Napisano 7 Grudzień 200618 l Super pomysł i wykonanie. Aczkolwiek jeżeli moge coś doradzić w kwestii torby na "słonia" .. ona nie jest aż tak sztywna, nie taka kwadratowa, zrób ją żeby wyglądała na taką luźniejszą troche ;) ale to tylko moja sugestia ^^ Pzdr, Solo
Napisano 7 Grudzień 200618 l Autor dzięki panowie:) Koniu_Pl: "odbijające rzeczy z pokoju " i tego sięobawiam .. :) chyba prędzej hdri odbije ;) Solo: no masz rację.. ale myślęże tak też jest dobrze.. już w sumie nie chcemi się ingerować w siatkę po otexturowaniu. i dzisiejszy UP : i coś czuję że z szaderów zrezygnuję.. albo chociaż je poprawię (zwłaszcza rura) pozdro
Napisano 7 Grudzień 200618 l O nie nie nie, nad materialem rury i maski jeszcze pracuj, bo ci nie popuszcze :D
Napisano 7 Grudzień 200618 l padam na kolana ... duzo sie nauczylem z tych pierwszych siatek które przedstawiłeś. Moge prosić o siateczke bez smofa tej torby ? :) z góry dziekuje
Napisano 7 Grudzień 200618 l ruty ok.. rozumiem ...ale textura maski zła ? hm.. hmm, mnie się nie podoba :)
Napisano 7 Grudzień 200618 l Autor Drab: no jeszcze przemyslę.. zobaczę jak to będzie wyglądać w finalnej scenie Cerebrate : siaki torby : [+] nie ma za co ;)
Napisano 7 Grudzień 200618 l No jak torbę w dechę zrobiłeś (mam taką też:), to maske spierniczyłeś... Załamania i cieniowanie nieładne,ogólnie tex maski jest jakiś taki nietaki. Brzydko wyglądają też te dzyndzelki co łączą maskę z elementami metalowymi, tak bardzo sztucznie.. No ale jak torbe zobaczyłem to mnie zatkało! Trzymaj poziom!:) powodzonka!
Napisano 8 Grudzień 200618 l Autor czyli jednak jestem zmuszony:) a ryrę chyba zrobię displece'em będzie mi łatwiej nad texturą zapanować
Napisano 8 Grudzień 200618 l Co do torby - extra :) Co to maski anty-tytoniowej - bardzo brzydka tekxtura. Stać Cię na więcej :) Może łączenie rury z maską zrób troszkę zardzewiałe, a samą texturkę maski ... nie wiem, co powiedzieć, ale zrób, żeby wyglądało jak w realu XD Pozdro :)
Napisano 9 Grudzień 200618 l no teraz git tylko jeszcze ta rura - moze powinna odbijac wiecej swiatla ??
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor właśnie rura mi się podoba teraz najbardziej ;) i imo nie powinna już więcej odbijać .. bo stara guma matowieje . ps. widać że jest wybrudzona w zwężeniach ?
Napisano 10 Grudzień 200618 l Interesujące... ciekawe co z tego na końcu wyjdzie... Maska wesja 2.0 jest o xkroć lepsza.
Napisano 14 Grudzień 200618 l Autor dzięki kolejny up.. walczę z wyrkiem... kocem.. itd : | na ciałko dałem szader.. i tak już zostanie.. w finalnej robocie domaluję detale .
Napisano 14 Grudzień 200618 l Fajnie. Shader skóry trochę za ciemny chyba... niemowlaki wydaje się, mają bledszą skórę...
Napisano 14 Grudzień 200618 l a mi się dla odmiany tak średnio podoba. cudowna jest rączka i jej ułożenie, nie wiem dlaczego ale jest po prostu najlepsza;] Koc leży na całej rozciągłości. hehe:D fajnie brzmi;D za duże sploty materiału, większy tiling, i tu potrzebny będzie unwrap bo inaczej leżymy:D albo plane prosty, na niego uvw mapping planar lub box i dopiero wyżej w stosie jakiś noise, turbo smooth... tak myślę:D i prosimy jakiegoś opacity i dispa dodać. w łóżku bym zrobił cieńsze te "deseczki" by było lżej, nie wyglądało jak wyro z szpitalu i więcej bahopra by była widać;]
Napisano 17 Grudzień 200618 l spoko CI to idzie :) podoba mi sie koncept... tylko nie wiem, czy te elementy oble - chyba zrobione z metalu jakiegos - powinny byc chyba nie zamapowane drewnem... przypuszczalnie nie sa to drewniane elementy :] pozdro
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor nom.. też się zastanawiam czy te wygibasy powinny być drewniane.. jeszcze zobaczę :) a co do szumów to bez obaw.. to są tylko testowe rendery [+] dzieciak lata bo nie ma pościeli
Napisano 17 Grudzień 200618 l złote kółka mi się nie podobają, zbyt ostry ten kolor. nie wiem czy ta tekstura ściany jest korzystna, jeśli dodasz dzieciaka to może odciągać od niego wzrok, ale trudno teraz powiedzieć. ja bym dała taką jak w poprzednim poście, tylko trochę inny kolor. dwa pierwsze drewienka mają prawie tą samą teksturę, lepiej zamień jednego z nich z jakimś dalszym, albo zrób mirror wzdłuż osi Z żeby sęk był z dołu, żeby nie były tuż obok siebie. oprócz tego drewno bardzo ładnie wyszło.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Troszke głupio, że nie ustawiłeś kamery tak, żeby było widać tą torbę, do której idzie rurka. Poza tym elegancko, ale pluszak mi troche nie pasuje... Popraw teksturkę pluszaka.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Fajnie ale było by fajniej jak byś na koniec wszystko przybledził, przyciemnił i porobił jakieś bajery żeby było bardziej mroczne i przerażające, będzie bardziej dawało do myślenia...
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor dzięki za rody. Freedom: no mam nadzieję że uda mi się osiągnąć jakiś ciekawszy klimat.. i bardziej tu liczę chyba na PS'a niż render może takie przypalenie ? :
Napisano 17 Grudzień 200618 l mi siewydaje że przepalenie za bardzo. bardziej kolorami w ps-ie bym podjechał pod zimne właśnie:D niebieski, szary, czarny? i lekki glow może? na koniec jakiegoś foga może bym walnął, ale to w renderze:D może światło wolumetrzyczne od niewidocznego na kadrze okna? tekstura pościeli ma wyraźnie gorszą jakość od cudownego drewna łóżka. nogi w łóżku niech się nie świecą jak psu jajca. jak to ma być mroczne to popbrudź tekstury, rdza, drewno pociemnij, daj bumpa? no chociaż to od twojej wizji zależy. ale oderwaną tapete na ścianie to ja bym tu widział:D:D:D:D
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor fatal error Oo :( .... nie wiem co jest.. po odpaleniu scenki.. po np 2min się wywala max Oo .. nawet nic nie robiąc... tjb. był zapisany z jakimś błędem.. :/ wiecie czego to może być wina ? (+) Dzieje się to po unhide jednego z layerów :(
Napisano 18 Grudzień 200618 l wyeksportuj czym predzej sobie i zaimportuj jeszcze raz...czasem pomaga, choć nie wiem czemu :P....a moze tak "PEACE STOP" ? ;)))
Napisano 18 Grudzień 200618 l zmerguj do pustej scenki bez tego layera, i popracuj 2 min żeby zobaczyć czy działa. potem to co jest na tym layerze zmerguj osobno (kazdy objekt z osobna), za każdym razem najpierw zapisując i potem pracując 2 min, wtedy zobaczysz który objekt jest be. ja bym jednak klimat spróbowała uzyskać w samym renderze, światłami, a w PS tylko drobniejsze poprawki, bo jak nie ma odpowiednich kontrastów w światłach to potem w PS też ich nie wyczarujesz. to przepalenie co teraz dałeś nie wygląda najlepiej.
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor problem chyba rozwiązany .. tzn prawie... zmieniłem z directx na openGL .. i jakoś chodzi.. może ramu za mało, może max nawalił.. nie wiem.. Ania: masz rację... hm.. no to fakt.. trzeba jak najwięcej wycisnąć z renderu (światła) a dopiero potem magikować w PS (korekta barw i małe domalówki detalu) . Jeszcze będzie czas na zabawę teraz pracuję nad wypełnieniem podłogi.. i mebla.. jakieś książki .. może czajniczek tak dla zasady ;) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto