Skocz do zawartości

Postać 3D: Hrabia Mol (Zły Dżedaj)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Z materiałem chodziło mi o to, że na każdym zdjęciu wszystko jest czarne i nic nie widać (w przeciwieństwie do Twojego modelu, po prostu nie mogę sobie wyobrazić tego złego Dżedaj w szarych butach :) )

Co do masywności to wystarczy pogrubić je w kostce tak, żeby było widać ciężar ciała oraz zeskalować (zmniejszyć) z profilu (wiem, łatwo napisać :) )

Co do całego modelu to bardzo fajny tylko między butami a (hiphopowymi?) spodniami powinna być przerwa. Zresztą i tak głowa jest w tym przypadku ważniejsza niż cały model a ta wyszła Ci świetnie.

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapowiada sie fajnie, nie ogladalem rzadnej czesci gwiezdych wojen, nie moj target, wiec nie pomoge. Ale texturka fajna. Przyciemnij troche ale dawaj czarnego. andy_a z prostej przyczyny nie moze dac czarnego, nie bedzie widac faldek, ja przynajmniej nie znam nic ciemniejszego od czerni :P

Kieruj sie w te strone kolorystyczna

skin01_contract.jpg

Napisano

Fakt faktem mozna tez faldki na czarnym materiale mozna dac przez zanznaczanie tych elementow ktore beda jasniejsze :), bo hmm... ciezko aby dark Jedi nie byl dark :p, ale buty akurat sa dobre :)

Napisano
, nie ogladalem rzadnej czesci gwiezdych wojen.

ja obejrzałem całośc kilka tygodni temu pierwszy raz bo tak to tylko mroczne widmo w tv no ale tak mi sie spodobało ze obejrzałem od 4-6 na raz i na nastepny dzien 2 i 3 (pod rząd) wiec polecam jak bedziesz mial czas

 

mam ten render :P

 

normala szczerze mowiac przemyslal bym :)

ehh no wie wiem, próbuje cały czas ale fałdki plaszcza i spodni zostawie na koniec

 

Konras - spx i thx

 

Andy - ok zrobiłem jak sobie zażyczyłeś :D

Napisano

Jak myślicie, mogą być takiego fałdki na rękawach czy próbować dalej?

maulde5.jpg

 

Klicek - ten pan z rendera który mi dałeś ma jednak inną bluzę i materiał wiec nie mogłem za bardzo sie powzorować

Napisano

zdawalem sobie z tego sprawę :) nie znam za bardzo starwarsow i nie wiem czy zly dzedaj ma ubranko z twardego czy miekiego materialu , ale wydaje mi sie ze teraz jest ok :)

Napisano

Klicek - więc celowo dałeś mi nieodpowiedni render! :D joke

 

Nielot007 - no faktycznie dziwnie to wygląda, zmienię później jak mi sie PS włączy.. :D

 

Por@szek - dobre, myślałem o tym wcześniej ale akurat nie mam stroju dark dżedaja :D i niczego w tym materiale no ale na przyszłość to dobry sposób, thx

 

 

wciąż pracuje nad normalami...

maulez6.gif

chociaż, w sumie mazanie po modelu w zbrushu jest bardzo relaksujące :D

 

 

 

 

POST NR. 666 :D

Napisano

bardzo fajny model, może nieźle pozamiatać jak teksturki będą równie dobre.

 

IMHO jest jakiś problem w połączeniu głowy z tułowiem - szyja, barki... Nie wiem konkretnie co, ale coś mi tam nie siedzi :)

 

Powodzenia dalej, idzie w bardzo dobrą stronę :)

Napisano

chyba juz normale zostaną takie jakie widać, a co do tex to podpowiedzcie co moge jeszcze dodac bo kompletnie nei mam pomysłów

 

darthycu1.jpg

lightsaberbk6.jpg

 

bardzo fajny model, może nieźle pozamiatać jak teksturki będą równie dobre.

szczerze wątpie zeby teksturki były dobre... just look na update, duz owiecej z tekstury plaszczu nie wyciągne :/

 

IMHO jest jakiś problem w połączeniu głowy z tułowiem - szyja, barki... Nie wiem konkretnie co, ale coś mi tam nie siedzi :)

hmmm mozliwe aczkolwiek tez nie wiem co to jest :D

 

thx klicek

Napisano

Tak jak teraz spojrzę, wydaje mi się, że buty trochę za bardzo odcinają się od ubrania. Może spróbuj pokombinować jednym lub drugim?

Może jako druga postać z serii -

? :)

 

PS.

sluchaj, niedlugo bedzie taka sonda i tam zaznaczysz mnie ok ? :D

 

Okej, okej....:)

Napisano

nie uwazacie ze materiał jest do dupy? any ideas?

 

Ładny modelik jak na low poly. Całkiem fajnie wyszło!
dziękuję :)

 

No ładnie go wyczochrałeś :) Mógłbyś wrzucić normalmapę?
thx, mógłbym ale wrzuce póxniej bo mam ją w kilku czesciach

 

Najs, daj mu jakas poze na koniec.

Podobac sie. Aaaa i oswietl go sensownie ;)

jeszcze nieee :D jeszcze musze go ulepszyc

 

Tak jak teraz spojrzę, wydaje mi się, że buty trochę za bardzo odcinają się od ubrania. Może spróbuj pokombinować jednym lub drugim?
spx popracujemy jeszcze nad tym

 

Może jako druga postać z serii -
? :)

heheh "pomyślimy, pomyślimy" :D

Napisano

chyba skończyłem, juz nei mam siły dalej go ciagnąc :/ walne jeszcze tylko animke do okoła i na tym skoncze

THX wszystkim za pomoc :* :D

 

darthyyn5.jpg

(promien mieczyka i czerwone "ciene" na szybko w PSie)

 

Pzdr.

Napisano

Mi tam poza odpowiada. Trochę jak Pudzian, trochę jak Brusli, w każdym razie fajnie. Jak nakręcisz go na karuzeli nie zapomnij podzielić się tu nagraniem :)

Napisano

nie wyszlo najgorzej ! jedeny problem to skala ;(....moze uda sie jeszce to uratowac..moze nawet ff boxem to porozciagaj ? ;( stary, masz tyle fotek, czemu podstawowa rzecz zwaliles ;(...... uda sie poprawic ?

Napisano

eee, to wszystko jezeli chodzi o teksturkę? ee biednie biednie, myślałem że to będzie efektowniej wyglądać :/ (nieogladalem zadnego eee... starwarsa? i moze zbyt duzo wymagałem od tego dżedaja :D)

 

ale bądź co bądź modelik wyszedł naprawde cacy :* gratulujem

Napisano

dr. Jekil:

końcowy pikczer bardzo fajny :), gratulejszen :)

 

mr. Haid:

tylko szkoda że fajne kolorki na modelu to głównie zasługa światła. Teksturka niestety kiepska, przydało by się dać jakieś lepsze odwzorowanie materiału (to jest skura, płótno czy latex?) i trochę więcej detalu - szwy, wytarcia, takie tam rzeczy.

 

dr. Jekil:

ogólnie jest spoko, ale jak byś pomęczył jeszcze troszkę byłoby mega kozacko.

 

pozdrawiam :)

Napisano

Poprawiłem jeszcze pare drobiazgów(ucho, paski czerwone, swiatlo, zmniejszyłem mu ten pempek :D)

 

darthymr6.jpg

 

Nach myslalem o jakiejs bardziej dynamicznej pozie.

Jednak poddaje sie, nie zrigguje go lepiej :/ no ale chyba rig nie jest aż tak ważny zeby przez niego odpuscic sobie pare godzinek w the longest journey :)

serio słabo mi idzie z riggowaniem a pozatym te wszystkie zwisające paski po bokacg i w ogóle...

 

Kuba - kto to jest "brucli" ? :D ok ok :)

 

nie wyszlo najgorzej ! jedeny problem to skala ;(....moze uda sie jeszce to uratowac..moze nawet ff boxem to porozciagaj ? ;( stary, masz tyle fotek, czemu podstawowa rzecz zwaliles ;(...... uda sie poprawic ?

wybacz mistrzu, zawiodłem ,wyciąga tantō z szafy...> kurt, musisz być wyrozumiały, robie modele o wiele krócej niż ty i nie moge pochwalic sie tak duzym doswiadczeniem jakie ty posiadasz :) obiecuej ze nastepnym razme bedzie lepiej :)

 

eee, to wszystko jezeli chodzi o teksturkę? ee biednie biednie, myślałem że to będzie efektowniej wyglądać :/ (nieogladalem zadnego eee... starwarsa? i moze zbyt duzo wymagałem od tego dżedaja :D)

za mała teksturka zeby umiescic jakąś sensowną fakturke a pozatym ciezko mi co kolwiek tu wymyslic, gdyby to były jeansy czy cos w tym stylu no to nie bylo by problemu ale tu jest jakis jedwab... wiem ze nie popisałem sie szzcególnie na teksturce

thx

 

mr. Haid:

tylko szkoda że fajne kolorki na modelu to głównie zasługa światła. Teksturka niestety kiepska, przydało by się dać jakieś lepsze odwzorowanie materiału (to jest skura, płótno czy latex?) i trochę więcej detalu - szwy, wytarcia, takie tam rzeczy.

j.w. hmm wytarcia? raczej nie ma takich rzeczy na tym a co do szwów heh no nic, próbuje sie jakos usprawiedliwic ale nie wychodzi :D

 

thx mr. Jekyll ;)

Napisano

nielot007 - Thx

 

Mi się podobać - ******* wyszło - jaki policount na koniec wyszedł ?

Postac+mieczyk ma 5930 tris,

1x 4x256(pas), 2x 256x256(rękawiczki i buty), 4x 512x512, (głowa, mieczyk, plaszczyk i reszta)

 

Przybysz - Thx

Napisano

Ty no wlasnie, ledyr dawaj to przedstawione w sensowny sposob, render z diff+spec+normal, render z normal i spec, render z samo shaded i pozniej wire + texty. Wez , jak juz jestes takim swmierdzacym leniem i riga nie chcesz zrobic, to chociaz przedstaw to jak czlowiek.

A za gassstation i tak masz **********.

XD

Napisano
świetnie wyszedł. Mógłbym Cię prosić o nałożenie na to co wyżej siateczki LP ? :)

mam nadzieje ze moze być tak jak poniżej :)

 

A za gassstation i tak masz ********. XD

nie boje sie :D:P moc we mnie silna jest :D

 

 

rendery - http://img329.imageshack.us/img329/254/rendersmg8.jpg

diffusy - http://img78.imageshack.us/img78/5623/diffusegh4.jpg

normale - http://img78.imageshack.us/img78/9051/normalsfp2.jpg

Napisano

no, az musialem wejsc i pochwalic :) super, gratuluje i jeszcze raz super, troche mapek nasiepales ale do portfolio jak znalazl ^^ jedynie butki szwankuja, ale poza kawal dobrej roboty :) a co do butkow to nienaturalnie wygiete i stopki dla efektu troche wieksze bym dal

pozdrowki

Napisano

Właściwie to mi się podoba. Model O.K jak na LowPoly to super nawet. Całość robi dobre wrażenie. Troche ten pas jakiś taki za okrągły, nie zagina się na ciele...ale może się czepiam...nie pamiętam co ten ziomek nosił;)

Napisano

Kub@ - thx

r2d2 - thx, co do butów to wiem, wszyscy mnie za nie bluzgają a ja jak na złość nie widze w nich niczego dziwnego :D

ziomuś - thx

CzAk1 - thx, owszem pas powinien sie zaginac troczke gdzieniegdzie no ale juz mi sie no wiesz, mniejsza z tym :D:D

SoAd - zbrush, max, czesc namalowałem w PSie, uzylem nawet troche pluginu ATI (nie nvidii)

Napisano

Świetna robota. Jak najbardziej zasłużony frontpage.

uzylem nawet troche pluginu ATI (nie nvidii)

Jeśli mogę Cię spytac :

Czy każdy plugin jest między sobą zgodna z kartą graficzną? Czym różni się plugin ATI od nvidii?

Napisano

Jonasz_Real - Thx, ja uzywam plugina ati na karcie nvidii, pewnie na odwrót też by działalo, a co do róznić to ten od ati ma juz wszystko ustawione i nie trzeba sie bawić pozatym wiekszych różnić nie ma

Napisano

No teraz buciory są fajne, niewiem może skale zmieniłeś bo ostatnio to były kalosze:]. Ogólnie super model. Lowpoly to on nie jest. Jeszcze troche poczekamy aż takie modele będą w grach:)

Napisano

model zacny aczkolwiek strasznie biedna texturka...sprawe ratuja normale ktore przy takim swietle wygladaja przyjemnie...ogolem mozna jeszcze sporo wyciagnac...tojest wlasnie przyklad jak tzw. next-gen niszczy modele...artysta zamiast sie skupiac na dopieszczeniu textury leci na bajeranckich normalach czesto zapominajac ze jesli w grze nagle zabraknie swiatla to mamy wielka kupe...sugeruje pokazac ten model bez normali to juz nie bedzie wesolo ;] nie zebym kogos karcil ale po prostu duzo barfdziej cenie dobrego diffusa...chociazby bazujacego na normalu...

 

Cruzh3r - byle gowno w Oblivionie mialo wiecej niz ta postac...wiec akurat nie trafiles ;]

Napisano

Hmmm... niewiem czy wiesz kap00ch że normale to przyszłość grafiki komputerowej technika idzie w góre :)czymby był hitman blood money bez normali albo unreal tournament .Prawda jest taka że normale dodają uroku i jestem za aby ich używać. Brawo ledyr model jest CZADERSKI!!! :)

 

ps:co do texturek to jak narazie nie widziałem lepszych w grach o star warsie ;)

Napisano

Cruzh3r - thx, sprawe low poly przemilcze bo sam nie dawno sądziłem podobnie co ty

 

kap00ch - nastepny mój model zrobie w wersji normalnej i w wersji specjalnie dla ciebie (bez normali) bom sie wkurzył, powiedziales, ze nie umiem diffuse'ów robić ARGHHH!!! :D

 

Chrisbear - thx miśku :) :D

Napisano

@Chrisbear - z calym szacunkiem ale normale to juz przezytek ;] jesli juz mamy o czyms rozmawiac to o ambient occlusion paralax mappingu badz rt tessalation displacemencie na GS z Dx10 :]

 

natomiast to co mialem na mysli to to ze normal nie moze tworzyc calego modelu...normal po prostu zalatwia za artyste sprawe rozlozenia swiatla na modelu , wygladza odblaski i dodaje detalu ale nie moze byc tak ze CALY detal jest na normalu...prosty przyklad...wystarczy ze postac oswietlimy swiatlem punktowym z tylu, wiec ok fajnie beda wygladac zalamania powiedmzy na barkach ale z przodu postaci mamy totalna KUPE dlatego ze widac czysty diffuse i jesli na nim nic nie ma to sory...

nie znam osobiscie zadnego game dev'a , badz wydanego tytulu badz tytulu w proukcji w ktorym bylby gole diffusy...ludzie wescie ze polookajcie jak wygladaja chociazby tzw. next-genowe txt: maja bardzo ladnego normala/heighta z bumpem ORAZ bardzo LADNEGO diffusa...

 

@Ledyr - zle mnie zrozumiales...tu nie chodzi o robienie bez normali / z normalami...chodzi o to ze ludzie sie zachlystuja wrecz normalami zapominajac o czym takim jak diffuse...widza zajeb%$#@$ efekt bo se wlana normala i siwatlo punktowe i owszem wtedy model wyglada git...ale nie w engine gdzie on sie rusza, raz pada na niego swiatlo a raz nie...i o tym TRZEBA pamietac...

i btw. widzac to co pokazales i jeszze sam mnie podpusciles;p powiem ze nie umiesz robic diffusow, w kazdym razie jesli mialby oceniac tylko po tym... :} bynajmniej nie zebym chcial cie karcic...tylko zmotywowac ;] obserwuje twoje postepy na forum od pewnego czasu i na prawde duzo lepiej ci idzie niz kiedys z tym ze mozesz wpasc w tzw. 'pulapke'' nextgenowa ;] i uwierz mi jesli pojdziesz do pracodawcy z takim modelelem , pomimo jego efektownosci to roboty nie dostaniesz z racji slabego diffa...btw nie pokazalaes rowniez specular o ktorym tez sie czesto zapomina ze jest wazny...(btw dobrze radze malowac kolorowe speculary :] za niedlugo speculary na alphie moga zniknac z rynku..)

mam nadzieje ze niekogo nie urazilem i powtorze raz jeszcze...model i jego prezentacja jak i normale bardzo mi sie podobaja , sa efektowne i robia wrazenie natomiast powatpiewam w rownie dobra prezentacje w realnych zastosowaniach i karce za slabego diffusa ;] no offence ;]

Gość Marioza
Napisano

o ile w pierwszych etapach textura na pecynie mi się nie podobałą to finalnie głowa jest najmocniejszym punktem tego modelu, na ciuchach mógłby byc mnijszy nois ewentulnie jakas texura bardziej udjąca tkaninę, ale moze orginanlnie kolo tak ma, nie wiem nie widzialem star warsów cz yjak to sie tam zwie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności