Skocz do zawartości

Minibitwa 9: Hellspawn (Raven Spawn)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bad Moon
Napisano

Wiem, że jest mało czasu i jest już taki sam wątek, ale nie mogłem się powstrzymać, zwłaszcza iż jest to mój ulubiony bohater komiskowy :D

W związku z tym zrobię nieco innego Hellspawna w wersji: Raven Spawn. Po weekendzie zabieram się ostro do pracy.

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:-) kurcze tezmnie korcile zeby zrobic wlasnie tego ale nie mogelem znalesc lepszych refek wiec zrezygnowalem :/ tak czy inaczej powodzzenia :D !!

Gość Bad Moon
Napisano

Za pomocą lupy wyciągne z referki ile się da :D

Dzięki za support emocjonalny

Gość Bad Moon
Napisano

Bez przesady Offfca, dopiero zacząłem :/

Dzięki Porasz, mam nadzieję, że Cię nie zawiodę, a o to pierwszy screenshot z wievportu, coś koło 5000 poly

spawn3vp0.jpg

Napisano

W lancuchach jestem nadal ( mimo zwiekszonych limitow) za plane z alpha, jeden plane - jedno ogniwo. Pare rzeczy by sie dalo uszczuplic. Przedewszystkim w characterach tak jak w enviro mozesz spokojnie stosowac technike dosuniecia elementow, szczegolnie jak nie sa one na stawach. ( czaszki na lydce, kolce na przedramieniu. Nie jestem pewny, zpowodu jakosci graba, ale plaszcz ma grubosc?? jezeli tak to niepotrzebnie, jak nie, zwracam honor.

Pozdrufka ;)

Gość Bad Moon
Napisano

Twoje słowa spływają na mnie jak poezja :]

Łańcuchy na alphie powoli odchodzą do lamusa, przynajmniej z tego co u nas się robi. Odnośnie płaszcza to nie ma grubości, ale ma kilka poly, które sprawiają że się "zaokragla na krawędziach" dając wrażene grubości. Popracuję kosmetycznie jeszcze nad sylwetką, ale mapowanie mam już gotowe:

2 textury: jedna 1024x0124 (body) druga 512x1024 (płaszcz i niektóre dodatki)

Napisano

nie zebym sie czepiał ale :

 

Policount : do 5000 tris

Tekstura : 1024x1024 (dodatkowo może być normal i specular)

jezeli innym nie przeszkadza to ok

 

co do postaci, to bardzo dziwne proporcje ma, no i szkoda ze nie dałes całosci latwiej było by cos konkretnego powiedziec

Gość Bad Moon
Napisano

Ok, zrobię wszystko zgodnie z zasadami, a oto kolejny update pod znakiem Zbrushowania

UV-ka:

04cz8.jpg

 

Zbrushowanie:

02gz2.jpg

03so8.jpg

Gość Bad Moon
Napisano

Wieczorkiem pokaże, gdy już będę w domu. Normalne w zasadzie są skończone, został mi tylko diffuze. Ze względu na ograniczenia textury, przeciąłem model w połowie

Napisano

No wypas po maksie. Ten detal dorobiony w zbrushu jest miażdżący...

Czekam na update'a z niecierpliwością :D

Gość Marioza
Napisano

uuu niezły hipek, zbrusowanie extra

Gość Bad Moon
Napisano

Dzięki wszystkim za doping

Nie śpie już drugą noc, dzisiaj robiłem diffuza, bo na weekend wyjezdzam i bym się nie wyrobił.

Zapodam mu jeszcze jakąś scenkę

render2fa1.jpg

 

texturka 1024x + spec + normal

diffuze zapodaję w rozdz 512x co by forum nie zapychać

texturkarj6.jpg

Idę spać!!!

Napisano

O k:D! Rozłożyłeś mnie. Nie wiem czy się do pracy pozbieram, hehe. Świetny model i kawał dobrej roboty z teksturowaniem. Jeśli dałbyś radę prosiłbym żebyś wrzucił link do tekstury w pełnej rozdzielczości, żebyśmy wszyscy mogli sobie popodziwiać. Gratuluję! :)

Napisano

o_0 wgnieciony w fotel, diffuse rewelacyjny. tradycyjnie proszę o model z diffusem, normalem i siatką low-poly, pokaż nieco kulis swojej pracy :)

Napisano

No pięknie jest. Ja bym chętnie zobaczył cały model z normalką samą :)

Napisano

nie no fajny dif :) , po normie sie troche obawialem no i tak jak mowilem wczesniej chyba mu po proporcjach pojechales , albo to tak wyglada bo jest strasznie chudy taki kosciotrupek ;D

super robota gratsy

Gość Bad Moon
Napisano

Fajnie, że się podoba.

Osnośnie proporcji, to starałem się trzymac konceptu, zresztą i tak mu np. głowe powiększyłem (!!)

Zapodaję diffuza 1024x1024 (musiałem go skompresowac bo imageshack coś nie chciał się uploadować, więc się troche rozmył)

Zaraz wyrenderuję siatke + normale na modelku

http://img144.imageshack.us/img144/4370/spawndiffcn5.jpg

Gość Bad Moon
Napisano

Skończyłem

Z modelem nie wiem ile czasu mi zeszło, bo robiłem go w ratach, natomiast jeśli chodzi o textury, to jakieś 4h normal, 4,5h diffuze + poprawki diffuza

Model zrobiony w Maya, normale Zbrush/PS, diffuze - PS

Całość 4900 poly (dzięki Klicek że mnie sprostowałeś, bo bym przecholował)

Textury 1024x : diffuze z kanałem Alpha, normal, specular

 

poniżej siatka:

siatkakz5.jpg

 

Normalka:

normalsmgt7.jpg

 

fulll detal :E

spawnsmig8.jpg

 

wyrenderowana scenka:

scenasmiz8.jpg

 

 

Linki do plików w wyższej rozdzielczości:

normale: http://img166.imageshack.us/img166/3452/normaljg4.jpg

full detal: http://img246.imageshack.us/img246/5979/spawnky5.jpg

scenka: http://img299.imageshack.us/img299/3914/scenawr4.jpg

Napisano

hi,

przedewszystkim to textura wydaje sie byc lepsza od medelu.

troche slabo mu twarz wyglada oraz zgubiles proporcje jesli chodzi o ramiona - jest straaasznie szeroki, za szeroki.

poza tym nie zapominaj, ze game art idzie do przodu - teraz textura juz powinna zawierac tylko color, tj. bez FX swietlnych, reflectow ... szkoda, ze nie widziales texturek do dooma 3....sama plaska deska, totalnie bez swiatla. dlatego tak sie robi, poniewaz swiatlo ma biegac po modelu w real timie. a to za spawa n.mapy, speculara, super oswietlenia nie wspominajac o shaderach.

aha i stary nie pisz, ze nie dasz full texturek, bo zasmiecasz forum> daj i to wszystkie w full rozdzialce!!! plz.

 

poza tym nie mam uwag, jest spoko! (masz moj glos dlatego, ze texturki w game arcie sa wazniejsze...).

Gość Bad Moon
Napisano

Od pewnego czasu pracuję w gamearcie i wiem z doświadczenia, że jeśli przycieniuje się je nieco to wyglądają o wiele lepiej, zobacz sobie texturki z np. Dark Messiah. Nieprzycieniowany diffuze świeci się czasem jak psie genitalia :D

Jeśli chodzi o model to jak już wspominałem starałem się trzymać konceptu, zresztą Scrat z Epoki lodowcowej nie wygląda jak normalna wiewióra?.

Pełnego diffuza zapodawałem już gdzieś wcześniej

Dzięki wszystkim za głos

 

P.S. Widziałem textury z Dooma

Napisano

Kills no w szoku jestem. Nie wiedzialem ze masz takiego skilla, albo moze przez ostatni rok az tak Ci skoczyl.

Powaznie jestem w szoku.

ZB 4h mowisz? Naprawde impressed. To jak juz sie wepniesz po drabinie kariery to mnie nie kasuj z listy ;)

Enough.

jak masz czas daj turnarounda z raytrace'owym swiatlem, z checia go sobie oblookam. Jak mozesz cos w stylu Retro-Shinobi reel'a.

Nie wiem dokladnie jak wyglada refka, ale szkoda ze ta kapota jest cala, moze mazniesz jeszcze jakis alpha test z dziurami itd. Model zyska kilka punktow. Ale to juz detal.

Take care.

Napisano

@Por@szek - pozwole se za Killstara odpowiedziec ;p alphy nie bedzie bo taki jest Spawn i juz :] a nawet jesli Kill cos wymysli to i tak nie wrzuci przed koncem bo juz do domciu pojechal ;p to samo sie tyczy turn-arounda ;] w pon najwczesniej....

Napisano

o kurde. a juz mialem nie zagladac do podforum minibitwy. wypas.

 

nie wiem czy przejasnienia na diff nie sa za mocne... szczegolnie na metalu... q3 mi sie przypomina... ale ja na razie nie mam nic do pokazania z dziedziny 3d wiec jakby sie na tym nie znam :P

Napisano

wygra!!:) co ma nie wygrac:) ... teksturki robi najlepsze:)

w koncu to czlonek dreamteamu:)

a ta moc daje mu codzienna porcja cieplego wurstu :)

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności