Skocz do zawartości

Mini-Bitwa 3D: Alfa Romeo 159


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 144
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

patry zaczynajac od przodu:

- za ostry dziubek

- drzwi za PŁASKIE

- za twarde przejscie to nad swiatlem z tylu!to co tyl przechodzi w bok lub na odwrót

- wglebienia na migacze krzywią ci zderzak!!

- klapa bagaznika nie tak sie zaczyna

- zderzak pod wglebieniem na rejestracje inaczej wygllada!!aczkolwiek sam rozmyslam czy nie darowac sobie tego bo trudne jest!!

Napisano

Ok, odbugowałem i podorabiałem co nieco z tyłu :)

 

r11tylzz9.jpg

 

I pokażę Wam koło z bliska :*** (te "dziurki" w feldze to nie boolean tylko poly jakby co :))

 

r11kolosk1.jpg

Napisano

chudy- bdb, ladna oszczedna siatka. ^^ btw bez bagaznika to teraz jest 4drzwiowa Brera ^^

 

EDIT:

Bruneq, twoj pierwszy update byl bardzo slaby, ale tera jest coraz lepiej ^^

Napisano

Coraz lepiej Panowie coraz lepiej. Patry : Ty to masz speeda do tych modeli ja w takim tempie to bym nie wyrobił. wszyscy super. Ogólnie wys. poziom prac. Powodzenia.

Napisano

Witam wszystkich, niestety mam złą wiadomość :( już nic raczej nie poprawię w swoim modelu ponieważ moje umiejętności modelarskie kończą się na tym poziomie i jest to raczej ostatni update

Robiłem to auto zbyt na speeda i dlatego dużo bugów jest, ale przysięgam, że nastęny model będę robił bardzo, ale to bardzo dokładnie i przerobie przed rozpoczęciem modelowania następnego auta dużo tutków na temat modelingu samochodów.

 

r12przodjt2.jpg

 

r12tylmg5.jpg

Napisano

No Co TY stary???????????????????????????????????????????????? jakie umeijetnosci?przeciez teraz wystarczy poprostowac!!przesówac Vertexów nie umiesz?...pokaz siatke jeszcze!!

Napisano

patry jestem z Ciebie dumny:) poczyniłeś ogromny postęp od czasów Twojej bitwy ("piwnica czy piekło?"):D mimo iż model ma bugi, nawet dosć wyraźne.

pracuj, a będą z Ciebie ludzie;)

Napisano

Bruneq - vertexy przesuwać umiem, ale bugi w moim modelu to nie kwestia ułożenia vertexów, tylko źle ułożonej i nie przemyślanej siatki.

Siatkę pokażę, za jakieś 30-60min :) (ale proszę was, nie śmiejcie się z mojej siatki :))

Dariusz - a dziękuję, dziękuję :*

Napisano

duży postęp patry .... duży ... niedługo będzie bardzo duży :) Teraz popatrz na ten samochód i na ten pierwszy co mi pokazywales to bedziesz wiedział o co sie czepiałem :]. Ten do idealnych nie nalezy, aczkolwiek nastepny bedzie lepszy itd. pzdr :)

Napisano

widzeze nei tylko mi sie nei spieszy!:)....chudy...popatrz na referki bo z mojego doswiadczenia z tylem to wynika ze troche inaczej jest 3/4 a i bok zdaje sie byc troche za kanciaty u ciebie!!

Napisano

jak na moj gust swiatlo tylnie z boku jest za długie...ale dziwnie widac wiec do tego sie nie przyczepiam, natomiast kant bagaznika nie jest podniesiony tylko płaski natomiast klapa wygina sie ku górze przy szybie!

Napisano

919b9a51-2_jpg.jpg

 

6f5dc2ff-1_jpg.jpg

 

siatki jak na razie w wersji prawie finalnej, jedynie poprawki kosmetyczne i przesuwanie wertexów ;]. wbrew pozorom alfa jest piekielnie trudna jeśli chodzi o dokładne i ładne odwzorowanie szczegółów ;P.

Napisano

wchodze z ciekawosci a tu taki bonus ;) Poka czysty render :] Nie dzieje sie cos zlego przy poczatku przedniej bocznej szyby?? Duzo woelokatow widze :]

Napisano

jechałem z siatką na pałę, teraz mam masę prostowania ;]. wielokąty w większości miejsc są zamierzone, to przygotowanie pod wcięcia i inne detale ;P. teraz niestety nie mam czasu na update'y.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności