Johny Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Witam wszystkich To moj pierwszy WIP. Mozna powiedziec ze dopiero co zaczynam na powaznie zabawe z grafika 3d. Narazie mam czesc zawieszenia. Idzie mi dosc wolno, ale mysle ze przez swieta bedzie lepiej (wiecej czasu). Pozdrawiam Maciek
satanicus1991 Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 No na razie jest niewiele... czekamy ;) powodzenia
tpiatek Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Sam kiedyś robiłem ciufcie także trzymam kciuki :) Będę tu zaglądać :) Pozdrawiam Tomek
piksar Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 narazie ok, zapodaj referki tego co robisz
Fr3d3k Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 no no ..powodzenia !!..ja przy podwoziu ET-22 wymiekłem ...
Johny Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 Maly update. Zabieram sie za kolo :) A tu sa referki lokomotywa: a tu zawieszenie:
Gedeon Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Skąd wiesz dokładnie, jakie jest podwozie? Masz jakieś referki opróc załączonych zdjęć? Bardzo ciekawie wychodzi... Czy to poly modeling czy używasz brył? Czym renderujesz? Czy to będzie sama lokomotywa czy jakaś scenka?
Levus Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Tak, fajnie zacząłeś, ale jak nie skończysz to Cię zjemy:)
Kr3tz Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Czy to poly modeling czy używasz brył? ...co i tak na jedno wychodzi ;) Co do lokomotivy ^^: to dopiero poczatek a nie moge sie juz doczekac konca. trzymam kciuki.
Johny Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 Witam Co do podwozia to tu sa schematy: http://jastrzab.lhs.pl/galerie/schem/94_et22/, reszta to zdjecia z internetu(ZNTK, strony hobbystow) a te wyzej zostaly zrobione przez mego kumpla (za co mu bardzo dziekuje :)) nieopodal warszawskiej lokomotywowni. Niestety byla niedziela i nie zostal on wpuszczony na jej teren, wiec zdjecia byly robione na zoomie zza plotu i prawie wszystie sa pod pod jednakowym katem przez co musze sie domyslac jak wygladaja elementy ktore sa gdzies tam glebiej. Podobnie jest ze schematami. Nie wszystko da sie z nich odczytac. Modeling to poly. Zaczynam od bryl. Jednak czasem latwiej jest mi jakis nowy element zaczac z nowej bryly zamiast wytlaczac/ciac poprzedni. A pozniej jest kupa jak chce je polaczyc bo do siebie zabardzo nie pasuja :/ takze troche oszukuje :) Render to jeden skylight z maxa + wlaczany light tracer, wszystkie ustawienia domyslne. Material bez zmian, tylko kolor niebieski bo lubie. Co do tego co bedzie pozniej to nie mam pojecia. W planach ma skonczyc modeling, a pozniej wziasc sie za tekstury. wszystko po kolei Pozdrawiam Maciek
mujas Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 ^johny - jeśli dopiero zaczynasz to naprawdę nieżle Ci idzie, życzę wytrwałości i redukuj już na wstępie poly bo pózniej może być cieżko ;)
wooka Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 No bardzo ładna maznica! :) Jak przebrniesz przez wózki to potem już będzie z górki :D A tak btw to masz może jakieś dokładne rysunki do SM42? Powodzenia!
Johny Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 Witam Myslalem ze przez swieta bede mial wiecej casu a tu zonk. Trzeba bylo sprzatac robic zakupy itd... Narazie maly update. Przy szukaniu referek do kola natrafilem na kilka ciekawych zdjec maznicy dzieki czemu dodalem/poprawilem kilka szczegolow. Nawet nie wiem czy pozniej te szczegoly beda widoczne ;P Zaraz zabieram sie za kolo :) -Ukash- niestety nie mam zadnych rysunkow SM 42. Jakbym kiedys przez przypadek cos znalazl dam Ci znac. Pozdrawiam Maciek
Gedeon Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Trudno, powolutku aż do skutku:D Jak narazie bardzo ładnie...
Johny Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 Witam Nareszcie zrobilem kolo :). Mysle ze tyle wystarczy. Nie bede robil tego co jest za nim (zebatki, itp) bo i tak nic nie bedzie widac. Co najwyzej zrobie proste pudlo silnika zeby nie bylo pusto. Tutaj kolo z ukladem przeniesienia napedu ALSTHOMA: A tu jak to wszystko wyglada obecnie: Pozdrawiam Maciek
JohnZi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 bardzo ladny szczegol, mechanika wypasiona;] hehe skad ty takie refki dorwales?:P powodzonka;]
piksar Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 strasznie mi się podoba ale czy komp twój wytrzyma ?
Fr3d3k Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 przeczuwam, ze jej nie skonczysz ... ale jesli tak, to zrobie sobie z tej pracy ..ołtarzyk w domu :) pozdr !
Johny Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 JohnZi Post nr 12. Masz tam linka do schematow i reszte zrodel :) Jakby ktos mocno potrzebowal moge udostepnic wszystko co udalo mi sie do tej pory zebrac. pikSar Narazie o tym nie mysle. Bede sie martwil jak przyjdzie mi skopiowac to kolo x12 i zrobic pudlo :) Komputer jest w miare nowy c2d E6600, 2GB RAM, RAID 0, poki co pracuje mi sie komfortowo wiec mysle ze nie jest tak zle :) Pozdrawiam Maciek
Johny Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 Maly update. Maly bo malo zrobilem. Malo zrobilem bo padla mi plyta glowna i 2 tygodnie bylem bez mego roboczego komputera. Narazie rama. Niedlugo dodam troche detali. Pozdrawiam Maciek
M4rcus Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 tsss - gorące ale żeś nawalił detali, ciekawa pracka tylko jak komp to wytrzyma he?:P
bloo1010 Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 LOL Super, mi się podoba jak c... Będe śledził ten wątek do końca. POWODZENIA I POZDRO :)
serratus Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 Świetnie to wszystko wygląda, sporo szczegółów i oby tak dalej. Jak skończysz robić model to proponuje zrobić do niego animację skoro już tyle szczegółów umieściłeś (zapewne byłby ciekawy efekt jak by to całe podwozie pracowało). Pozdrawiam, charlie
Kr3tz Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 Ojoj... bede sie modlil zebys skonczyl ten model ;] Cudne po stokroc
Johny Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 Gen.Baton > dzieki M4rcus > musi, nie ma wyjscia :) artur728 > dzieki lukos86 > dzieki tadzio > to jeszcze nie wszystko :) bloo1010 > dzieki charlie > myslalem o tym przez chwile, ale uklad przeniesienia napedu w tej lokomotywie jest dosc skomplikowany, byloby ciezko gdybym chcial animowac wszystko co do tej pory wymodelowalem. Tutaj szczegolowo o co mi chodzi: http://jastrzab.lhs.pl/galerie/schem/95_przekladnie/B_przekladnie_04.jpg Poza tym ruch calego tego ukladu bylby minimalny, wrecz niezauwazalny. Kr3tz > dzieki za modlitwe ;)
Johny Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Kolejny maly update. Mysle ze wozek jest juz skonczony. Teraz biore sie za pudlo. Pozdrawiam Maciek
Badyl Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 heh co tu napisac, troche lyso tu i tam mogles dac wiecej detali na tym wozku... zartowalem :D zeby nie bylo za slodko to tylko wspomne o teksturowaniu :>
DraB Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 wOw :) Bardzo ładnie, tak trzymaj. No teksturki (jeśli takowe planujesz) to będzie zabawa :D
Gedeon Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Ale przyznać trzeba, że cała kabina lokomotywy jest nieco wyższa, albo perspektywa ją pomniejsza
oczek Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 super detaliki i szczegoly, ciekawi mnie czy podejmiesz sie teksturowania bo cos mi sie wydaje ze to drugie tyle roboty bedzie! Powodzenia i 3mam kciuki, bo jak narazie bardzo mi sie podoba! pozdrawiam Oczek!
Johny Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 Badyl, DraB - tekstury beda, jak skoncze modelowac :) ironteeth - dzieki, detal to podstawa :) Gedeon - pudlo ktore jest na ostatnim renderze jest prowizoryczne, jako baza wyjsciowa, jest zrobone do lini gdzie koncza sie okna i drzwi, czyli kawalka brakuje. Do tego dojda jeszcze pantografy i calos optycznie bedzie wyzsza Rysunek:
Kavel Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 zarąbisty modelik, możemy zrobić animacje jak ta lokomotywa taranuje wszystkie moje modele samochodów razem wzięte a'la "dosłownie i w przenośni..." chociaż po namyśle to wstyd moje modele mergować do sceny z taaAAAaką lokomotywą :D P.S. Zawsze się zastanawiałem ile takie coś waży ...
Johny Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 Maly update, po krotkich wakacjach :) Z czasem dodam wiecej szczegolow
Johny Napisano 9 Maj 2007 Autor Napisano 9 Maj 2007 To jeszcze nie wszystko :) Ostatnio bylem troche zajety wiec prace stanely w miejscu, ale w miedzyczasie duzo osob pytalo mnie jak tam moja lokomtywa wiec to motywuje zeby znowu przysiasc do pracy. Ostatni progress jaki mam: Pierwsze zetkniecie z V-ray'em Pozdrawiam Maciek
JohnZi Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 i po co takie szczegoly?:P hehe fajne nawet, ale do szegolow to wyrazniejszy render, inne kolorki by sie zdaly:)
QbisieQ Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Bardzo ładnie! Tak trzymaj :) Mam pytanko ( pewnie się będziecie śmiać) jak sprawdzić ile jest poly w całej pracy ?
Johny Napisano 11 Maj 2007 Autor Napisano 11 Maj 2007 Sorry, nie 800.000 tylko 390.000 zle spojrzalem. Moj blad QbisieQ - File - Summary Info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się