Levus Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Dość przekonywujący model Bro;) A u mnie ciąg dalszy demonka, hi poly w toku.. Jakoś się nie mogę zebrać, żeby wipa założyć, dłubię go bardzo nieregularnie.. edit: z wielkością dłoni przegiąłem jednak chyba...
Bro Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Hej. Skrzyneczka jest symetryczna - palilem LM wiec nie mialem wyboru - a nie chcialem tracic na jkaosci mapujac wszystko. Dodalem jedynie kilka playnow z alha ktore nieco uroznicaja 2 strony. Lewus - super postac - dlonie jedynie bym lekko zmniejszyl - reszta super Pozdro
floo Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Lewus, modelik fajny, buźka najlepsza, dopracuj stópki i będzie gitara... :)
SoAd Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Ciekawe czy ci się uda to przeteleportować na low poly :p Kocioł :D nie ma to jak studia :P
ofca Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 przypomnial mi sie Deamoneth :D hehe :D sexi sexi mam sam sie pociac czy ktos za mnie to zrobi za ta sciane ?
Levus Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Ściana okejowa, trochę gorzej z oknem:p Kuba, kaszki nie ma bo to hipoly:D
Creator Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 mam sam sie pociac czy ktos za mnie to zrobi za ta sciane ? Ja mogę zrobić za paczkę żelek :D
Bro Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 ja bym powiedzial ze normale sa zle - powinny byc ostre a nie zaokroaglone w miejscach gdzie tynk odpada - pozatym decale moglyby miec lepsza alphe - albo nawet powinny byc zrobione na nowo :) bo wygladaja dziwnie - reszta spoko oczywiscie poza oknem :) Pozdro
ofca Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 pokolei - brak normali - bump. decale - znaczy te odpady tynku itp ? to wszystko jest jedna texa.. czyli sugerujesz ze glowna texa to winna byc taka nooo podstawowa i te wszystkie odpady to osobna texa +plane dosuniety do sciany + alfa ?
Bro Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Bump / normal co za roznica i tak zle wyglada :) "To wszysko jest jedna txt" - na minus dla ciebie jesi te (zacieki) sa zrobione na txt TO w photoshopie mozna to zrobic o niebo lepiej :) A Sugeruje bo tak sie robi teraz txt (tzn mam na mysli gry typu fpp i tpp)- robisz kilka scian a wszystkie brudy plamy itd dodajesz na decalach - tak jak piszesz plane + alpha Pozdro
Levus Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 ..robisz kilka scian a wszystkie brudy plamy itd dodajesz na decalach - tak jak piszesz plane + alpha Pozdro Znaczy się tak jakby 2 warstwy? Przysuwasz do ściany właściwej plane z dodatkowym obrazkiem? Kiedyś wpadłem na taki pomysł przy okazji bitwy ale uznałem, że to głupie i się będą ze mnie śmiać:/
_michal Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Znaczy się tak jakby 2 warstwy? Przysuwasz do ściany właściwej plane z dodatkowym obrazkiem? Tak przecież się decale w grach robi...
Por@szek Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Nie wspomne ile razy temat dekali byl poruszany na tym forum .... -_-'
Levus Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Pierwsze słyszę:/ Więc jednak nie jestem taki głupi, jedynie niedoinformowany:D
_michal Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Pierwsze słyszę:/ Dlatego właśnie swego czasu tak trąbiłem, by spróbować eksportu obiektów do silnika, lub choćby zainsteresować się tym. Game art to więcej niz sam obiekt lowpoly z texturą.
Ardeni Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Speed, 3h całość, diff, spec, normalka, wszystko w 512x512: młotek stał się efektem kilkugodzinnej zabawy z tabletem w robienie rys itp. Screen z zabawy:
Bro Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Co do mlotka to powiem tak... drewno ok ale metal wyglada jak plastik. Drugi model i txt przemilcze :) Pozdro
Levus Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Mister Ardeni się ocknął na zimę:p Młotek imo daje rade, wiecej zabrudzeń na metalu i jakbyś spekular zrobił metodą "mazania na pałę cienką kreską" na metalu to byłoby bardziej przekonujące. Drugi model to ja nie kumam co to takiego:p ale spekular na młotku tak jak te mazy na szarym kwadracie na tym czymś:D pzdr!
Ardeni Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 to 2gie cos to przykład tego jak się uczyłem na prostych bryłach ;) Lewusie - masz Ty moze jakis komunikator? jak tak to zagadaj.
ledyr Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Potrzebuje paru szybkich konkretnych komentów do tej pani (czubek butów i szwy już poprawione) sam diff z góry dzieki Ardeni walnij fote jakiejś blachy z overlayem na ten młotek i będzie cacy :) Ofca - cool :D fajne normale, wiem nawet chyba skąd inspiracje :D Lewus - tobie sie nudzi? :D Bro - no comments :D
Kuba Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Skóra twarzy odróżnia się trochę od reszty, która jest jednolita. Czarna bluzka wygląda sztywno, cienie dałeś chyba na nakładce, bo wyszły czerwonawe. Ogólnie bardzo fajnie, podoba mi się.
Levus Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Grzywka do bani, ramiączka sukienki płaskie, że się można pociąć.. Miejsce łączenia nóg z butami objawia się jakąś pomarańczową linia. Dłonie płaskie ale to u Ciebie standard:p Właściwie do w stusunku do reszty modelu, dłonie ma nieładne, paluszki takie pozawijane, jakby przykrótkie odrobinę. Jinx na nodze od wewnętrznej strony, szew wystaje, pod pachą też widać szwalnie. Cieniowanie skóry możesz podciągnąć, w szególności na rękach, choć i tak ogólnie jest spoko. Twarzyczka Ci wyszła, ogólnie bardzo zgrabny model szefie. A nudzić mi się nie nudzi, trast mi. big fakin pozdro!
KLICEK Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 szkoda ze zakochales sie w robieniu textur ze zdjec, łatwiej bo łatwiej, ale tamte twoje stare miały klimacik :) kobietka super, no co tu wiecej mowic ;]
Por@szek Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Nie wiem te dwa ostatnie twoje modele gdzie rzniesz z fotek jak popadnie stracily to cos, te stare mialy jakby wiecej zycia, charakteru itd, a na te patrze jak na wypchane lalki. Nie podoba mi sie. Tzn technicznie itd wykonane poprawnie ale osobiscie wolalem porpzedni styl. Sadze ze za duzo fotkujesz za malo malujesz, ale ja sie tam nie znam.
Levus Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Ledyr, Ty nie robiłeś takiej rudej babki? Widziałem na polycouncie chyba, tylko nie moge znaleźć..
Bro Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 A mi sie wydaje ze to nie jet tak ze Ladyr zakochal sie w robieniu txt ze zdjec - poprostu nastaly takie czasy ze wszystko bazuje teraz na fotkach - a przepuszczam ze modelik nie dla siebie tylko jakies zleconko - dla mnie jest spoko tylko ona wyglada jak jakas ku..... co stoi przy drodze :) mam nadzieje ze to nikt ze znajomych :))) Pozdro
ledyr Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 dzieki za komentarze skończona wersja: Klicuś to tak jak mówi Bro, takie zlecenia akurat ja osobiście wole ręcznie robić teksty tylko ze wiadomo ze to nie wygląda realistycznie a teraz wszyscy chcą żeby było realistycznie Porasz miło mi, że doceniasz moje starsze modele, spoko niedługo coś machnę takiego ;) Bro spokojnie, nie znam jej... jeszcze ! :D Lewus:
Levus Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 O toto! Zajeżdza 5-tym elementem? Wygluciłeś jej ciało trochę, pozatem całkiem nice. Będziesz kończył?
Chris Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 O toto! Zajeżdza 5-tym elementem? Wygluciłeś jej ciało trochę, pozatem całkiem nice. Będziesz kończył? Musi, nie ma wyboru :D Ledyr - co do Rudzi, to faktycznie mam nadzieje, ze skonczysz. Poki co jest ok. Troce bys mogl jedynie wlosy zagescic i obnizyc na czole, bo lysawo wyglada. A co do pani na zlecenie.. Jest git. Czepiać się nie będę, ale po co :P Jest slicznie i tyle. No... ale jak nie zrobisz czegoś z tym ps'owym patternem na sukience, to wskakuje w pociag i w 1,5 h jestem w gdansku po to by skopac Ci pupsko! xDDD
floo Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 dobra, teraz czas na mnie, czas pokazać jakieś wypociny... pierwsze kroki z game artem... :) taka sobie papuga...
Levus Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Musi, nie ma wyboru :D to do AF???? to wskakuje w pociag i w 1,5 h jestem w gdansku po to by skopac Ci pupsko! xDDD przyłóż i odemnie za dłonie.. Ledyr, u tej Rudzi widać jeszcze chamskie szycie na szyi:p Floo, papuga sympatyczna, ino wyblakła jakaś..
floo Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Lewus, dzięki... to wina rendera :P hehe znajdę chwilkę to dopracuje;)
Kuba Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Kilkanaście stron wcześniej pokazywałem swojego macaw'a :D Tyle że ja bardziej pojechałem z fotek. Górę skrzydeł ( "barki") mogłeś bardziej zaokrąglić. A czarne nóżki wyglądają trochę podejrzanie ;) Poza tym ptaszysko fajne ledyr - kurde szczerze przyznam, że te zlecenia nie wychodzą Ci na dobre. Pozamiatałeś Ragettim, który moim zdaniem był super. Potem zacząłeś pokazywać modele ze zleceń, które wyglądają jak robione na siłę. Robisz tak, żeby zostało to zaakceptowane, a nie żeby się Tobie podobało. W sumie coraz więcej osób wali te zlecenia, a mi trochę ręce opadają. Z resztą był już kiedyś wątek chyba w innym dziale, gdzie pisaliście, że modele ze zleceń są na "odwal się", zwłaszcza jak nie macie z tego kokosów. A prace przecież idą za Wami i są Waszą reklamą. Interesujące podejście :)
Gość Marioza Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Ledyr fajna kobitka ta w czerwonej kiecce! torche podobna do belluci czy jak jej tam, od pasa w dół jest fajna taka lekko pół tłusta a nie wylaszczona i to jest w niej dobre, normalne low poly takie jakie sie widywalo jezcze do niedawna w grach, ta druga nadal mi jakos nie lezy, w kazdym razie idzesz ostro do porzodu floo ptaszek miły ale jeszcze by trzeba texturke pomęczyć mimo ze stylistka jest "rysunkowa"
floo Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 dzięki za uwagi, przyda się na pewno... Kuba_ czarnych nóżek nie ma,są mocno brązowe, tylko tak głupio światło ustawiłem na odwal się... :/ i to moja wina... modelik dopracuje i pokaże efekty i zapodam screen już z silnika, wtedy będzie bardziej widać co jak wyszło... mało czasu na to wszystko, ale nie dam się... :(
ledyr Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Lewus - Rudzia jeszcze nie dokończona, musiałbym mieć z 3-4 dni luzu.... tak do AF a dłonie to mój taki znak rozpoznawczy, jak będziesz kiedyś takie widział w grze to odrazu wiesz kto robił model :D Kuba - zlecenia wychodzą mi na dobre, kupiłem sobie drugi monitor, les paula, prezent rodzicom, widzisz same plusy :) Modele ze zleceń nie maja podobać sie mnie tylko zleceniodawcy, to co mi sie podoba niekoniecznie będzie sie podobać jemu, nie warto ryzykować. Co prawda nie spędzam nad tymi modelami 20 godzin na dobę ale nie robie tez ich na odwal sie, za młody jeszcze jestem na to :D Chris - nie martw sie skończę ją tylko muszę mieć wenę :D:D a pattern jest super nie wiem czemu ci sie nie podoba ;P Mario - dzieki :) Floo - spoko papug Znalazłem trochę czasu i zacząłem robić sobie teksturę do tego gajbrasza. Mam pytanie - jak zrobić jakiś ładny, szybki outline? bo to co tu widać to fotoszop
Gość Marioza Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 mozesz zrenderowac do tga, wywalic tło, rozszerzyć zaznczenia o 2 czy więcej pixeli i pyk czernine i chyba będzie gut :) . albo skorzystac z takiego np celsviewera
ledyr Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Mario no można używać tego typu rzeczy ale jak chcesz zrobić animacje to już ci to nie pomoże a mi właśnie o to chodzi :/ ehh świetny model :D
Gość Marioza Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 aha , no nic zrozumialem ze chcesz po prostu takie cos na obrazek a nie do animki, a skoro do animki to zdjae sie jest w maxie jakis cellshader czy cos i mozna to pyknąc, ewentulanie chyba finaltoon plug, model to old shit, własnie jestem w trakcie przedswiątecznych porządków i spuszczam do kosza wyrtualnego i realnego wszystkie stare modele ktore jeszcze sie gdzies w zakamarkach pochowaly:D
_michal Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Swego czasu widziałem fajnego moda do Quake3. Obiekt miał zduplikowane wszystkie ścianki, nieco rozszerzone na zewnątrz, flipnięte do środka. Następnie nałożono na nie czarny materiał. Model miał 2x tyle ścianek, ale kontur do cellshadingu bez shaderów jak się patrzy :)
Por@szek Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Swego czasu widziałem fajnego moda do Quake3. Obiekt miał zduplikowane wszystkie ścianki, nieco rozszerzone na zewnątrz, flipnięte do środka. Następnie nałożono na nie czarny materiał. Model miał 2x tyle ścianek, ale kontur do cellshadingu bez shaderów jak się patrzy :) Oooo dobry hint. Niedlugo bede meczyl pare rzeczy na wii to moze sie przydac ;) Dynksmate ;)
_michal Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Nie ma sprawy :* Odezwij się czasem na priv, bo mam wrażenie, że mnie już nie kochasz :P
Por@szek Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Hehe to nie to :) Wysle ci walentynke ale narazie mam w pip roboty. Postarm sie kliknac dzisiaj jak uda mi sie skonczyc przed polnoca :O
Gość User190 Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Szybki modelik do casualówki, praktycznie bez teksturki, trochę ponad 4K poly - dużo, ale nie musiałem oszczędzać ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się