Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to nie jest wina AO bo... wogóle tu nie ma AO :] wyszło tak bo dałem za duży kontrast w Log Exp Contr.

 

a ciemne rogi się zdarzają zwłaszcza w wilgotnych i dawno niemalowanych pomieszczeniach. to tam się zbiera brud powodując ściemnienie stykających się powierzchni. coś jak naturalne Ambient Occlusion ;]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie taki efekt chciałem uzyskac:

blue002032wk8.jpg

 

To odnośnie Linear workflow, chyba zrobie tutka przedstaiwającego różniece między zwykłym renderem a Linear workflow i ogólnej zasadzie działania na jakiejs bardziej rozbudowanej scenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, Touch się bawi;) Jeszcze niedoświetlone, może to jeszcze poprawię. Rano pewnie wyda się jeszcze bardziej ciemne;) Zapomniałem luknąć ile się renderowało, ustawienia raczej standardowe (dla mnie;p)

 

2004932635799099455_rs.jpg

 

Edit: Na życzenie i dobranoc;) Bez ziarna, przynajmniej tego z PS;)

 

2002534809040111717_rs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia mw :) tylko jak pisze - testy, za bata nie nadaja sie do portfolio i walone na laptopie - większe scenki zapodam jak tylko dostane swój kabelek :) bo były łupane na kilku maszynach.

 

tutaj jeszcze jakies gnioty :) 4giveNoisss

 

 

 

 

pionekdz4.jpg

 

ppexceptjd0.jpg

 

ppexcept2zn2.jpg

 

ppexcept3uw3.jpg

 

dopadne kabel to wrzuce coś większego...

rendery walone na szybko - pomijac noise.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności