Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak na razie uczę się robić cokolwiek za pomocą VRaya i średnio mi to wychodzi. Chwilowo mam go dosyć, dlatego dla urozmaicenia sklejam sobie takie cos, co z założenia ma wyglądać jak kobieta. Mimo usilnych starań nie mogę nadać temu cech czysto kobiecych. Będę wdzięczny za każdą opinie i pomoc:

 

 

 

26818700-twarz-jpg.jpg

 

I to nieszczęsne ucho:

 

5b535697-ucho-jpg.jpg

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

usta fajne, kobiece, do poprawki nos i oczy.. no chyba ze to ma być cartoonowa postać. poza tym chyba czoło za niskie i za płaskie

Napisano

nie w v-ray'u jest tu problem tylko w modelu. Moja rada: daj spokój i rób następną główkę, według mnie najlepszy trening, poprzeglądaj trochę siatek, anatomię, zwróć dokładnie uwagę co jest charakterystyczne dla męskich i kobiecych twarzy (może to się wydawać banalne ale jak przychodzi do rysowania czy modelowania to już przestaje być takie oczywiste). Możesz oczywiście poprawiać tą ale moim zdaniem najlepiej zacznij nową, ja bym tak zrobił :)

 

Powodzenia

Napisano

Jakieś to takie nieproporcjonalne.

Na początku, jeśli nie czujesz proporcji, staraj się modelować korzystając z referencji.

Napisano

jak mozesz to pokaz siatke tej glowki ...

 

no tak jak Vorek mowi... na poczatku jest ciezko ale potem z kazda kolejna glowa jest coraz lepiej ... niewiem jaka metoda modelujesz czy z plane a czy z boxa..., jesli z plane a to robiac posczegolne elementy naprzyklad nos, usta, oczy... staraj sie je maksymalnie odwzorowac tak jak jest naprzyklad w referce, poswiec na taki pojedynczy element nawet caly dzien... a zobaczysz ze potem to zaprocentuje

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Przynajmniej jako tako są te usta :) Vorek, mi nie chodziło o problem z Vrayem. Po prostu dałem sobie z nim na razie spokój i modelami się zajmuje. Co do zrobienia nowej głowy to pomysł jest dobry i tak własnie zrobie. Korzystałem z jednej referki i wyszło jak wyszło. Jutro w szkole sobie jakieś dobre referki znajdę ;) dzięki wszystkim za opinie. Weinert, Twoja Pani profesor może nie jest człowiekiem ale chyba się bardzo stara takiego przypominac. Mój model w pewnym stopniu też... jak dla mnie to już sukces ;D

 

I siatka… do wymiany:

 

 

 

3b51f79d-siatka-JPG.jpg

Napisano

za szybko zagęściłeś siatkę, dlatego model wyszedł taki kanciasty, staraj się najpierw wydobyć podstawowe kształty głowy a dopiero potem zagęszczaj siatkę i dodawaj detale.

 

Topologia też do wymiany, staraj się układać siatkę zgodnie z napięciami mięśni twarzy. Praktycznie nie ma u Ciebi edgeloopów. Popracuj nad tym.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Postarałem sie zastosować mniejwiecej do porad i jak na razie jestem na takim etapie (siatke dodam wieczorem):

 

0f45fa8e-twarz1-jpg.jpg

Napisano

Ma kaczy nos, a super modelki takowego nie maja (tylko super). Ale jest zdecydowana poprawa.

Napisano
  • Autor

Dzieki za opinie. Bardzo skromny update i siatka (szukałem cos o edgeloopach, ale znalazłem tylko na przykładach dłoni i takich tam. Nie wiem jak to sie ma to głowy i dlatego mimo staran tutaj sa takie a nie inne):

 

2c398da3-twarz1-jpg.jpg

 

b13f56fa-siatka-JPG.jpg

Napisano

Usta widze a'la Angelina Jolie :) choć dolna warga tam przy końcikach nie jest taka ostra. A powieki możesz poprawic, ułatwisz sobie zadanie wstawiając sphere w oczodół.

Napisano
  • Autor

Poprawiłem usta i oko. Tutek KLICKA jest trochę nieaktualny i nie można go pobrac (właściwie to nie jestem pewien czy o ten chodzi, znalazłem wideotutorial ale nie można go sciągnąc, jak na razie o innym mi nie wiadomo)

 

No to tak to teraz wygląda. W referca kobita ma taki kształt głowy ale tu wyszła to dziwacznie i śmiesznie, w dodatku bez ucha wygląda jeszcze gorzej(się zobaczy jak dorobię):

 

e385d1cc-twarz-jpg.jpg

Napisano

od przodu wygląda ładnie

przejście od grzbietu nosa do policzków powinno być nie takie ostre

jak się patrzy od boku, to wygląda jakby koło kącika ust coś jej wypychało skórę

czoło nieco za wysokie i krztałt tyłu głowy nie pasuje

Napisano

Dotknij swojej twarzy i zobacz gdzie się kończy kość żuchwowa.

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc. Postarałem się poprawić te błędy (tak żeby nadal trzymało się referki). Jak to wyszło? Oceńcie sami:

 

625739c9-twarz2-JPG.jpg

Napisano

Szczęka z boku wyglada dziwnie, zbyt ostro zaznaczona jest. Z tej główki mozna więcej wyciągnąć więc walcz. :)

Napisano
  • Autor

Poprawiłem, a render wrzucę jak skończę ucho. Mam jakiś fatalny niefart albo oślepłem. Za nic nie mogę znaleźć tego tutka. Za to trafiłem przez przypadek na to w temacie Czarodzieja 3D (_kuba_ to Twoje XD). Powinno się nadać:

 

 

 

ear_a.gif

Napisano

Znaczy nie moje:) ja tylko linka zapodałem :) gifek jest super

Napisano
  • Autor

28f998fc-kurwa-JPG.jpg

 

Teraz to ja sobie moge skoczyc :[ Bóg mnie nie kocha...

Napisano

Ks. Dyrektor cię kocha :) no to nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem i do roboty od nowa. Albo jak ktoś podpowie w jaki sposób odzyskać albo naprawic plik.

Napisano

zobacz czy jest w c/programy/autodesk/max8/autoback/ pod nazwą autoback_numerek.max

Napisano
  • Autor

No nic... złota rada Vorka i do raboty od poczatku. dziex _kuba_

Ania... już patrze... ;)

 

EDIT:

Sprawdziłem... już po ptakach ;(

Może jak sobie strone ks. Dyrektora przejże to motywacja przyjdzie...

Napisano
  • Autor

Nie mogę się do tego zabrać. W sumie już z trzy razy w tym tygodniu od początku zaczynam. Jest masa błędów więc proszę o wszystkie uwagi odnośnie modelu. Wiem tyle... wrzucę na formu to mnie jakoś zmobilizuje do pracy.

 

 

 

13432b73-twarz-jpg.jpg

Napisano

Jak dlamnie robisz sobie zbyt gęstą siatke, co ciągnie za sobą wiele nierówności w gotowym modelu... radze ci zacząć od prostej formy i powoli zagęszczać siatke modelu. Radzę również znaleśc sobie jakąś referencje. No i nie zapominaj że głowa człowieka powinna zamykać sie w kwadracie...

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

OK, pare poprawek... głowa z tyłu wygładzona... myślę, że potylice dam trochę wyżej. Korzystam z referek (za pierwszym razem nie korzystałem i kiepsko wyszło :/) Co do siatki Mortom, nie pierwszy radzisz mi już takie podejście do modelowania ;) problem w tym, że ja nie mogę się jakoś przestawić na taki sposób działania :/ Ten kwadrat, dobra rzecz... mam w domu gdzieś jakiś podręcznik o tym. Dzięki z przypomnienie ;)

 

 

e6c3d7b8-twarz-jpg.jpg

 

Siatka:

ed2efa41-siatka-JPG.jpg

Napisano

Wyskoczyło coś na skroni :) Zlikwiduj tego trójkąta, jeszcze ich kilka jest na tej głowie, walcz z nimi :P

Napisano

Szyja jest za chuda przy zuchwie i zbyt wyrazne jest jakby zalamanie jej przy uchu, cala mozgo czaszka jest jakby za mala i jej nie widac w tym pol profilu co nie powinno miec miejsca.

Napisano
  • Autor

Pare trójkątów znikło... to nie takie proste, ale da sie zrobic ;)

SUPER_OKO poprzestawiałem vertexy i wyszło to (czyli w moim wykonaniu masa nowych błedów):

 

0b335315-kobita-jpg.jpg

 

A teraz tydzien wakacji od maxa ;(

Napisano
  • Autor

Ona w żadnym wypadku nowa nie jest :/ ma tylko usunięte pare trójkątów. Nie wiem jak pozbyć się tych koło ucha... sporo linii zbiega się w tamtym miejscu. Jeżeli pozmieniam je tak żeby zataczały okrąg wokół oka i łączyły z czołem, "powinno" pomóc... ma ktoś jakiś pomysł?

 

06d29074-siatka-JPG.jpg

Napisano

hmmm dobrze ci idzie tylko zobacz,a rysuku udalo i sie zminic w psie ze nie ma tego rowka miedzy policzkiem a nosem, zaczyna sie on dopiero od nozdrzy po kaciki ust a wyzej wszystko jest "jednolite:

0b335315kobitajpgwa9.jpg

Napisano
  • Autor

Zaznaczylem wyżej policzek tak jak napisałes. Musze jeszcze ogólnie dopracowac wszystko bo przerobiłem sitake wokół oczu i w sumie napackałem w vertexach całosci.

 

2ecd011c-siatka-JPG.jpg

 

i upgrade całej postaci (można besztac... jak zawsze):

5da29af8-kobita-jpg.jpg

Napisano

szyja za długa, i z tyłu powinna być gładziej złączona z głową

te dwie kostki pod szyją w krztałcie V są za cienkie i trochę w złym miejscu.

Napisano
  • Autor

Niskobudżetowe porno. Napiszcie mi co i gdzie przestawić bo już mi się mózg gotuje :/ Uwagi Ani i Gen.Batona zastosowane, przy czym z biustu mam teraz cebule :]

 

d963280b-kobita-jpg.jpg

Napisano

eee, nie wiem jak ty, ale ja nie mam zarośniętego odbytu... ;P zrób szczegóły, a potem animację i sprzedaj do jakiegoś PornTV.

Napisano

No ten biust tym razem wygląda jakby się turbulencji na bawił,albo przemianuj nazwe tematu na manekin do crash testow;] lub popraw ten biust na miseczki co najmniej :D:D

Napisano

Popraw brzuch, wydłuż talię, skróć uda. Bo anatomia leży. Piersi wyglądają jak sylikonowe babole, a one raczej ładnie opadają niż tak sterczą.

Napisano
  • Autor

Wiec tak to będzie, planowałem to już jakiś czas... Z kobitki zrobi się Matyldę z Linii Ognia Tomasza Pacyńskiego. Teoretycznie wszystko jasne i proste. Jeansy, koszulka, jakieś kierpce alla kozaki (to się jeszcze przemyśli) i ofkorz Colt 1911. W praktyce to będzie maraton tortur w moim wykonaniu i przynudzanie w WIPie... a co tam spróbuje, może się uda.

 

Coś w anatomii poprawiłem, dłonie musze jakoś stworzyć :/ Resztę przykryje ubranie:

 

263b414f-kobita-jpg.jpg

Napisano

Możliwe że ona jest w barach za szeroka. Z tymi proporcjami musisz się pobawić.

Napisano

Powiem tak, wez jakies blueprinty i zacznij modelowac. Nawet jak Ci twarz podobna nie wyjdzie, to przynajmniej bedzie ludzka i z odrobina wprawy kobieca :) Jak tylko znajde link do rewelacyjnego videotutoriala kobiecej twarzy,z ktorego ja korzystam to ci tu wlepie :) Tam rowniez masz juz przygotowane referki.

 

Pozdrowienia

Napisano
  • Autor

Zwęziłem barki, skróciłem ręce, poprawiłem łokcie i parę dupereli... sutki to tak aby Polska nie zginęła żeby temu bliżej do kobiety było ;) Dr0cK robie te twarz już czwarty raz, ale jak uda mi się skończyć Matyldę (dla nielubiących czytać i niezapoznanych z moim poprzednim postem odsyłam w górę) cały model dostanie upgrade i zrobię cos w klimatach Elfica z szablą... czyli twarz będzie nowa. Jakbyś wiec wpadł kiedyś na ten tutek byłbym wniebowzięty.

 

Chyba ostatni render porno, teraz zacznę ją w cos ubierać:

 

31382f40-kobita-jpg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności