Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

postawiłbyś jakieś lcdeki ;) Pracowania informatyczna powinna być chyba troszkę wyższa tak mi się wydaje. Postaw serwer, jakiś klasterek np ;) klime zamontuj, zwiększ okna, daj jakieś fajne rolety, tablety porozkładaj, wypaś tą pracownię :D Zrób taką z marzeń :D chyba że musisz pokazać to co jest w realu... a co do szczegółów technicznych - biurka dziwne (szczególnie te 2 w którym monitor widać z tyłu, za dużo wystaje moim zdaniem poza nogi), chyba słabe mapowanie nóg.

Napisano

CRT rules ;) hmmm biurka zmienie ( jeszcze sporo rzeczy zmienie ;) ) I tak dla uściślenia to nie pracownia informatyczna tylko komputerowa, niby to samo ale ta ma być taka bardziej komercyjna / mała / zwykła. Rolety dobry pomysł tylko ja czasu nie ma na to wszystko ;) I tak miałem zrobic to tak na odpierdziel bo pewnie tez by prof. bylby zadowolony.

Napisano
CRT rules ;) I tak dla uściślenia to nie pracownia informatyczna tylko komputerowa

A jaka to różnica, jeśli chodzi o pracownie szkolną? Poprawisz detal i będzie ok (np. kable). Z pewnością profesor się zachwyci.

Napisano
Słowo, że to już ostatnie.

.

16copysw2.jpg

.

A ktoś wie co z tym Batch renderem na 64bit? Widzę, że ma jakiś problem z ActiveX, ale jak to obejść, i czy w ogóle się da, to nie wiem.

 

A co to za problem - bo u mnie na Viscie z 3dsmax2008 64bit wszystko jest oki?

Napisano

pressenter moglbys dac jakis namiar na texture tych paneli? Jesli nie kupne i sa gdzies dostępne to byłbym wdzieczny.

 

I ogolnie wreszcie fajnie oswietliles wnetrze:)

Napisano

JohnyCa: Kurcze, to to chyba wina xp. :|

polshai: Dzięki. :) Niestety podłoga to archshadersy 2.

trosiek: A w sumie nic specjalnego: vraysun w vraysky, to wrzucone w colorcorrect i do environment. Dodatkowo w oknach vraylighty. ;)

Napisano

Georgas: gdyby nie ten ostry vignetting chyba, lub słabe doświetlenie po bokach to bym powiedział, że świetne, a tak to to troszkę wygląda, jak to ktoś wcześniej ujął, jak scena z horroru. :P

 

A ja takie doftesty i w ogóle... bzdetzabawa.

 

5copyml6.th.jpgthpix.gif

12copy1ct1.th.jpgthpix.gif

18copyhu4.th.jpgthpix.gif

Napisano

A ja testuję lampę, była kaustyka ale coś mi się popsuła, nie wiem narazie, muszę poprawić.

I pytanie: jak zrobić fajny materiał kryształów, tzn. żeby ladnie swiatlo rozszczepiał?

 

acha, światło tylko z lampy, jak widać ;P

 

lampa1zl2.jpg

w462.png

Napisano

Georgas: Fajne, trochę przesadziłeś z winietowaniem ale ogólne odczucie estetyczne jak i techniczne na 5.

 

pressenter: Wywal tego ghost chair'a na 1 IMHO on tam nie pasuje.

2 bardzo fajne.

3 mapowanie chyba nie tak jak powinno być.

Neiraa: Narazie nie czuje tego ale działaj dalej. Materiał chyba jest na Vraymaterials.de ściągnij i obadaj.

 

Ode mnie po poprawkach materiałowo/kadrowych + nowe bardziej komercyjne postpro :P

meetingroomfinalof8.jpg

Napisano

Fargate: gracias. :) Widzę, że kółka zmieniłeś. :D Dla mnie, chociaż bardzo mi się podoba, to również daleko do komercji. ;)

 

hcpiter: Dziękować. :)

 

arev: Do poprzednich uwag dodam, że ten glow mi się nie podoba. ;) Ale poza tym to bardzo przyjemnie, miło się odbiera.

Napisano

Dzięki, ppl :)

@hcpiter: co konkretnie w tym żółtym ci nie pasi? Nasycenie, jasność, czy po prostu to, że żółty? :D

 

p.s. Znacznie zmniejszyłem glow.

Napisano

ogolnie zolty mi nie pasi jakos :D Tzn bardzo dziala w tej scenie (zwraca na siebie najwieksa uwage) Szczegolnie ten pasek na scianie, jakby zrobic go z plytek czy nawet bardziej bledszy to bylo by lepiej :) A glow ogolnie dodaje ciepla wiec fajnie jest:)

Napisano

Dzięki za wyjasnienie :) Wyrenderowałem sobie maskę tego koloru, więc mogę teraz swobodnie kręcić. I fajnie, że ci się glow podoba, ale w zaprezentowanej wersji był tragiczny. Spójrz na miejsce wokół karteczki na lodówce, albo uchwytu na górnej szafce po lewej stronie. Ble, musiałem to zmniejszyć ;)

Napisano

to tylko próba była;) Chociaż na powierzchni 1,5x1,5 metra jest ich tam 450. Po nowym roku może zrobię całe pole, bo teraz, to do nowego roku by mi to pole renderował^^

Napisano

No to teraz panowie musicie mnie nauczyć robić "komercyjne postpro" :D

Czego mam się trzymać robiąc coś takiego?

Słabszy kontrast, żywsze kolorki i nie przeginać z "zabarwianiem" ?

może tak:

biuronarazrecoveroh8.jpg

Napisano

IMO: chcesz z czegoś co się nie nadaje na postpro komercyjne wyciągnąć komerche. Tak sie nie da. Zapełnij scene pierdołami, pokaż że ten kwiat z tyłu jest zielony ;). Zapal światła, daj ciekawsze tło za okno i powinno coś wyjść. Wtedy daj nam tu swój render bez post pro i zobaczymy.

 

Pozdr.

Napisano

Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. A ja mam takie pytanie co do tła; macie jakieś darmowe miejsca gdzie cś takiego pobieracie czy to kupne są? Możecie zarzucić jakimiś linkami (tak do darmowych, jak i kupnych)?

Napisano (edytowane)

Będę niemiły, ale mi się żaden nie podoba, jakieś niedoswietlone toto, ale jeśli miałbym wybierać to osobiście wybrałbym dwójkę, a jako klient jedynkę (bo cieplejsza).

 

Edit:/ A powiedzcie jeszcze mi, co jest ciekawego w tym LWF, bo jakoś nie podzielam waszego entuzjazmu do tej techniki, zwłasza że najlepiej na waszym przykładzie widać, że lepiej wam (grigoriob, hcpiter) to wychodzi bez LWF?

Edytowane przez pressenter
Napisano

LWF to nie jakies super fajerwerki ktore naprawde zmieniaja scene w realistyczne zdjecie, to poprostu mocniejszcze, ostre kolory i textury. Jezeli chodzi o mnie to trzeba wszystkiego sprobowac, a poczatki sa najtrudniejsze i przelamac sie z gamma jest nie latwe, tymbardziej ze przez caly czas oswietlalem normalnie i juz mi sie znudzilo :p

Napisano

Faktycznie, lampa jakby lewitowała. :P A poza tym przyjemnie.

 

hcpiter: tzn ogólną zasadę znam, po prostu wasze prace bardziej podobają mi się bez użycia tej techniki. ;)

 

grunio: dzięki wielkie

Napisano

Hcpiter. Czytałem kiedyś na forum Chaos group o pluginie do maxa, który podbija automatycznie kolory do gammy 2.2 (nie mylic z mapami). Jest to o tyle wygodne, ze nie trzeba narzucac Color Corect do kazdego koloru z osobna - zwłaszcza przy bardziej złożonych materiałach oszczedza to sporo czasu. Czy może wiesz gdzie pobrać taki plugin bo nie mogę odszukać ten temat?

Napisano

Affect color selectors - powoduje, że kolory kulek wyświetlają sie prawidłowo w edytorze materiałów - czyli tak jak sie wyrenderują. A problem w tym, że jak wrzucasz gotowy model z ustawionymi już materiałami do Vraya to musisz wszystko ustawiać od nowa. A drugi problem jest taki, że w gammie 2.2 trudno jest uzyskać ciemne barwy. Ten plugin automatycznie podbija wszystkie kolory i nic juz nie trzeba zmieniac.

Napisano

Kubaswielgus- tak racja, ten plugin mial takie zadanie ale nie zawsze dzialal poprawnie wiec go nie uzywam za to Vladymir wyszedl na przeciw temu i teraz mam w vrayu SP3 w color mapping taki motyw jak Linear workflow wystarczy to zaznaczyc i dziala super :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności