Leru Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 Witam! Jak w temacie oto link http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=5972446 źródło: internet ;) pozdrawiam Leru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 Dzięki Leru za świetnego newsa, ściągamy :) [+] tak swoją drogą to nazwa "3d studio max" jest już kilka lat nieaktualna, czepiam się ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 nie sciagamy, czekamy na brazila 2.0 a pozniej sciagniemy :p btw. nie kierujcie sie moim podpisem, to tak dla zwaly ^^ ps. dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 źródło: internet ;) [chlip, chlip] A mnie to nie słuchają ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 no no, myślałem, że trochę poczekają, powiedzmy tak do listopada. ale mnie zaskoczyli :) no to tylko zebrać kasę na upgrade maxa8 i wreszcie MR 3.5 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 No wreszcie przetestuję generalnie windę x64 sa sa sa. :) Chwalą się w ficzersach nurbsami, hmm, czy to znaczy, że coś z nimi zrobili? Może na pokazie o tym było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 widzę ciekawe shadery dodali jezeli chodzi o scene effects, bloom i wiele innych...szkoda tylko ze nie sa wstecz kompatybilne, tzn nie dzialaja w 3dsmax8 ktory defacto mial obsluge shaderow i to nawet znacznie lepsza imo... Z przykroscia musze napisac, ze shadery ktore rowniez dzialaly w 3dsmax8 nie dzialaja na wersji 9, przynajmniej u mnie... I to takie ktore nie wymagaja shader model 3.0. jakim cudem shader ktory nie ma zmienionej skladni moze nie dzialac na nowszej wersji, czyzby parser sie zmienil ? nie sadze, dolaczyli je rowniez do wersji 9. ale po co skoro nie dzialaja ? Wiec dla mnie to zabawka, do bani kurde, bo te shadery sa dla mnie najwazniejsza i wogole kompatybilnosc z jezykiem HLSL :| I co, po co mi ten szajs, skoro polowy rzeczy na nim zrobic nie mogę. wybaczcie bełkot... To ma byc ta innowacyjnosc ? bo dla mnie ten program sie cofa, ehh jak si samemu nic nie zrobi to sie nic nie dostanie. pytaniem jest za co te ceny skoro nie przeklada sie to na jakosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 uech... nic nie wiem o Nurbsach ale proboolean jest fajny :) a co do kompatybilności to fakt, była o tym mowa, że są ograniczenia ze starszymi wersjami. nic na to nie poradzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 radze nie przesądzać, napewno jest na to jakies rozwiązanie. Mnie najbardziej cieszy ten skok szybkosci w viewportach, w koncu wireframe jest w pełni obslugiwany przez karte graficzną w trybie D3D. Jak tylko wyjdzie vray x64 (czyli jutro) przesiadam się bezpowrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 juz ktorys raz ktos narzeka na cene maxa 9. co takiego wam powiedzieli na tym pokazie? :> czy cena wzrosnie jakos znaczaco w stosunku do R8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 może i ja sie skusze to potestować przesiadłem sie na majke z maxa ze 2 miechy po wyjściu wersji 4 zobacze czy coś od tej pory dodali :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Jes jes jes :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Mi się max 9 nie chce odpalić, jest dziwny błąd jakiś :/ jak wróce do domku tozapodam screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 do maxa 9 potrzebny jest framework 2.0 i dx90c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 17 Październik 2006 Autor Share Napisano 17 Październik 2006 Gordy -> jaki framework ? Może .NET framework ? ;) voyager -> o wybacz, nie widziałem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 aha. co najmniej 10 znaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 ja tylko jeszcze dodam że naprawdę warto zajrzeć do działu "documentation" w sekcji 3ds max na stronie autodesku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Ble, trial nie jest 64-bitowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 czy wie ktoś czy vray jakakolwiek wersja ruszy pod tym maxem? chocby najnowsza :) bo jak nie to nie sciagam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Ruszy jutrzejszy 1.5 RC3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 nie pojdzie, dzis miala sie ukazac RC3 vraya ale coś cicho narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 eee jutrzejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 ekhmm... Zgubiłem jeden dzień ;P Jutrzejszy może oznaczać fałreja wydanego w przyszłości [ale się wkopałem]. Ale na pewno niedługo siem coś 64bitowego pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 musze kupic bejzbola na wypadek gdyby nowy vray nie wyszedł za jakiś tydzień-dwa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Prawie jak Maxwell: A właściwie ledwie może trochę jak Maxwell:* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 a czym to jest zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 wziąłem obiekt z XSI do tego Maxa i próbowałem zrobic render. Chodzi o silnik do Fokkera. Iterations dałem na 2 (turbosmooth) i Maxio pojechał sie byczyć. Mówił cos o braku ramu. W XSI to samo renderuje się bez zająknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Net framework 2.0 jest, direct 9c też jest... a max się wysypuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 zobacz srodowisko odpalania aplikacji we wlasciwosciach na zgodne z win2000 ponadto jesli masz karty ATI powalcz z ustawieniami OpenGLa moze max przejal od MAYi troche buggow :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 co ty gadasz maya bugów nie ma :D edit tzn nie miała ale jak sie autodesk do niej dobrał to już ma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David14 Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 A nie wie ktoś czy 3ds max 64bit zainstaluje na normlnym xp(32bit)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Wątpie żeby poszedł 64 na 32bitowym systemie. Tak samo odwrotnie. A moze sie myle?;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Mylisz się. 32 pójdzie na 64 ale nie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 serwus :) myszki, dajcie bezposredniego linka do instalki triala poprosze. Troche mnie zaciekawil ten maxik :). pozdrawiam i zycze stabilnosci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 Czyli 32bitowe programy chodza pod win x64?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 17 Październik 2006 Share Napisano 17 Październik 2006 tak, tylko sterowniki 32 bitowe nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloo1010 Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 Hehe a ja już posiadam pełną wersję tego maxa!!!:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 Łaaaaaaał, moge cie dotknąc? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 Jak to jest z tym boostem w viewportach ? na pokazie gość pokazywał ze pomiedzy shaded a wireframe/edged faces praktycznie jej nie ma. Wszystko chodzilo wprost idealnie jak by tam siedziala jakaś ultra fast 666666 GHz karta graficzna. Jak to się sprawuje na normalnych domowych kartach przy hi poly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 Wogóle się nie sprawuje :P Chodzi jak max 8. Przynajmniej w 32 bitach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 No i nic w tym dziwnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=S3B=- Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 ej, no bez jaj, chodzi szybciej i to sporo. Mam gf6600gt i komfort pracy wydaje mi sie byc znacznie lepszy w 9 (oczywiscie bez przesady). Mowie o wersji 32bit - 64jeszcz nie sprawdzalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max_1989 Napisano 18 Październik 2006 Share Napisano 18 Październik 2006 wyraźnie na pokazie powiedział ze to bedzie szybciej dzialalo na 64 bitowych platformach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 ej a skad mam wiedziec jaki jest bitowy? :D chodzi o proca? mam athlona 64 3000+, czyli mam 64bity? prosze o odp i nie smiac sie :P o chyba jednak mam 32 :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 tak, masz 64 bity. tylko jeszcze musisz mieć system 64 bitowy zeby ci max 9 64 bitowy ruszył :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 a jaki to system? bo XP Pro mam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David14 Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 do zassania z stronki ms trial xp 64bity na 180 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 A dokladniej tutaj http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/facts/trial.mspx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 ...i Maxio pojechał sie byczyćczuje sie urazony :P Łaaaaaaał, moge cie dotknąc? :]dzieki, stary, poplakalem sie o polnocy ze smiechu :* co nowego wnosi ten max? w 8 najwieksza innowacja byla chyba integracja z shagiem, w 7- nie trzeba osobno dokupywac char studio, 6- mental. a teraz? ulepszone nurbsy? i to wszystko? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sargoth Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 wlasnie dorwalem triala i musze przyznac ze skok szybkosci w viewportach jest zadziwiajacy co mnie bardzo cieszy a tak poza tym gdzie sie podzial Poly Counter? :P i czy ktos sie spotkal z jakims pluginem typu Texporter pod nowego maxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się