Skocz do zawartości

Postać 3D: Dziadek


Maqs

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja napisze o brakach bo to konstruktywnie. dziadek super.

Albo dziadek jest karłem z wodogłowiem albo mu amputowali ramiona :D

Uszy zbyt mu prześwitują.

pozatym jak nadziadka to ma zbyt nawilżoną skórę. Tacy dziadkowie zazywczaj są wysuszeni.

Pozatym to b.podobają mi się oczy. naprawdę super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyka, teksturki nima chlopaki, tzn bo tu duzo post worku jest, w blenderze zrobilem kilka renderow, jeden odpowiedzialny za cieniowanie, nastepny to samo ao, 2 renderki zeby zasymulowac przednie i tylne sss, w gimpie polaczylem warstwy i na jeszcze jednej warstwie zrobilem taka niby no teksture;) wszystko to z mixowalem i powstal taki dziad, bym pokazal warstwe z kolorkami tzn ta niby teksture ale sie wstydze bo to paskudne i wogle bee;d maslo maslanie bla bla mam nadzieje ze zrozumieli wszyscy xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No że na płasko kolorowane? xD Nie trzeba się wstydzić przeca. Za to nie zabijają:) Grunt że efekt jest okejowy!

 

Z tym sss na uszach przesadziłeś moim zdaniem, świecą mu się na wylot niby a tu światła ogólnie niewiele.

 

Świeci mu się też z dziurek w nosie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo, duuzo, ale chcialem zasymulowac sss, a to jedyny mi znany sposob, w blenderze zrobilem sobie symulacje sss w nodach, ale taka siec ze trudno to kontrolowac a i efekt sredni.

f6671e240d0f8977.jpg

efae91b7a262011f.jpg

03fb0cd53f49d91b.jpg

9dee9c7bd72bc53b.jpg

To warstwy wyrenderowane w blenderze zmieszalem je i jeszcze layer z teksturka/kolorami byl, no i na koniec poprawilem kolory przynajmniej tak mi sie wydaje, to moja pierwsza akcja z tak duzym post procesem;) .

 

btw: To zle ze polowa pracy to post work?? bo moze to nie dozwolone czy cusik, a ja nic o tym nie wiem xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie, wydaje mi się, że można by było podbić bardziej speculara, oraz kontrast ale nie tak mocno jak kolega, saturacje podkręcić troszku, gdzieniegdzie podostrzyć, i IMO byłoby znacznie lepiej, (już nie będę wątku zaśmiecał swoją wersją). Pozdrawiam B.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności