Skocz do zawartości

Model 3D: Organika


Georgas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 142
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ale wracając do głów to wyglądają super, tylko cosik ten nos zawsze Ci dziwny wychodzi ;)

I zrób może jedną ale całą...

 

Odezwał się spec od główek (Oleksy wymiata) :P [przepraszam jeśli cie obraziłem, ale nie moge się powstrzymać]

 

Georgas, masz racje rób spokojnie, po kawałeczku. Ucz się robić każdą część osobno, aż do momentu, w którym bedziesz modelował z zamknietymi oczami ;) Powieki nie zawsze ci ładnie wychodzą, ale widać postępy. Sam próbuje robić panienkę i najdłużej ślęczałem nad głową, więc wiem, że nie jest to takie hop-hop-siup.

 

Pozdrawiam

 

 

PS. Te główki, to w ramach treningu, czy szykuje się coś większego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

glowki fajne

ale... :)

polecam zrobic teraz jedna glowe porzadna czyli nie speed tylko posiedziec kilka godzin az zobaczysz ze czegos nowego sie nauczyles :)

mam tak samo robie kilka glowek i wydaje mi sie ze coraz gorzej ale jak zrobisz jedna tak powaznie to bedzie super :D

zobaczysz :)

tylko znajdz najlepiej jakies referki :D

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wyszło:/

 

Pracuj nad ogólną forma głowy jak już jesteś w zbrushu, zaznacz kosci, kształ czaski, oczodoly, podbródek. Zbrush sie swietnie nadaje do treningu modelowania form. Bierzesz kulke i jedziesz z nią. A Ty zaczynasz od dupy-strony.

 

Zorganizuj sobie referki standardowej głowy i czaszki ludzkiej i modeluj

od ogółu do szczegółu.

Jak nie rysujesz to zacznij rysować głowy, szczególnie kształty głowy, położenie oczu ust, nosa. Takie szybkie 15 sekundowe szkice. Im więcej nabazgrasz tym lepiej. A pózniej przeanalizuj to co namalowałeś.

 

powodzonka!

 

A, im bardziej wydaje Ci się, że jest gorzej to jest lepiej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj nie męczyć siatki low, tylko weź sobie w zbrushu kulke, ustaw ją powiedzmy na 12x12 lub 16x16 (żeby kanciasta była) i wyciagnij kształt głowy, później zwiększaj subdivision stopniowo, w miarę jak będziesz potrzebował więcej szczegółów.

Nie traktuj tego jako polymodeling tylko jako ćwiczenie formy.

 

Jak załapiesz dobrze kształty, wtedy będzie łatwiej modelować low, będziesz wiedział jak układają się płaszczyzny, jak idą linie, kształty, krągłości mięśni.

 

Dobrym ćwiczeniem jest też rysowanie siatek na zdjęciach w gazecie:p

Najpierw takich bardzo low, w miarę postępów, bardziej złożonych.

 

PS: jaką książkę zamówiłeś????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbuje i próbuje i cienko wychodzi ale się nie poddaje

4d9f1809f9dd9b39.jpg

 

 

 

+ chwila w zbrushu

d8ae49ccd74ef0cdm.jpg

mam do was prośbę czy możecie mi zaznaczyć gdzie robie błędy bo jak mi piszecie to do mnie to nie diciera aż tak jakbym miał zaznaczone

z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Georgas -zrób tą głowę całą tak jak ci wyjdzie a potem pokombinujesz dalej.

Jak na razie najbardziej widoczny błąd to za szeroko rozstawione oczy.

Pomiędzy oczami powinno być tylko tyle miejsca żeby zmieściło się trzecie oko,taka prosta zasada.

 

Wejdź na firmową stronę Zbrusa tam są modele do pobrania między innymi głowa w kilku podziałach zapisana w formacie ztl. popatrz jak jest zrobiona siatka i jak jest wymodelowana ta główka.

Możesz na niej poćwiczyć modelowanie .

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym zbrushu, chyba za szybko przechodzisz do detali (drobnych zmarszczek), i za wcześnie przestajesz poprawiać ogólną formę na mniejszej ilości subdivisions. Przez to pewne regiony nie są tak jak powinny (dolna część nosa ma nienaturalną formę), a inne są za bardzo poorane.

i za bardzo smarujesz po modelu (z rozpędu rysujesz zmarszczki których prawdziwy człowiek nie ma, i robisz drobne nieregularności tam gdzie zazwyczaj jest gładka skóra.

no i jakieś rombowate wzorki na czole, nosie i podbródku ci wyszły, nie powinno być (ale nie wiem jak się pozbyć)

no ale sama nie jestem ekspertem od zbrusha więc więcej nie wymyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee gdzie tam skopałeś :)

Modelik super tylko nos do poprawy i górna warga troszkę do tyłu ;)

 

eeeeeee gdzie tam, mam kolege z podobnym nosem i podobna wargą. :) Ale dolna coś mogła by byc lepsza, dawaj restę dorób. Mówie Ci wprost, dokończ tą głowę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

Dlaczego nie kończycie tych głów? Twarz to tylko część i wcale nie najważniejsza. Sztuka polega na tym aby zrobić główkę, i dalej ja poprowadzić przez uszy i dalej w dół do szyii.

Za bardzo skupiacie się na twarzy. Przyjdzie ten dzień gdzie trzeba zrobić całą i będzie płacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności