Napisano 14 Październik 200618 l Narazie tylko glowka oczywiscie nie skonczona;) Pracka robiona wspolnie z Avengerem.
Napisano 14 Październik 200618 l w ZBrushu Maqs modeluje, jak coś ;] czekam skonczy te swoje cholerne detaliki, bo ja tu od tekstur glownie ;p
Napisano 14 Październik 200618 l widze że pokazujecie tego goblina na kilku forach :) niezła robota.. ale usta faktycznie jakies nieteges.. zbyt ludzkie itp...
Napisano 14 Październik 200618 l Dzizas!!! Pokaż jeszcze z profilu :> Cos tam mam do uszu ale jest kozak.
Napisano 14 Październik 200618 l po co profil, skoro my to bedziemy w takim ujeciu renderowac mniej wiecej? :]
Napisano 14 Październik 200618 l Jakbyście wrzucili profil to ja (czyt. początkujący) perfidnie zrobię sobie z tego referkę i może się czegoś nauczę w maxie, bo detale to tu są kosmiczne. PS: Wiem… prawa autorskie te sprawy ;P EDIT: Ok... jest profil :]
Napisano 14 Październik 200618 l Z boku lepiej wygląda niż z przodu. Mało oagresywny goblin, taki dziadzio goblin. Pionowe zmarszczki na czole dziwne sa i troszkę ich za dużo. Całkiem fajny detal jest.
Napisano 14 Październik 200618 l Gdyby nie te uszy i nos to nic goblinowego nie ma.. Z całym szacukeim dla swietnej pracy, niepodoba mi sie ten goblin. Jak dla mnie, powinien miec takie bardziej przerysowane ksztalty. Pozdr!
Napisano 15 Październik 200618 l Dajcie mu jakieś gałki oczne bo oczodołami straszy:/ Świetny kmodel, fajna fakturka skury.
Napisano 15 Październik 200618 l gałki w ZBrushu ciężko dostawić niestety :( przy renderach w Blenderze, albo jakichś "kluczowych" już się pojawią
Napisano 15 Październik 200618 l Łączenie i dodawanie obiektów w Zbrushu najlepiej się robi za pomocą pluginu -Xform- daje pęłną kontrolę nad dodawanymi obiektami ,można je precyzyjnie przesuwać,obracać i ustawiać w dowolnym miejscu,polecam. Do pobrania na forum Zbrush Central. http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=34652&highlight=xform
Napisano 15 Październik 200618 l fałdy nad oczami i na wargach są zbyt regularne, nie podoba mi się kształt głowy od profilu (od przodu wygląda chudo, a od boku tak nijako)
Napisano 22 Październik 200618 l Autor Malo czasu, male poprawki. Nie bede wszystkiego poprawial bo na renderze bedzie widac cala postac wiec i tak nie bedzie widac wszystkich niedociagniec, zabieram sie za modelowanie reszty postaci. http://img206.imageshack.us/img206/4199/gblndactualza7.jpg
Napisano 22 Październik 200618 l No teraz wyglada jeszcze lepiej. Fajne jest to, ze nie ma symerycznej twarzy. Troche ta blizna dziwna...taka sama ta tym czole. Może jeszcze jakby dać taka małą krótką biznę (juz bez szwów) by wyglądało jakby naprawdę się gdzieś konkretnie poturbował i bedzie Pełnia Szczęscia. Pozdro.
Napisano 28 Październik 200618 l Autor dzieki za komenty, glowa juz ostatecznie skonczona, blizne pod i nad okiem juz wygladzilem wiec nie jest tak gleboka i postrzepiona, ale nie chce mi sie robic nowego renderu bo pracuje teraz nad cialem goblina, postaram sie jutro pokazac. http://img207.imageshack.us/img207/9818/gblnpscn5.jpg
Napisano 28 Październik 200618 l charakterna glowka. najlepsza ma brodke :) hehe mam tylko wrazenie, ze niektore detale za bardzo sa "narysowane" troche jakby wbrew formie. zwlaszcza zmarszczki wokol oczu i pionowe kolo ust. ale to pewnie zniknie przy teksturach. tak czy siak, bardzo fajna glowka. powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 28 Październik 200618 l Swietny. Model wgniata w fotel :) Przyczepiam sie do koncowki nos :) Jakos denerwuje mnie ten "kant"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto