Napisano 5 Luty 200718 l Witam, postanowiłem już skończyć pracę nad tym merolem, bo już zbyt długo go robiłem, a gdybym go odstawił na jakiś czas to na 100% bym do niego już nie wrócił. Soft: 3dsmax, Mental Ray, Photoshop Czas jednego renderu - ok. 2h
Napisano 5 Luty 200718 l Przod auta i lakier fajne. Co do reszty to widze, ze braklo cierpliwosci i zapalu i zrobione jest na "chypcika" - tzn. mam tutaj na mysli tylnie swiatla, lusterka, szyby, felgi i opony... A moglo byc super fajnie. Ogolnie poradziles sobie z tym modelem i moge cie pochwalic. :) Czekam na kolejny model!!
Napisano 5 Luty 200718 l - felga, jakas plaska, - refleksje lakieru - otoczenie - szyby - plaskie i pofalowane - przednia lampa ma klosz? - wnetrze przednich lamp ( środek ) nie ma być chromowane tylko lustrzane - listwy na oknach wydają sie być wklęsłe z tyłu - dolna listwa grilla niezgodna z oryginalem - znaczek na amsce przy grillu zbyt duży - ogromna listwa boczna - material tylnych swiatel to tyle. napislaem ci w wipie a nie poprawiles tego wiec moje zdanie o pracy jest takie: Model - dobry, nie ma dużych krzywizn, spędziłeś przy nim wiele czasu, napewno wiele się nauczyles, i widać ze jest niezły Materiały - słabe, wiem ze bylo troche testów lakierów, ale powinienes iśc za ciosem i dopracowac go jeszcze bo w połączeniu z oświetleniem wypada słabo. chrom nienaturalny, felgi zbyt ciemne, przez cienie wyglądają bardzo płasko, materiał opon bardzo ciekawy Oświetlenie - przeciętne, swiatla ułożone wyjątkowo linowo, obraz staje się matowy, refleksje nieciekawe Render - przeciętnie, niezbyt dobrany antyalisaing, ale nie ma zbytnio zastrzezen Biorąc pod uwagę dobre chęci i calkiem niezly modeling a takze pomijając to ze na koncu się pospieszyłes ( wiem jak to jest z doswiadczenia:D ) myślę ze praca jest dość dobra, ode mnie masz 3 gwiazdki:) Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 200718 l Nie jest jakoś źle. Nawet całkiem nieźle. Ale nadal felga i tylne światła bardzo, bardzo słabe. Szkoda że już odpuściłeś... Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 200718 l zaopatrz się w vray'a jak będziesz robił kolejny model to postaraj się go zrobić bez ms'a ;)
Napisano 5 Luty 200718 l eee i nie postarałeś się...a mogło być ciekawie, a tak jest niedopracowany nie dokonczony dobry model...
Napisano 5 Luty 200718 l Autor nielot007 - hehe, thx :) ..:: 3D XTREME ::.. - dzięki, następny model już niedługo :D hkropinski - jupi 3* :) dzięki :) obo - nom, już na żadne merole nie mogę patrzeć... dzięki :) Dawcio_m - dzięki (nie wycisnąłem, bo.. patrz wyżej :)) Thunder - a po co mi vray, hm? Dlaczego mam zrobić następny bez ms'a? pecet - dobrze, że dobry :) dzięki
Napisano 5 Luty 200718 l heh w sumie takich komentow sie spodziewalem, szybko chciales skonczyc, no ale rozumiem, kazdy tak ma;P jako ze widzialem ze sie napracowales to powiem ze fajnie wyszlo(mowa o modelu) hehe:D
Napisano 6 Luty 200718 l szyby wygladaja na jakies takie plaskie, lampy zarowno przednie jak i tylnie wygladaja jakby nie mialy kloszy, brak znaczka na masce, brak wycieraczek, listwa przy oknach - ta lukowata wydaje sie troche kanciata, jakby miala za malo poly. Ogolnie nie jest zle, ale mogles posiedziec jeszcze nad tym modelem a moglo byc duzo lepiej.
Napisano 6 Luty 200718 l skończ go :P Thunder - a po co mi vray, hm? yyy... żeby zrobić porządny render?
Napisano 6 Luty 200718 l tak Master Kiełbaster vray robi lepsze rendery a bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór
Napisano 6 Luty 200718 l no wiec fajnie jak na Ciebie xD render pada felga też ale reszta mi sie podoba;]
Napisano 6 Luty 200718 l a bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór od tego jest game art... a co ty myslisz czlowieku ze tu ludzie modelują i godzinami renderuja i testują zeby do gier wrzucac?
Napisano 6 Luty 200718 l Autor TrojkaT - ano :) BARTUS000 - dzięki :) hkropinski - jeszcze niewiem, ale myślę nad toyotą RAV4 albo Land Cruiser :) JohnZi - hehe, dzięki :) Pawelkos - thx Master Kiełbaster - pfff... a w mentalu nie da się zrobić porządnego? Thunder - tiaaa... robi lepsze rendery... sam robi?? lol Tomuś - dzięki (: Diesel - thx :)
Napisano 6 Luty 200718 l jeszcze niewiem, ale myślę nad toyotą RAV4 albo Land Cruiser :) no to czekamy patry czekamy boś rośniesz w siłe:D
Napisano 6 Luty 200718 l No mi się podoba ale tak jak pisali inni nie dopracowałeś go.Można było troche jeszcze popracować a efekt byłby lepszy.Ale i tak jest ładnie i dobrze że go skonczyłeś. Pozdro
Napisano 7 Luty 200718 l Ja też tak chcę.....:) No modelik ładny render też ok ,mógłby być lepszy ale pospieszyłeś się... ,jednak wiem jak to jest gdy się siedzi nad jednym modelem dłuższy czas ;) Ogólnie to duże postępy patry.... trzymaj tak dalej i powodzenia w nowych autkach lub scenkach itd.
Napisano 7 Luty 200718 l Autor hkropinski - oj, ale jeszcze trochę poczekacie :P Yaro16 - thx :) Nvidia - dzięki, teraz chyba wizka... :D
Napisano 7 Luty 200718 l Master Kiełbaster - pfff... a w mentalu nie da się zrobić porządnego? Póki co na Twoim przykładzie widać, że nie bardzo. :] Męczysz go przy każdej okazji i za każdym razem efekt mizerny... a wystarczyłoby choć spróbować vraya :] Model ładny. Render? Jak zwykle.
Napisano 8 Luty 200718 l bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór od tego jest game art... a co ty myslisz czlowieku ze tu ludzie modelują i godzinami renderuja i testują zeby do gier wrzucac? Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly. Co do Mercedesa- Render z przodu na pierwszy rzut oka ladny, na drugi troche gorzej ale wciaz ladny :) Tyl duzo gorszy [brak uszczelek na tylniej szybie, material swiatel- czyli to co mowilem w wipie]
Napisano 8 Luty 200718 l Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly. No niewiem czy ma racje, co prawda robienie bez ms uczy jak robić gładką, równa siatke, ale jest to bardziej czasochłonne i wiele trudniej coś poprawić...a pozatym robienie pod gry to troche więcej niż wymodelować, trzeba jeszcze odpowiednio zmapować, oteksturować i skonwertować (to ostatnie czasami bywa mało przyjemne...)
Napisano 8 Luty 200718 l Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly. patry chyba nie zamierzal robic tego modelu LP... bo po co mu? będzie łądniej wyglądał w scenie?
Napisano 8 Luty 200718 l ale jest to bardziej czasochłonne i wiele trudniej coś poprawić... trudniejsze, co nie znaczy ze gorsze. patry chyba nie zamierzal robic tego modelu LP... bo po co mu? będzie łądniej wyglądał w scenie? w przypadku patryego, napewno byloby mniej bugow. Ale nie wiem czy lepiej by wygladalo. i ja nie mowie o zadnych furach do gier, mowie np. o czyms takim jak BMW 320 E21 Javora, to byla furka lp... Ale ok ok, off topic sie robi, koncze slowami "nie wazne jak, wazne ze dobrze wyglada" :D
Napisano 8 Luty 200718 l ekhm cięzko powiedzieć że BMW javora było low poly, bez ms to nie znaczy low poly ;)
Napisano 8 Luty 200718 l No ja w takim sensie uzywam lp, fakt, moglem uzyc 'med poly', albo cos takiego. Koniec ot'a
Napisano 9 Luty 200718 l Autor Hohoho, ale się rozmowa rozkręciła na tamet low poly i high poly :D tymko - no już raczej do tego nie wrócę... thx deshu - hehe, jak tak dalej pójdzie to za 2 lata będę wymiatał na forum :D:D:D thx :)
Napisano 14 Kwiecień 200718 l Czesc. Przymierzałem sie do tego modelu ale nie moge znaleźć dobrej jakosci blueprinty jesli mozesz to podaj link lub podeslij mi swoje na [email protected] . Z góry dzieki. Co do zastrzerzen to tak jak wczesniej juz napisali wiec nie bede sie powtarzał :) PZDR