Maqs Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Skonczylem dziada. Wiem ze zeza ma rozbieznego, ale nie poprawie bo nie chce mi sie patrzec na ta morde dluzej. Soft: Blender, Gimp. http://img20.imageshack.us/img20/9508/1cb2.jpg
Adek_CG Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 fajny, oczy ma troche zbyt matowe moim zdaniem ale to sczegol, pokaz teksturke ;)
kubi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Całkiem fajnie wyszło, troche woskowo i płasko ale nieźle.
nielot007 Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 dla mnie swietne pokaz texturke :) szkoda ze nie ma wlosow nie mowie ze na glowe ale np. brwi mogles zrobic takie dluugie klimatycznie by to wygladalo :) ale i tak odemnie ***** gwiazdek :) pozdro i powodzenia
Matti Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 a gdzie jakis berecik ktory dodalby mu uroku:)?
tpiatek Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 hehe .. fajnie zmasakrowany przez starość. Z daleka jak zdjęcie. Najlepszy jest Twój entuzjazm do pracy Maqs :) pozdrawiam
Lis Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Ja napisze o brakach bo to konstruktywnie. dziadek super. Albo dziadek jest karłem z wodogłowiem albo mu amputowali ramiona :D Uszy zbyt mu prześwitują. pozatym jak nadziadka to ma zbyt nawilżoną skórę. Tacy dziadkowie zazywczaj są wysuszeni. Pozatym to b.podobają mi się oczy. naprawdę super.
hkropinski Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 fajnie, modelik ekstra, skora tez fajna pozdrawiam
Łukasz Misztela Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 hmm co proporcje siadły :( nos jest za krótki , albo uszy za nisko, oczy za szare:( i coś się dzieje nie tak z czołem:( chyba jest za wysokie ale teksturka jest ładna, i kolor ciała tak samo. pozdrawiam
Maqs Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 Heyka, teksturki nima chlopaki, tzn bo tu duzo post worku jest, w blenderze zrobilem kilka renderow, jeden odpowiedzialny za cieniowanie, nastepny to samo ao, 2 renderki zeby zasymulowac przednie i tylne sss, w gimpie polaczylem warstwy i na jeszcze jednej warstwie zrobilem taka niby no teksture;) wszystko to z mixowalem i powstal taki dziad, bym pokazal warstwe z kolorkami tzn ta niby teksture ale sie wstydze bo to paskudne i wogle bee;d maslo maslanie bla bla mam nadzieje ze zrozumieli wszyscy xD
Levus Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 No że na płasko kolorowane? xD Nie trzeba się wstydzić przeca. Za to nie zabijają:) Grunt że efekt jest okejowy! Z tym sss na uszach przesadziłeś moim zdaniem, świecą mu się na wylot niby a tu światła ogólnie niewiele. Świeci mu się też z dziurek w nosie:/
kubi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Zwieksz trochę kontrast i może będzie lepiej.
Maqs Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 nie, nie bede juz poprawial finished to finished;) wogle to sie ciesze ze skonczylem cos wreszcie;d a zapomnialem podziekowac za komenty co za brak taktu, dzieki za komentarze chlopaki:) .
Georgas Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 i to wszystko na darmowym sofcie, podziwiam :)
Lis Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Dużo post worku.... :( to pokaż wszystkie rendery surowe. zobaczymy.
Maqs Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 Duzo, duuzo, ale chcialem zasymulowac sss, a to jedyny mi znany sposob, w blenderze zrobilem sobie symulacje sss w nodach, ale taka siec ze trudno to kontrolowac a i efekt sredni. To warstwy wyrenderowane w blenderze zmieszalem je i jeszcze layer z teksturka/kolorami byl, no i na koniec poprawilem kolory przynajmniej tak mi sie wydaje, to moja pierwsza akcja z tak duzym post procesem;) . btw: To zle ze polowa pracy to post work?? bo moze to nie dozwolone czy cusik, a ja nic o tym nie wiem xD
Kub@ Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 dziadek ekstra, barzo mi się podoba, duży plus za pracę na blenderze. Jak końcowy obraz sprawia dobre wrażenie to osobiście postwork jakoś mało mnie interesuje.
chveti Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 Model super, SSS niezły a sam dziadek straszna woskowina, całość mało kontrastowa :) Pozdrawiam.
Maqs Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 Kolega z innego forum zrobil takie cos, nie wiem czy lepiej, ale z pewnoscia jasniej.
Ania Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 mi się wydaje że lepiej (ale ja mam ciemny monitor), wygląda naturalniej i trochę mniej woskowo.
Hynol Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 Zdecydowanie lepiej z tymi kontrastami. Chociaż aż prosi się żeby użyć klasycznego oświetlenia z 3 światłami. I nie wstydź się postprodukcji, warstw itd. - każdy znany mi dobry grafik 3D zachęca do ich stosowania.
Mr Pank Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 blenderek?! pracka wypaśna podoba mi sie a całą postać dałoby rade wymodelować potrafił byś?
Levus Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Mnie się też wydaje, że tak jest fajniej...
brumugun Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Bardzo fajnie, wydaje mi się, że można by było podbić bardziej speculara, oraz kontrast ale nie tak mocno jak kolega, saturacje podkręcić troszku, gdzieniegdzie podostrzyć, i IMO byłoby znacznie lepiej, (już nie będę wątku zaśmiecał swoją wersją). Pozdrawiam B. 1
Cruzh3r Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Ludzie sie uparli na SSS. I uszy wszędzie wyglądają jakby były podświetlane przez latarkę... Fajny model, na wysokości oczu coś mi niepasuje. Może za duże oczy?
Rekomendowane odpowiedzi