Morphe Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 eee, bez przesady, press ;) a co do firanek to juz niby nie wisza, ale olac je ;) pozatym chcialbym zrobic cos bardiej realitycznego ale nie bardoz wiem jak ugryzc temat by tak bylo... puki co robie takie slodkie cukierki:D - fajnie ze sie podoba.
Loki Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Żebyś nie popadł w samozachwyt Morphe 2 słowa odemnie - za dużo na pierwszym planie kwiatów i innych pierdółek. Sprawia to troche wrażenie że zostały tam zasadzone dlatego że ktoś będzie chciał zrobić zdjęcie i trzeba czymś dół kadru wypełnić. Technicznie rewelacyjnie, ale kompozycyjnie - mnie się nie podoba. Wiem że cięzko jest tak "uzupełnić kadr" żeby nie wyglądał jak uzupełniany - też mam z tym problem cały czas.
zdeno Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Morphe - taka techniczna sprawa, ta okładzina kamienna powinna mieć jakąkolwiek grubość tam gdzie w narożniku zaczyna się strop nad tarasem bo teraz to wygląda jak tapeta. Obadaj w dokumentacji od architekcika czy tam nie ma jakiegoś podciągu ( belki opartej na słupie ) a wizka super
viz.k Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 taka lazienka, daje bo sam nie wiem czy wyglada w porzadku - co myslicie..? uwagi mile widziane, ale odnosnie renderu, nie projektu
arev Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Render jest ok. Chmurki za to wyglądają jak wyjęte z filmu rysunkowego.
!Ewert Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra. boże ale ja się pierdół czepiam...;/
Morphe Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Zdeno - nie chcialbys widzec planow :) ubogie w jakikolwiek detal:) tak ze to jest moja improwizacja, ale jak tapata nie wyglada napewno, bo dips dziala dobrze:D, generlanie nie znam sie do konca na technicznych sprawach - klientowi pasi :D loki - fakt ja to ujme tak - sielanke stworzona na potreby wlasnego ego. :D ale pozatym to okazja do stworenia takiego planu, nie robilem nigdy czegos takiego, a w perspektywie mam do zrobienia pare karczm drewnianych i bede miec taki smaczek jak znalazl ;). generlanie powina tam byc trawa i nic wiecej, ale jak jzu wyszedl mi tak cukierkowo rendering to uznalem ze dowale landrynkami w postaci 1 planu i bedzie zajebiscie hahaha.
viz.k Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 no to spoko:) same wizki maja byc jak najbardziej...ze tak powiem praktyczne, szalu wizualnego byc nie musi, wiec jest dobrze, dzieki:)
pressenter Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra. boże ale ja się pierdół czepiam...;/ Przyzwyczailiśmy się. ;) polshai: ogólnie całkiem fajnie, pierwszy renderek ładny.
Fargate Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Znowu się zasiedziałem, render time: 15min, test wszystkiego włącznie z postpro. Jutro skończe (tak myślę :P) PS: Mój pierwszy exterior w życiu (powaga XD)
pressenter Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Rolety z dołu do góry? O_o Nie wiem czy tutaj też pasuje to Twoje fioletowe postpro, ale ogólnie całkiem. Tylko pusto tam siakoś. ;)
trosiek Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 http://www.meble.vox.pl/zaprojektuj-pokoj/ Architekci wnętrz mogą od nas otrzymać bryły wszystkich kolekcji Meble VOX w wersji trójwymiarowej (pliki .3DS i .DWG), aby wykorzystać je jako biblioteki własnych programów do aranżacji wnętrz. Będą od nas również otrzymywać aktualizacje brył. Ciekawe czy za free :D chyba tak. a jak tak to zamawiam bo fajne mebelki mają.
Kubaswielgus Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Meble pewnie za free, ale ich jakość pozostawia wiele do życzenia.
pressenter Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 (edytowane) http://www.meble.vox.pl/zaprojektuj-pokoj/ Oj, coś mi się wydaje, że gdzie jak gdzie, ale w tym topicu wszyscy to znają. ;) A po odaniu danych, oni na maila wysyłają Ci link do paczuszki zip z mebelkami do pobrania od ręki. edit@up: kubaswielgus masz rację, ale te ich bryłki w sumie są dość czyściutkie i można je jeszcze troszkę podrasować i voila. Edytowane 9 Listopad 2008 przez pressenter
hiroo Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 piasek to gotowy materiał z http://www.vray-materials.de :)
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 hcpiter - niby ok, ale studio trochhe nie takie. brakuje jakiegokolwiek, nawet rozmytego cienia. po prostu potrafisz lepiej
hcpiter Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 dzieki ::) a co do studia to tylko prezentacja modelu :)
Loki Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 taka szybka łazienka - co myślicie ? - kolorystyka moja, projekt nie.
Przemo76 Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Test wszystkiego od samej wstepnej koncepcji szeregowki, przez swiatlo, materialy itp. Bardzo licze na krytyke... 2 wersje
pressenter Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 A to szeregowiec czy Prison Break? O_o Ja bym takich malutkich okien chyba nie chciał. :| Loki ale tam jasno z tyłu,ale faktycznie podłoga fajna.
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Rz za czas sie tutaj odzywam a sam malo pokazuje. mam nadzieje ze terazbedzie tego wiecej, bo chce sie pouczyc wizek dalej. wiec tak: 3 godziny roboty + do tego rendertime. od razu pytania do was:dlaczego na ścianach jest noise od "połowy" ściany w dół? Kolory dobre? czy byście jeszcze kręcili curvesami? co za burdelasty kolor mi z ram okien wyszedl? da sie to poprawic? color mappingiem? teraz mam reinharda 0,3. jak dam jeszcze bardziej w strone exponentiala bedzie to to? czemu GI takie syfne za tym krzaczorem na dole? GI to IRR -4 0,2 -1 0,3 50 0,3 30 LC 2000 0,02 screen 8
pressenter Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 No ja bym ogólnie jeszcze troszkę to w PS podkręcił, ale teraz to to nie ma szans, tylko badziej pokażesz ten noise. A od czego on? No cóż, sampling świateł mógłbyś podkręcić, w settingach vraya zaraz w pierwszej części zmniejszyć noise do 0.005, może AA dać jakiegoś Catmulla, bo dziebko niewyraźne to teraz jest, Adaptive QMC Clr thresh ustawić jakoś między 0.008, a 0.002, jakieś detail enhancement w Irr włączyć... Oj, się uzbierało. :P Edit:/ Xiz0r a swoją drogą to ta lampa chyba wisieć powinna, co? Zobacz jak tam ten kabelek jest wymodelowany. ;) Tzn u Ciebie to w zasadzie noga. :D Panowie jeszcze taka pilna sprawa: Przykładam do ściany taki materiał mlecznego szkła, jak się pozbyć tych błędów? Jest jakiś sposób?
Touch Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 odsunąć delikatnie tą taflę szkła od ściany, chociaż o 0,5 mm;)
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 to samo co touch. albo usunąć tylnie ścianki tego boxa który ma być twoją mleczną szybą. dzięki wielkie pressenter. zrobię to wszstko co powiedziałeś i spróbuje, co do lampy, to wiem:)
Bonifatz Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Siema! rzućcie okiem na ponizszy obrazek i dajcie znac co o tym sadzicie. generalnie chodzi mi o jakies swieze spojzenie...
Loki Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 fajne Bonifatz, tylko jedno ale mam, skąd tyle światła na drzwiach od garazu i okolicy? powinno być to wszystko w cieniu skoro takie ostre słońce. Poza tym bardzo fajnie. Może troche mniej nasycone kolory ? (niebo nieco "martwo" wyszło mi ale bez maski nei chce mi się klikać:P) Może coś bardziej takiego:
hcpiter Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 bardzo fajnie wyglada ! Ladne swiatelko :)
Bonifatz Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Loki : jako ze to jest deweloperska wizka ... nie moge szalec tak z kolorami ... bo klient juz wogole nie bedzie wiedzial co jest grane hehe jezeli chodzi o swiatlo na dole to jest tam zainstalowana lampa ktora oswietla wjazd do garazu - dzieki za sugestie! hcpiter : dzieki! a jest cos co bys moze widzial jakos inaczej ? (zwazajac oczywiscie na zdrowie psychiczne klienta hehe )
Loki Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 a skoro to dla developera to fakt cukierkowe klimaty ladnie w druku wychodzą :) Ja bym jedynie niebo nieco zmienił, spróbował bym dać jakieś porankowe (wiesz z takimi różowawymi chmurkami, itp ostre słońce i długość cieni sugeruje właśnie poranek) - mnie przynajmniej bardzo się takie klimaty podobają - ale to prywatna opinia :)
hcpiter Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 jezeli mialbym wyciagac, to drewno jakby za ostre kolory ma i trawa jakby za jasna :) No i jeszcze lakier na samochodzie a tak to okej ! :)
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 po poradach pressentera: o wiele lepiej:) jak to teraz wygląda? technicznie? mogę iść dalej?
arch515 Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) Takie..tam….;) … Edytowane 19 Luty 2009 przez arch515
JunioR Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) to jego mieszkanie ! :D; [lans] wspaniale ! Edytowane 11 Listopad 2008 przez JunioR
viz.k Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) ciekawe:) a technicznie super drewno i roletka zyczenie klienta: edit: cholera ale to lamersko wyglada przy powyzszym:) Edytowane 11 Listopad 2008 przez viz.k
hcpiter Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 arch151 miazga, super wyszlo ! (poka foty z realizacji xD) polishai bo siatke poprostu tylko pokazales :)
Kubaswielgus Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Arch515. Czy te pozaginania u dołu rolety powstały z jakiejs mapy w displaysmencie czy to wymika z modelu. Mógłbys napisac cos o czasie renderingu i na jakim to sprzęcie? W łazience mam wrażenie, że jest bardzo słabe GI i trochę kamień nie wyszedł.
Wojpajek Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Przepraszam może za głupie pytanie ;) ale właśnie próbuje sklecić wizke wnętrza, pierwszą dodam ;) Teraz modeluje się kafelki na ścianach, czy też nakłada po prostu teksturę?
Fargate Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Jesteś w stanie/masz czas/chce ci się to modeluj. Ja modeluje :)
Touch Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 arch515, trochę przejarałeś umywalkę;) Super shader'ki w łazience;) Gratsy;) Pozdr
JackVasi Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) I jak? Muszę pomęczyć jeszcze cegiełki. Powiedzcie, proszę, dlaczego w tym renderze brakuje tego "czegoś"? Edytowane 11 Listopad 2008 przez JackVasi
Kubaswielgus Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 JackVasi. Najpier napisz czym renderujesz?
JackVasi Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 No fakt. 3dsMAX+Mental ray. 3 światła, 2 spot, 1 omni. FG+GI. W FG diffuse bounces na 5. Niby fotony GI są, ale efektu ich działania jako tako nie widać :/ Przynajmniej mi się tak wydaje.
pressenter Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Wiem, że problem był poruszany już setki razy, ale renderuje chyba przy nie najgorszych parametrach, a plamy pozostają... I parametry: Ma ktoś pomysł co jeszcze mogę poprawić, żeby to dziadostwo zniknęło?
hcpiter Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 a w iesach masz wlaczone cienie ? bo kiedys mialem podobnie wlasnie przez niewlaczenie cienni iesom
Rekomendowane odpowiedzi