Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

eee, bez przesady, press ;) a co do firanek to juz niby nie wisza, ale olac je ;)

pozatym chcialbym zrobic cos bardiej realitycznego ale nie bardoz wiem jak ugryzc temat by tak bylo... puki co robie takie slodkie cukierki:D

- fajnie ze sie podoba.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Żebyś nie popadł w samozachwyt Morphe 2 słowa odemnie - za dużo na pierwszym planie kwiatów i innych pierdółek. Sprawia to troche wrażenie że zostały tam zasadzone dlatego że ktoś będzie chciał zrobić zdjęcie i trzeba czymś dół kadru wypełnić. Technicznie rewelacyjnie, ale kompozycyjnie - mnie się nie podoba. Wiem że cięzko jest tak "uzupełnić kadr" żeby nie wyglądał jak uzupełniany - też mam z tym problem cały czas.

Napisano

Morphe - taka techniczna sprawa, ta okładzina kamienna powinna mieć jakąkolwiek grubość tam gdzie w narożniku zaczyna się strop nad tarasem bo teraz to wygląda jak tapeta. Obadaj w dokumentacji od architekcika czy tam nie ma jakiegoś podciągu ( belki opartej na słupie )

 

a wizka super

Napisano

taka lazienka, daje bo sam nie wiem czy wyglada w porzadku - co myslicie..? uwagi mile widziane, ale odnosnie renderu, nie projektu

vr1.jpg

 

vr2.jpg

Napisano

Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra.

 

 

boże ale ja się pierdół czepiam...;/

Napisano

Zdeno - nie chcialbys widzec planow :) ubogie w jakikolwiek detal:) tak ze to jest moja improwizacja, ale jak tapata nie wyglada napewno, bo dips dziala dobrze:D, generlanie nie znam sie do konca na technicznych sprawach - klientowi pasi :D

loki - fakt ja to ujme tak - sielanke stworzona na potreby wlasnego ego. :D ale pozatym to okazja do stworenia takiego planu, nie robilem nigdy czegos takiego, a w perspektywie mam do zrobienia pare karczm drewnianych i bede miec taki smaczek jak znalazl ;). generlanie powina tam byc trawa i nic wiecej, ale jak jzu wyszedl mi tak cukierkowo rendering to uznalem ze dowale landrynkami w postaci 1 planu i bedzie zajebiscie hahaha.

Napisano

no to spoko:) same wizki maja byc jak najbardziej...ze tak powiem praktyczne, szalu wizualnego byc nie musi, wiec jest dobrze, dzieki:)

Napisano
Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra.

 

 

boże ale ja się pierdół czepiam...;/

 

Przyzwyczailiśmy się. ;)

 

polshai: ogólnie całkiem fajnie, pierwszy renderek ładny.

Napisano

Znowu się zasiedziałem, render time: 15min, test wszystkiego włącznie z postpro. Jutro skończe (tak myślę :P)

mfhousemw0.jpg

PS: Mój pierwszy exterior w życiu (powaga XD)

Napisano

http://www.meble.vox.pl/zaprojektuj-pokoj/

 

Architekci wnętrz mogą od nas otrzymać bryły wszystkich kolekcji Meble VOX w wersji trójwymiarowej (pliki .3DS i .DWG), aby wykorzystać je jako biblioteki własnych programów do aranżacji wnętrz. Będą od nas również otrzymywać aktualizacje brył.

 

Ciekawe czy za free :D chyba tak. a jak tak to zamawiam bo fajne mebelki mają.

Napisano (edytowane)

 

Oj, coś mi się wydaje, że gdzie jak gdzie, ale w tym topicu wszyscy to znają. ;) A po odaniu danych, oni na maila wysyłają Ci link do paczuszki zip z mebelkami do pobrania od ręki.

 

edit@up: kubaswielgus masz rację, ale te ich bryłki w sumie są dość czyściutkie i można je jeszcze troszkę podrasować i voila.

Edytowane przez pressenter
Napisano

Rz za czas sie tutaj odzywam a sam malo pokazuje. mam nadzieje ze terazbedzie tego wiecej, bo chce sie pouczyc wizek dalej.

 

wiec tak:stairs.jpg

 

3 godziny roboty + do tego rendertime.

 

od razu pytania do was:dlaczego na ścianach jest noise od "połowy" ściany w dół?

Kolory dobre? czy byście jeszcze kręcili curvesami?

co za burdelasty kolor mi z ram okien wyszedl? da sie to poprawic? color mappingiem? teraz mam reinharda 0,3. jak dam jeszcze bardziej w strone exponentiala bedzie to to?

czemu GI takie syfne za tym krzaczorem na dole?

 

GI to

 

IRR

-4 0,2

-1 0,3

50 0,3

30

 

LC

2000

0,02

screen

8

Napisano

No ja bym ogólnie jeszcze troszkę to w PS podkręcił, ale teraz to to nie ma szans, tylko badziej pokażesz ten noise. A od czego on? No cóż, sampling świateł mógłbyś podkręcić, w settingach vraya zaraz w pierwszej części zmniejszyć noise do 0.005, może AA dać jakiegoś Catmulla, bo dziebko niewyraźne to teraz jest, Adaptive QMC Clr thresh ustawić jakoś między 0.008, a 0.002, jakieś detail enhancement w Irr włączyć... Oj, się uzbierało. :P

 

Edit:/ Xiz0r a swoją drogą to ta lampa chyba wisieć powinna, co? Zobacz jak tam ten kabelek jest wymodelowany. ;) Tzn u Ciebie to w zasadzie noga. :D

 

Panowie jeszcze taka pilna sprawa:

11copybo6.jpg

Przykładam do ściany taki materiał mlecznego szkła, jak się pozbyć tych błędów? Jest jakiś sposób?

Napisano

fajne Bonifatz, tylko jedno ale mam, skąd tyle światła na drzwiach od garazu i okolicy? powinno być to wszystko w cieniu skoro takie ostre słońce.

 

Poza tym bardzo fajnie. Może troche mniej nasycone kolory ? (niebo nieco "martwo" wyszło mi ale bez maski nei chce mi się klikać:P)

 

Może coś bardziej takiego:

 

mojapostlv3.jpg

w1000.png

Napisano

Loki : jako ze to jest deweloperska wizka ... nie moge szalec tak z kolorami ... bo klient juz wogole nie bedzie wiedzial co jest grane hehe

 

jezeli chodzi o swiatlo na dole to jest tam zainstalowana lampa ktora oswietla wjazd do garazu

- dzieki za sugestie!

 

 

hcpiter : dzieki! a jest cos co bys moze widzial jakos inaczej ? (zwazajac oczywiscie na zdrowie psychiczne klienta hehe )

Napisano

a skoro to dla developera to fakt cukierkowe klimaty ladnie w druku wychodzą :)

 

Ja bym jedynie niebo nieco zmienił, spróbował bym dać jakieś porankowe (wiesz z takimi różowawymi chmurkami, itp ostre słońce i długość cieni sugeruje właśnie poranek) - mnie przynajmniej bardzo się takie klimaty podobają - ale to prywatna opinia :)

Napisano (edytowane)

ciekawe:)

a technicznie super drewno i roletka

 

zyczenie klienta:wire.jpg

 

edit: cholera ale to lamersko wyglada przy powyzszym:)

Edytowane przez viz.k
Napisano

Arch515. Czy te pozaginania u dołu rolety powstały z jakiejs mapy w displaysmencie czy to wymika z modelu. Mógłbys napisac cos o czasie renderingu i na jakim to sprzęcie? W łazience mam wrażenie, że jest bardzo słabe GI i trochę kamień nie wyszedł.

Napisano

Przepraszam może za głupie pytanie ;) ale właśnie próbuje sklecić wizke wnętrza, pierwszą dodam ;) Teraz modeluje się kafelki na ścianach, czy też nakłada po prostu teksturę?

Napisano (edytowane)

57891916nd4.jpg

 

 

I jak? Muszę pomęczyć jeszcze cegiełki. Powiedzcie, proszę, dlaczego w tym renderze brakuje tego "czegoś"?

Edytowane przez JackVasi
Napisano

No fakt. 3dsMAX+Mental ray. 3 światła, 2 spot, 1 omni. FG+GI. W FG diffuse bounces na 5. Niby fotony GI są, ale efektu ich działania jako tako nie widać :/ Przynajmniej mi się tak wydaje.

Napisano

Wiem, że problem był poruszany już setki razy, ale renderuje chyba przy nie najgorszych parametrach, a plamy pozostają...

testbo1.jpg

 

I parametry:

24675471tq8.th.jpgthpix.gif

 

Ma ktoś pomysł co jeszcze mogę poprawić, żeby to dziadostwo zniknęło?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności