Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

eee, bez przesady, press ;) a co do firanek to juz niby nie wisza, ale olac je ;)

pozatym chcialbym zrobic cos bardiej realitycznego ale nie bardoz wiem jak ugryzc temat by tak bylo... puki co robie takie slodkie cukierki:D

- fajnie ze sie podoba.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Żebyś nie popadł w samozachwyt Morphe 2 słowa odemnie - za dużo na pierwszym planie kwiatów i innych pierdółek. Sprawia to troche wrażenie że zostały tam zasadzone dlatego że ktoś będzie chciał zrobić zdjęcie i trzeba czymś dół kadru wypełnić. Technicznie rewelacyjnie, ale kompozycyjnie - mnie się nie podoba. Wiem że cięzko jest tak "uzupełnić kadr" żeby nie wyglądał jak uzupełniany - też mam z tym problem cały czas.

Napisano

Morphe - taka techniczna sprawa, ta okładzina kamienna powinna mieć jakąkolwiek grubość tam gdzie w narożniku zaczyna się strop nad tarasem bo teraz to wygląda jak tapeta. Obadaj w dokumentacji od architekcika czy tam nie ma jakiegoś podciągu ( belki opartej na słupie )

 

a wizka super

Napisano

taka lazienka, daje bo sam nie wiem czy wyglada w porzadku - co myslicie..? uwagi mile widziane, ale odnosnie renderu, nie projektu

vr1.jpg

 

vr2.jpg

Napisano

Render jest ok. Chmurki za to wyglądają jak wyjęte z filmu rysunkowego.

Napisano

Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra.

 

 

boże ale ja się pierdół czepiam...;/

Napisano

Zdeno - nie chcialbys widzec planow :) ubogie w jakikolwiek detal:) tak ze to jest moja improwizacja, ale jak tapata nie wyglada napewno, bo dips dziala dobrze:D, generlanie nie znam sie do konca na technicznych sprawach - klientowi pasi :D

loki - fakt ja to ujme tak - sielanke stworzona na potreby wlasnego ego. :D ale pozatym to okazja do stworenia takiego planu, nie robilem nigdy czegos takiego, a w perspektywie mam do zrobienia pare karczm drewnianych i bede miec taki smaczek jak znalazl ;). generlanie powina tam byc trawa i nic wiecej, ale jak jzu wyszedl mi tak cukierkowo rendering to uznalem ze dowale landrynkami w postaci 1 planu i bedzie zajebiscie hahaha.

Napisano

no to spoko:) same wizki maja byc jak najbardziej...ze tak powiem praktyczne, szalu wizualnego byc nie musi, wiec jest dobrze, dzieki:)

Napisano
Wporzo, małe błędy irr na suficie. Ja bym dał większe oddalenie kamery. AA sypie ci się koło lustra.

 

 

boże ale ja się pierdół czepiam...;/

 

Przyzwyczailiśmy się. ;)

 

polshai: ogólnie całkiem fajnie, pierwszy renderek ładny.

Napisano

Znowu się zasiedziałem, render time: 15min, test wszystkiego włącznie z postpro. Jutro skończe (tak myślę :P)

mfhousemw0.jpg

PS: Mój pierwszy exterior w życiu (powaga XD)

Napisano

Rolety z dołu do góry? O_o Nie wiem czy tutaj też pasuje to Twoje fioletowe postpro, ale ogólnie całkiem. Tylko pusto tam siakoś. ;)

Napisano

http://www.meble.vox.pl/zaprojektuj-pokoj/

 

Architekci wnętrz mogą od nas otrzymać bryły wszystkich kolekcji Meble VOX w wersji trójwymiarowej (pliki .3DS i .DWG), aby wykorzystać je jako biblioteki własnych programów do aranżacji wnętrz. Będą od nas również otrzymywać aktualizacje brył.

 

Ciekawe czy za free :D chyba tak. a jak tak to zamawiam bo fajne mebelki mają.

Napisano

 

Oj, coś mi się wydaje, że gdzie jak gdzie, ale w tym topicu wszyscy to znają. ;) A po odaniu danych, oni na maila wysyłają Ci link do paczuszki zip z mebelkami do pobrania od ręki.

 

edit@up: kubaswielgus masz rację, ale te ich bryłki w sumie są dość czyściutkie i można je jeszcze troszkę podrasować i voila.

Edytowane przez pressenter

Napisano

taka szybka łazienka - co myślicie ? - kolorystyka moja, projekt nie.

 

testlazienkigraytp3.jpg

w800.png

Napisano

Test wszystkiego od samej wstepnej koncepcji szeregowki, przez swiatlo, materialy itp. Bardzo licze na krytyke...

2 wersje

75777ba1c9133f74.jpg

4873defd0b9b5010.jpg

Napisano

A to szeregowiec czy Prison Break? O_o Ja bym takich malutkich okien chyba nie chciał. :|

 

Loki ale tam jasno z tyłu,ale faktycznie podłoga fajna.

Napisano

Rz za czas sie tutaj odzywam a sam malo pokazuje. mam nadzieje ze terazbedzie tego wiecej, bo chce sie pouczyc wizek dalej.

 

wiec tak:stairs.jpg

 

3 godziny roboty + do tego rendertime.

 

od razu pytania do was:dlaczego na ścianach jest noise od "połowy" ściany w dół?

Kolory dobre? czy byście jeszcze kręcili curvesami?

co za burdelasty kolor mi z ram okien wyszedl? da sie to poprawic? color mappingiem? teraz mam reinharda 0,3. jak dam jeszcze bardziej w strone exponentiala bedzie to to?

czemu GI takie syfne za tym krzaczorem na dole?

 

GI to

 

IRR

-4 0,2

-1 0,3

50 0,3

30

 

LC

2000

0,02

screen

8

Napisano

No ja bym ogólnie jeszcze troszkę to w PS podkręcił, ale teraz to to nie ma szans, tylko badziej pokażesz ten noise. A od czego on? No cóż, sampling świateł mógłbyś podkręcić, w settingach vraya zaraz w pierwszej części zmniejszyć noise do 0.005, może AA dać jakiegoś Catmulla, bo dziebko niewyraźne to teraz jest, Adaptive QMC Clr thresh ustawić jakoś między 0.008, a 0.002, jakieś detail enhancement w Irr włączyć... Oj, się uzbierało. :P

 

Edit:/ Xiz0r a swoją drogą to ta lampa chyba wisieć powinna, co? Zobacz jak tam ten kabelek jest wymodelowany. ;) Tzn u Ciebie to w zasadzie noga. :D

 

Panowie jeszcze taka pilna sprawa:

11copybo6.jpg

Przykładam do ściany taki materiał mlecznego szkła, jak się pozbyć tych błędów? Jest jakiś sposób?

Napisano

odsunąć delikatnie tą taflę szkła od ściany, chociaż o 0,5 mm;)

Napisano

to samo co touch. albo usunąć tylnie ścianki tego boxa który ma być twoją mleczną szybą.

 

dzięki wielkie pressenter. zrobię to wszstko co powiedziałeś i spróbuje, co do lampy, to wiem:)

Napisano

Siema!

rzućcie okiem na ponizszy obrazek i dajcie znac co o tym sadzicie.

 

generalnie chodzi mi o jakies swieze spojzenie...pine_huge_01.jpg

Napisano

fajne Bonifatz, tylko jedno ale mam, skąd tyle światła na drzwiach od garazu i okolicy? powinno być to wszystko w cieniu skoro takie ostre słońce.

 

Poza tym bardzo fajnie. Może troche mniej nasycone kolory ? (niebo nieco "martwo" wyszło mi ale bez maski nei chce mi się klikać:P)

 

Może coś bardziej takiego:

 

mojapostlv3.jpg

w1000.png

Napisano

Loki : jako ze to jest deweloperska wizka ... nie moge szalec tak z kolorami ... bo klient juz wogole nie bedzie wiedzial co jest grane hehe

 

jezeli chodzi o swiatlo na dole to jest tam zainstalowana lampa ktora oswietla wjazd do garazu

- dzieki za sugestie!

 

 

hcpiter : dzieki! a jest cos co bys moze widzial jakos inaczej ? (zwazajac oczywiscie na zdrowie psychiczne klienta hehe )

Napisano

a skoro to dla developera to fakt cukierkowe klimaty ladnie w druku wychodzą :)

 

Ja bym jedynie niebo nieco zmienił, spróbował bym dać jakieś porankowe (wiesz z takimi różowawymi chmurkami, itp ostre słońce i długość cieni sugeruje właśnie poranek) - mnie przynajmniej bardzo się takie klimaty podobają - ale to prywatna opinia :)

Napisano

jezeli mialbym wyciagac, to drewno jakby za ostre kolory ma i trawa jakby za jasna :)

No i jeszcze lakier na samochodzie a tak to okej ! :)

Napisano

to jego mieszkanie ! :D; [lans]

wspaniale !

Edytowane przez JunioR

Napisano

ciekawe:)

a technicznie super drewno i roletka

 

zyczenie klienta:wire.jpg

 

edit: cholera ale to lamersko wyglada przy powyzszym:)

Edytowane przez viz.k

Napisano

arch151 miazga, super wyszlo ! (poka foty z realizacji xD)

polishai bo siatke poprostu tylko pokazales :)

Napisano

Arch515. Czy te pozaginania u dołu rolety powstały z jakiejs mapy w displaysmencie czy to wymika z modelu. Mógłbys napisac cos o czasie renderingu i na jakim to sprzęcie? W łazience mam wrażenie, że jest bardzo słabe GI i trochę kamień nie wyszedł.

Napisano

Przepraszam może za głupie pytanie ;) ale właśnie próbuje sklecić wizke wnętrza, pierwszą dodam ;) Teraz modeluje się kafelki na ścianach, czy też nakłada po prostu teksturę?

Napisano

arch515, trochę przejarałeś umywalkę;) Super shader'ki w łazience;)

Gratsy;)

 

Pozdr

Napisano

57891916nd4.jpg

 

 

I jak? Muszę pomęczyć jeszcze cegiełki. Powiedzcie, proszę, dlaczego w tym renderze brakuje tego "czegoś"?

Edytowane przez JackVasi

Napisano

No fakt. 3dsMAX+Mental ray. 3 światła, 2 spot, 1 omni. FG+GI. W FG diffuse bounces na 5. Niby fotony GI są, ale efektu ich działania jako tako nie widać :/ Przynajmniej mi się tak wydaje.

Napisano

Wiem, że problem był poruszany już setki razy, ale renderuje chyba przy nie najgorszych parametrach, a plamy pozostają...

testbo1.jpg

 

I parametry:

24675471tq8.th.jpgthpix.gif

 

Ma ktoś pomysł co jeszcze mogę poprawić, żeby to dziadostwo zniknęło?

Napisano

a w iesach masz wlaczone cienie ? bo kiedys mialem podobnie wlasnie przez niewlaczenie cienni iesom

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności