Gość Bad Moon Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Wiem, że jest mało czasu i jest już taki sam wątek, ale nie mogłem się powstrzymać, zwłaszcza iż jest to mój ulubiony bohater komiskowy :D W związku z tym zrobię nieco innego Hellspawna w wersji: Raven Spawn. Po weekendzie zabieram się ostro do pracy.
Matys Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 :-) kurcze tezmnie korcile zeby zrobic wlasnie tego ale nie mogelem znalesc lepszych refek wiec zrezygnowalem :/ tak czy inaczej powodzzenia :D !!
Gość Bad Moon Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Za pomocą lupy wyciągne z referki ile się da :D Dzięki za support emocjonalny
kurt_hectic Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 best concept. chcialbym tak wygladac :-:
Gość Bad Moon Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Bez przesady Offfca, dopiero zacząłem :/ Dzięki Porasz, mam nadzieję, że Cię nie zawiodę, a o to pierwszy screenshot z wievportu, coś koło 5000 poly
Matys Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 kurcze zajefajne :-) az niemoge sie doczekac dalszej czesci :D
Por@szek Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 W lancuchach jestem nadal ( mimo zwiekszonych limitow) za plane z alpha, jeden plane - jedno ogniwo. Pare rzeczy by sie dalo uszczuplic. Przedewszystkim w characterach tak jak w enviro mozesz spokojnie stosowac technike dosuniecia elementow, szczegolnie jak nie sa one na stawach. ( czaszki na lydce, kolce na przedramieniu. Nie jestem pewny, zpowodu jakosci graba, ale plaszcz ma grubosc?? jezeli tak to niepotrzebnie, jak nie, zwracam honor. Pozdrufka ;)
Gość Bad Moon Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 Twoje słowa spływają na mnie jak poezja :] Łańcuchy na alphie powoli odchodzą do lamusa, przynajmniej z tego co u nas się robi. Odnośnie płaszcza to nie ma grubości, ale ma kilka poly, które sprawiają że się "zaokragla na krawędziach" dając wrażene grubości. Popracuję kosmetycznie jeszcze nad sylwetką, ale mapowanie mam już gotowe: 2 textury: jedna 1024x0124 (body) druga 512x1024 (płaszcz i niektóre dodatki)
KLICEK Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 nie zebym sie czepiał ale : Policount : do 5000 tris Tekstura : 1024x1024 (dodatkowo może być normal i specular) jezeli innym nie przeszkadza to ok co do postaci, to bardzo dziwne proporcje ma, no i szkoda ze nie dałes całosci latwiej było by cos konkretnego powiedziec
Gość Bad Moon Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Ok, zrobię wszystko zgodnie z zasadami, a oto kolejny update pod znakiem Zbrushowania UV-ka: Zbrushowanie:
ftorek Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 czy ja moge juz przeklinac - bo az sie cisnie na usta... jakies soczyste 'o ku...' jak na razie cinkciarsko i malinowo :) pokaz wiecej :)
Matys Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 kurcze super to wyglada! fajnie jak bys pokaza cala postac bo widac ze juz bardzo duzo zrobione.
Gość Bad Moon Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Wieczorkiem pokaże, gdy już będę w domu. Normalne w zasadzie są skończone, został mi tylko diffuze. Ze względu na ograniczenia textury, przeciąłem model w połowie
Gość obo Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 No wypas po maksie. Ten detal dorobiony w zbrushu jest miażdżący... Czekam na update'a z niecierpliwością :D
ognisty Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 dzieki Bogu nie wziąłem udziału w tej minibitwie bo bym został zmiażdżony :)
Predator Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Piekna robote na drutach wykonales !:D Koncowy efekcik moze byc powalajacy, ciekaw jestem jak bedzie z teksturka. Pozdrawiam.
Gość Bad Moon Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Dzięki wszystkim za doping Nie śpie już drugą noc, dzisiaj robiłem diffuza, bo na weekend wyjezdzam i bym się nie wyrobił. Zapodam mu jeszcze jakąś scenkę texturka 1024x + spec + normal diffuze zapodaję w rozdz 512x co by forum nie zapychać Idę spać!!!
Kuba Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 O k:D! Rozłożyłeś mnie. Nie wiem czy się do pracy pozbieram, hehe. Świetny model i kawał dobrej roboty z teksturowaniem. Jeśli dałbyś radę prosiłbym żebyś wrzucił link do tekstury w pełnej rozdzielczości, żebyśmy wszyscy mogli sobie popodziwiać. Gratuluję! :)
Vorek Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 o_0 wgnieciony w fotel, diffuse rewelacyjny. tradycyjnie proszę o model z diffusem, normalem i siatką low-poly, pokaż nieco kulis swojej pracy :)
Gość obo Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 No pięknie jest. Ja bym chętnie zobaczył cały model z normalką samą :)
KLICEK Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 nie no fajny dif :) , po normie sie troche obawialem no i tak jak mowilem wczesniej chyba mu po proporcjach pojechales , albo to tak wyglada bo jest strasznie chudy taki kosciotrupek ;D super robota gratsy
Gość Bad Moon Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Fajnie, że się podoba. Osnośnie proporcji, to starałem się trzymac konceptu, zresztą i tak mu np. głowe powiększyłem (!!) Zapodaję diffuza 1024x1024 (musiałem go skompresowac bo imageshack coś nie chciał się uploadować, więc się troche rozmył) Zaraz wyrenderuję siatke + normale na modelku http://img144.imageshack.us/img144/4370/spawndiffcn5.jpg
Tattoo Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Spodziewalem sie tu pro roboty, no i... wypasnie zes to pojechal :] Gratki za poziom jestem pod wrazeniem.
Por@szek Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Nie wiedzialem ze tak dobrze w ZB szprechasz ;) Milusio ;)
Gość Bad Moon Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Skończyłem Z modelem nie wiem ile czasu mi zeszło, bo robiłem go w ratach, natomiast jeśli chodzi o textury, to jakieś 4h normal, 4,5h diffuze + poprawki diffuza Model zrobiony w Maya, normale Zbrush/PS, diffuze - PS Całość 4900 poly (dzięki Klicek że mnie sprostowałeś, bo bym przecholował) Textury 1024x : diffuze z kanałem Alpha, normal, specular poniżej siatka: Normalka: fulll detal :E wyrenderowana scenka: Linki do plików w wyższej rozdzielczości: normale: http://img166.imageshack.us/img166/3452/normaljg4.jpg full detal: http://img246.imageshack.us/img246/5979/spawnky5.jpg scenka: http://img299.imageshack.us/img299/3914/scenawr4.jpg
ofca Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 elegancusko - ale nei podoba mi sie gebo/twarz - ale to z konceptu tyko nei z wykonania gratz :D wierzylem w ciebie :*:*:*
kurt_hectic Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 hi, przedewszystkim to textura wydaje sie byc lepsza od medelu. troche slabo mu twarz wyglada oraz zgubiles proporcje jesli chodzi o ramiona - jest straaasznie szeroki, za szeroki. poza tym nie zapominaj, ze game art idzie do przodu - teraz textura juz powinna zawierac tylko color, tj. bez FX swietlnych, reflectow ... szkoda, ze nie widziales texturek do dooma 3....sama plaska deska, totalnie bez swiatla. dlatego tak sie robi, poniewaz swiatlo ma biegac po modelu w real timie. a to za spawa n.mapy, speculara, super oswietlenia nie wspominajac o shaderach. aha i stary nie pisz, ze nie dasz full texturek, bo zasmiecasz forum> daj i to wszystkie w full rozdzialce!!! plz. poza tym nie mam uwag, jest spoko! (masz moj glos dlatego, ze texturki w game arcie sa wazniejsze...).
ofca Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Zaraz wyrenderuję siatke + normale na modelku http://img144.imageshack.us/img144/4...awndiffcn5.jpg kurt - prosze bardzo :D
Gość Bad Moon Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Od pewnego czasu pracuję w gamearcie i wiem z doświadczenia, że jeśli przycieniuje się je nieco to wyglądają o wiele lepiej, zobacz sobie texturki z np. Dark Messiah. Nieprzycieniowany diffuze świeci się czasem jak psie genitalia :D Jeśli chodzi o model to jak już wspominałem starałem się trzymać konceptu, zresztą Scrat z Epoki lodowcowej nie wygląda jak normalna wiewióra?. Pełnego diffuza zapodawałem już gdzieś wcześniej Dzięki wszystkim za głos P.S. Widziałem textury z Dooma
Jonasz_Real Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Kurde mol, wesz przestań :) RESPEKT Człowieku...!
Matys Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 calosc wygloda poprostu niesamowicie!! rowniez nei podoba mi sie troszke twarze ale poza tym jest superancko :D
Bruneq Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 zabiliscie SPAWN'a!!!tego prawdziwego!;( echh...boze..daj mi tyle doswiadczenia co masz Ty!:) jest niesamowicie!
Por@szek Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Kills no w szoku jestem. Nie wiedzialem ze masz takiego skilla, albo moze przez ostatni rok az tak Ci skoczyl. Powaznie jestem w szoku. ZB 4h mowisz? Naprawde impressed. To jak juz sie wepniesz po drabinie kariery to mnie nie kasuj z listy ;) Enough. jak masz czas daj turnarounda z raytrace'owym swiatlem, z checia go sobie oblookam. Jak mozesz cos w stylu Retro-Shinobi reel'a. Nie wiem dokladnie jak wyglada refka, ale szkoda ze ta kapota jest cala, moze mazniesz jeszcze jakis alpha test z dziurami itd. Model zyska kilka punktow. Ale to juz detal. Take care.
kap00ch Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 @Por@szek - pozwole se za Killstara odpowiedziec ;p alphy nie bedzie bo taki jest Spawn i juz :] a nawet jesli Kill cos wymysli to i tak nie wrzuci przed koncem bo juz do domciu pojechal ;p to samo sie tyczy turn-arounda ;] w pon najwczesniej....
SzU Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 o kurde. a juz mialem nie zagladac do podforum minibitwy. wypas. nie wiem czy przejasnienia na diff nie sa za mocne... szczegolnie na metalu... q3 mi sie przypomina... ale ja na razie nie mam nic do pokazania z dziedziny 3d wiec jakby sie na tym nie znam :P
SimpeR Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 wygra!!:) co ma nie wygrac:) ... teksturki robi najlepsze:) w koncu to czlonek dreamteamu:) a ta moc daje mu codzienna porcja cieplego wurstu :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się