!Ewert Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 Cholera wbiłem teraz na swój domowy komp...i po pierwsze scena jest jaśniejsza aż do tego stopnia że narożnika nie widać i właśnie te aa...padaka..nie wiem jak ja widziałem po południu:D Ale mam problem z ta sceneą i aa bo w miejscach gdzie nie ma czarno białych mebli to aa jest ok, a np na panelu to już padaka..wrrr.. o co chodzi? czy to przez materiał?
La R Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Tomuś pisałeś coś, że dajesz AA 1/8, przy takich kontrastach to zdecydowanie 4/16 przynajmniej tak mi się zawsze wydawało.
Marcin_ps Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 ostani chyba problem: gdy otwieram plik z dywanikiem wlosy mam do gory nogami i mapa ich ulozenia jest skopana poprawianie mija sie z celem ale wystarczy skopiowac obok calosc i juz jest ok.. wie ktos moze dlaczego?
!Ewert Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Już odpalam maxa la r. ;] tylko pewnie czas bedzie w stylu zesraj sie nie daj sie..:D Pisze to 5 min później: Wiesz co daje te Twoje 4/16....******* :D
pionix Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Tomuś - jeśli nie masz włączonego to włącz Sub-pixel mapping, zjedź Clr thresh w dół tak na 0,007 - 0,006 albo przerzuć się na Adaptive subdivision - image sampler Albo zmień Antialiasing filter. Jaki masz? Catmull-Rom? Adek_CG - fajne te kostki
La R Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Nic a nic, ni ciut ciut? Nie może być...oj bo Wy wszyscy na tym wryju jedziecie zamiast zakupić sobie jakieś porządne renderdziecko;) No cóż pozostaje Ci dać w ogóle 128 hehe...nie no faktycznie jest coś nie tak. Zostaje jeszcze Clr Treshold czy jakoś tak obniżyć ewentualnie inny silnik. Edit: No i pionix był szybszy Btw. Tomuś po co żeś nicka zmieniał jak i tak wszyscy wolą poprzedni ? :)
!Ewert Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 ja pokabinuje w PS.. bo to nie ma sensu.. mam catmulla można by dac area..:P Piszcie Tomek lub Black Mamba :P
pressenter Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Tomek daj crltreshold na 0,002, wtedy 1/8 powinno starczyć. QMC+ Catmull.
Loki Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 mitchell-netrevali + Adaptive Subdiv (M-N z defoultowymi ustawieniami) najwyzej bym dal mniejszy ctrltreshold (0.05 wystarcza imo) i adaptive subdiv tak 1-4 i powinno styknąć. gdzies czytalem ze wlasnie AS jest "rekomendowany" przez chaos group (ale jak zwykle nie moge znalezc tego artykulu, gdzies tam na chaosgroup.org chyba to znalazlem - nie twierdze ze to najszybsza metoda :)
!Ewert Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Ludzie dajecie mi rzeczy które jako pierwsze odpadły. Dlatego mówie.. na kolorownych meblech nie ma problemu z aa tylko tak gdzie mam ryfel na panelu..;/
Mortom Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Tomuś... a sory Black Mamba :P(jakoś sie nie mogę przestawić) a sub pixel maping włączony?? Spróbuj teź wyrenderować te panele na Area AA i połączyć to w PSie... na końcu dodać słabiutki Sharp żeby łączenie obrazków nie było widoczne.
La R Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Tomuś być nie może, że tak to wygląda po tym wszystkim :|... najlepiej zrobisz jak scene udostępnisz - nie mówię, że całą, wystarczy że kawałek ;). Albo podeślij komuś, żeby puścił u siebie bo widzisz to jest 3ds i równie dobrze to może być błąd w czymkolwiek w scenie i już się kaszani. Tak tylko gdybam skoro nic się nie zmienia.
Lis Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 takie tam: http://www.textury.pl/tymczasowy/recepcja_skladanie_1.mpg Renderki w maxie a montaż w Afterze. tyle. Jeszcze nad tym pracuję.
demigod Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 ta Lisie takie tam ****** skromnis :] wyczes i ladnie sie wszystko zgrywa :] ps w czym robiles ciekawe bardzo
!Ewert Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 ładnie i efektownie ale sama wizka za bardzo monokolorowa.
La R Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Przecie o viz tu nie chodzi ;> Ciekawe panie LISIE - ciekawe czemu mówią "Szczwany jak Lis" ? ;)
Marcin_ps Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 kazdy animowany element to osobny png ? takie tam: http://www.textury.pl/tymczasowy/recepcja_skladanie_1.mpg Renderki w maxie a montaż w Afterze. tyle. Jeszcze nad tym pracuję.
JunioR Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Lis- interesujace przedstawienie wizualizacji ;)
Lis Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Fajnie że się podoba. Wizka do strony www. taka wirtualna galeria. kazdy animowany element to osobny png ? osobna warstwa w psd. można zaimportować ps'ka i zrobi folder z warstwami. fajna rzecz. No ale kazdy element ręcznie pocięty i zanimnowany.
Marcin_ps Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Fajnie że się podoba. Wizka do strony www. taka wirtualna galeria. osobna warstwa w psd. można zaimportować ps'ka i zrobi folder z warstwami. fajna rzecz. No ale kazdy element ręcznie pocięty i zanimnowany. o to wlasciwie chodzilo ze kazdy osobno ciety .. ladnie
Notre Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 jakiego studia? :P te odbicia to nie jest zasługa jakiejś mapy tylko otoczenia które jest umieszczone tak żeby był efekt taki jaki jest i czas każdego z tych renderów to max 2 minuty :)
pressenter Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Panowie, takie idiotyczne pytanie, bo nie wiem jak to sprawdzić. W jakiej rozdziałce musiałbym renderować, aby obraz wyjściowy wszedł na kartkę a3?
cfaniak Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 w maxie w klikasz rendering u góry i wybierasz print size wizard i tam wszystko jest
Gość obo Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 pressenter - co najmniej 3000 x 2500. Ale lepiej więcej żeby jakoś była zadowalająca ;)
Marcin_ps Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 3508x4961 ja sie nie znam mzoe ktos potwierdzic?
Gość obo Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Marcin pewnie to będzie dobry rozmiar, ale wszystko tez zależy od ustawienia rozdzielczość podczas drukowania ;) Na rozmiar który podałem wcześniej będzie to 200dpi na Twój 300dpi :) Lepszy oczywiście większy :D Edit -> Dobra już chyba wystarczy tych odpowiedzi na ten temat bo zaśmiecamy wątek ;)
voyager Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Pusto, ale przyjemnie. Podoba mi się materiał podłogi Wanna ciekawie ustawiona + brak zasłon. Chciałbym, żeby w tej łazience sie kąpała jakaś sexi sąsiadka ;)
balthus Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 daje jeszcze taki render, model jeszcze nie skończony, na razie kombinuje ze światłem i materiałami
Gość TNT Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 jako ze jeszcze nic nigdy nie wrzucalem a wiadomo samemu nie zauwazy sie bledow tak wiec prosze o krytyke... wiem ze scena nie "przeraza" zlozonoscia... modele archamodels + rhino + vray...
naeq Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 renderowałeś to niecałe 3h :| uuu... cóż, efekt nie jest zadowalający za bardzo, złe oświetlenie.
pressenter Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 1000x500px tyle czasu? O_o Ała. :/ A efekt... render jak render.
La R Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 1000x500px tyle czasu? O_o Ała. :/ A efekt... render jak render. Nie każdemu mama kupuje wypasione zabawki choć i tak pewnie przesadzone z ustawieniami ...:| Georgas - no ładny Ci ten materiał wyszedł :)
Hindus Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 pokaz ustawienia bo wyglada jak scanline a czas powala.
naeq Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Georgas - masterze wyślij mi ten materiał czerwony :D
naeq Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 a oto mój budda, aksamitny materiałowy! Rendertime to 6min na Athlonie X2 5000
pressenter Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Nie każdemu mama kupuje wypasione zabawki choć i tak pewnie przesadzone z ustawieniami ...:| Muszę zgłosić protest, nigdy nie dostałem od mamy komputera, raz osiem lat temu od taty, chyba będę się musiał rodzicielom poskarżyć. :P Georgas ta...hmm... czerwona wypalana cegła czy co to jest, świetna.
naeq Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Tu następny test buddy, specjalny 3-materiałowy materiał ;) czarny,czerwony i różowy, w połączeniu z shadingiem wyszło to:
Rekomendowane odpowiedzi