Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

eee, bez przesady, press ;) a co do firanek to juz niby nie wisza, ale olac je ;)

pozatym chcialbym zrobic cos bardiej realitycznego ale nie bardoz wiem jak ugryzc temat by tak bylo... puki co robie takie slodkie cukierki:D

- fajnie ze sie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Żebyś nie popadł w samozachwyt Morphe 2 słowa odemnie - za dużo na pierwszym planie kwiatów i innych pierdółek. Sprawia to troche wrażenie że zostały tam zasadzone dlatego że ktoś będzie chciał zrobić zdjęcie i trzeba czymś dół kadru wypełnić. Technicznie rewelacyjnie, ale kompozycyjnie - mnie się nie podoba. Wiem że cięzko jest tak "uzupełnić kadr" żeby nie wyglądał jak uzupełniany - też mam z tym problem cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - taka techniczna sprawa, ta okładzina kamienna powinna mieć jakąkolwiek grubość tam gdzie w narożniku zaczyna się strop nad tarasem bo teraz to wygląda jak tapeta. Obadaj w dokumentacji od architekcika czy tam nie ma jakiegoś podciągu ( belki opartej na słupie )

 

a wizka super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdeno - nie chcialbys widzec planow :) ubogie w jakikolwiek detal:) tak ze to jest moja improwizacja, ale jak tapata nie wyglada napewno, bo dips dziala dobrze:D, generlanie nie znam sie do konca na technicznych sprawach - klientowi pasi :D

loki - fakt ja to ujme tak - sielanke stworzona na potreby wlasnego ego. :D ale pozatym to okazja do stworenia takiego planu, nie robilem nigdy czegos takiego, a w perspektywie mam do zrobienia pare karczm drewnianych i bede miec taki smaczek jak znalazl ;). generlanie powina tam byc trawa i nic wiecej, ale jak jzu wyszedl mi tak cukierkowo rendering to uznalem ze dowale landrynkami w postaci 1 planu i bedzie zajebiscie hahaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.meble.vox.pl/zaprojektuj-pokoj/

 

Architekci wnętrz mogą od nas otrzymać bryły wszystkich kolekcji Meble VOX w wersji trójwymiarowej (pliki .3DS i .DWG), aby wykorzystać je jako biblioteki własnych programów do aranżacji wnętrz. Będą od nas również otrzymywać aktualizacje brył.

 

Ciekawe czy za free :D chyba tak. a jak tak to zamawiam bo fajne mebelki mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oj, coś mi się wydaje, że gdzie jak gdzie, ale w tym topicu wszyscy to znają. ;) A po odaniu danych, oni na maila wysyłają Ci link do paczuszki zip z mebelkami do pobrania od ręki.

 

edit@up: kubaswielgus masz rację, ale te ich bryłki w sumie są dość czyściutkie i można je jeszcze troszkę podrasować i voila.

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rz za czas sie tutaj odzywam a sam malo pokazuje. mam nadzieje ze terazbedzie tego wiecej, bo chce sie pouczyc wizek dalej.

 

wiec tak:stairs.jpg

 

3 godziny roboty + do tego rendertime.

 

od razu pytania do was:dlaczego na ścianach jest noise od "połowy" ściany w dół?

Kolory dobre? czy byście jeszcze kręcili curvesami?

co za burdelasty kolor mi z ram okien wyszedl? da sie to poprawic? color mappingiem? teraz mam reinharda 0,3. jak dam jeszcze bardziej w strone exponentiala bedzie to to?

czemu GI takie syfne za tym krzaczorem na dole?

 

GI to

 

IRR

-4 0,2

-1 0,3

50 0,3

30

 

LC

2000

0,02

screen

8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym ogólnie jeszcze troszkę to w PS podkręcił, ale teraz to to nie ma szans, tylko badziej pokażesz ten noise. A od czego on? No cóż, sampling świateł mógłbyś podkręcić, w settingach vraya zaraz w pierwszej części zmniejszyć noise do 0.005, może AA dać jakiegoś Catmulla, bo dziebko niewyraźne to teraz jest, Adaptive QMC Clr thresh ustawić jakoś między 0.008, a 0.002, jakieś detail enhancement w Irr włączyć... Oj, się uzbierało. :P

 

Edit:/ Xiz0r a swoją drogą to ta lampa chyba wisieć powinna, co? Zobacz jak tam ten kabelek jest wymodelowany. ;) Tzn u Ciebie to w zasadzie noga. :D

 

Panowie jeszcze taka pilna sprawa:

11copybo6.jpg

Przykładam do ściany taki materiał mlecznego szkła, jak się pozbyć tych błędów? Jest jakiś sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne Bonifatz, tylko jedno ale mam, skąd tyle światła na drzwiach od garazu i okolicy? powinno być to wszystko w cieniu skoro takie ostre słońce.

 

Poza tym bardzo fajnie. Może troche mniej nasycone kolory ? (niebo nieco "martwo" wyszło mi ale bez maski nei chce mi się klikać:P)

 

Może coś bardziej takiego:

 

mojapostlv3.jpg

w1000.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki : jako ze to jest deweloperska wizka ... nie moge szalec tak z kolorami ... bo klient juz wogole nie bedzie wiedzial co jest grane hehe

 

jezeli chodzi o swiatlo na dole to jest tam zainstalowana lampa ktora oswietla wjazd do garazu

- dzieki za sugestie!

 

 

hcpiter : dzieki! a jest cos co bys moze widzial jakos inaczej ? (zwazajac oczywiscie na zdrowie psychiczne klienta hehe )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skoro to dla developera to fakt cukierkowe klimaty ladnie w druku wychodzą :)

 

Ja bym jedynie niebo nieco zmienił, spróbował bym dać jakieś porankowe (wiesz z takimi różowawymi chmurkami, itp ostre słońce i długość cieni sugeruje właśnie poranek) - mnie przynajmniej bardzo się takie klimaty podobają - ale to prywatna opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności