Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak żona i dziecko już śpią, piesek jest wysikany, to coś trzeba robić wieczorami :). Teraz - wersja ostateczna, statek ma dwa poziomy plus małe pomieszczenie na tyle.

12az9.jpg

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 340,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam nadzieje :X-em[2]:, że mogę pokazać na forum :)

 

Model do gry na PSP

429 tris

1x 256x256px na ciężarówkę i

1x 64x64px na koła

czas pracy - ok 5h

 

Model nie ma odzwierciedlać w 100% jakiegoś auta, tylko ma być pi razy oko widać, że to okres drugiej wojny światowej. Mam nadzieje, że tak jest ;)

 

screeny:

f9eadb8e35b4cf6cm.jpg

e3376eb92975d112m.jpg

 

siatki:

9ecc4c4e3a260119m.jpg

29a459af49e78762m.jpg

 

360 view

2.jpg

Napisano

Bardziej wygląda jak pick-up :) Na szybko zrobiłem screena z gry. Może Ci się przyda.

 

 

srelw7.jpg

Napisano

Dzięki wielkie za screena. Terminy gonią, więc jeszcze za dużo nie poprawie (może jeszcze texturę).

 

Ta moja ciężarówka na referce taka właśnie pickupowata była :)

Napisano

W ramach przypominania sobie starych sztuczek siedzę nad "napoleońskim" levelem. Ujęcie po pierwszym dniu- jedyne co tak naprawdę zrobione "dobrze" to atmosfera (mgła, światło i padający śnieg).

 

nap01.jpg

Napisano

RK - o jakich sztuczkach piszesz?:P podziel sie troszkę :) ;)

Edytowane przez Ardeni

Napisano

Eee... choćby o podpinaniu modeli które mają pojawiać się na powierzchni do tekstury- przy dwu warstwach dekstur oszczędza to mnóstwo czasu przy "sadzeniu" roślin. Kiedyś robiłem to o wiele częściej, teraz trochę wypadłem z pracy bezpośrednio w 3d i pozapominałem a niedobrze się zaniedbać :D

Napisano

Kuba stanowacza duzo lepjej idą Ci pracki nieorganiczne, i pytanie z jakiej gry zrobiles skrina tej ciezarówki?

 

voyager autko takie torche dziwne ale na tego typu konsole powinno byc ok, chyba ;)

 

RK to z maxa czy z jakiegos enginu gry?

Napisano

voyager - w życiu bym sie nie domyślił że to jest stylizowane na II wojne. w ciagu 5 godzin to naprawdę można zrobić coś znacznie lepszego

Napisano

Tak dokładniej, to ciężarówka jest z Call of Duty 2.

Może nieorganiczne modele wyglądają lepiej, ale przecież nie chodzi o to, żeby robić coś, co wygląda lepiej, ale to, co sprawia większą przyjemność :)

Napisano

dzięki za info , nie grałem w 2 cześć jakos 1 skutecznie mnie zniechęciła, ale ciezaroweczka fajniutka, Kuba masz jak najbardziej rację

Napisano

W wolnych chwilach robie Guybrusha Threepwooda bohatera"Monkey Island" :)

guybrushtbh9.jpg

oryginał dla niewtajemniczonych:

300pxcmiguybrushfs7.jpg

Napisano

Średniej wielkości budynek, żeby piraci mieli o co walczyć :)

 

armoryjw1.jpg

Napisano

ledyr swietny hipek moze być bobmowy postraj sie z texturką

 

misiold fajna scenka , to z enginu jakiegos czy z maxa ?

 

Kuba_ tradycyjnie bardzo dobre domki, widac ze amsz do tego smykałkę

Napisano

z max' a niestety, chciał bym przepisać Trespasser'a na engine morrowind'a ale na to trzeba dużo czasu którego ja nie mam... no ale dłubie sobie czasem jakieś scenki z gry... fajnie jest sobie czasem pomarzyć, że Trespasser może kiedyś "taki" być. tak to wygląda teraz jeśli to kogoś interesuje.

treerender055wj2.jpg

link do najlepszej strony o Trespasser http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/

Napisano

hej, taki sobie łepek ale odziwo robie tez reszte ciala :D moze sie nawet uda dokończyc heh

wilyc2.jpg

willieih8.jpg

cialo ma wczesniejsza wersje tekstury wiec sie nie sugerujcie :)

gajbrasza robie caly czas tylko mi nie wychodzi taki bajkowy styl tekstury :/

fajne Misiold ^^

pzdr

Napisano

damn good ledyr good :D wez go wypicuj na jakiegos cpuna :D jakos tak mi sie facjata kojarzy :D hyh :D

Napisano

Bardzo fajne malowanie. Mam pytanie do wszystkich odnośnie mapowania samej głowy. Czy jest jakaś różnica w jakości między mapowaniem całej głowy w jednym kawałku, a mapowaniem dwóch połówek, jak np ledyr w tym przypadku? Czy jest to jedynie kwestia własnych upodobań i przestrzeni na teksturze?

Napisano

Oszczędza przestrzeń na texturze. Mirrorowanie dobra rzecz.

 

Ledyr - rewelka, gratulacje, tylko włoski zrób fajniejsze.

Napisano

LOL Porasz, miałby go na wierzchu nosić? xD

 

BTW - co tak z gg nagle zniknąłeś?

Napisano

Ofca - hehe czemu odrazu ćpuna ?! no moze troszke :D

Leleń - popsułes :D teraz bede musial sie męczyć zeby był podobny :P

Klicek - hehe i kto to mówi ;P

Kuba - tak jak Empeck napisał, oszczedzasz miejsce na teksturce, no chyba ze chcesz koniecznie zrobic nie symetryczną twarz albo robisz normale wtedy nie mozesz robić mirrorów [z tego co wiem]

Empeck - no postaram sie z tymi wlosami jakies dobre photo znaleźć :D

Poraszek - LOL :D thx

Napisano

hmm fajne prace ;)

Ja ta mw związku z pojawieniem sie z ogromem wolnego czasu bo tak to rodzice ciągle mnie gonili do ksiązek i ledwo co przy kompie siedziałem no i wynik zaniedbałem 3d :(

Koncepcik juz narysowany więc robie ORP "Czerwony Miecz" okręt flagowy floty gwiezdnej RP xD

Życzcie mi szczęścia bym mógł go ukończyc spokojnie ;)

Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ??

Napisano

Ledyr - moje zdanie znasz:) Jest super!

 

  Sadowski25 napisał:
Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ??

 

Można sobie np, skorzystać z interfejsu podobnego do maxa lub mayki.

Maqs tu zapostował:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37440&highlight=blender+max%2Fmaya

Ja sobie go zainstalowałem na blenderze, ale raczej nie dam rady ocenić.

Robię tylko unwrap w blenderze.

Napisano

Ledyr jak tak trzepiesz co chwila te głowki to moglbys zrobic tutka jak malujesz texturke twarzy! chyba niktby nie zaprotestowal!:)

Napisano

nom znam Lewus ;)

Bruneq w sumie to mógłbym ale zwykły a nie videotutek bo na ten mi mozliwości komputera nie pozwalają

Napisano

Moj ostatni model, całość ma prawie 3500 trojkątów, jestem ciekaw co sądzicie o jego proporcjach (m in.okna do wielkości ścian)??

72c13e646d0c4137m.jpg

7576302aa2de48c9m.jpg

3d6f0a935a694dffm.jpg

Napisano

Z nudów sobie texturke do robocika chlapię... jakby ktoś pytał - robię to dla siebie... ;)

 

06172007183510zk4.th.jpg

 

Tony M. - Imo coś jest z nimi nietak, robisz to z referek czy podpuszczasz nas a za chwilkę pokażesz zdjęcie że takie okno masz w pokoju? :P :P

Napisano

Od frontu mógłbyś wcisnąć dodatkowe okno między już istniejącym a balkonem. Wielkość wydaje się być ok. Swoją drogą ładnie przerobiłeś ten helikopter. Nie do poznania wręcz, ale za to ilu pasażerów! :)

Napisano

Co do bloku to mnie sie podoba tylko coś mało okien z frontu.

Nie wiem czemu ale jakoś nie lubię renderów z GI, zwłaszcza w game art. Nic na nich nie widze :/

 

Ot taką panią męczę w wolnych chwilach. Oczywiście ZB3. Ten program wkręca. ;)

 

p1aw4.th.jpg

Napisano

5zok9qw.jpg

 

 

520ng1s.jpg

 

jednak enviro roox ! :D

samochod nie moj - kolesia, mam w planach wlasnyc buggy badz jeepa ktoregos, tekstura ziemi tylko po to by ladnie wygladalo. render - skylight + omni z ciepla barwa. wsio cala scena procz samochodu ok 30k tri

Napisano

Oto moja referka. A co do helikopterka to bedzie napewno (soon) trzeba tylko do lakiernika oddać...

 

Przybysz: modelik bardzo fajny na pierwszy rzut oka coś nie tak jest z kolanami (za duże), pępek jest troszke zbyt "głęboki". bardzo fajnie wyszła talia i biodra, co do ubioru to stanowczo za dużo hehe, ja wole majtki na sznureczkach.... no ale coż to tylko model 3d......

Ofca: worki z piaskiem mi nie leżą, wszystkie takie same, może lepiej było by wymodelować je z jednego mesha np. ...pół worka-cały worek-pół worka.... i potem łączyć w całość odcinki jakie pasują, chyba troche więcej poli wyjdzie ale powinno wyglądać fajniej. i łatwiejsze do ukłądania powinny być... następnie kanistry są zbyd wielkie w porównaniu do bipedów, i to Volwo wcale nie pasuje do scenki (pewnie przez swoje alu felgi),,,,,a poza tym co to właściwie jest?

pzdr

5e5820b2869675ecm.jpg

Napisano

Tony M - worki ponoc nabiora wyrazu jak oteksturuje - po tym zabiegu kazdy przeskaluje w kilku miejsca odrobinke i jeszce bardziej poobracam i byc moze wladuje pomiedzy facy z piaskiem. i tak duzo tri to zajmuje - calosc workow to prawei 23k tri i 213 workow. bez nihc scena ma 8.... ehh... zobaczymy jak wyjda oteksturowane.

 

koncept->

62gj9yx.jpg

Napisano

Worki faktycznie zrobiłbym z jednego mesha + parallax, wyjdzie fajniej, mniej kanciasto i oszczędniej w trisy.

Napisano

Hehe Master od kiedy sie w game art bawisz??:)

Niezle, bardzo fajnie, aczkolwiek osobiscie preferuje szare tlo i wieksze renderki.

Modelik daje rade, szczegolnie na pierwszy raz. No wlasnie czyj pierwszy raz, jej czy Twoj ??:)

Napisano

kolejny updajte 97% gotowe ide spać, jutro pokombinuje z liśćmi i innymi duperelami.. i biore się za falloutową bitwe :) całość ma 876 trójkątów, i mape 1024

Kuba... a moj mi24 czeka i czeka miałbyć malowany po tym modelu ale pan Klicek wyskoczył z bitwą, sorry ale to nie moja wina że moji fani muszą czekać hehe

7399db94ee37fadc.jpg

Napisano

oo! widze wysyp fajnych modeli, mniam, to ja tez wrzuce coś od siebie, taki wipek ;), tak przy okazji jak by kotos miał namiary na fotke rozlozonej skóry jaguara albo jakis preset, brush czy cos takowej skóry jagura byłbym wdzięczy :)

 

1copyvp0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności