Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ta sciana wymodelowana, w zasadzie jakies 10 min roboty dzieki Polyboostowi i narzedziu Polyshift.

Odnosnie zmiany projektanta w srodku projektu, w tej robocie juz drugi raz mi sie to zdaza, tak w srodku robienia wizki okazuje sie ze wszystkie meble ida do kosza :)

 

Pasek, i wrzuc jakies lightboxy zeby ladnie odbicia sie porobily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter co nagle to po diable :D zrób ja na szybko a gwarantuję że będziesz ją robił jescze raz :D Był gdzieś na forum tutek o robieniu parkietów, idealnie by sięnadawał.

 

Zrób sobie wzór z kontrastowych kolorów, podłóz texturę i wycinaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Georagas Lampki i krzesełka piękne. Trochę mi nie pasuje mapowanie na wąskich brzegach nóg od krzeseł.

 

Drugie podejście do butelek - poprawiłem kształt i grubość szkła oraz reflection i refraction depth.

 

butelkina2.jpg

Edytowane przez J.Ch.Pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Georgas super! Bardzo ładnie zgrane kolory.

 

U mnie test interiora. 90% do wymiany leci to przynajmniej pokaże.

V1

interior1qt2.jpg

 

V2

wnetrzetstrc0.jpg

 

EDIT:

Zmieniłem trochę kolorki.

 

pressenter-> texturka ręcznie robiona.

Edytowane przez Lis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie że się podoba.

pressenter już można porownać.

 

tło za oknem to model. W całości bardzo dużo postprodukcji.

 

JunioR-> szczerze to nawet nie sprawdzałem jakie są wymiary tego więc mogą być faktycznie nie halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

routee eheheh dobre :) dzieki dzieki. Co do sposobu to proba ustawienia tak collor mappingu i swiatla zeby kolory i textury byly ostre bo wlansie najwiekszym problemem jest to ze po renderze i uzyciu exponentinala jako CM render wychodzi blado dosc a w psie trzeba ostro sie nagimnastykowac zeby uzyskac kontrast i "bogate" kolory itp :) Np w Psie w tym renderze dodalem tylko vignettig i abberacje a tak to prosto render z maxa.

Narazie tylko testuje wiec nie ma szalu ale moze kiedys cos ciekawego z tego wyjdzie :)

Black Mamba dzieki wielkie fajnie ze sie podoba :)

Xiz0r ok :) wyzej opisalem conieco narazie fazy testow wiec wiecej nie wiem ale sie dowiem :D

JunioR tak tak racja :) Thx !.

 

P.S Wlasnie zalozylem grupe osob lubiace wizualizacje wiec jezli ktos chetny to zapraszam wkoncu troszke jest na forum ludzi od interiorow i exteriorow :)

http://max3d.pl/forum/group.php?groupid=17

 

Pozdrawiam !

 

[edit]

Zeby nie spamowac :)

Test materialu i swiatla na dobranoc :)

Prosto z Maxa tylko dodane vignettig i aberracja w PSie :)

 

sfsfcopyag6.jpg

 

No i standart Barcelona

chairbarcelonacopyti4.jpg

 

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez hcpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

igs'y importowałem chyba maxem 2008. Jednak wyglądało to tak, jakby losowe elementy miały flipa normalnych. Poprawianie tego trwało w cholerę długo. Igs to format nurbsowy i myślę, że rhino powinien sobie poradzić bez zająknięcia.

 

+link do wątku o problemach z normalnymi w *.igs http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-531456.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy styl lepszy ale lampy, mac'i i stoliczki jak z mieszkania a nie monumentalnego poważnego biurowca. Wsadź takie długie proste lampy albo białe kule na długim kablu, barcelony ustaw równo w rządku i będzie gites:)

.......

słaby test, słaby budynek:

 

a_02aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abell: jeszcze to męczysz? :P Daj jakieś rozmycie światła słonecznego. AA pokwikuje, ledwo słyszalne spod ogromnej sterty szumu. ;) Lampom brakuje puszek, wartoby może troszkę pochamferować te wszystkie boxy. ;)

 

peter_muler: To Twoje? ;) Strasznie plastycznie, taki był zamiar?

 

hcpiter: Tak teraz mi się rzuciło na deviancie. Na tym Emesie nie kopnął Ci się tiling drewna od spodu?

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

::arev

To białe to zaprawa do płytek :) tak serio to jeszcze bez mapowania było

Jedna płytka to zaledwie 1524 Polys

 

::tweety

W tym teście fugi nie było jeszcze. Dopiero potem zrobiłem na delikatnym Disp.

Kształt płytki był narzucony odgórnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności