etyr11 Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 nielot007- hehehe no przeciez jest z siatka:P, prosto z vievportu.
Gość George82 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 kliment: bardzo ladnie, dajesz materialy, dobry render i do finished...:)
kliment woroszyłow Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 George 82 - do finiszed do bym musial nad nim jeszcze posiedziec. Detalik poprawic i dorobic czego zabrakło...ale to chyba dobry pomysł...podoba mi sie tez śmiszny samochodzik:)
Gość George82 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 hehe, pomecz, go pomecz! :) A tak z ciekawosci ile poly ma kolo z opona? :O pozdrawiam!
nielot007 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Klicku moznaby przedluzyc termin do soboty ?? bo idzie mi to jak krew z nosa :D pozdro i powodzenia
piksar Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Klicku moznaby przedluzyc termin do soboty ?? bo idzie mi to jak krew z nosa :D miało byc 4 h a nie do soboty (heheh)
Hynol Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 No teraz ja. Do wyścigu postanowiłem podejść profesjonalnie i z pełną premedytacją: -wybrałem maszyne o najlepszym stosunku prostoty siatki do ostatecznego wyglądu. -Studiowałem sobie przez czas dłuższy referki i siatke robiąc szkice elementów i liste według której będą robione. -Wydrukowałem sobie dwie strony referek aby mieć je cały czas przed oczami i nie tracić czasu na przeglądanie. Mimo tego kilka elementów wypadło - jak pokrywy luków silnika, wnętrze wieżyczki, różne pierdółki z przodu maszyny. Niedokończone zostały między innymi - działo i MG34 na których urwał się czas. Zdecydowanie za mało na taki temat - może lepiej zrobić oddzielną kategorie z terminem składania prac? Bo jestem wściekły że musiałem zarżnąć taką śliczną maszynke w wielu miejscach... A oto wynik działań: Gratuluje także innym uczestnikom bardzo ładnych maszyn - szczególnie słodko jak dla mnie zadziałał kliment woroszyłow, ze względu na poziom modelingu i wybór pojazdu.
DraB Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Hynol - bardzo ładnie! Jakbyś tak jeszcze zdążył z ta lopata i tym bakiem z tyl to byloby miodnie ;)
Pavulon 13 Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 hynol mm bardzo ładny ten Twoj Wozik....no ale nie dziwne z takim przygotowaniem...super pracka. pozdrawiam
naeq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Hehe identyczny jest w grze Call of Duty 2, w mulit na planszy Toujane :D
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Hej wszystko super ladnie pieknie ale sa dwie sprawy ktore trzeba zlatwic szybko :) pierwsza : czy przesowamy czas trwania speedatygodniowego o 2 dni, czyli w niedziele by byl koniec, poniedzialek glosowanie , wtorek nowy temat ;) dwa : chcecie robic renderingi z gi czy nie ? moim zdaniem powinnismy sie trzymac scrina z viuportu render przeklamuje :D
nielot007 Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 zgodzcie sie :D plisss chociaz do soboty ;) ja jestem aby byl screen z viewportu :)
DraB Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Hej pierwsza : czy przesowamy czas trwania speedatygodniowego o 2 dni, czyli w niedziele by byl koniec, poniedzialek glosowanie , wtorek nowy temat ;) dwa : chcecie robic renderingi z gi czy nie ? moim zdaniem powinnismy sie trzymac scrina z viuportu render przeklamuje :D 1. Jestem ZA. Zdecydowanie. 2. Render jest jednak ladniejszy :)
MF Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Jestem za przedłużeniem i za screenem... render nie działa pozytywnie na obiektywna ocenę modelingu ;)...
Hynol Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Jestem za przedłużeniem i za screenem... render nie działa pozytywnie na obiektywna ocenę modelingu ;)... A tutaj się kompletnie nie zgodze. Co niby przekłamuje? To raczej w renderingu wychodzą błędy siatki, SM, smoothingu, niedokładności dopasowania elementów - nawet gdy w viewporcie wygląda cacy. Siatki HP robi się do renderingu a nie pod hardware - tym samym ocena powinna dotyczyć tego jak siatka się renderuje. To nie jest game speed gdzie umieszczanie renderingu ma się nijak do zastosowania modelu. A na koniec - pozwólcie ludziom pokazać efekty ich pracy tak jak najbardziej im to odpowiada (z pewnymi ograniczeniami oczywiście).
chveti Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 A tutaj się kompletnie nie zgodze. Co niby przekłamuje? To raczej w renderingu wychodzą błędy siatki, SM, smoothingu, niedokładności dopasowania elementów - nawet gdy w viewporcie wygląda cacy. Siatki HP robi się do renderingu a nie pod hardware - tym samym ocena powinna dotyczyć tego jak siatka się renderuje. To nie jest game speed gdzie umieszczanie renderingu ma się nijak do zastosowania modelu. A na koniec - pozwólcie ludziom pokazać efekty ich pracy tak jak najbardziej im to odpowiada (z pewnymi ograniczeniami oczywiście). Nie zgodze się. Render podnosi walory estetyczne a tym samym jakość wizualną modelu :)
oczek Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 po tak mistrzowskich modelach, to nie wiem, czy wogóle powinienem pokazywać swój, no ale jak inaczej sie nauczyć jak nie modelując z najlepszymi:) Referka, miałem tylko słabe zdjęcia, więc trochę pozmieniałem model... i model:
tadzio Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 jezdem za przesunieciem bo (tak troche egoistycznie mowiac;-) wracam w sobote do domu to moze bym jeszcze cos zdazyl zrobic bo obecnie to bez maxa jezdem ;-(
Hynol Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Nie zgodze się. Render podnosi walory estetyczne a tym samym jakość wizualną modelu :) To jest jeden punkt widzenia. Moim zdaniem to viewport bez GI obniża walory estetyczne modelu ;). Dla mnie punktem wyjściowym jest ostateczne przeznaczenie modelu.
kliment woroszyłow Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Hynol...ładnie pojechałes..oczek tez niczego...gratki panowie....co do pytan Klicka jesli o mnie idzie 1.mozecie przesunąć termin... 2.a w czym przeszkadzaja rendery jesli macie tez siatke z wievportu? nie rozumiem...przychylam sie do zdania hynola..mnie to zupelnie nie przeszkadza...tyle ode mnie:) P.S. - co do wyboru pojazdu...Hynol powiedzial bardzo mysle cenna rzecz w takim zadaniu jak to odpowiedni wybór "wzorca" uwazam za kluczowy element..cała reszta jest wypadkową ...odpowiednio dobrany pojazd z uwagi na jego podatnosc i łatwosc skonstruowania oraz atrakcyjnosc wizualna...takie 3 grosze od marszałka...:) pozdrawiam:)
etyr11 Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 oczek, hynoli - tragedia, kolejne prace lepsze od mojej:) 1. jestem za. 2. Jesli chodzi natomiast o kwestie renderu, przychylam sie do zdania hynola. Moim zdaniem nie ma nic zlego w podnoszeniu "walorow estetycznych" chveti, a raczej tak jak napisal hynol- w jego obnizaniu. Nikt przeciez nie bedzie sleczal nad renderem do soboty. Przygotowanie mojej sceny trwalo moze 20 sekund i moze jeszcze z 10 zeby wlaczyc gi i zmienic pare innych rzeczy. Przeciez ludzie i tak wybiora lepszy model, tak jak mialo to miejsce w poprzedniej sesji. Moim skromnym zdaniem render badyla byl najlepszy mimo tego wygral rewelacyjny model piksara. Dlatego mysle, ze nie ma sensu marnowac modeli i je poprostu wyrenderowac. Jesli natoimiast zadecydujecie inaczej ja sie dostosuje. pozdrawiam.
oczek Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Etyr zgadzam się z Tobą, ładny render polepsza smakowitość pracy, nie da się tego ukryć, ale raczej i tak głównie kładzie się nacisk na modeling i na jego wygląd i pomysłowość wykonania. Więc raczej nie widzę potrzeby, by zabraniać, ewentualnie, można się zastanowić nad ujednoliceniem studia, w które to wszyscy by wrzucali swoje modele i renderowali z takimi samymi ustawieniami i materiałami, chodź myślę, że i tak mogło by to nastręczyć kilka problemów...
piksar Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Napisano 12 Styczeń 2007 termin mozna przesunąć co renderu - uważam że albo ustalamy scenę i materiał i w niej renderujemy wszyscy tak samo (nie wiem jak rozwiazac problem z roznymi softami) albo zaprzestajemy renderu. Jak zobaczylem jaka tu walka na rendery to odechciało mi sie brać w tym udział.
kliment woroszyłow Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Piksar...nie bądź bardziej papieski od papieza... szczególnie ze sam wrzuciłes render, naprawde uwazasz ze tu sie odbywa jakas zażarta walka? Nie wiem,moze tylka ja tego nie widze bo brak mi zyłkli współzawodnictwa ale mysle ze przesadzacie. O co chodzi w speed moedlingu wobec tego? ja patrze na to tak: chodzi o umiejetnosc jak najlepszego modelowania w krótkim czasie..... czyli generalnie o modeling. W jaki sposób tenze modeling bedzie przedstawiony przez uczestników to mi rybka....bez urazy:) pozdrawiam!
DraB Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Na 3DT każdy wrzuca jak chce i nawet jeszcze dorabiaja sceny i materialy, poza konkursem, także...
KLICEK Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 my nie jestesmy 3dtotal ;) jezeli chcecie zeby cos bylo pozadnie zrobione to powinniscie sie skupic na modelu + scrin z wiuporta a nie robic render pod publike, bo ladne przedstawienie lipnego modelu daje duze efekty a jak jest nazwa watku "speedmodeling" a nie "speed rendering" wydaje mi sie ze my jednak jestesmy na toszke wyzszym poziomie niz 3dtotal i powinnismy to przemyslec na spokojnie. Hynol ma troche racji, ale blady widac i w wiuporcie i przy renderze takze ja jestem ze scrinem z wiuportu. Male wam powie ze dobre przedstawienie modelu (rendering) to 80% sukcesu, bo sam sie o tym przekonal w pewnej minibitwie ;) Jezeli juz tak bardzo sie upraliscie na ten render to dawajcie obrazki tak : 1 obrazek o szerokosci 800 , wysokosc dowolna ... pierwszy obrazek na scrinie : render drugi obrazek na scrinie : zwykly grab z wiuportu trzeci obrazek na scrinie : siatka Jezeli takie rozwiazanie wam pasuje, prosze poprawić wasze obrazki i jezeli moge jeszcze prosic to nie wrzucajcie wipow, tylko skonczone speedy.
deshu Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 no i tak bedzie najlepiej, lacznie z przesunieciem czasu modelingu na weekend a sonde pon i wto, ja na przyklad w tygodniu nie mam czasu.
Matchias Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Panowie, a może jakiś czołg :) Kiedy dokładnie zamykacie szlaban, może tez zdążę coś wytetrać.
Badyl Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 hejka, armaty, karabinow i gasienic to tu nie ma, ale jak najbardziej militarny wehikuł jest to :) jesli ktos zna sie na tych pojazdach, to litosci nie bijcie, przyznaje, ze wiekszosc to moja improwizowana inwencja i subiektywna interpretacja zdjecia ;) proporcji tez nie ma za bardzo, wszystko na oko, ogolnie to musze chyba przeprosic za zanizanie poziomu merytorycznego ;) (bylem dzis na uczelni i paru nowych slow sie nauczylem :D) no ale koniec tego belkotu, tu jest referka, i obrazek:
kliment woroszyłow Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 kuchnia rewelacja. Podoba mi sie. Masz mój głos badylek ;D
CzAk1 Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Model super...ale Chryste Panie zmień ten kolor!
etyr11 Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Czak1- czepiasz sie, kolor ładny, taki militarny zielony:D
blackzone Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 No prace super. Zapowiada sie chyba najlepsza sesja tygodniowego speeda :P
KLICEK Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Prosze pamietajcie zeby wrzucac 1 obrazek pamietajcie ze ja to pozniej musze zebrac, a w poprzedniej wersji zbieralem w takiej sytuacji tylko ten scrin na ktorym byla siatka :) wiec przeedytujcie prosze was dzieki
Hynol Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Znaczy się że mam dokleić rendery do tego co dałem wcześniej? I jeszcze prosze o zdefiniowanie pojęcia "siatki". Screen w trybie smooth+highlights + edged faces z czy bez MS?
KLICEK Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 wsadz na jednym obrazku tak : 1 klatke renderu 1 klatke z clajem modelu 1 klatke z siatka, jezeli nakladasz na model ms , to scrina siatki robisz bez msa dzieki
kliment woroszyłow Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 wyedytowałem...ale juz widze ze źle nie wyłączyłem MSa..zmiłujcie sie:D Klicek! :) mam uwage....jedna klatka czesto nie pokaze wystarczajaco duzo....obrazek mial byc szer 800 wysokosci dowolnej..nie zmieniajcie zasad w trakcie na miłosc boska...
KLICEK Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 no zostaw ;) ale niech mi to bedzie ostatni raz ;D
Pavulon 13 Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 no to teraz ja..w koncu koniec :D kolejne działo....ja probowalem sil przy "Long Tom`ie" -> referka Modeling - wykorzystany do konca 4 godz...nie udalo mi sie wiecej, ale napewno popracuje jeszcze nad modelem. Z powodu takich a nie innych referek momentami cos tam sam wymyslalem :) Ps. Z racji tego ze świetne sa Wasze modele to może zrobimy dodatkowy konkurs, która maszyna dalej strzeli :P Pozdrawiam i zycze powodzonka :)
routee Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Ps. Z racji tego ze świetne sa Wasze modele to może zrobimy dodatkowy konkurs, która maszyna dalej strzeli :P ....gdyby to nie był speed, o poza zasięgiem liczył by się kaliber to ekhem.... -> click
Badyl Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Ps. Z racji tego ze świetne sa Wasze modele to może zrobimy dodatkowy konkurs, która maszyna dalej strzeli :P moja kuchnia robi taka grochowe, ze jak zolnierz po niej strzeliiiiiiii... :D
Pavulon 13 Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 no fakt Badyl Twoja broń biologiczna ma niesmaowita sile razenia :D
SSn4k3 Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Po 1. super modele. Po 2 zrob ktos V2 i ma wygrany "prawdopodobnie" model i zasięg;] Ew. postaw ktos mi ze 4 piwa i zasieg mam niesamowity;D Pozdrawiam;*
Badyl Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 ciekawe gdzie te wszystkie deklarowane wczesniej prace...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się