Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :)

Ale mnie master "nafazowałeś" na te oceany i czajniczki... :*

Niestety nie złapałem takiego klimatu jak u Ciebie :)

 

speed1cd0.jpg

 

Małe info:

Rednerer: Mental Ray (z maxa 9)

Woda: arch&design z reflectivity na 100% i ocean (lume) w slocie bump

Oświetlenie: daylight ze słońcem - mr sun i niebem - mr sky

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :)

 

testoswietleniaobrazek1ys8.jpg

 

a co mam ci powiedzieć.... no źle jest :] podaj jakieś ustawienia, cokolwiek.

czym świeciłeś? mrAreaOmni/Spot? Directem?

presety FG: Low?

użyłeś AO?

jaki czas renderingu?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za małe fotony w GI przy zbyt małej ilości. Spróbuj ustawić duże radiusy fotonów GI, nie włączać FG i doprowadzić samo GI do takiego stanu, żeby nie było widać pojedynczych plamek ale całe powierzchnie jednolicie oświetlone, fotonów nie musi być dużo a radiusy muszą być spore. Wtedy, używając samego GI będziesz miał ogólnie zarysowaną dystrybucję światła w scenie.

 

Detale wyciągasz używając FG i AO.

 

Możesz też spróbować się pobawić samym FG z multibounces na więcej niż 0.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje lamerskie pytanie.

 

Jak uzyskać noise? jak oprócz parametrów subdivision w materiale dostać takie ziarenko?

 

Pytam do nigdy nic nie zmieniam w ustawieniach rendera. No może oprócz subdiv w QMC(enginie).

 

EDIT: JunioR chodziło mi raczej o rendering. wiesz takie przyjemne z pożytecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wrzucaj w lepszej jakości bo noise ochydny, szczególnie na suficie.

 

Uwielbiam tego typu komentarze i uwagi.zabawne innaczej.

Pinero – kuchnia gitara, co prawda do tych dzbaneczków to nie jestem przekonany do końca i czy w ogóle powinny tam być.. Może zamień na coś bardziej rasowego typu wyciskarka do cytryn starc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki test, w zasadzie żeby zapytać się ludzi co sie znają na oświetleniu co myślą o rendererze Modo.

Scenka zrobiona w pare minut, inspirowana czymś co kiedyś dawno widzialem i nie moge sobie przypomnieć co to.

W każdym razie bazowe ustawienia, spot + skylight + troche zabawy samplingami (jeszcze ciut na ślepo:) )

Rendertime: 4min11s na AMD 1,6GHz 1GB RAM.

 

bunkier1ww9.jpg

 

pozdrawaim

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki klicek, wlasciwie to jesli masz doswiadczenie w zbrushu to w blenderze rzezbienie jest bardzo podobne tyle ze w 3d no i za darmo, i jest wypalanie normal mapek (hurra!), jesli chodzi o video to narazie niestety nie mam czasu bo jakis debil wymyslil zaliczenia przed swietami, ale wlasnie mysle zeby zrobic jakis workflow/tutorial (byc moze video) dla uzytkownikow blendera, bo widze ze malo kto sobie z tym radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagnij. Tyle ze stabilna wersja dopiero pod koniec tego lub na pocztku nastepnego miesiaca:)

Blenderbuilds.com tu masz chyba najstabilniejsze buildy lub http://graphicall.org/builds/index.php

Co do wydajnosci to sie za bardzo nie znam,ale u mnie na 256 ramu

wyciagam 250 000 face'ow ale to na linuxie i xfc na windzie pewnie mniej by bylo. na buildzie z graphicall.org kolega z innego forum pracowal na 1.5 mln poly majac 1gb ramu , ale chyba tez na linie. Pewnie w stabilnej wersji jeszcze sporo zeczy dodadza/poprawia

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności