Skocz do zawartości

Postac 3D : Laseczka (mam nadzieje ze wyjdzie) :P


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich zainspirowala mnie laska z Carbona napewno wiecie o kogo chodzi jesli graliscie ;] a jesli nie to ona :

beztytuujl5.th.jpg

 

Od niej bedzie tylko ubranie ;] twarz robie inna z referki ktora znalazlem ,no mam nadzieje ze mi sie uda uzyskac jak najlepszy efekt ;] najgorzej bedzie chyba z plaszczem :/

Za dobrze nie modeluje wiec prosze o sugestje jakies pomysly i bledy ktore zobaczycie ;] a pewnie jest ich duzo ;]

 

o to co narazie zrobilem ,najpierw sprubuje wszystko wymodelowac a potem poprawic te bledy co sa np. na glowie takie paski jakies itp.

asabp7.th.jpg

gdfgjv0.th.jpg

 

 

PS:Jak myslicie ile na oko moze miec ta laska z Carbona Polygonow? Pytam z ciekawosci ;]

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja myślę, że ta "laseczka z Carbona" jest grana przez aktorkę, tak jak w poprzednich częściach. choć fakt faktem, w most wanted ładniejszą wzięli. a co do modelu- proponuję ci zacząć od twarzy, potem zrobić lowpoly ciałko i w zbrushu dodawać detale...

Napisano

WIem ale wole zrobic wszystko w maxie ,nawet nie posiadam zbrusha :P a tak w ogole to jestes pewien ze to nie model 3d? mnie sie wydaje ze jest w 3d bo byly sceny jak wysiadala z autka 3d i wokol niej tez byli kolesie w 3d chyba :PP

Napisano

szczerze? w carbona nie grałem, czytałem jednak, że gra ją jakaś modelka. a jeżeli chodzi o scenki- no coż; pewnie tak jak w most wanted- postacie są grane przez aktorów, a otoczenie jest renderowane. a tak swoją drogą, ciekawe jak oni to robią? ;)

Napisano

Ta "laska" to Emanuelle Vaugier więc jak potrzebujesz referek to wiesz kogo szukać.

Co do modelu to narazie niewiele i jeszcze nie przypomina tej modelki;)

Zobaczymy jak będzie dalej.

 

Pozdrawiam

Napisano

Storm ten model nie ma jej przypominac :P model bedzie podobnie ubrany ;]

NIe mozliwe ,jestem przekonany ze to modele 3d:P tak samo jak DARIUS z ktorym sie sciga :PP bez dowodow mnie nie przekonacie ze to nie model.

PS:ja zabieram sie za dokanczanie swojego modelu :P

Napisano

Ubranie ujdzie ale postac musi odejsc. albo chociaz sie poprawic ;p

i jeszcze cos... [ironia turn on] odnetniN czy tam Nintendo, gratuluje spostrzegawczosci- zobaczyc model (najlepiej z siatka) w zywym czlowieku to sztuka. [off]

Napisano

strasznie płaska. poza tym co do filmików: grałeś w Most Wanted? tam przecieżwyraźnie widać, że to są po prostu ludzie wklejeni do filmu 3D. nie znasz takiego sposobu, że grasz na tle niebieskiej ściany a potem cięwstawiają do filmu? ;)

Napisano

odnetnin, uzywasz moze jakis zdjęc referencyjnych? (rzuty z różnych stron)

jesli nie, to zacznij a jesli tak to zmien zdjecia :)

 

bardzo podobna ta "laseczka" do Moniki Beluci :)
LOL ja mysle ze to bardziej Rchard Gere :D
Napisano

Heh dzieks niewiedzialem ,ale z tymi modelami to mi sie jakos skojarzylo patrzac na murzyna ;] ktory jest na poczatku a w most wanted pogralem ,ale nie przeszedlem :P

oto referka ,moze cos pochrzanilem ;/ mozecie mi powiedziec co mam zmienic w porporcjach ?

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/free-character-texture-references-woman-3/index.html

a tu pobawilem sie troche unwrap map zeby sprawdzic jak bedzie wygladac twarz po nalozeniu textury:P

asasdasjm7.th.jpg

PS:jeszcze raz dzieki o uswiadomienie , moja nie wiedza ;]

Napisano

Tak jak obiecalem ,bede dalej robil ta postac ;] model skonczony teraz czas na texturowanie, narazie prowizroczynie dobralem textury ,jak dorwe PS to zrobie to staranniej ;]

lasencjaev9.th.jpg

lasencja2lk2.th.jpg

lasencja3yh9.th.jpg

PS:Model jest otexturowany do polowy ,ale jak wczesniej napisalem bede zmienial texture bo ta jest dopasowana z roznych cial ;]

Napisano

Hmm, no troche brzydka wychodzi. Wygląda jakby kij połknęła. Tu nie chodzi tyle o proporcje co sylwetkę. Nikt nie ma tak prostego kręgosłupa. Głowa zbyt spłaszczona z tyły i poza tym patrząc z przodu czaszka przypomina balona wciśniętego w sześcienną skrzynkę (czubek płaski). Czyżby nieuważne użycie SoftSelection w Maxie w celu obniżenia czoła?

 

pozdro

Napisano

A tam nie znacie sie moim zdaniem ejst ok co do glowy beda wlosy:P a co do kregoslupa to wam sie tak wydaje bo ma kurtke na sobie :P

EDIT Jednak wiecie co i jak ,kurde po zWeldowaniu dwoch polowek nie zwerzylem ich ,a patrzac caly czas na model zdawalo mi sie ze jest ok ;/ a teraz jest dobrze?

 

 

assdc5.th.jpg

Napisano

no ciuchy jak na razie ma niespecjalne ... :/ Zrób jej coś z ta kurtką bo wygląda jak z taniej odzieży 1zł za kilo.

Mnie sie nie podoba w biodrach... Kobiety tak nie wyglądają, i z nogami tez ma cos nie tak... I chyba ma za długi tułów. Tak mi sie wydaje. Pozdrawiam.

Napisano

czache ma jak chłop a nie jak ta piekna pani z obrazka ;) nie baw sie juz w mapowanie tylko nad modelingiem posiedz dluzej bo narazie model jest niezły ale bardziej przypomina faceta :]

Napisano

Dobra a wiec pojde za waszymi radami i poprawie swoje bledy ;] ,ale to w najblizszym czasie chce troche odpoczac od 3ds maxa ;];] ,ale wroce z tym modelem:D:D .pozdro

Napisano

głowa jest za wysoko w stosunku do reszty

ramiona za duże (oś z)

nogi mam wrażenie że za małe lub za nisko, ale może to zniknie jak obniżysz głowę

 

czy kierujesz się referencją (blueprintem) aby znaleźć proporcje?

Napisano

Tak mam referke nie super idealnej kobiety ale zawsze jakas jest ;] wlasnie wpadl mi niezly pomysl do glowy.

Mam zamiar zrobic ta dziewczyne w strylu mechanika tak ubrana nie elegancko ,a jakos fajnie ;]heh bedzie trzymala palnik w rece albo pistolet tez jakis fajny ,a obok niej jak mi sie juz model nie znudzi sprubuje zrobic autko w stylu half life 2 ;]

PS:Sprubuje to zrobic ,oczywiscie jak starczy czasu i jak beda checi :D:D

EDIT:

Poprawilem pare rzeczy (zmienie jej jeszcze buty myslalem o jakis mosieznyc traperach czy cos :D:D)

PS:W koncu bedzie trzymac w rece palnik :D:D

11111ki9.th.jpg

2222lw3.th.jpg

Cos mi nie pasuje z jej boczna postawa,ale niewiem zabardzo co;/ jak mozecie wskazac bledy to bylbym wdzieczny ;]

3333kt8.th.jpg

Napisano

Heh dzieki ;]

teraz robilem bron dla niej low poly ma duzo bugow ale nie bedzie bliskich renderow ,wiec nikt nie zobaczy:D przynajmniej czasu zaoszczedzilem ;]

gun2ia5.th.jpg

gun3zc8.th.jpg

PS:Wiem ,za takie cos powinno sie opierdol dostac :D ,ale chyba musze odpoczac od maxa na dluzej bo wszystko zaczynam robic na szybko byle by bylo ;] .Zrobie jeszcze robota i odpoczne sobie przed animacja tego ,bo bedzie ciezka jeszcze biorac pod uwage moje podst. w animacji :D .Pozdro ;];]

Napisano

dobra rada: powinieneś rozkładać siatki za pomocą unwrap'a.

bez tego textury ci się okrutnie rozciągają, zarówno na "laseczce" jak i na pistolecie. nie ma sensu robić z tym czegokolwiek dalej jeśli zostawisz takie textury

powodzenia

Napisano

ta :P walsnie tak robie ;) co ty myslales ze to normalny bitmap ?;/ nawet watpie czy by sie dalo bez unwrap'a :P

Edit:

A tu z ciekawosci jak wyglada robot po renderingu .Oczywiscie robot ejszcze nie skonczony prawde mowiac dopiero go zaczolem ;];]

renderfn8.th.jpg

Napisano
:P Ta siatka wygląda, jakby była wściakła na mnie xD

A ten robot to też do tej sceny? Ona będzie go ujeżdżać? A co do renderów; moim zdaniem "z deczka" za jasne!

 

Z tym ujezdzaniem to prawie trafiles ;] ale bedzie korzystac tylko z broni ;] tylko niemam narazie pomyslu na fajnego robota.Moze macie jakies pomysly?albo jakas referke :D bylbym wdzieczny:P chodzi mi oto zeby byl duzy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności