Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem już skończyć pracę nad tym merolem, bo już zbyt długo go robiłem, a gdybym go odstawił na jakiś czas to na 100% bym do niego już nie wrócił.

Soft: 3dsmax, Mental Ray, Photoshop

 

mercedesclprzodfinalpr0.jpg

 

mercedescltylfinalch1.jpg

 

Czas jednego renderu - ok. 2h

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przod auta i lakier fajne. Co do reszty to widze, ze braklo cierpliwosci i zapalu i zrobione jest na "chypcika" - tzn. mam tutaj na mysli tylnie swiatla, lusterka, szyby, felgi i opony... A moglo byc super fajnie. Ogolnie poradziles sobie z tym modelem i moge cie pochwalic. :) Czekam na kolejny model!!

Napisano

- felga, jakas plaska,

- refleksje lakieru

- otoczenie

- szyby - plaskie i pofalowane

- przednia lampa ma klosz?

- wnetrze przednich lamp ( środek ) nie ma być chromowane tylko lustrzane

- listwy na oknach wydają sie być wklęsłe z tyłu

- dolna listwa grilla niezgodna z oryginalem

- znaczek na amsce przy grillu zbyt duży

- ogromna listwa boczna

- material tylnych swiatel

 

to tyle. napislaem ci w wipie a nie poprawiles tego wiec moje zdanie o pracy jest takie:

 

Model - dobry, nie ma dużych krzywizn, spędziłeś przy nim wiele czasu, napewno wiele się nauczyles, i widać ze jest niezły

 

Materiały - słabe, wiem ze bylo troche testów lakierów, ale powinienes iśc za ciosem i dopracowac go jeszcze bo w połączeniu z oświetleniem wypada słabo. chrom nienaturalny, felgi zbyt ciemne, przez cienie wyglądają bardzo płasko, materiał opon bardzo ciekawy

 

Oświetlenie - przeciętne, swiatla ułożone wyjątkowo linowo, obraz staje się matowy, refleksje nieciekawe

 

Render - przeciętnie, niezbyt dobrany antyalisaing, ale nie ma zbytnio zastrzezen

 

Biorąc pod uwagę dobre chęci i calkiem niezly modeling a takze pomijając to ze na koncu się pospieszyłes ( wiem jak to jest z doswiadczenia:D ) myślę ze praca jest dość dobra, ode mnie masz 3 gwiazdki:) Pozdrawiam

Napisano

Nie jest jakoś źle. Nawet całkiem nieźle. Ale nadal felga i tylne światła bardzo, bardzo słabe. Szkoda że już odpuściłeś...

 

Pozdrawiam

Napisano

nielot007 - hehe, thx :)

..:: 3D XTREME ::.. - dzięki, następny model już niedługo :D

hkropinski - jupi 3* :) dzięki :)

obo - nom, już na żadne merole nie mogę patrzeć... dzięki :)

Dawcio_m - dzięki (nie wycisnąłem, bo.. patrz wyżej :))

Thunder - a po co mi vray, hm?

Dlaczego mam zrobić następny bez ms'a?

pecet - dobrze, że dobry :) dzięki

Napisano

heh w sumie takich komentow sie spodziewalem, szybko chciales skonczyc, no ale rozumiem, kazdy tak ma;P jako ze widzialem ze sie napracowales to powiem ze fajnie wyszlo(mowa o modelu) hehe:D

Napisano

szyby wygladaja na jakies takie plaskie, lampy zarowno przednie jak i tylnie wygladaja jakby nie mialy kloszy, brak znaczka na masce, brak wycieraczek, listwa przy oknach - ta lukowata wydaje sie troche kanciata, jakby miala za malo poly. Ogolnie nie jest zle, ale mogles posiedziec jeszcze nad tym modelem a moglo byc duzo lepiej.

Napisano

tak Master Kiełbaster

vray robi lepsze rendery

a bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór

Napisano
a bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór

 

od tego jest game art...

a co ty myslisz czlowieku ze tu ludzie modelują i godzinami renderuja i testują zeby do gier wrzucac?

Napisano

TrojkaT - ano :)

BARTUS000 - dzięki :)

hkropinski - jeszcze niewiem, ale myślę nad toyotą RAV4 albo Land Cruiser :)

JohnZi - hehe, dzięki :)

Pawelkos - thx

Master Kiełbaster - pfff... a w mentalu nie da się zrobić porządnego?

Thunder - tiaaa... robi lepsze rendery... sam robi?? lol

Tomuś - dzięki (:

Diesel - thx :)

Napisano

No mi się podoba ale tak jak pisali inni nie dopracowałeś go.Można było troche jeszcze popracować a efekt byłby lepszy.Ale i tak jest ładnie i dobrze że go skonczyłeś.

 

Pozdro

Napisano

Ja też tak chcę.....:) No modelik ładny render też ok ,mógłby być lepszy ale pospieszyłeś się... ,jednak wiem jak to jest gdy się siedzi nad jednym modelem dłuższy czas ;)

Ogólnie to duże postępy patry.... trzymaj tak dalej i powodzenia w nowych autkach lub scenkach itd.

Napisano

Master Kiełbaster - pfff... a w mentalu nie da się zrobić porządnego?

 

Póki co na Twoim przykładzie widać, że nie bardzo. :]

Męczysz go przy każdej okazji i za każdym razem efekt mizerny... a wystarczyłoby choć spróbować vraya :]

 

Model ładny.

Render? Jak zwykle.

Napisano
bez ms'a dlatego że później możesz dużo z tym autem zrobić np. wrzucić do gry i nim pośmigać a z ms'em to ma za dużo poly i wtedy gra by się wieszała ale jak chcesz to twój wybór

od tego jest game art...

a co ty myslisz czlowieku ze tu ludzie modelują i godzinami renderuja i testują zeby do gier wrzucac?

Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly.

 

Co do Mercedesa- Render z przodu na pierwszy rzut oka ladny, na drugi troche gorzej ale wciaz ladny :) Tyl duzo gorszy [brak uszczelek na tylniej szybie, material swiatel- czyli to co mowilem w wipie]

Napisano
Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly.

 

No niewiem czy ma racje, co prawda robienie bez ms uczy jak robić gładką, równa siatke, ale jest to bardziej czasochłonne i wiele trudniej coś poprawić...a pozatym robienie pod gry to troche więcej niż wymodelować, trzeba jeszcze odpowiednio zmapować, oteksturować i skonwertować (to ostatnie czasami bywa mało przyjemne...)

Napisano
Do gier czy nie do gier, Thunder racje ma. ms dodaje duzo niepotrzebnych poly.

patry chyba nie zamierzal robic tego modelu LP... bo po co mu? będzie łądniej wyglądał w scenie?

Napisano
ale jest to bardziej czasochłonne i wiele trudniej coś poprawić...

trudniejsze, co nie znaczy ze gorsze.

patry chyba nie zamierzal robic tego modelu LP... bo po co mu? będzie łądniej wyglądał w scenie?

w przypadku patryego, napewno byloby mniej bugow. Ale nie wiem czy lepiej by wygladalo.

 

i ja nie mowie o zadnych furach do gier, mowie np. o czyms takim jak BMW 320 E21 Javora, to byla furka lp...

 

Ale ok ok, off topic sie robi, koncze slowami "nie wazne jak, wazne ze dobrze wyglada" :D

Napisano

Hohoho, ale się rozmowa rozkręciła na tamet low poly i high poly :D

tymko - no już raczej do tego nie wrócę... thx

deshu - hehe, jak tak dalej pójdzie to za 2 lata będę wymiatał na forum :D:D:D thx :)

Napisano

Czesc. Przymierzałem sie do tego modelu ale nie moge znaleźć dobrej jakosci blueprinty jesli mozesz to podaj link lub podeslij mi swoje na [email protected] . Z góry dzieki. Co do zastrzerzen to tak jak wczesniej juz napisali wiec nie bede sie powtarzał :) PZDR




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności