vision3d Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 niestety, czego bys ze swiatlem nie zrobil to scena nie nabierze realizmu poki model auta bedzie tak wygladac...
arturprx2 Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 Forgate cegla wypas!! żeby nie na pusto to takie o jeszcze
indian Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 testy testy testy... Jak wam się to widzi... pozdrawiam
bolitic Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 vision3d: ty to masz oko, ja tam nic nie widzialem do czasu:) Freedom Fighter: dzieki, sie poprawi:] PS super modelik i render masz w galleri, tez tak chce kiedys robic. Fargate: dzieki, w galleri jak bede wrzucal dam wersje bez postpro. Te cegelki - wypas na maxa, mozesz pokazac mapki? I material jak mozesz, bo wyglada to bosko. indian: mi sie podoba
Fargate Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 Mat jest bardzo prosty, mapki do odpowiednich kanałów + glossiness na 0,8 (czyli lol :P ) Robię jeszcze jedna tex jak skończę to tez pokażę.
żółty Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 (edytowane) Fargate - przedobra ta cegła test materiału skóry, wiem że mapowanie leży na podusi - w miarę możliwości nie zwracajcie na nie uwagi Edit. Poprawiona wersja Edytowane 26 Kwiecień 2010 przez żółty
Vehr Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Trochę poprawiłem co nieco w mojej wizce lecz znów jestem niezadowolony. Dużo jeszcze do poprawy głównie materiały. Co myślicie?
Fargate Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Skończyłem 3 texturki parkietu co myślicie?
MRmike Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 magicznie to wygląda Fargate ;p jak je robiłeś ?
arev Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Ostatnia najfajniejsza. Tylko bumpik by się przydał.
vision3d Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 sprzatalem w garazu i wyszedl taki tescik swiatla;) prosto z maxa:
FF Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Chyba nie w garażu tylko w pudełku z zabawkami;) Wypas, jeno ta skala trochę mała. Ale i tak wypas, czym to świeciłeś? jakieś vraysun moze?
bolitic Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 żółty: piekne! mozesz powiedziec cos o tym wiecej? Bardzo super material tomek1212m: wlasnie taka postprodukcje kocham, ale nie wiem jak taka zrobic, moglbys zrobic jakis tutek do takiej postpro? Bardzo by sie przydal. vision3d: :o rzadzisz, wyglada mi to na maxwella albo final rendera, po prostu super.
vision3d Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 skale musze nieco dopracowac, ale glownie mocny DOF tu namieszal. Keraj - rendzone z Vrayem.
Orangegraphics Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 fargate myślę że super, jakikolwiek specular do nich i będzie wypas max. vision3d pokaż jakie jeszcze modele ci się kurzą na dysku
hcpiter Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Fargate- ogólnie spoko, ale widać ze wszystko ustawiłeś pod to dokładne ujecie (ściana po prawej już jest czarna podobnie pewnie jak reszta) Cegła fajna ale za duży sharpen jak dla mnie vision3dsuper zestaw, fajne światło (HDRI ? ) i oczywiście modele. Bardzo przyjemne kolory, fajnie się na to patrzy. Tylko kamera tak jakby za wysoko jest albo ten dof zrobił ze wygląda to troszkę jak zabawki.
arturprx2 Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 vision3d konkretnie ;] nie bylem nigdy na takim torze ale mysle ze z krzeselek, jakims telezoomem wlasnie taki efekt by był. Forgate fajne te dechy, 1 i 3 jak dla mnie. Jak je kleisz coś sie pochwal ;] żółty, szejder elegancki choć w skali wnętrza zginie zupełnie... chyba a ja sie pytam które kolory... klient sie obudził że mu ciemno w poprzednich...
żółty Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 bolitic - piękne to jeszcze chyba nie ;] materiał to vray mtl z falloff ( kremowo biały) w diffuse, lekkim bumpem z blurem (textura zrobiona filtrem stained glass w szopie), Reflection i hilight glossiness na 0,75 , kolor reflect lekko szary i tyle Fargate - mi najbardziej 2 pasi, no i daj ten bump vision3d - wygląda jak resoraki z hot wheels :] ale generalnie prze arturprx2 - z prawej ciekawiej wg mnie - gubi się gubi niestety masz rację
vision3d Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 po lewej ekstra. nad scenka jeszcze pracuje, zmniejsze dofa (bo to on faktycznie przeskalowal mi scene), i dorzuce jakies krzeselka moze za siatka.
Orangegraphics Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 zdecydowanie lewa. jest bardszo ładna
Fargate Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 (edytowane) arturprx2: Ciesze mnie że się podoba, może machnę tutka jak poćwiczę i sam będę umiał :) hcpiter: Mat i scenka w zasadzie po najniższej lini oporu zrobione, przetestuje to z bardziej skomplikowanej scence jak skończę tex. Puki co zrobiony mam diff, chciałem w zasadzie tylko sprawdzić jak to wygląda i czy działa. Co do cegły, już mam nowa "wersje" ale nadal myślę nad poprawkami. Sharpen toi już chyba zboczenie z którego chciałbym się wyleczyć :P żółty: Spoko, muszę tylko znaleźć chwile czasu żeby siąść i zrobić :) Edytowane 27 Kwiecień 2010 przez Fargate
m-peter Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 Pora na pierwsz raz-takie baaaardzo szybkie wizki "wrazeniowe"
FF Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 vision3d - jeszcze raz zapytam, czym to oświetliłeś?
bolitic Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 m-peter: emm, trawa wyszla najfajniej ale to nie komplement bo reszta wyszla tragicznie:] Nie jestem masta wizek anie czegokolwiek ale nawet ja widze ze to straszne jest, sorry za szczerosc. Jest mnostwo bledow ale najbardziej dziwny to oswietlenie - miejscami przeplaone a zaraz nie doswietlone, slonce jest nisko, wiec powinno dawac zoltawo pomaranczowy kolor a wali bialym, niebo ma kolor jak w nocy a jest dzien. itd itp
jaccunio Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 peter - popraw sobie gamme na monitorze:)
carlosss Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 peter ymmm chyba deczko przejarane lol? nie uważasz? :)
m-peter Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 m-peter: emm, trawa wyszla najfajniej ale to nie komplement bo reszta wyszla tragicznie:] Nie jestem masta wizek anie czegokolwiek ale nawet ja widze ze to straszne jest, sorry za szczerosc. Jest mnostwo bledow ale najbardziej dziwny to oswietlenie - miejscami przeplaone a zaraz nie doswietlone, slonce jest nisko, wiec powinno dawac zoltawo pomaranczowy kolor a wali bialym, niebo ma kolor jak w nocy a jest dzien. itd itp Krytyka przyjeta:) Czysty wypiek jest zupelnie inny, wlasnie zoltawy, dobrze doswietlony, mi jednak zalezalo na czyms innym, stad zabawa w szopie i tak nienaturalny wyglad renderu. Mi akurat pasowal do koncepcji i tego co chcialem pokazac a nie robic fotorealistycznych rzeczy. Co do bledow-jest ich masa, ale 2h pracy swoje robi.
tweety Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 po lewej ekstra. nad scenka jeszcze pracuje, zmniejsze dofa (bo to on faktycznie przeskalowal mi scene), i dorzuce jakies krzeselka moze za siatka. zostaw jak jest! nie pakuj nic na siłę w tło. dodaj za to jakiś dym, jakieś spaliny, może ewentualnie kask kierowcy w autach. Może zasugeruj też, że to nie wyścig a muzeum czy wystawa. Tabliczki jakieś pewnie by to ułatwiły :]
grafik3d Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 Rewitalizacja Placu NMP. Co sądzicie jak dla mnie to na parking się nadaje, wybrukują całe Kielce...
vision3d Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 zrobilem kilka poprawek, zmniejszylem DOFa i dodalem krzeselka na trybunach, mam nadzieje ze to zmiany na lepsze;) suguestie co do rozwiniecia scenki mile widziane:) freedom - swiecone hdr'ka + directem, nic wymyslnego:) tweety - ciekawe, ciekawe, moze pojda ta wlasnie droga;)
siwy Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 Grafik3d, projekt czerstwy strasznie, wizka ok.
tweety Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 skoro uparłeś się na krzesełka, teraz dorabiaj tam ludzi :] puste nie wyglądają w ogóle. albo chociaż pozasłaniaj te krzesełka jakimiś reklamami czy czymkolwiek co tam wisi na torze. była fajna pustynia i dodałeś jakieś plastiki :P
vision3d Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 hehe, kibice sa w salonie peżota;) zobacze moze reklamy rozwieszone na siatce nieco urozmaica widok pustych trybun, albo ostatecznei wroce do poprzedniego tla. Poki co mysle co tu dalej wykomibnowac zeby bylo ciekawie;)
pionix Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 vision3d - bardzo ładne światło. arturprx2 - przejemnie sie patrzy na te łazienki. grafik3d - bardzo płasko ten plac wygląda. Przydałby się jakiś detal. test podłogi:
Loki Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 grafik3d mam wrażenie że ludzie skali nie trzymają (tzn każdy ma inną skalę) pionix - fajnie wyszło. Co to za czarna płaszczyzna - szafki jakieś?
pionix Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 To czarne to zabudowa z czarnego lakieru. Generalnie stara wizka tylko podłoga nowa :)
chudy Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 podłoga to drewno czy panele? bo wygląda na panele szczerze mówiąc. drewno nigdy nie będzie tak mega równe :) ale wizualnie ładna jest
grafik3d Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 (edytowane) Fakt. ludzie mogą mieć trochę rożna skale bo to postP i to w 20 min. a co do płaskiego placu i detalu co PIONIX masz na myśli? bo ja według projektu to kroiłem niestety taki projekt jaki konserwator w Kielcowie, nawet projektanci za wiele nie mieli do powiedzenia. ale nie ma negatywów na GI a z tym przy ex mam czasem problemy w mentalu PIONIX i powiedz mi skąd te halogeny od listwy przypodłogowej bo to mnie zastanawia :) Edytowane 28 Kwiecień 2010 przez grafik3d
arturprx2 Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 fajne Ewert :] delikatnie bym przykadrowal niebo... a moze i nie, kolorki gites ;]
KaeMS Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 Vision3d - wszystko fajnie ale coś ten kieliszek a dokładniej kształt jego nóżki ... no jakoś nie leży.
hcpiter Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 vision3d oj troszkę to sztucznie wyszło w tej wersji, dość płasko i bez polotu niestety. Jakby poprawić odbicia było by fajnie.
Touch Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 kolory też trochę leżą. Nakrętka, etykieta jak i sam plastik butelki, który dodatkowo sprawia wrażenie zbyt grubego. Pozdr:)
Rekomendowane odpowiedzi