Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dziwnie blado jak na Twoje rendery pressenter, to prosto z maxa jak rozumiem?

deski fajne ale chyba za szerokie troche

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiem że to test i jak będziesz robił końcowy render to będziesz sie pozbywał samplingu, ale teraz to takie bezsensu bo ciezko szopować taki render..wtedy dopiero Ci wyjdzie ta ziarnistość :/

 

Kurde tak patrze teraz na Twoją stronkę i kurde jakie tam masz piękne wizualiki dla Pinera!

Naprawdę super.

Napisano

A własnie to jest śmieszne. Unbiasowe rendery mają taką fajną opcję jak renderowanie "w tle". Pracuję płynnie w maxie, renderuję sobie spokojnie w vrayu, a to sobie może cały czas lecieć w tle, i w ogóle prawie tego nie zauważam. Bardzo przyjemne rozwiązanie. Poza tym dzięki możliwości przypisywania rdzeni do procesów, o czym dowiedziałem się całkiem niedawno, mogę w międzyczasie modelować scenę pod vraya na jednym ,pierwszym rdzeniu, nie odczuwając żadnego spowolnienia. ;) Jutro wrzucę coś bardziej standardowego. ;)

Napisano

odemnie, takie ujecie nocne, tescik poswiatek flarek.. ogolnie nastroj/klimat.

Kadr ciasny celowy, osattniolubuje sie wdziwacznych ujeciach chyba.... - z tylu zywoplot dosc mala dzialka, dlatego chcialem to tak realnie jakby mhm... troche dynamizmu ? sam nie wiem

 

6s.jpg

Napisano (edytowane)

No pięknie, pięknie, ale Morphe dachówek na długości dachu to się nie przycina. Dachówki na długości dachu wymierza się tak, aby łaty pozwalały na odpowiednie dopasowanie nachodzenia się dachówek, tak żeby nie trzeba było ich przycinać, a nawet jeśli trzebaby je przyciąć to przycinałoby się na górze. ;)

 

Edit:/ A tak w ogóle to a propos tego polecam: http://www.budnet.pl/pliki/braas_instrukcje_150dpi.pdf

Edytowane przez pressenter
Napisano

świetne ujęcie morphe ! fajnie by było jakbyś wkleił tez zdjecie przed ps :]

ciekawi mnie bardzo ile post procesu jest.

Napisano (edytowane)

o co chodzi że po lewej stronie niebo jest z dnia a po prawej z nocy?

A jaki masz tu maping? jak Reinhard to jakie wartości ;))

Edytowane przez !Ewert
Napisano (edytowane)

Mi to niebo bardziej wygląda na nadchodzącą burzę z prawej. ;)

 

A skoro już tak gęsto sypią się pytania to mógłbyś pokazać, chociaż w jakiejś małej rozdziałce taką mapkę disp dachówki? Wygląda to ciulowo, ale wartoby się nauczyć, bo nie mam pojęcia teraz jak to się robi. ;)

Edytowane przez pressenter
Napisano

Wybrałeś niezbyt fortunne ujęcie - jest straszne wrażenie przechyłu przez pochyłość dachu. Byłoby to dużo mniej widoczne, gdybyś pokazywał kuchnie pod kątem, a nie prosto na sciane.

Co do samej kuchni to poszczególne drewna do siebie słabo pasują - ja bym szukał jakiejś konsekwencji i trzymania kolorystyki. No i bump podłogi trochę zbyt rozmazany.

Jak poprawisz górę i dół to będzie ok, bo środek obrazka trzyma poziom ;)

Napisano

pressenter - renderowało się 31minut ale były bardzo niskie ustawienia jeden prepas-3,-3.

Co do samej trawy było trochę powyżej 264milionów trisów a koniczyny niecałe 3. Powierzchnię miałem 10x10 metrów. W sumie można o wiele oszczędniej ale miałem już zrobioną wcześniej kępkę i nie chciało mi się jej modyfikować.

Kub@ - sharpen mógł powstać w PS-ie bo kolor mi się nie podobał i poszło na pewnych filtrach.

!Ewert - zgadza się, chciałem ją zrobić w kępkach ale nie mogłem maski zmodyfikować bo nie dało się jej przenieść do edytora materiałów więc mi ją rozrzuciło wszędzie jak noise pokazywał. Może bitmapa będzie dobrze działała. Potestuję to się okaże. Nie wiecie jak długo działa wersja demo vrayscattera bo nie widzę żadnego licznika ani informacji.

 

jacekdrze - dof jak dof. problem w tym że nic on ciekawego nie podkreśla.

Marshall - bardzo mała ta kuchnia w stosunku do reszty wychodzi w tym ujęciu

Napisano
Nie wiecie jak długo działa wersja demo vrayscattera bo nie widzę żadnego licznika ani informacji.

 

Zależy jakiego masz cracka :D

 

Marshall- wywal bumpa na podłodze, popraw aa, testuj materiały - dodaje wiecej zdecydowanych odbić, popraw kadr.

Napisano

Tores -> z tego co wiem to niema limitu działania jedynie w wersji demo jest ograniczenie odnośnie zapisu ustawień.

Napisano (edytowane)

trawa pierwsza klasa!!! a na jakim kompie i w jakiej rozdzialce te 31min?

 

co do mojego obrazka - to reinhard, surowe pokaze jutro.

 

EDIT: oto surowka.

 

6raw.jpg

Edytowane przez Morphe
Napisano

trawka renderowała się na q6600 6Gb

co do twojej nocki to tynk jest ładniejszy w surowym bo już po postprodukcji wyszły plamy nie przypominające raczej struktury tynku

a ja testuje swiatełko i pospro

bachus07post.jpg

Napisano

siwy - sceny w zasadzie to wogóle nie ma więc i szybki nie mają co odbijać. Materiały też niektóre leżą. Światełko chciałem tylko dobrze ustawić. A domki macie niczego sobie:)

Napisano

Loki: Ty tak o tym portfolio, i o portfolio, ale jak widze te nieskalowane prace, w tej kompresji, w jakiej je tam umiesciles (straaaaasznie xlugo sie wczytuja, a mam lacze 10mbps) to nie chce mi sie wierzyc, zebys az tak dbal o to folio. ;)

Napisano

wiesz plan jest taki ze jak nazbieram fajnych obrazków, to wreszcie zrobie porządnie tą stronę :)

 

obrazki są poskalowane, tylko serwer ssie - bo darmowy.

 

A swoją drogą może poleci ktoś dobry płatny serwer na stronę ?

Napisano (edytowane)

No, wreszcie jak człowiek, na komputerze, to mogę pojechać po wszystkich. xD

 

Morphe: no tynk faktycznie lepszy na bez postpro, z przerobionej wersji to tylko bloom na źródłach światła mi się podoba. Swoją droga fajnie by było jakbyć zdradził jak go robisz?

 

Tores: No mi się podoba, fajne światełko. Sun+sky?

 

Loki: trawka disp świetna. To jakieś płatne coś? Kurcze, szkoda że ten disp tak wyrównuje te kamienie, że wszystkie odstają na taką samą grubość, jakby to było troszkę zróżnicowane to by świetne wrażenie robiło.

 

Co do serwerów: darmowy to ovh.org, świetna, pełna funkcjonalność i 60MB za free, ale domena *.ovh.org, nie do podmienienia. Z płatnych to dreamhost jest bardzo dobry, z polskich to również ovh lub home.pl.

Edytowane przez pressenter
Napisano

jacekdrze: w zasadzie troszkę trudno nawet komentować, bo dof jak dof, ale przez tą dziurę w roślinach w tle, i brak tekstury na drzewie na pierwszym planie trudno coś powiedzieć. Do tego dodać sampling dofa lub ekstremalne wyostrzenie... ewentualnie jedno i drugie, i Ci powiem, że lepsze Twoje prace widziałem.

Napisano

pressenter - no ciągle staram się ujarzmić ten sky&sun. Może kiedyś go dopadnę.

jacekdrze - testuj, testuj ale złap coś ciekawego w kadrze. Niezłe kolorki ma zieleń :)

Napisano

Morphe - super klimacik, ja to widzę jako domek po burzy. zrób wersję z mokrymi kamieniami :D

pressenter - testuj dalej tego fry'a, chętnie zobaczymy jakie robisz postępy

Napisano

wyplodzilem jeszce takie 2 ujecia, ktore chyba sa juz gorsze, jeen ze wzgledu na plamy ktorych nie moglem siepozbyc:( nie wiem czemu, a drugi bo przesadzilem z flarami.. i wyszlo romantyczno dramtycznie... ale cos mis ie w tym podobalo.. taka odrobina kiczu dla plebsu :D kwadratowe liscie pomijam narazie milczeniem... do czasu.

 

5s.jpg

 

7s.jpg

Napisano

wrzucam do testowych bo to narazie pierwsze kroki z nocnymi ujeciami, raptem zrobilem ich pare w sumie... i wszystkie 1 technika.. narazie ja testuje czy to ma sens - no i czy nie ide w jakis kicz z tymi "efektami".... fakt faktem to wizki dla ludzi a nie do galeri sztuki wiec troche przekoloryzowane moga byc -rzec gustu, ale daje tu bo sam nie jestem pewien...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności