Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dla mnie swietne

pokaz texturke :)

szkoda ze nie ma wlosow nie mowie ze na glowe ale np. brwi mogles zrobic takie dluugie klimatycznie by to wygladalo :)

ale i tak odemnie ***** gwiazdek :)

pozdro i powodzenia

Napisano

Ja napisze o brakach bo to konstruktywnie. dziadek super.

Albo dziadek jest karłem z wodogłowiem albo mu amputowali ramiona :D

Uszy zbyt mu prześwitują.

pozatym jak nadziadka to ma zbyt nawilżoną skórę. Tacy dziadkowie zazywczaj są wysuszeni.

Pozatym to b.podobają mi się oczy. naprawdę super.

Napisano

Heyka, teksturki nima chlopaki, tzn bo tu duzo post worku jest, w blenderze zrobilem kilka renderow, jeden odpowiedzialny za cieniowanie, nastepny to samo ao, 2 renderki zeby zasymulowac przednie i tylne sss, w gimpie polaczylem warstwy i na jeszcze jednej warstwie zrobilem taka niby no teksture;) wszystko to z mixowalem i powstal taki dziad, bym pokazal warstwe z kolorkami tzn ta niby teksture ale sie wstydze bo to paskudne i wogle bee;d maslo maslanie bla bla mam nadzieje ze zrozumieli wszyscy xD

Napisano

No że na płasko kolorowane? xD Nie trzeba się wstydzić przeca. Za to nie zabijają:) Grunt że efekt jest okejowy!

 

Z tym sss na uszach przesadziłeś moim zdaniem, świecą mu się na wylot niby a tu światła ogólnie niewiele.

 

Świeci mu się też z dziurek w nosie:/

Napisano

nie, nie bede juz poprawial finished to finished;) wogle to sie ciesze ze skonczylem cos wreszcie;d a zapomnialem podziekowac za komenty co za brak taktu, dzieki za komentarze chlopaki:) .

Napisano

Duzo, duuzo, ale chcialem zasymulowac sss, a to jedyny mi znany sposob, w blenderze zrobilem sobie symulacje sss w nodach, ale taka siec ze trudno to kontrolowac a i efekt sredni.

f6671e240d0f8977.jpg

efae91b7a262011f.jpg

03fb0cd53f49d91b.jpg

9dee9c7bd72bc53b.jpg

To warstwy wyrenderowane w blenderze zmieszalem je i jeszcze layer z teksturka/kolorami byl, no i na koniec poprawilem kolory przynajmniej tak mi sie wydaje, to moja pierwsza akcja z tak duzym post procesem;) .

 

btw: To zle ze polowa pracy to post work?? bo moze to nie dozwolone czy cusik, a ja nic o tym nie wiem xD

Napisano

dziadek ekstra, barzo mi się podoba, duży plus za pracę na blenderze.

Jak końcowy obraz sprawia dobre wrażenie to osobiście postwork jakoś mało mnie interesuje.

Napisano

Zdecydowanie lepiej z tymi kontrastami. Chociaż aż prosi się żeby użyć klasycznego oświetlenia z 3 światłami. I nie wstydź się postprodukcji, warstw itd. - każdy znany mi dobry grafik 3D zachęca do ich stosowania.

Napisano

Bardzo fajnie, wydaje mi się, że można by było podbić bardziej speculara, oraz kontrast ale nie tak mocno jak kolega, saturacje podkręcić troszku, gdzieniegdzie podostrzyć, i IMO byłoby znacznie lepiej, (już nie będę wątku zaśmiecał swoją wersją). Pozdrawiam B.

  • Like 1
Napisano

Ludzie sie uparli na SSS. I uszy wszędzie wyglądają jakby były podświetlane przez latarkę...

 

Fajny model, na wysokości oczu coś mi niepasuje. Może za duże oczy?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności