Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

vision3d: ty to masz oko, ja tam nic nie widzialem do czasu:)

 

Freedom Fighter: dzieki, sie poprawi:] PS super modelik i render masz w galleri, tez tak chce kiedys robic.

 

Fargate: dzieki, w galleri jak bede wrzucal dam wersje bez postpro. Te cegelki - wypas na maxa, mozesz pokazac mapki? I material jak mozesz, bo wyglada to bosko.

 

indian: mi sie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żółty: piekne! mozesz powiedziec cos o tym wiecej? Bardzo super material

 

tomek1212m: wlasnie taka postprodukcje kocham, ale nie wiem jak taka zrobic, moglbys zrobic jakis tutek do takiej postpro? Bardzo by sie przydal.

 

vision3d: :o rzadzisz, wyglada mi to na maxwella albo final rendera, po prostu super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fargate- ogólnie spoko, ale widać ze wszystko ustawiłeś pod to dokładne ujecie (ściana po prawej już jest czarna podobnie pewnie jak reszta) Cegła fajna ale za duży sharpen jak dla mnie

vision3dsuper zestaw, fajne światło (HDRI ? ) i oczywiście modele. Bardzo przyjemne kolory, fajnie się na to patrzy. Tylko kamera tak jakby za wysoko jest albo ten dof zrobił ze wygląda to troszkę jak zabawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vision3d konkretnie ;] nie bylem nigdy na takim torze ale mysle ze z krzeselek, jakims telezoomem wlasnie taki efekt by był.

Forgate fajne te dechy, 1 i 3 jak dla mnie. Jak je kleisz coś sie pochwal ;]

żółty, szejder elegancki choć w skali wnętrza zginie zupełnie... chyba

a ja sie pytam które kolory... klient sie obudził że mu ciemno w poprzednich...

l160aztecalanzado.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolitic - piękne to jeszcze chyba nie ;] materiał to vray mtl z falloff ( kremowo biały) w diffuse, lekkim bumpem z blurem (textura zrobiona filtrem stained glass w szopie), Reflection i hilight glossiness na 0,75 , kolor reflect lekko szary i tyle

 

Fargate - mi najbardziej 2 pasi, no i daj ten bump

 

vision3d - wygląda jak resoraki z hot wheels :] ale generalnie prze

 

arturprx2 - z prawej ciekawiej wg mnie - gubi się gubi niestety masz rację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2: Ciesze mnie że się podoba, może machnę tutka jak poćwiczę i sam będę umiał :)

 

hcpiter: Mat i scenka w zasadzie po najniższej lini oporu zrobione, przetestuje to z bardziej skomplikowanej scence jak skończę tex. Puki co zrobiony mam diff, chciałem w zasadzie tylko sprawdzić jak to wygląda i czy działa. Co do cegły, już mam nowa "wersje" ale nadal myślę nad poprawkami. Sharpen toi już chyba zboczenie z którego chciałbym się wyleczyć :P

 

żółty: Spoko, muszę tylko znaleźć chwile czasu żeby siąść i zrobić :)

Edytowane przez Fargate
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m-peter: emm, trawa wyszla najfajniej ale to nie komplement bo reszta wyszla tragicznie:] Nie jestem masta wizek anie czegokolwiek ale nawet ja widze ze to straszne jest, sorry za szczerosc. Jest mnostwo bledow ale najbardziej dziwny to oswietlenie - miejscami przeplaone a zaraz nie doswietlone, slonce jest nisko, wiec powinno dawac zoltawo pomaranczowy kolor a wali bialym, niebo ma kolor jak w nocy a jest dzien. itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m-peter: emm, trawa wyszla najfajniej ale to nie komplement bo reszta wyszla tragicznie:] Nie jestem masta wizek anie czegokolwiek ale nawet ja widze ze to straszne jest, sorry za szczerosc. Jest mnostwo bledow ale najbardziej dziwny to oswietlenie - miejscami przeplaone a zaraz nie doswietlone, slonce jest nisko, wiec powinno dawac zoltawo pomaranczowy kolor a wali bialym, niebo ma kolor jak w nocy a jest dzien. itd itp

 

Krytyka przyjeta:)

 

Czysty wypiek jest zupelnie inny, wlasnie zoltawy, dobrze doswietlony, mi jednak zalezalo na czyms innym, stad zabawa w szopie i tak nienaturalny wyglad renderu. Mi akurat pasowal do koncepcji i tego co chcialem pokazac a nie robic fotorealistycznych rzeczy.

Co do bledow-jest ich masa, ale 2h pracy swoje robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lewej ekstra.

 

nad scenka jeszcze pracuje, zmniejsze dofa (bo to on faktycznie przeskalowal mi scene), i dorzuce jakies krzeselka moze za siatka.

 

zostaw jak jest! nie pakuj nic na siłę w tło. dodaj za to jakiś dym, jakieś spaliny, może ewentualnie kask kierowcy w autach. Może zasugeruj też, że to nie wyścig a muzeum czy wystawa. Tabliczki jakieś pewnie by to ułatwiły :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem kilka poprawek, zmniejszylem DOFa i dodalem krzeselka na trybunach, mam nadzieje ze to zmiany na lepsze;) suguestie co do rozwiniecia scenki mile widziane:)

 

freedom - swiecone hdr'ka + directem, nic wymyslnego:)

 

tweety - ciekawe, ciekawe, moze pojda ta wlasnie droga;)

 

dallara4b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro uparłeś się na krzesełka, teraz dorabiaj tam ludzi :] puste nie wyglądają w ogóle.

albo chociaż pozasłaniaj te krzesełka jakimiś reklamami czy czymkolwiek co tam wisi na torze. była fajna pustynia i dodałeś jakieś plastiki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. ludzie mogą mieć trochę rożna skale bo to postP i to w 20 min.

a co do płaskiego placu i detalu co

PIONIX masz na myśli? bo ja według projektu to kroiłem niestety taki projekt jaki konserwator w Kielcowie, nawet projektanci za wiele nie mieli do powiedzenia.

ale nie ma negatywów na GI a z tym przy ex mam czasem problemy w mentalu

 

PIONIX i powiedz mi skąd te halogeny od listwy przypodłogowej bo to mnie zastanawia :)

Edytowane przez grafik3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności