Posted December 28, 200618 yr Skonczylem dziada. Wiem ze zeza ma rozbieznego, ale nie poprawie bo nie chce mi sie patrzec na ta morde dluzej. Soft: Blender, Gimp. http://img20.imageshack.us/img20/9508/1cb2.jpg
December 28, 200618 yr fajny, oczy ma troche zbyt matowe moim zdaniem ale to sczegol, pokaz teksturke ;)
December 28, 200618 yr dla mnie swietne pokaz texturke :) szkoda ze nie ma wlosow nie mowie ze na glowe ale np. brwi mogles zrobic takie dluugie klimatycznie by to wygladalo :) ale i tak odemnie ***** gwiazdek :) pozdro i powodzenia
December 28, 200618 yr hehe .. fajnie zmasakrowany przez starość. Z daleka jak zdjęcie. Najlepszy jest Twój entuzjazm do pracy Maqs :) pozdrawiam
December 28, 200618 yr Ja napisze o brakach bo to konstruktywnie. dziadek super. Albo dziadek jest karłem z wodogłowiem albo mu amputowali ramiona :D Uszy zbyt mu prześwitują. pozatym jak nadziadka to ma zbyt nawilżoną skórę. Tacy dziadkowie zazywczaj są wysuszeni. Pozatym to b.podobają mi się oczy. naprawdę super.
December 28, 200618 yr hmm co proporcje siadły :( nos jest za krótki , albo uszy za nisko, oczy za szare:( i coś się dzieje nie tak z czołem:( chyba jest za wysokie ale teksturka jest ładna, i kolor ciała tak samo. pozdrawiam
December 28, 200618 yr Author Heyka, teksturki nima chlopaki, tzn bo tu duzo post worku jest, w blenderze zrobilem kilka renderow, jeden odpowiedzialny za cieniowanie, nastepny to samo ao, 2 renderki zeby zasymulowac przednie i tylne sss, w gimpie polaczylem warstwy i na jeszcze jednej warstwie zrobilem taka niby no teksture;) wszystko to z mixowalem i powstal taki dziad, bym pokazal warstwe z kolorkami tzn ta niby teksture ale sie wstydze bo to paskudne i wogle bee;d maslo maslanie bla bla mam nadzieje ze zrozumieli wszyscy xD
December 28, 200618 yr No że na płasko kolorowane? xD Nie trzeba się wstydzić przeca. Za to nie zabijają:) Grunt że efekt jest okejowy! Z tym sss na uszach przesadziłeś moim zdaniem, świecą mu się na wylot niby a tu światła ogólnie niewiele. Świeci mu się też z dziurek w nosie:/
December 28, 200618 yr Author nie, nie bede juz poprawial finished to finished;) wogle to sie ciesze ze skonczylem cos wreszcie;d a zapomnialem podziekowac za komenty co za brak taktu, dzieki za komentarze chlopaki:) .
December 29, 200618 yr Author Duzo, duuzo, ale chcialem zasymulowac sss, a to jedyny mi znany sposob, w blenderze zrobilem sobie symulacje sss w nodach, ale taka siec ze trudno to kontrolowac a i efekt sredni. To warstwy wyrenderowane w blenderze zmieszalem je i jeszcze layer z teksturka/kolorami byl, no i na koniec poprawilem kolory przynajmniej tak mi sie wydaje, to moja pierwsza akcja z tak duzym post procesem;) . btw: To zle ze polowa pracy to post work?? bo moze to nie dozwolone czy cusik, a ja nic o tym nie wiem xD
December 29, 200618 yr dziadek ekstra, barzo mi się podoba, duży plus za pracę na blenderze. Jak końcowy obraz sprawia dobre wrażenie to osobiście postwork jakoś mało mnie interesuje.
December 29, 200618 yr Model super, SSS niezły a sam dziadek straszna woskowina, całość mało kontrastowa :) Pozdrawiam.
December 29, 200618 yr Author Kolega z innego forum zrobil takie cos, nie wiem czy lepiej, ale z pewnoscia jasniej.
December 29, 200618 yr mi się wydaje że lepiej (ale ja mam ciemny monitor), wygląda naturalniej i trochę mniej woskowo.
December 29, 200618 yr Zdecydowanie lepiej z tymi kontrastami. Chociaż aż prosi się żeby użyć klasycznego oświetlenia z 3 światłami. I nie wstydź się postprodukcji, warstw itd. - każdy znany mi dobry grafik 3D zachęca do ich stosowania.
December 29, 200618 yr blenderek?! pracka wypaśna podoba mi sie a całą postać dałoby rade wymodelować potrafił byś?
December 30, 200618 yr Bardzo fajnie, wydaje mi się, że można by było podbić bardziej speculara, oraz kontrast ale nie tak mocno jak kolega, saturacje podkręcić troszku, gdzieniegdzie podostrzyć, i IMO byłoby znacznie lepiej, (już nie będę wątku zaśmiecał swoją wersją). Pozdrawiam B.
December 31, 200618 yr Ludzie sie uparli na SSS. I uszy wszędzie wyglądają jakby były podświetlane przez latarkę... Fajny model, na wysokości oczu coś mi niepasuje. Może za duże oczy?