masz takie uszy, jak twoj model?
patry Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 Nie, mam inne... Ale jaki to ma związek z modelem??
patry Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 Sorry, że popst pod postem ale update musi być widoczne Poprawiłem ucho, oczy i trochę materiał skóry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się