NV Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Robie wizke pracowni komputerowej na zaliczenie na informatyke. Wrzucam taki test wszystkiego ( same początki )
trosiek Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 postawiłbyś jakieś lcdeki ;) Pracowania informatyczna powinna być chyba troszkę wyższa tak mi się wydaje. Postaw serwer, jakiś klasterek np ;) klime zamontuj, zwiększ okna, daj jakieś fajne rolety, tablety porozkładaj, wypaś tą pracownię :D Zrób taką z marzeń :D chyba że musisz pokazać to co jest w realu... a co do szczegółów technicznych - biurka dziwne (szczególnie te 2 w którym monitor widać z tyłu, za dużo wystaje moim zdaniem poza nogi), chyba słabe mapowanie nóg.
NV Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 CRT rules ;) hmmm biurka zmienie ( jeszcze sporo rzeczy zmienie ;) ) I tak dla uściślenia to nie pracownia informatyczna tylko komputerowa, niby to samo ale ta ma być taka bardziej komercyjna / mała / zwykła. Rolety dobry pomysł tylko ja czasu nie ma na to wszystko ;) I tak miałem zrobic to tak na odpierdziel bo pewnie tez by prof. bylby zadowolony.
adam_m Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 CRT rules ;) I tak dla uściślenia to nie pracownia informatyczna tylko komputerowa A jaka to różnica, jeśli chodzi o pracownie szkolną? Poprawisz detal i będzie ok (np. kable). Z pewnością profesor się zachwyci.
JohnyCa Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Słowo, że to już ostatnie. . . A ktoś wie co z tym Batch renderem na 64bit? Widzę, że ma jakiś problem z ActiveX, ale jak to obejść, i czy w ogóle się da, to nie wiem. A co to za problem - bo u mnie na Viscie z 3dsmax2008 64bit wszystko jest oki?
viz.k Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 pressenter moglbys dac jakis namiar na texture tych paneli? Jesli nie kupne i sa gdzies dostępne to byłbym wdzieczny. I ogolnie wreszcie fajnie oswietliles wnetrze:)
trosiek Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 no właśnie pressenter - opowiedz o oświetleniu :D
pressenter Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 JohnyCa: Kurcze, to to chyba wina xp. :| polshai: Dzięki. :) Niestety podłoga to archshadersy 2. trosiek: A w sumie nic specjalnego: vraysun w vraysky, to wrzucone w colorcorrect i do environment. Dodatkowo w oknach vraylighty. ;)
hiroo Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 takie niby krzesła edit fotosik cos mi jpg rozjechal
trosiek Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 A ja dziś w ramach relaxu zrobiłem sobie takiego della. Może komuś się w wizce przyda. Nie jest najwyższych lotów, ale może do ujęć z daleka będzie się nadawał ;) http://www.speedyshare.com/404325679.html
pressenter Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 hiroo: nie wiem czy to Twój design czy nie, ale mi się nie podobają, i chyba mapowanie po bokach leży. ;) trosiek: no całkiem, całkiem, dzięki.
hiroo Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 pressenter : co do mapowania to masz rację :) krzesło znalezione na necie, dobrze że nie wszystkim podoba się to samo :) pozdro
pressenter Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 Georgas: gdyby nie ten ostry vignetting chyba, lub słabe doświetlenie po bokach to bym powiedział, że świetne, a tak to to troszkę wygląda, jak to ktoś wcześniej ujął, jak scena z horroru. :P A ja takie doftesty i w ogóle... bzdetzabawa.
Neiraa Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 A ja testuję lampę, była kaustyka ale coś mi się popsuła, nie wiem narazie, muszę poprawić. I pytanie: jak zrobić fajny materiał kryształów, tzn. żeby ladnie swiatlo rozszczepiał? acha, światło tylko z lampy, jak widać ;P
Fargate Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Georgas: Fajne, trochę przesadziłeś z winietowaniem ale ogólne odczucie estetyczne jak i techniczne na 5. pressenter: Wywal tego ghost chair'a na 1 IMHO on tam nie pasuje. 2 bardzo fajne. 3 mapowanie chyba nie tak jak powinno być. Neiraa: Narazie nie czuje tego ale działaj dalej. Materiał chyba jest na Vraymaterials.de ściągnij i obadaj. Ode mnie po poprawkach materiałowo/kadrowych + nowe bardziej komercyjne postpro :P
!Ewert Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 jak dla mnie daleko do komercji..;) za zielono(postpro) jak i za mało kolorowo(ogolnie scena)
Touch Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 wiem, że już po żniwach chyba, ale taki mały test;]
!Ewert Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 fajne to, jestem jak najbardziej na tak! :D
hcpiter Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 georgas ogolnie to ok ale chyba to jeszcze nie to :) Pressenter ciekawe ujecia robisz ! :)
arev Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Chyba trochę za bardzo pojechałem z glowem :>
trosiek Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 strasznie mało cienie widoczne... i widok za oknem bardziej przepal ;)
hcpiter Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Ogolnie bardzo ladnie czysto i przyjemnie ale ten zolty bym zmienil bo zabardzo daje po galach ;)
pressenter Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Fargate: gracias. :) Widzę, że kółka zmieniłeś. :D Dla mnie, chociaż bardzo mi się podoba, to również daleko do komercji. ;) hcpiter: Dziękować. :) arev: Do poprzednich uwag dodam, że ten glow mi się nie podoba. ;) Ale poza tym to bardzo przyjemnie, miło się odbiera.
arev Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Dzięki, ppl :) @hcpiter: co konkretnie w tym żółtym ci nie pasi? Nasycenie, jasność, czy po prostu to, że żółty? :D p.s. Znacznie zmniejszyłem glow.
hcpiter Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 ogolnie zolty mi nie pasi jakos :D Tzn bardzo dziala w tej scenie (zwraca na siebie najwieksa uwage) Szczegolnie ten pasek na scianie, jakby zrobic go z plytek czy nawet bardziej bledszy to bylo by lepiej :) A glow ogolnie dodaje ciepla wiec fajnie jest:)
arev Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Dzięki za wyjasnienie :) Wyrenderowałem sobie maskę tego koloru, więc mogę teraz swobodnie kręcić. I fajnie, że ci się glow podoba, ale w zaprezentowanej wersji był tragiczny. Spójrz na miejsce wokół karteczki na lodówce, albo uchwytu na górnej szafce po lewej stronie. Ble, musiałem to zmniejszyć ;)
Loki Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 wiem, że już po żniwach chyba, ale taki mały test;] fajne, ale nieco rozstrzelone za bardzo (za duze odstepy miedzy kłosami)
Touch Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 to tylko próba była;) Chociaż na powierzchni 1,5x1,5 metra jest ich tam 450. Po nowym roku może zrobię całe pole, bo teraz, to do nowego roku by mi to pole renderował^^
Fargate Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 No to teraz panowie musicie mnie nauczyć robić "komercyjne postpro" :D Czego mam się trzymać robiąc coś takiego? Słabszy kontrast, żywsze kolorki i nie przeginać z "zabarwianiem" ? może tak:
!Ewert Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 IMO: chcesz z czegoś co się nie nadaje na postpro komercyjne wyciągnąć komerche. Tak sie nie da. Zapełnij scene pierdołami, pokaż że ten kwiat z tyłu jest zielony ;). Zapal światła, daj ciekawsze tło za okno i powinno coś wyjść. Wtedy daj nam tu swój render bez post pro i zobaczymy. Pozdr.
pressenter Napisano 22 Październik 2008 Napisano 22 Październik 2008 Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. A ja mam takie pytanie co do tła; macie jakieś darmowe miejsca gdzie cś takiego pobieracie czy to kupne są? Możecie zarzucić jakimiś linkami (tak do darmowych, jak i kupnych)?
mirach Napisano 22 Październik 2008 Napisano 22 Październik 2008 Ja zwykle z cgtextures biore, tak samo na paru pierwszych CDkach Total Textures jest troche zdiec nieba powrzucanych.
grzegerz Napisano 22 Październik 2008 Napisano 22 Październik 2008 Grunio ladnie tez zaniedlugo bede modzic taka galerie. LWF(?) ktory lepszy? pierwszy obrazek to czysty render z maxa drugo to ten pierwszy po post pro:P
pressenter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 (edytowane) Będę niemiły, ale mi się żaden nie podoba, jakieś niedoswietlone toto, ale jeśli miałbym wybierać to osobiście wybrałbym dwójkę, a jako klient jedynkę (bo cieplejsza). Edit:/ A powiedzcie jeszcze mi, co jest ciekawego w tym LWF, bo jakoś nie podzielam waszego entuzjazmu do tej techniki, zwłasza że najlepiej na waszym przykładzie widać, że lepiej wam (grigoriob, hcpiter) to wychodzi bez LWF? Edytowane 23 Październik 2008 przez pressenter
Kub@ Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 bardzo fajne grunio :) jaki jest uzyty color mapping ? czy swiatlo to direct ?
hcpiter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 LWF to nie jakies super fajerwerki ktore naprawde zmieniaja scene w realistyczne zdjecie, to poprostu mocniejszcze, ostre kolory i textury. Jezeli chodzi o mnie to trzeba wszystkiego sprobowac, a poczatki sa najtrudniejsze i przelamac sie z gamma jest nie latwe, tymbardziej ze przez caly czas oswietlalem normalnie i juz mi sie znudzilo :p
grunio Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Kub@ - color mapping exponential, światło to vray sun ustawiony nisko + vray sky. Pressenter – tutaj masz kilka fajnych zdjęć nieba: http://www.fmotion.net/misc_pics/PhotoBoating2/index.html http://www.fmotion.net/misc_pics/Ozello/index.html
FF Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Lampa wygląda jak wycięta z innego obrazka Poza tym super:)
pressenter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Faktycznie, lampa jakby lewitowała. :P A poza tym przyjemnie. hcpiter: tzn ogólną zasadę znam, po prostu wasze prace bardziej podobają mi się bez użycia tej techniki. ;) grunio: dzięki wielkie
Kubaswielgus Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Hcpiter. Czytałem kiedyś na forum Chaos group o pluginie do maxa, który podbija automatycznie kolory do gammy 2.2 (nie mylic z mapami). Jest to o tyle wygodne, ze nie trzeba narzucac Color Corect do kazdego koloru z osobna - zwłaszcza przy bardziej złożonych materiałach oszczedza to sporo czasu. Czy może wiesz gdzie pobrać taki plugin bo nie mogę odszukać ten temat?
arev Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 A czy "Affect color selectors" w ustawieniach Gamma/LUT nie wystarczy?
Kubaswielgus Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Affect color selectors - powoduje, że kolory kulek wyświetlają sie prawidłowo w edytorze materiałów - czyli tak jak sie wyrenderują. A problem w tym, że jak wrzucasz gotowy model z ustawionymi już materiałami do Vraya to musisz wszystko ustawiać od nowa. A drugi problem jest taki, że w gammie 2.2 trudno jest uzyskać ciemne barwy. Ten plugin automatycznie podbija wszystkie kolory i nic juz nie trzeba zmieniac.
hcpiter Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 Kubaswielgus- tak racja, ten plugin mial takie zadanie ale nie zawsze dzialal poprawnie wiec go nie uzywam za to Vladymir wyszedl na przeciw temu i teraz mam w vrayu SP3 w color mapping taki motyw jak Linear workflow wystarczy to zaznaczyc i dziala super :)
Kubaswielgus Napisano 23 Październik 2008 Napisano 23 Październik 2008 WOW!!! Nie wiedziałem, że jest już SP3. Jutro w pracy zrobię testy :)
Rekomendowane odpowiedzi