Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

oo79 - lezy mapwanie na drewnie (zwłaszcza na pionowych belkach), fajnie wyglądają kamienie na podmurówce, ale cos nie fajnego z GI dzieje sie na dachu (na dachówkach)

 

a i trawa zbyt gruba! (wygląda jak jakies liście stożkowe wyrastające z ziemi) - spróbuj displace z większą rozdzielczością mapki dać.

 

ogólnie imo ładnie, komercyjnie.

 

a tu odemnie kolejne boje (ze szczątkową postprodukcją, tylko zielenine wstawiłem za oknem), GI troche leży, ale rendery robily sie po 20 minut, wiec nie ma sie co dziwic.

 

salon23yq4.jpg

salon23yq4.d25b618e43.jpg

 

 

salon25sb1.jpg

salon25sb1.1d03cbbd07.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

w gresie? w jakim gresie? chodzilo mi o podciąg, nie trafiony bo nic nie daje raczej w tym miejscu (jesli juz to powinien byc bardziej w centrum mieszkanai a nie przy samej scianie tak ni w 5 ni w 9)

Napisano

ehe ehe lekko mówiąc mi sie z tym "gresem" pomyliło. ;)

 

Miało być gzyms.

 

Przynajmniej tak to nazwała Pani dla której miałem to zrobić.

 

że lata to racja, moje niedopracowanie.

Napisano (edytowane)

oo79 - daj jakiegos fajnego displace na ten kamien bo na razie biednie wygląda - difuse fajnie, ale poza tym płasko za bardzo imo.

 

grigoriob - bump na barze chyba za duży (na płycie)

 

-edit-

 

pressenter - dzieki :D

Edytowane przez Loki
Gość Cornelius Scipio
Napisano

Taki teścik na kilka materiałów :)

 

C4D + Vray + PS

czas:36 min

 

pzdr.

 

sypialniap1xw5.jpg

Napisano

fikołek - rozwaliłeś mnie z pytaniem, w czym renderowane :D

 

Cornelius Scipio - świetny render, pod kanapą do Model czy Disp? :)

 

oo79 - fajny model ale render nie za bardzo.

Napisano

Cornelius niczego sobie, tylko dlaczego tak fioletowo? Mógłbyś opowiedzieć coś o dywaniku?

 

A ja dwie poprawki.

 

1.

.

87916918ua3.jpg

.

.

I poprawiony projekt kuchni, muszę pokazać, bo klient przy tej kolorystyce po prostu dochodził i taki końcowy projekt został zaakceptowany.

.

.

22rj9.jpg

Napisano

Ta dziura w suficie zostanie taka kanciasta? :>

A na ściance w kuchni to jakiś taki deseń, czy "Use light Cache for glossy rays"?

Ogólnie daje radę. Poza dywanem :)

Napisano

hej wszystkim!

 

to ja mam takie 2 :

 

1. pokoj ( mam problem bo niemoge pokonac zaslon-fieranek wygladaja kiepsko reszta wedlug mnie i jak na moj poziom poszlo niezle)

 

2. to test tekstury na scianach i swiecacego mat na lampach

Napisano

U mnie te obrazki otwiera w wielkości znaczka pocztowego.

 

A ode mnie exteriorek niedokończony z pytaniem czy ma ktoś teksture disp dachówek, którą ktoś się tu dzielił bo ta dachówka na daszkach jakoś do mnie nie przemawia. Pozdro.

 

2410dba4fdfed2da.jpg

Napisano

FAlcom: no faktycznie całkiem spore, ale wciąż irr a nie qmc. ;) Co do AA to zdaje się, sam wyłączyłem. Chciałem pobawić się z tym, co Lis ostatnio opisywał, znaczy AA wyłączone, sharpen w postpro.

Napisano
Heh, to nie komin tylko szyb dźwigowy, też się dziwiłem co tak z dachu wystaje jak projekt dostałem :>

 

trosiek: dzięki za info

 

heheh no dobra widzialem juz sporo dziwnych pomyslow w projektach, ale to przebija wszystko :P Projektant mial naprawde fantazje :P

Napisano

sorki juz sie poprawiam moze tak bedzie lepiej.

tak jak wspominalem ten 2 to test textury na scianie i swiecacego mat

a pierszy to scena pokoju i jak mowilem problem z zaslonami( a raczej fierankami niewygladaja zbyt naturalnie niewiem jak sie za nie zabrac to poprostu -wymodelowany plan a w ustawieniach dalem ze ma jedna strone dlatego swiatlo przechodzi) pozatym podloga troche lysa i chyba zaciemno.

 

80fb3cc78a5d8d23.jpg

 

c2cfa7559f9789c6.jpg

Napisano

niezły ten dźwig, mogli zrobić jakiś mniejszy, hydrauliczny jakiś wypychany a nie taki klocek na dachu :) , w ogóle wjeżdżanie na poddasze windą to jakaś pomyłka

Napisano

cfaniak - 4 okno od prawej na 1 pietrze chyba mapowanie sie odwróciło Ci - o ile to nie tak ma byc :) - fajne dachówki, a i szyby tez fajne

Napisano

D@n!T - bardzo niskie ustawienia GI, co widać na pierwszym renderze... Coś rzeczywiście te zasłonki dziwnie wyglądają, ale najprawdopodobniej to właśnie przez niskie ustawienia GI ;)

Napisano

Loki: mapowanie ma takie być nie najciekawiej moze wyglada ale nie mam czasu nad tym siedziec bo oddac trzeba zaraz a jeszcze otoczenie trzeba zrobic

 

Co do tego dzwigu, to dyplomant sobie wymyslil moze dlatego kwiatki takie sa, ja nie wiem, nie wnikam, nie placa mi tutaj za myslenie ;] Jedyne co mozna zrobic to zadac pytanie:

Gdzie był wtedy promotor? Pytam się. No gdzie on wtedy był?
:)
Napisano (edytowane)

FAlcom - dzieki za podpowiedz a masz jakis pomysl na te ustawienia GI

 

a co sadzicie o tym

troche ps-em podkrecilem ( wiem ze to niewiele ale to moja 1 praca w maxie wczesniej robilem glownie BOKSY i CYLINDRY :P )

 

ps. ten odcien to scianelem od jednego z naszch forumowiczow

 

636609ea9aeb8e46.png

Edytowane przez naeq
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności