chveti Napisano 1 Luty 2007 Autor Share Napisano 1 Luty 2007 Master - show your's scanning studio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Luty 2007 Share Napisano 1 Luty 2007 nie smiejcie sie :P troche ponad zdjeciem wisi jeszcze kamera :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Pełna profecha :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 gargamel? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 master -> hympf... It's nice :) peter -> ladny render :) Ten cień drzewa jakoś mi nie pasuje, za to dorobilbym rząd drzew wzdluz tej ulicy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 master ale masz fajne klocki :P pełen profesionalizm :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Luty 2007 Autor Share Napisano 2 Luty 2007 master podziwiam pomysłowość :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 Zgadnijcie co to za samochód ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 viper ;P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 Nie wyszło do końca tak jak chciałem :/ Test materiału: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 hehe Master fajne fajne stary tescik a w zasadzie zabawa z caustyka w vrayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 master - co głównie wpływa na precyzję tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 laser, kamera, sposób w jaki się laserem suwa, oświetlenie pokoju i dokładność wykonania kalibrejszyn korner :P to główne czynniki :P jeszcze kolor i materiał skanowanego obiektu (SSS i obłyski źle wpływają, najlepiej jak jest biały 100% diffuse) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 play with light. - ale kompresją jpg dowaliłem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 chveti... na co ja patrze? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 prawdopodobnie na "kula w kuly"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 Kula w kuli w kuli w kuli. Ale światło mi się zaczyna podobać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 kolejna próba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 Master - hehe, dobre to to :) Widać, że dodge viper ;) Ale nie da się zeskanować tego bez tych "poszarpań" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 powstały w trakcie składania skanów do kupy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 4 Luty 2007 Share Napisano 4 Luty 2007 "poszarpania" są najlepsze :) kolejny test: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 ładnie peter_muler czym świecone ? absolutnie pierwsza wypocina maxwell`owa SL 16 ~3h )jeszcze się grzeje dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 peter_muler, prześliczne. Poprzednie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 to wsumie do vipa powinno isc, ale sprobuje tu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 co to za napisy? za wysoko masz ten obrazek w tle. dom się wali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
textury.pl Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 http://textury.home.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 Master: ty ręcznie machasz tym laserkiem czy masz jakieś silniczki? oo79: fajne to. ja bym to dał do wipa :) textury.pl: kiedy startujecie z texturami? ode mnie MR 3.5 zupełnie for fun, jakieś 2,5h na wszystko włącznie z 45min renderem: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 okropny skader bidetu i kibla i swiatło jakieś nie takie ale chrom ładny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
textury.pl Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 tweety : Przewiduję że na początku kwietnia. Musimy zebrać i stworzyć odpowiednią ilość materiałów. Zależy nam na jakości map tak więc nie czas się liczy. Pozdrawiam serdecznie i na zachętę dorzucę jeszcze tapetkę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 tweety: podczepiłem do straego skanera i jest full automat :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 AG: sam jesteś okropny :] textury.pl: sprzedajecie na sztuki czy całymi płytami? Master: zepsułeś skaner :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
textury.pl Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 Na sztuki. Płatne sms-em. Ceny bardzo przystępne. Najdroższe będą mapy HD (taka nasza nazwa). rozdzielczość 6000+ x 6000+. textury wystarczające na pokrycie całej podłogi. Coś ala arroway. Widać taką texturę w poprzednim moim poście. Może po czasie będzie pakiet. ale to odległe plany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 no to czekamy :) z chęcią kupię kilka sztuk drewna :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 o! dobry pomysl tez bym sie zalapal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 20 groszy za texture 6000x6000 no bez jaj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 to ile bedzie za 20gr? 60x60 :) zaraz cos dodam zeby nie bylo ze offtop ******!!! wywalilo render czy 2gb ramu to zamalo na render 800x492 na wysokich ustawieniach ? dziwne, jak sie bawie krzywimi w lvb to mi wywala render: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 Nie rozmiar się liczy ale jakość :D :D :D Ale jakość + rozmiar to byłby atut :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 Na sztuki. Płatne sms-em. Ceny bardzo przystępne. Najdroższe będą mapy HD (taka nasza nazwa). rozdzielczość 6000+ x 6000+. textury wystarczające na pokrycie całej podłogi. Coś ala arroway. Widać taką texturę w poprzednim moim poście. Może po czasie będzie pakiet. ale to odległe plany. Ciężko będzie przebić arroy, no, ale wszystko możliwe. Co do samego pomysłu to dla mnie jest genialny!! I na pewno znajdzie szerokie grono odwiedzających / kupujących (ja na pewno hehe.) Co do ilości materiału to powinien być taki asortyment gdzie praktycznie go nikt nie oferuj Np: mozaikę Bisazza, ładne płaty drewna (fornirów drewna z widocznymi słojami, była kiedyś nawet taka strona, co oferowała właśnie 16 różnych oklein 200na20 cm . no, ale zniknęła, kto zdążył złapać ten ma.:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 wywalilo render czy 2gb ramu to zamalo na render 800x492 na wysokich ustawieniach ? dziwne, jak sie bawie krzywimi w lvb to mi wywala render: Ja miałem podobny problem ostatnio wywalał mi się przy 800/600 przy 4G ramu ( patrioty LLK.800Mhz) a problemem był DisplacementMOD zarówno 2D jak i 3D ponoć w RC3 jest zwalony, dopiero w RC4 miejmy nadzieję, że poprawią, wiec to morze być twoja przyczyna wywalanie się, a jeżeli nie to czasami miałem problem jak miałem jakieś powierzchni niezamknięte typu editpoly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 pierwsze zabawy FumeFX :) a wzasadzie kozystanie z tutoriali dostnych :) naprawde polecam ten plugin tylko troche dlugie czasy ma no ale cos za cos :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 7 Luty 2007 Share Napisano 7 Luty 2007 arch515- nie uzywam displ. , a renderuje po zmienie na mesha dodane: troszke pomoglo jak dalem w opcjach modely backface cull, moze to to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 1,5 godzinny szybki render for fun :> MAX'sio 8, Mental i PS Pozdrawiam :) A przypomniało mi sie coś jeszcze... czy ktoś wie jak całkowicie wykluczyć obiekt z FG w Mentalu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 fajnie wyszlo ale: sufit troszke za bardzo odbija ;> w stole odbija sie okna ale nie to co za oknem podoba mi sie sciana z cegly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 mental 3.4..zabawa z AO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 hoho :) stary dobry MR 3.4 :) jaki czas renderingu? kafelki to DGS? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 tweety czas renderingu to jakas chwilka..nie patrzylem nawet..wieczorkiem puszcze jeszcze raz to powiem..ale na pewno ponizej 10 min razem z AO..wszystko to DGS..jeszcze pewnie bede to meczyl.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 maciekG.. mam do ciebie pytanie... jak nakładasz AO w Photoshopie?.... czy nadjesz światłu AO. Wdzięczny bym był za odpowiedź :> pozdro :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 ok puscilem jeszcze raz..wiec obrazek sam w sobie 7:48 bodajze i 12s AO mortom nakladam z mieszaniem multiply ale generalnie odsylam do świerszcza...http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34963&highlight=ambient Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 8 Luty 2007 Share Napisano 8 Luty 2007 test z domem i pytanie w tym watku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=499558#post499558 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi