!Ewert Napisano 6 Grudzień 2008 Napisano 6 Grudzień 2008 w ogole jakie masz ujecie jakieś ie bardzo..;) szkło nie jest na środku. daj kamere niżej i pobaw sie światłem bo cienkie to jest.
mirach Napisano 6 Grudzień 2008 Napisano 6 Grudzień 2008 Ta sciana wymodelowana, w zasadzie jakies 10 min roboty dzieki Polyboostowi i narzedziu Polyshift. Odnosnie zmiany projektanta w srodku projektu, w tej robocie juz drugi raz mi sie to zdaza, tak w srodku robienia wizki okazuje sie ze wszystkie meble ida do kosza :) Pasek, i wrzuc jakies lightboxy zeby ladnie odbicia sie porobily.
pressenter Napisano 6 Grudzień 2008 Napisano 6 Grudzień 2008 Kurcze, Panowie macie pomysła jak na szybko stworzyć z tego: http://www.parkiet.pl/strona.php?41319 seamlessową texturę? Mam tylko to co powyżej.
Lis Napisano 6 Grudzień 2008 Napisano 6 Grudzień 2008 pressenter co nagle to po diable :D zrób ja na szybko a gwarantuję że będziesz ją robił jescze raz :D Był gdzieś na forum tutek o robieniu parkietów, idealnie by sięnadawał. Zrób sobie wzór z kontrastowych kolorów, podłóz texturę i wycinaj.
Loki Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 hmm kwestia przerysowania wzoru tak jak mówi Lis - photoshop i w godzinę - dwie - masz gotową teksturę.
pressenter Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 O, też kiedyś tą lampę modelowałem. Drugi render bardziej klimatyczny. ;) Fajna podłoga przy krzesełkach, ale najbardziej mi się modele lampek podobają.
!Ewert Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 (edytowane) brakuje dla mnie cienia, błedy irr przy listwie, niedopracowany materiał podłogi jak a szkoda bo dużo by to dało scenie. Edytowane 7 Grudzień 2008 przez !Ewert
Georgas Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 Tomaszu drogi jako że to jest dział: Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun wrzuciłem testy, nie mam zamiaru czekać dłużej tylko po to abyś był usatysfakcjonowany. I jak byś mógł to skasuj bo nie wygląda to atrakcyjnie :] dzięki chłopaki !
J.Ch.Pasek Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 (edytowane) Georagas Lampki i krzesełka piękne. Trochę mi nie pasuje mapowanie na wąskich brzegach nóg od krzeseł. Drugie podejście do butelek - poprawiłem kształt i grubość szkła oraz reflection i refraction depth. Edytowane 8 Grudzień 2008 przez J.Ch.Pasek
Lis Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 (edytowane) Georgas super! Bardzo ładnie zgrane kolory. U mnie test interiora. 90% do wymiany leci to przynajmniej pokaże. V1 V2 EDIT: Zmieniłem trochę kolorki. pressenter-> texturka ręcznie robiona. Edytowane 8 Grudzień 2008 przez Lis
pressenter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 O, widzę że hall do ostatniego exteriora. Bardzo ładnie. Bardzo ciekawe połączenie; jedna lada aluminium, druga drewno. A swoją drogą ta teksturka drewna to jakaś płatna, a jeśli tak to gdzie można kupić, czy tworzona przez Ciebie?
hcpiter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Lis naprawde swietnie to wyglada. Ladnie dopasowane z tlem za oknem :)
pressenter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 hcpiter: wątpię żeby to było tło. Znaczy się sądzę, że to model. ;) Lis: nie wiem jak innym, nie dałeś okazji porównać, ale osobiście bardziej widziała mi się pierwsza wersja. ;)
JunioR Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Georgas- bardzo ladne kolory!! J.Ch Pasek- coraz ladniej wyglada. p.s Wy pisaliscie jakies ksiazki o Flashu i 3ds maxie? Lis- super jest, jedynie wydaje mi sie, ze blat recepcji jest za wysoki w porowaniu do foteli.
Lis Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 fajnie że się podoba. pressenter już można porownać. tło za oknem to model. W całości bardzo dużo postprodukcji. JunioR-> szczerze to nawet nie sprawdzałem jakie są wymiary tego więc mogą być faktycznie nie halo
arev Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Świetny interiorek Lisie. To ten budynek z "Finished Works"?
hcpiter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 a no wlasnie gdzie ten budynek exterior z finished ?:)
pionix Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Georgas - bardzo czysto i przyjemnie. Lis - miodna ta wizka. No może jedynie do drewna na ladzie się przyczepię, że jakieś takie...odstające od reszty ;)
hcpiter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 Hej taki test nowego sposobu oswietlania ktory ostatnio mecze :) Co o tym sadzicie ? Pozdrawiam :)
routee Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 rozentuzjazmowany tłum krzyczy co chwile ołpen de dors ołpen de dors ... e brakuje opisu obrazka jaki sposób :D ! hcpiter ... Prezydent ...nic dodać nic ująć
Orangegraphics Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 dobra dobra, mów o co chodzi z tym sposobem;]
JunioR Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 o hc piter nauczyl sie do czego sluza Vray lighty ;) bardzo ladna skora!
hcpiter Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 (edytowane) routee eheheh dobre :) dzieki dzieki. Co do sposobu to proba ustawienia tak collor mappingu i swiatla zeby kolory i textury byly ostre bo wlansie najwiekszym problemem jest to ze po renderze i uzyciu exponentinala jako CM render wychodzi blado dosc a w psie trzeba ostro sie nagimnastykowac zeby uzyskac kontrast i "bogate" kolory itp :) Np w Psie w tym renderze dodalem tylko vignettig i abberacje a tak to prosto render z maxa. Narazie tylko testuje wiec nie ma szalu ale moze kiedys cos ciekawego z tego wyjdzie :) Black Mamba dzieki wielkie fajnie ze sie podoba :) Xiz0r ok :) wyzej opisalem conieco narazie fazy testow wiec wiecej nie wiem ale sie dowiem :D JunioR tak tak racja :) Thx !. P.S Wlasnie zalozylem grupe osob lubiace wizualizacje wiec jezli ktos chetny to zapraszam wkoncu troszke jest na forum ludzi od interiorow i exteriorow :) http://max3d.pl/forum/group.php?groupid=17 Pozdrawiam ! [edit] Zeby nie spamowac :) Test materialu i swiatla na dobranoc :) Prosto z Maxa tylko dodane vignettig i aberracja w PSie :) No i standart Barcelona Pozdrawiam :) Edytowane 9 Grudzień 2008 przez hcpiter
pressenter Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) A ja... a sam nie wiem, takie zabawy A ja mam takie pytanko: spotkał się ktoś z plikami 3d w formacie *.igs lub *.stp? Jest na to jakiś sposób coby to w maxie się znalazło? Edytowane 9 Grudzień 2008 przez pressenter
voyager Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 igs'y importowałem chyba maxem 2008. Jednak wyglądało to tak, jakby losowe elementy miały flipa normalnych. Poprawianie tego trwało w cholerę długo. Igs to format nurbsowy i myślę, że rhino powinien sobie poradzić bez zająknięcia. +link do wątku o problemach z normalnymi w *.igs http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-531456.html
Lis Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Nowy styl. poprzedni był przyjemniejszy dla oka.
Marshall Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Lis i Hcpiter za kazdym razem jak widze wasze rendery to az mi maxa glupio wylaczac ;). Pozdr.
mirach Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Lis, co to za kamera? Bo ta najblizsza lapma jest tak wykrzywiona ze hu hu :)
buczer Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 nowy styl lepszy ale lampy, mac'i i stoliczki jak z mieszkania a nie monumentalnego poważnego biurowca. Wsadź takie długie proste lampy albo białe kule na długim kablu, barcelony ustaw równo w rządku i będzie gites:) ....... słaby test, słaby budynek:
Abell Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 A ja taki test... kiedyś to juz dawałem, ale pozmienialem textury i zmieniłem ustawienia trochę dywan spaprałem, wiem wiem i kajam sie :) no i nois specjalnie jest by w miarę otrzymać klimat.
pressenter Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) Abell: jeszcze to męczysz? :P Daj jakieś rozmycie światła słonecznego. AA pokwikuje, ledwo słyszalne spod ogromnej sterty szumu. ;) Lampom brakuje puszek, wartoby może troszkę pochamferować te wszystkie boxy. ;) peter_muler: To Twoje? ;) Strasznie plastycznie, taki był zamiar? hcpiter: Tak teraz mi się rzuciło na deviancie. Na tym Emesie nie kopnął Ci się tiling drewna od spodu? Edytowane 9 Grudzień 2008 przez pressenter
buczer Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) pressenter: nie wiem co to znaczy plastycznie. Edytowane 9 Grudzień 2008 przez peter_muler
Georgas Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) Edytowane 9 Grudzień 2008 przez Georgas
hcpiter Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 georgas niezle testujesz :) A tutaj odemnie znow test skooory... Dechy wyszly jakby naszly woda :) Pozdrawiam
!Ewert Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) Zaowocowała strona w ładne rednery ! :) Edytowane 9 Grudzień 2008 przez !Ewert
pressenter Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 peter_muler: Chodziło mi, że jak z plasteliny, taka makieta wyszła. ;) Panowie wiecie może czy gdzieś w ogóle w Wielkopolsce jest jakaś renderfarma, i ile kosztują takie usługi?
Mario Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 Robiłem porządki na dysku i odkopałem taki stary test
arev Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 Co to jest to białe? Ogólnie to wygląda masakrycznie :) Ile poly ma jedna taka płytka? Bo to chyba nie displace, prawda?
tweety Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 fuga dość kiepsko ale kafelki dają radę. kształt dziwny ale chyba taki był zamiar
Mario Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 ::arev To białe to zaprawa do płytek :) tak serio to jeszcze bez mapowania było Jedna płytka to zaledwie 1524 Polys ::tweety W tym teście fugi nie było jeszcze. Dopiero potem zrobiłem na delikatnym Disp. Kształt płytki był narzucony odgórnie.
Loki Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 poprzednia skóra fajniejsza Lisie, (kolor mi się nie podoba ogólnie, jakis taki ...)
Rekomendowane odpowiedzi