Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super pomysł i wykonanie. Aczkolwiek jeżeli moge coś doradzić w kwestii torby na "słonia" .. ona nie jest aż tak sztywna, nie taka kwadratowa, zrób ją żeby wyglądała na taką luźniejszą troche ;) ale to tylko moja sugestia ^^

 

Pzdr,

Solo

Napisano

dzięki panowie:)

Koniu_Pl: "odbijające rzeczy z pokoju " i tego sięobawiam .. :) chyba prędzej hdri odbije ;)

Solo: no masz rację.. ale myślęże tak też jest dobrze.. już w sumie nie chcemi się ingerować w siatkę po otexturowaniu.

 

i dzisiejszy UP :

 

maskaitorbayx2.jpg

i coś czuję że z szaderów zrezygnuję.. albo chociaż je poprawię (zwłaszcza rura)

pozdro

Napisano

No jak torbę w dechę zrobiłeś (mam taką też:), to maske spierniczyłeś...

 

Załamania i cieniowanie nieładne,ogólnie tex maski jest jakiś taki nietaki. Brzydko wyglądają też te dzyndzelki co łączą maskę z elementami metalowymi, tak bardzo sztucznie..

 

No ale jak torbe zobaczyłem to mnie zatkało! Trzymaj poziom!:)

 

powodzonka!

Napisano

Co do torby - extra :)

 

Co to maski anty-tytoniowej - bardzo brzydka tekxtura. Stać Cię na więcej :) Może łączenie rury z maską zrób troszkę zardzewiałe, a samą texturkę maski ... nie wiem, co powiedzieć, ale zrób, żeby wyglądało jak w realu XD Pozdro :)

Napisano

właśnie rura mi się podoba teraz najbardziej ;) i imo nie powinna już więcej odbijać .. bo stara guma matowieje .

ps. widać że jest wybrudzona w zwężeniach ?

Napisano

a mi się dla odmiany tak średnio podoba. cudowna jest rączka i jej ułożenie, nie wiem dlaczego ale jest po prostu najlepsza;]

 

Koc leży na całej rozciągłości. hehe:D fajnie brzmi;D za duże sploty materiału, większy tiling, i tu potrzebny będzie unwrap bo inaczej leżymy:D albo plane prosty, na niego uvw mapping planar lub box i dopiero wyżej w stosie jakiś noise, turbo smooth... tak myślę:D i prosimy jakiegoś opacity i dispa dodać. w łóżku bym zrobił cieńsze te "deseczki" by było lżej, nie wyglądało jak wyro z szpitalu i więcej bahopra by była widać;]

Napisano

spoko CI to idzie :) podoba mi sie koncept...

tylko nie wiem, czy te elementy oble - chyba zrobione z metalu jakiegos - powinny byc chyba nie zamapowane drewnem... przypuszczalnie nie sa to drewniane elementy :]

pozdro

Napisano

nom.. też się zastanawiam czy te wygibasy powinny być drewniane.. jeszcze zobaczę :)

 

a co do szumów to bez obaw.. to są tylko testowe rendery

 

[+] dzieciak lata bo nie ma pościeli

render19bf9.jpg

Napisano

złote kółka mi się nie podobają, zbyt ostry ten kolor.

 

nie wiem czy ta tekstura ściany jest korzystna, jeśli dodasz dzieciaka to może odciągać od niego wzrok, ale trudno teraz powiedzieć. ja bym dała taką jak w poprzednim poście, tylko trochę inny kolor.

 

dwa pierwsze drewienka mają prawie tą samą teksturę, lepiej zamień jednego z nich z jakimś dalszym, albo zrób mirror wzdłuż osi Z żeby sęk był z dołu, żeby nie były tuż obok siebie.

oprócz tego drewno bardzo ładnie wyszło.

Napisano

Troszke głupio, że nie ustawiłeś kamery tak, żeby było widać tą torbę, do której idzie rurka. Poza tym elegancko, ale pluszak mi troche nie pasuje... Popraw teksturkę pluszaka.

Napisano

Fajnie ale było by fajniej jak byś na koniec wszystko przybledził, przyciemnił i porobił jakieś bajery żeby było bardziej mroczne i przerażające, będzie bardziej dawało do myślenia...

Napisano

dzięki za rody.

 

render21dm1.jpg

 

Freedom: no mam nadzieję że uda mi się osiągnąć jakiś ciekawszy klimat.. i bardziej tu liczę chyba na PS'a niż render

może takie przypalenie ? :

render211copyhp2.th.jpg

Napisano

mi siewydaje że przepalenie za bardzo. bardziej kolorami w ps-ie bym podjechał pod zimne właśnie:D niebieski, szary, czarny? i lekki glow może? na koniec jakiegoś foga może bym walnął, ale to w renderze:D może światło wolumetrzyczne od niewidocznego na kadrze okna? tekstura pościeli ma wyraźnie gorszą jakość od cudownego drewna łóżka. nogi w łóżku niech się nie świecą jak psu jajca. jak to ma być mroczne to popbrudź tekstury, rdza, drewno pociemnij, daj bumpa? no chociaż to od twojej wizji zależy. ale oderwaną tapete na ścianie to ja bym tu widział:D:D:D:D

Napisano

fatal error Oo :( .... nie wiem co jest.. po odpaleniu scenki.. po np 2min się wywala max Oo .. nawet nic nie robiąc... tjb. był zapisany z jakimś błędem.. :/

wiecie czego to może być wina ?

(+)

Dzieje się to po unhide jednego z layerów :(

Napisano

zmerguj do pustej scenki bez tego layera, i popracuj 2 min żeby zobaczyć czy działa.

potem to co jest na tym layerze zmerguj osobno (kazdy objekt z osobna), za każdym razem najpierw zapisując i potem pracując 2 min, wtedy zobaczysz który objekt jest be.

 

ja bym jednak klimat spróbowała uzyskać w samym renderze, światłami, a w PS tylko drobniejsze poprawki, bo jak nie ma odpowiednich kontrastów w światłach to potem w PS też ich nie wyczarujesz.

to przepalenie co teraz dałeś nie wygląda najlepiej.

Napisano

problem chyba rozwiązany .. tzn prawie... zmieniłem z directx na openGL .. i jakoś chodzi.. może ramu za mało, może max nawalił.. nie wiem..

 

Ania: masz rację... hm.. no to fakt.. trzeba jak najwięcej wycisnąć z renderu (światła) a dopiero potem magikować w PS (korekta barw i małe domalówki detalu) . Jeszcze będzie czas na zabawę

 

teraz pracuję nad wypełnieniem podłogi.. i mebla.. jakieś książki .. może czajniczek tak dla zasady ;)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności