cojots Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 Jak na razie uczę się robić cokolwiek za pomocą VRaya i średnio mi to wychodzi. Chwilowo mam go dosyć, dlatego dla urozmaicenia sklejam sobie takie cos, co z założenia ma wyglądać jak kobieta. Mimo usilnych starań nie mogę nadać temu cech czysto kobiecych. Będę wdzięczny za każdą opinie i pomoc: I to nieszczęsne ucho: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 usta fajne, kobiece, do poprawki nos i oczy.. no chyba ze to ma być cartoonowa postać. poza tym chyba czoło za niskie i za płaskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 nie w v-ray'u jest tu problem tylko w modelu. Moja rada: daj spokój i rób następną główkę, według mnie najlepszy trening, poprzeglądaj trochę siatek, anatomię, zwróć dokładnie uwagę co jest charakterystyczne dla męskich i kobiecych twarzy (może to się wydawać banalne ale jak przychodzi do rysowania czy modelowania to już przestaje być takie oczywiste). Możesz oczywiście poprawiać tą ale moim zdaniem najlepiej zacznij nową, ja bym tak zrobił :) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 Jakieś to takie nieproporcjonalne. Na początku, jeśli nie czujesz proporcji, staraj się modelować korzystając z referencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weinert Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 wygląda jak moja Pani Profesor ale to nie człowiek wiec masz źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek_CG Napisano 3 Październik 2006 Share Napisano 3 Październik 2006 jak mozesz to pokaz siatke tej glowki ... no tak jak Vorek mowi... na poczatku jest ciezko ale potem z kazda kolejna glowa jest coraz lepiej ... niewiem jaka metoda modelujesz czy z plane a czy z boxa..., jesli z plane a to robiac posczegolne elementy naprzyklad nos, usta, oczy... staraj sie je maksymalnie odwzorowac tak jak jest naprzyklad w referce, poswiec na taki pojedynczy element nawet caly dzien... a zobaczysz ze potem to zaprocentuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 4 Październik 2006 Autor Share Napisano 4 Październik 2006 Przynajmniej jako tako są te usta :) Vorek, mi nie chodziło o problem z Vrayem. Po prostu dałem sobie z nim na razie spokój i modelami się zajmuje. Co do zrobienia nowej głowy to pomysł jest dobry i tak własnie zrobie. Korzystałem z jednej referki i wyszło jak wyszło. Jutro w szkole sobie jakieś dobre referki znajdę ;) dzięki wszystkim za opinie. Weinert, Twoja Pani profesor może nie jest człowiekiem ale chyba się bardzo stara takiego przypominac. Mój model w pewnym stopniu też... jak dla mnie to już sukces ;D I siatka… do wymiany: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 4 Październik 2006 Share Napisano 4 Październik 2006 za szybko zagęściłeś siatkę, dlatego model wyszedł taki kanciasty, staraj się najpierw wydobyć podstawowe kształty głowy a dopiero potem zagęszczaj siatkę i dodawaj detale. Topologia też do wymiany, staraj się układać siatkę zgodnie z napięciami mięśni twarzy. Praktycznie nie ma u Ciebi edgeloopów. Popracuj nad tym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 5 Październik 2006 Autor Share Napisano 5 Październik 2006 Postarałem sie zastosować mniejwiecej do porad i jak na razie jestem na takim etapie (siatke dodam wieczorem): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 no teraz wygląda lepi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 Ma kaczy nos, a super modelki takowego nie maja (tylko super). Ale jest zdecydowana poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 5 Październik 2006 Autor Share Napisano 5 Październik 2006 Dzieki za opinie. Bardzo skromny update i siatka (szukałem cos o edgeloopach, ale znalazłem tylko na przykładach dłoni i takich tam. Nie wiem jak to sie ma to głowy i dlatego mimo staran tutaj sa takie a nie inne): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 Usta widze a'la Angelina Jolie :) choć dolna warga tam przy końcikach nie jest taka ostra. A powieki możesz poprawic, ułatwisz sobie zadanie wstawiając sphere w oczodół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 Polecam najnowszego tutka Klicka i zobacz jak on poprawil podobne usta jakie ty zrobiles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 6 Październik 2006 Autor Share Napisano 6 Październik 2006 Poprawiłem usta i oko. Tutek KLICKA jest trochę nieaktualny i nie można go pobrac (właściwie to nie jestem pewien czy o ten chodzi, znalazłem wideotutorial ale nie można go sciągnąc, jak na razie o innym mi nie wiadomo) No to tak to teraz wygląda. W referca kobita ma taki kształt głowy ale tu wyszła to dziwacznie i śmiesznie, w dodatku bez ucha wygląda jeszcze gorzej(się zobaczy jak dorobię): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 6 Październik 2006 Share Napisano 6 Październik 2006 od przodu wygląda ładnie przejście od grzbietu nosa do policzków powinno być nie takie ostre jak się patrzy od boku, to wygląda jakby koło kącika ust coś jej wypychało skórę czoło nieco za wysokie i krztałt tyłu głowy nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxis Napisano 6 Październik 2006 Share Napisano 6 Październik 2006 Dotknij swojej twarzy i zobacz gdzie się kończy kość żuchwowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 7 Październik 2006 Autor Share Napisano 7 Październik 2006 Dzięki za pomoc. Postarałem się poprawić te błędy (tak żeby nadal trzymało się referki). Jak to wyszło? Oceńcie sami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 Łuk brwiowy za bardzo wystaje, ucho do wymiany :* Zrób tutka nielota :P Daj szerszy podbródek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 Szczęka z boku wyglada dziwnie, zbyt ostro zaznaczona jest. Z tej główki mozna więcej wyciągnąć więc walcz. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 7 Październik 2006 Autor Share Napisano 7 Październik 2006 Poprawiłem, a render wrzucę jak skończę ucho. Mam jakiś fatalny niefart albo oślepłem. Za nic nie mogę znaleźć tego tutka. Za to trafiłem przez przypadek na to w temacie Czarodzieja 3D (_kuba_ to Twoje XD). Powinno się nadać: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 Znaczy nie moje:) ja tylko linka zapodałem :) gifek jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 7 Październik 2006 Autor Share Napisano 7 Październik 2006 Updejt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 Zaznacz rzuchwę i wrzuć relax :* Ucho jeszcze do poprawy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 7 Październik 2006 Autor Share Napisano 7 Październik 2006 Teraz to ja sobie moge skoczyc :[ Bóg mnie nie kocha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 Ks. Dyrektor cię kocha :) no to nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem i do roboty od nowa. Albo jak ktoś podpowie w jaki sposób odzyskać albo naprawic plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Październik 2006 Share Napisano 7 Październik 2006 zobacz czy jest w c/programy/autodesk/max8/autoback/ pod nazwą autoback_numerek.max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 7 Październik 2006 Autor Share Napisano 7 Październik 2006 No nic... złota rada Vorka i do raboty od poczatku. dziex _kuba_ Ania... już patrze... ;) EDIT: Sprawdziłem... już po ptakach ;( Może jak sobie strone ks. Dyrektora przejże to motywacja przyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 14 Październik 2006 Autor Share Napisano 14 Październik 2006 Nie mogę się do tego zabrać. W sumie już z trzy razy w tym tygodniu od początku zaczynam. Jest masa błędów więc proszę o wszystkie uwagi odnośnie modelu. Wiem tyle... wrzucę na formu to mnie jakoś zmobilizuje do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 szyja zbyt wcięta z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 Jak dlamnie robisz sobie zbyt gęstą siatke, co ciągnie za sobą wiele nierówności w gotowym modelu... radze ci zacząć od prostej formy i powoli zagęszczać siatke modelu. Radzę również znaleśc sobie jakąś referencje. No i nie zapominaj że głowa człowieka powinna zamykać sie w kwadracie... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 15 Październik 2006 Autor Share Napisano 15 Październik 2006 OK, pare poprawek... głowa z tyłu wygładzona... myślę, że potylice dam trochę wyżej. Korzystam z referek (za pierwszym razem nie korzystałem i kiepsko wyszło :/) Co do siatki Mortom, nie pierwszy radzisz mi już takie podejście do modelowania ;) problem w tym, że ja nie mogę się jakoś przestawić na taki sposób działania :/ Ten kwadrat, dobra rzecz... mam w domu gdzieś jakiś podręcznik o tym. Dzięki z przypomnienie ;) Siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor1988 Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 Wyskoczyło coś na skroni :) Zlikwiduj tego trójkąta, jeszcze ich kilka jest na tej głowie, walcz z nimi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 Szyja jest za chuda przy zuchwie i zbyt wyrazne jest jakby zalamanie jej przy uchu, cala mozgo czaszka jest jakby za mala i jej nie widac w tym pol profilu co nie powinno miec miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 15 Październik 2006 Autor Share Napisano 15 Październik 2006 Pare trójkątów znikło... to nie takie proste, ale da sie zrobic ;) SUPER_OKO poprzestawiałem vertexy i wyszło to (czyli w moim wykonaniu masa nowych błedów): A teraz tydzien wakacji od maxa ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 Pokaż tę nową siateczkę, bo tamta była nieprzyjemna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 15 Październik 2006 Autor Share Napisano 15 Październik 2006 Ona w żadnym wypadku nowa nie jest :/ ma tylko usunięte pare trójkątów. Nie wiem jak pozbyć się tych koło ucha... sporo linii zbiega się w tamtym miejscu. Jeżeli pozmieniam je tak żeby zataczały okrąg wokół oka i łączyły z czołem, "powinno" pomóc... ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 hmmm dobrze ci idzie tylko zobacz,a rysuku udalo i sie zminic w psie ze nie ma tego rowka miedzy policzkiem a nosem, zaczyna sie on dopiero od nozdrzy po kaciki ust a wyzej wszystko jest "jednolite: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 26 Październik 2006 Autor Share Napisano 26 Październik 2006 Zaznaczylem wyżej policzek tak jak napisałes. Musze jeszcze ogólnie dopracowac wszystko bo przerobiłem sitake wokół oczu i w sumie napackałem w vertexach całosci. i upgrade całej postaci (można besztac... jak zawsze): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gen.Baton Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 Jej biust wygląda jak wgnieciona zlekka piłka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 szyja za długa, i z tyłu powinna być gładziej złączona z głową te dwie kostki pod szyją w krztałcie V są za cienkie i trochę w złym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 29 Październik 2006 Autor Share Napisano 29 Październik 2006 Niskobudżetowe porno. Napiszcie mi co i gdzie przestawić bo już mi się mózg gotuje :/ Uwagi Ani i Gen.Batona zastosowane, przy czym z biustu mam teraz cebule :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxis Napisano 29 Październik 2006 Share Napisano 29 Październik 2006 eee, nie wiem jak ty, ale ja nie mam zarośniętego odbytu... ;P zrób szczegóły, a potem animację i sprzedaj do jakiegoś PornTV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gen.Baton Napisano 29 Październik 2006 Share Napisano 29 Październik 2006 No ten biust tym razem wygląda jakby się turbulencji na bawił,albo przemianuj nazwe tematu na manekin do crash testow;] lub popraw ten biust na miseczki co najmniej :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 Popraw brzuch, wydłuż talię, skróć uda. Bo anatomia leży. Piersi wyglądają jak sylikonowe babole, a one raczej ładnie opadają niż tak sterczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 31 Październik 2006 Autor Share Napisano 31 Październik 2006 Wiec tak to będzie, planowałem to już jakiś czas... Z kobitki zrobi się Matyldę z Linii Ognia Tomasza Pacyńskiego. Teoretycznie wszystko jasne i proste. Jeansy, koszulka, jakieś kierpce alla kozaki (to się jeszcze przemyśli) i ofkorz Colt 1911. W praktyce to będzie maraton tortur w moim wykonaniu i przynudzanie w WIPie... a co tam spróbuje, może się uda. Coś w anatomii poprawiłem, dłonie musze jakoś stworzyć :/ Resztę przykryje ubranie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 Możliwe że ona jest w barach za szeroka. Z tymi proporcjami musisz się pobawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gen.Baton Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 Sutki ma jakies nie teges ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 1 Listopad 2006 Share Napisano 1 Listopad 2006 Powiem tak, wez jakies blueprinty i zacznij modelowac. Nawet jak Ci twarz podobna nie wyjdzie, to przynajmniej bedzie ludzka i z odrobina wprawy kobieca :) Jak tylko znajde link do rewelacyjnego videotutoriala kobiecej twarzy,z ktorego ja korzystam to ci tu wlepie :) Tam rowniez masz juz przygotowane referki. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 1 Listopad 2006 Autor Share Napisano 1 Listopad 2006 Zwęziłem barki, skróciłem ręce, poprawiłem łokcie i parę dupereli... sutki to tak aby Polska nie zginęła żeby temu bliżej do kobiety było ;) Dr0cK robie te twarz już czwarty raz, ale jak uda mi się skończyć Matyldę (dla nielubiących czytać i niezapoznanych z moim poprzednim postem odsyłam w górę) cały model dostanie upgrade i zrobię cos w klimatach Elfica z szablą... czyli twarz będzie nowa. Jakbyś wiec wpadł kiedyś na ten tutek byłbym wniebowzięty. Chyba ostatni render porno, teraz zacznę ją w cos ubierać: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się