Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No wreszcie przetestuję generalnie windę x64 sa sa sa. :)

Chwalą się w ficzersach nurbsami, hmm, czy to znaczy, że coś z nimi zrobili? Może na pokazie o tym było?

Napisano

widzę ciekawe shadery dodali jezeli chodzi o scene effects, bloom i wiele innych...szkoda tylko ze nie sa wstecz kompatybilne, tzn nie dzialaja w 3dsmax8 ktory defacto mial obsluge shaderow i to nawet znacznie lepsza imo...

Z przykroscia musze napisac, ze shadery ktore rowniez dzialaly w 3dsmax8 nie dzialaja na wersji 9, przynajmniej u mnie... I to takie ktore nie wymagaja shader model 3.0. jakim cudem shader ktory nie ma zmienionej skladni moze nie dzialac na nowszej wersji, czyzby parser sie zmienil ? nie sadze, dolaczyli je rowniez do wersji 9. ale po co skoro nie dzialaja ?

Wiec dla mnie to zabawka, do bani kurde, bo te shadery sa dla mnie najwazniejsza i wogole kompatybilnosc z jezykiem HLSL :| I co, po co mi ten szajs, skoro polowy rzeczy na nim zrobic nie mogę. wybaczcie bełkot...

To ma byc ta innowacyjnosc ? bo dla mnie ten program sie cofa, ehh jak si samemu nic nie zrobi to sie nic nie dostanie. pytaniem jest za co te ceny skoro nie przeklada sie to na jakosc

Napisano

uech... nic nie wiem o Nurbsach ale proboolean jest fajny :)

 

a co do kompatybilności to fakt, była o tym mowa, że są ograniczenia ze starszymi wersjami.

nic na to nie poradzimy.

Napisano

radze nie przesądzać, napewno jest na to jakies rozwiązanie. Mnie najbardziej cieszy ten skok szybkosci w viewportach, w koncu wireframe jest w pełni obslugiwany przez karte graficzną w trybie D3D. Jak tylko wyjdzie vray x64 (czyli jutro) przesiadam się bezpowrotnie.

Napisano

ekhmm... Zgubiłem jeden dzień ;P

 

Jutrzejszy może oznaczać fałreja wydanego w przyszłości [ale się wkopałem]. Ale na pewno niedługo siem coś 64bitowego pojawi

Napisano

wziąłem obiekt z XSI do tego Maxa i próbowałem zrobic render. Chodzi o silnik do Fokkera. Iterations dałem na 2 (turbosmooth) i Maxio pojechał sie byczyć. Mówił cos o braku ramu. W XSI to samo renderuje się bez zająknięcia.

Napisano

zobacz srodowisko odpalania aplikacji we wlasciwosciach na zgodne z win2000

ponadto jesli masz karty ATI powalcz z ustawieniami OpenGLa moze max przejal od MAYi troche buggow :D

Napisano

Jak to jest z tym boostem w viewportach ? na pokazie gość pokazywał ze pomiedzy shaded a wireframe/edged faces praktycznie jej nie ma. Wszystko chodzilo wprost idealnie jak by tam siedziala jakaś ultra fast 666666 GHz karta graficzna. Jak to się sprawuje na normalnych domowych kartach przy hi poly ?

Napisano

ej, no bez jaj, chodzi szybciej i to sporo. Mam gf6600gt i komfort pracy wydaje mi sie byc znacznie lepszy w 9 (oczywiscie bez przesady). Mowie o wersji 32bit - 64jeszcz nie sprawdzalem.

Napisano
...i Maxio pojechał sie byczyć
czuje sie urazony :P

Łaaaaaaał, moge cie dotknąc? :]
dzieki, stary, poplakalem sie o polnocy ze smiechu :*

co nowego wnosi ten max? w 8 najwieksza innowacja byla chyba integracja z shagiem, w 7- nie trzeba osobno dokupywac char studio, 6- mental. a teraz? ulepszone nurbsy? i to wszystko? :/

Napisano

wlasnie dorwalem triala i musze przyznac ze skok szybkosci w viewportach jest zadziwiajacy co mnie bardzo cieszy

 

a tak poza tym gdzie sie podzial Poly Counter? :P i czy ktos sie spotkal z jakims pluginem typu Texporter pod nowego maxa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności