Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 338,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heja Empeck dzieki za linka ! z tą głową juz nic sie nie da zrobić : ( dlatego pozbawilem ją grzywki i ogolnie zmieniłem nieco bo za grzyba nie moglem ja upodbonic do sean young

Napisano

haha empeck ale zes wykopal :D

 

Mario no rewelacja, chyba sie udam do ciebie na jakies szkolenie ;) W zamian ci silnika zrobie do paru furek :D Cos mi tylko nie lezy z ta twarza. Detal jak zawsze ale imo powinna miec szczuplejsze poliki jak na taki waski i maly nosek, male usta i wasko osadzone oczy. Ale zdecydowanie sie podoba ;)

 

Adriator - ale ze o co chodzi?

Napisano

no mario - postac naprawde swietna. Poraszka ty tutaj nie filozofuj tylko bierz sie za samochodzik - tzn skoncz modelowanie i bierz sie za txt bo z tym zawsze ci szlo najwolniej :)

Napisano

Zapodaje mój badziewny budynek, tekstura 1024 na razie sam kolor.... ten budynek jest brant niu więc nie ma mowy na jakieś zniszczenia a poza tym mapowanie nie pozwala (które swoją drogą jest zwalone na maksa)

 

c1a85317b5479ba5m.jpg"]c1a85317b5479ba5m.jpg[/url]

Napisano
ja myśle że to głupie jest

Ale o so hozi?

 

Jak zwykle Mario, fajowa glowka.

Btw, nagrałbyś kiedyś jak sie texturuje takie cudo. ;)

Napisano

Tony M. - okna nad klatkami w modelu nie pasują do tych z konceptu, textura tak samo.

Napisano

`Ibanez nie żartuj sobie w ten sposób, bo ktoś nie doczyta do końca i wojnę masz jak w banku. A blok jest bardzo fajny, może jeszcze zdecydujesz się na minimalne dodanie brudu ;)

Napisano

Dobra usunełem ten żart z poprzedniego posta żeby nie było że ktoś nie doczyta, jeszcze raz fajny modelik:P sam lepszego bym nie zrobil.

 

Pozdrawiam.

Napisano

'Ibanez - :P

 

Ardeni - Dałem jedno okno żeby zaoszczędzić poligony... tekstury nie robię w 100% jak na koncepcie.

 

Kuba_ - z tym brudem to będzie ciężko bo mapowanie się nakłada i będą "kwiatki" wyłazić tam gdzie ich absolutnie nie powinno być..

Napisano

Tony M. w wiekszosci silnikow za brud odpowiad osobny kanal (a przynajmniej w tym w ktorym ja pracuje :D) tak czy inaczej mozesz sprobowac to zrobic w ten wlasnie sposob i sie nie przejmowac tailowaniem. Poprsotu dorob jeszcze jedna texture dla brud i zmapuj ja na 2 kanale. Bo zgadzm sie z Kuba_ w 100% przydal by sie brud, teraz wyglda jak z wizki a to jest game art ! :D . pozdro i powodzenia bo model fajny :-)

Napisano

brudzik poczeblny temu bloczkowi jak woda spragnionemu cos tam musisz z nim podzialac zeby zlikwidowac ten wizkowy klimat

 

Przybysz poki mi przyślą w koncu nowego dysku to nie ma mowy o kręceniu bo obecnie na 40gb za duzo podzialac nie moge : (

Napisano

OKi zmapowałem sobie ścianę na drugim kanale UVW ale za cholerę nie mogę wyczaić jak te dwie teksturki zmiksować w maxie. Jakiego materiału muszę użyć Multi/sub object czy może czegoś innego będę wdzięczny za pomoc..

Napisano

Mozesz uzyc mapy ktory sie nazywa RGB Multiply w pierwszym dajesz texturke a w drugim dirta i powinno dzilac.

Napisano

eee tam brudu nie musi być. Co to nie ma w gierkach czasami jakiegoś nowego bloku. Jakieś city17 z half lifa. Bardzo fajne tekstury. niewiem jak z bliska. Z odległości wygląda super. Brud to najwyżej przy ziemi. Albo grafiti na alphie.

Napisano

Ostatnio wiele osób robi domki, razem z Pilotem postanowiłem pokazać "conieco".

domki.jpg

Napisano

eno od strony wizualnej wugalda naprawde superncko ciekaw jestem jak tam storna techniczna :-)

Napisano

noooo, lepiej żeby tego nie robił :D wtedy będziemy musieli sie schować :/ mieliśmy swoje 5 minut :D ja dodam jeszcze że limity to 500 tri i tekstura 512x512 :)

Napisano

na tych nowych barakuje mi troszke brudu tu i tam :-) a tak to jak mowilem super sprawa.

Napisano

to są domki do nawgiacji GPS dla pewnej firmy :P nie ma w sumie czasu na bawienie sie w brud :P

Napisano

hehe...widze ze sporo osob robi do tego gps'a:) Ciesze sie chlopaki ze chociaz was nikt nie wykiwal

Napisano

Fajne te budynki. Wy dostajecie już teksture, albo zdjęcia?

Napisano

fajne domki :)

wiem do czego je robicie....

jeszcze musici zrobic ich wersje "low poly" do 200tri :P

Napisano

dostajemy paczkę zdjeć (30-50 sztuk) do każdego budynku. Nom trzeba robić wersje light 200 tri ale to nie należy do trudnych zajeć :P

Napisano

fajne domki jak znalazł do jakiejs gierki na male konsolki

 

roy nie wyszedł : \, co prawda sie nie przykladalem za bardzo bo to kilku godzinna główka moze sie zrobi z tego jakiegos hipka, a z royem powalcze w "old skulu"

slrina1copycopyqf5.jpg

Shot at 2007-08-08

Napisano

tylko nie te domki! błagam :d

Mario - jaki Roy bo nei kojarze :d mi i tak sie podoba, specular mocny na oczach daje dziwny efekt ale jak juz napisałem i tak jest ok - zrób tutka :d

zaczołem skrobać do testów

headprevzc7.jpg

Napisano

Odnośnie domków jeszcze.. - Już mi sie zaczynają śnić po nocach...

A tu taki odpoczynek kilkugodzinny... (4 dokładnie) ( Robie zamach stanu na ciężarówke Poraszka :P )

Trzeba sie zacząć uczyć detale robić...

08082007183005ll6.jpg

08082007183454jz1.jpg

Napisano

Ja sobie trenuje modelowanie i po drodze takiego kretyna w 2h zrobiłem.

Ardeni-Czemu dajesz taki ziarno :P w render?

kretynnnqa7.jpg

Napisano

Oj mario, rozgami cie pogonimy :D To twoje czy twojego kolegi? Strzelam ze twojego kolegi :)

Ledyr on tam garba nie ma ??:P

Ardeni no niezle :) Ale co do zamachu to jeszcze sporo pracy przed toba :) Ale dawaj niezle sie zapowiada.

Ibanez - a czemu na czarnym tle? daj na szarym bo tak to sie detal gubi. Fajna ... sssawka :D

Napisano

_haRRy- myśle że jakby dał pyska to by zrobił coś złego :D

Por@szek-Spoko dam szare tło jak przybędzie mu ciałka ;)

Napisano

KLICEK i dobrze ze jestes szczery :D, wkurzylo mnie ze nie chce mi wyjsc ta morda wiec ja troche spedowo potraktowalem

Ledyr roy batty z blade runnera, mapy spec nie ma, całkiem sympatyczną twarzyczke strzeliles

Ardeni i tu strzeliles w 10 !! tyle razy sie przymiezalem do zrobienia tego auta, poki co siwetnie Ci idze

 

Ibanez głowa bardzo nietypowa O_O

Por@szek nie zakumalem z tym kolegom, a główka moja co prawada z tych mniej udanych ;)

Napisano

Z kolegom w sensie ze podrzucac prace jakiegos swojego kolegi pod swoim imieniem ;) Zarcik sytuacyjny ;)

Glowka solidna, ale ponizej twojego poziomu wiec nie dziw sie ze rozgi zbierasz :D

Napisano

hehe a o to biegało, do główki sie nie przylozylem bo mnie nie chcial wyjsc ten pan w hi poly wiec go tak po lebkach po lebkach... potraktowałem ;)

Napisano

Zapowiada sie ciekawie ;)

Nastepnym razem jeszcze kamere przybliz tak aby obiekt zajmowal jak najwiecej z miejsca na screenie. Teraz mamy 70% szarosci i reszta to glowa ;)

Napisano

Nie bój się pokazaćtego z bliska. Jak wiesz, że coś jest nie tak to mów, że to poprawisz, a resztę my wyłapiemy ;)

Napisano

No z bliska by się przydało, nie rozumiem dlaczego dakie małe te screeny (tznmodele na nich) zapodajesz, a szkoda, nie widać za dużo..

 

Popełniłem sobie nadkole... reszta ma być ukryta :P

Moja Pabieda potrzebuje mechanika z nowym silniczkiem, ale to da sie załatwić.

08102007031227oy5.jpg

Napisano

Planujesz zrobić silnik itd. jak Por@szek? Wow nieźle :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności