Napisano 6 Sierpień 200717 l Hej Mario, tu masz refkę ;) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=265538&page=1&highlight=roy+batty A głowa faaajna, Mogłaby być bardziej podobna, podziałaj trochę, zwłaszcza fryzurą i makijażem. @Adriator - fajnie się przywitałeś jako nowy na forum, od razu mamy Cię dodać do ignorowanych?
Napisano 6 Sierpień 200717 l heja Empeck dzieki za linka ! z tą głową juz nic sie nie da zrobić : ( dlatego pozbawilem ją grzywki i ogolnie zmieniłem nieco bo za grzyba nie moglem ja upodbonic do sean young
Napisano 6 Sierpień 200717 l haha empeck ale zes wykopal :D Mario no rewelacja, chyba sie udam do ciebie na jakies szkolenie ;) W zamian ci silnika zrobie do paru furek :D Cos mi tylko nie lezy z ta twarza. Detal jak zawsze ale imo powinna miec szczuplejsze poliki jak na taki waski i maly nosek, male usta i wasko osadzone oczy. Ale zdecydowanie sie podoba ;) Adriator - ale ze o co chodzi?
Napisano 6 Sierpień 200717 l no mario - postac naprawde swietna. Poraszka ty tutaj nie filozofuj tylko bierz sie za samochodzik - tzn skoncz modelowanie i bierz sie za txt bo z tym zawsze ci szlo najwolniej :)
Napisano 7 Sierpień 200717 l Zapodaje mój badziewny budynek, tekstura 1024 na razie sam kolor.... ten budynek jest brant niu więc nie ma mowy na jakieś zniszczenia a poza tym mapowanie nie pozwala (które swoją drogą jest zwalone na maksa) "][/url]
Napisano 7 Sierpień 200717 l ja myśle że to głupie jest Ale o so hozi? Jak zwykle Mario, fajowa glowka. Btw, nagrałbyś kiedyś jak sie texturuje takie cudo. ;)
Napisano 7 Sierpień 200717 l Tony M. - okna nad klatkami w modelu nie pasują do tych z konceptu, textura tak samo.
Napisano 7 Sierpień 200717 l `Ibanez nie żartuj sobie w ten sposób, bo ktoś nie doczyta do końca i wojnę masz jak w banku. A blok jest bardzo fajny, może jeszcze zdecydujesz się na minimalne dodanie brudu ;)
Napisano 7 Sierpień 200717 l Dobra usunełem ten żart z poprzedniego posta żeby nie było że ktoś nie doczyta, jeszcze raz fajny modelik:P sam lepszego bym nie zrobil. Pozdrawiam.
Napisano 7 Sierpień 200717 l 'Ibanez - :P Ardeni - Dałem jedno okno żeby zaoszczędzić poligony... tekstury nie robię w 100% jak na koncepcie. Kuba_ - z tym brudem to będzie ciężko bo mapowanie się nakłada i będą "kwiatki" wyłazić tam gdzie ich absolutnie nie powinno być..
Napisano 7 Sierpień 200717 l Tony M. w wiekszosci silnikow za brud odpowiad osobny kanal (a przynajmniej w tym w ktorym ja pracuje :D) tak czy inaczej mozesz sprobowac to zrobic w ten wlasnie sposob i sie nie przejmowac tailowaniem. Poprsotu dorob jeszcze jedna texture dla brud i zmapuj ja na 2 kanale. Bo zgadzm sie z Kuba_ w 100% przydal by sie brud, teraz wyglda jak z wizki a to jest game art ! :D . pozdro i powodzenia bo model fajny :-)
Napisano 7 Sierpień 200717 l brudzik poczeblny temu bloczkowi jak woda spragnionemu cos tam musisz z nim podzialac zeby zlikwidowac ten wizkowy klimat Przybysz poki mi przyślą w koncu nowego dysku to nie ma mowy o kręceniu bo obecnie na 40gb za duzo podzialac nie moge : (
Napisano 7 Sierpień 200717 l OKi zmapowałem sobie ścianę na drugim kanale UVW ale za cholerę nie mogę wyczaić jak te dwie teksturki zmiksować w maxie. Jakiego materiału muszę użyć Multi/sub object czy może czegoś innego będę wdzięczny za pomoc..
Napisano 8 Sierpień 200717 l Mozesz uzyc mapy ktory sie nazywa RGB Multiply w pierwszym dajesz texturke a w drugim dirta i powinno dzilac.
Napisano 8 Sierpień 200717 l eee tam brudu nie musi być. Co to nie ma w gierkach czasami jakiegoś nowego bloku. Jakieś city17 z half lifa. Bardzo fajne tekstury. niewiem jak z bliska. Z odległości wygląda super. Brud to najwyżej przy ziemi. Albo grafiti na alphie.
Napisano 8 Sierpień 200717 l Ostatnio wiele osób robi domki, razem z Pilotem postanowiłem pokazać "conieco".
Napisano 8 Sierpień 200717 l eno od strony wizualnej wugalda naprawde superncko ciekaw jestem jak tam storna techniczna :-)
Napisano 8 Sierpień 200717 l noooo, lepiej żeby tego nie robił :D wtedy będziemy musieli sie schować :/ mieliśmy swoje 5 minut :D ja dodam jeszcze że limity to 500 tri i tekstura 512x512 :)
Napisano 8 Sierpień 200717 l na tych nowych barakuje mi troszke brudu tu i tam :-) a tak to jak mowilem super sprawa.
Napisano 8 Sierpień 200717 l to są domki do nawgiacji GPS dla pewnej firmy :P nie ma w sumie czasu na bawienie sie w brud :P
Napisano 8 Sierpień 200717 l hehe...widze ze sporo osob robi do tego gps'a:) Ciesze sie chlopaki ze chociaz was nikt nie wykiwal
Napisano 8 Sierpień 200717 l fajne domki :) wiem do czego je robicie.... jeszcze musici zrobic ich wersje "low poly" do 200tri :P
Napisano 8 Sierpień 200717 l dostajemy paczkę zdjeć (30-50 sztuk) do każdego budynku. Nom trzeba robić wersje light 200 tri ale to nie należy do trudnych zajeć :P
Napisano 8 Sierpień 200717 l fajne domki jak znalazł do jakiejs gierki na male konsolki roy nie wyszedł : \, co prawda sie nie przykladalem za bardzo bo to kilku godzinna główka moze sie zrobi z tego jakiegos hipka, a z royem powalcze w "old skulu" Shot at 2007-08-08
Napisano 8 Sierpień 200717 l Autor widac ze sie nie postarałes jezeli mam byc szczery :) ale i tak poziom jest, ale przyzwyczailes do wyzszego :*
Napisano 8 Sierpień 200717 l tylko nie te domki! błagam :d Mario - jaki Roy bo nei kojarze :d mi i tak sie podoba, specular mocny na oczach daje dziwny efekt ale jak juz napisałem i tak jest ok - zrób tutka :d zaczołem skrobać do testów
Napisano 8 Sierpień 200717 l Odnośnie domków jeszcze.. - Już mi sie zaczynają śnić po nocach... A tu taki odpoczynek kilkugodzinny... (4 dokładnie) ( Robie zamach stanu na ciężarówke Poraszka :P ) Trzeba sie zacząć uczyć detale robić...
Napisano 8 Sierpień 200717 l Ja sobie trenuje modelowanie i po drodze takiego kretyna w 2h zrobiłem. Ardeni-Czemu dajesz taki ziarno :P w render?
Napisano 8 Sierpień 200717 l Oj mario, rozgami cie pogonimy :D To twoje czy twojego kolegi? Strzelam ze twojego kolegi :) Ledyr on tam garba nie ma ??:P Ardeni no niezle :) Ale co do zamachu to jeszcze sporo pracy przed toba :) Ale dawaj niezle sie zapowiada. Ibanez - a czemu na czarnym tle? daj na szarym bo tak to sie detal gubi. Fajna ... sssawka :D
Napisano 8 Sierpień 200717 l _haRRy- myśle że jakby dał pyska to by zrobił coś złego :D Por@szek-Spoko dam szare tło jak przybędzie mu ciałka ;)
Napisano 8 Sierpień 200717 l KLICEK i dobrze ze jestes szczery :D, wkurzylo mnie ze nie chce mi wyjsc ta morda wiec ja troche spedowo potraktowalem Ledyr roy batty z blade runnera, mapy spec nie ma, całkiem sympatyczną twarzyczke strzeliles Ardeni i tu strzeliles w 10 !! tyle razy sie przymiezalem do zrobienia tego auta, poki co siwetnie Ci idze Ibanez głowa bardzo nietypowa O_O Por@szek nie zakumalem z tym kolegom, a główka moja co prawada z tych mniej udanych ;)
Napisano 8 Sierpień 200717 l Z kolegom w sensie ze podrzucac prace jakiegos swojego kolegi pod swoim imieniem ;) Zarcik sytuacyjny ;) Glowka solidna, ale ponizej twojego poziomu wiec nie dziw sie ze rozgi zbierasz :D
Napisano 8 Sierpień 200717 l hehe a o to biegało, do główki sie nie przylozylem bo mnie nie chcial wyjsc ten pan w hi poly wiec go tak po lebkach po lebkach... potraktowałem ;)
Napisano 9 Sierpień 200717 l Zapowiada sie ciekawie ;) Nastepnym razem jeszcze kamere przybliz tak aby obiekt zajmowal jak najwiecej z miejsca na screenie. Teraz mamy 70% szarosci i reszta to glowa ;)
Napisano 9 Sierpień 200717 l Nie bój się pokazaćtego z bliska. Jak wiesz, że coś jest nie tak to mów, że to poprawisz, a resztę my wyłapiemy ;)
Napisano 10 Sierpień 200717 l No z bliska by się przydało, nie rozumiem dlaczego dakie małe te screeny (tznmodele na nich) zapodajesz, a szkoda, nie widać za dużo.. Popełniłem sobie nadkole... reszta ma być ukryta :P Moja Pabieda potrzebuje mechanika z nowym silniczkiem, ale to da sie załatwić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto