Kuba Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Jak żona i dziecko już śpią, piesek jest wysikany, to coś trzeba robić wieczorami :). Teraz - wersja ostateczna, statek ma dwa poziomy plus małe pomieszczenie na tyle.
voyager Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Mam nadzieje :X-em[2]:, że mogę pokazać na forum :) Model do gry na PSP 429 tris 1x 256x256px na ciężarówkę i 1x 64x64px na koła czas pracy - ok 5h Model nie ma odzwierciedlać w 100% jakiegoś auta, tylko ma być pi razy oko widać, że to okres drugiej wojny światowej. Mam nadzieje, że tak jest ;) screeny: siatki: 360 view
Kuba Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Bardziej wygląda jak pick-up :) Na szybko zrobiłem screena z gry. Może Ci się przyda.
voyager Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Dzięki wielkie za screena. Terminy gonią, więc jeszcze za dużo nie poprawie (może jeszcze texturę). Ta moja ciężarówka na referce taka właśnie pickupowata była :)
RK Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 W ramach przypominania sobie starych sztuczek siedzę nad "napoleońskim" levelem. Ujęcie po pierwszym dniu- jedyne co tak naprawdę zrobione "dobrze" to atmosfera (mgła, światło i padający śnieg).
Ardeni Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 (edytowane) RK - o jakich sztuczkach piszesz?:P podziel sie troszkę :) ;) Edytowane 28 Luty 2009 przez Ardeni
RK Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Eee... choćby o podpinaniu modeli które mają pojawiać się na powierzchni do tekstury- przy dwu warstwach dekstur oszczędza to mnóstwo czasu przy "sadzeniu" roślin. Kiedyś robiłem to o wiele częściej, teraz trochę wypadłem z pracy bezpośrednio w 3d i pozapominałem a niedobrze się zaniedbać :D
Gość Marioza Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Kuba stanowacza duzo lepjej idą Ci pracki nieorganiczne, i pytanie z jakiej gry zrobiles skrina tej ciezarówki? voyager autko takie torche dziwne ale na tego typu konsole powinno byc ok, chyba ;) RK to z maxa czy z jakiegos enginu gry?
Valery Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 voyager - w życiu bym sie nie domyślił że to jest stylizowane na II wojne. w ciagu 5 godzin to naprawdę można zrobić coś znacznie lepszego
Kuba Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Tak dokładniej, to ciężarówka jest z Call of Duty 2. Może nieorganiczne modele wyglądają lepiej, ale przecież nie chodzi o to, żeby robić coś, co wygląda lepiej, ale to, co sprawia większą przyjemność :)
Gość Marioza Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 dzięki za info , nie grałem w 2 cześć jakos 1 skutecznie mnie zniechęciła, ale ciezaroweczka fajniutka, Kuba masz jak najbardziej rację
ledyr Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 W wolnych chwilach robie Guybrusha Threepwooda bohatera"Monkey Island" :) oryginał dla niewtajemniczonych:
Kuba Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 Średniej wielkości budynek, żeby piraci mieli o co walczyć :)
KLICEK Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 ostro :) ladnie sobie poczytanacie :) Ledyr swietny gajbrasz :D
Gość Marioza Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 ledyr swietny hipek moze być bobmowy postraj sie z texturką misiold fajna scenka , to z enginu jakiegos czy z maxa ? Kuba_ tradycyjnie bardzo dobre domki, widac ze amsz do tego smykałkę
misiold Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 z max' a niestety, chciał bym przepisać Trespasser'a na engine morrowind'a ale na to trzeba dużo czasu którego ja nie mam... no ale dłubie sobie czasem jakieś scenki z gry... fajnie jest sobie czasem pomarzyć, że Trespasser może kiedyś "taki" być. tak to wygląda teraz jeśli to kogoś interesuje. link do najlepszej strony o Trespasser http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/
ledyr Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 hej, taki sobie łepek ale odziwo robie tez reszte ciala :D moze sie nawet uda dokończyc heh cialo ma wczesniejsza wersje tekstury wiec sie nie sugerujcie :) gajbrasza robie caly czas tylko mi nie wychodzi taki bajkowy styl tekstury :/ fajne Misiold ^^ pzdr
ofca Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 damn good ledyr good :D wez go wypicuj na jakiegos cpuna :D jakos tak mi sie facjata kojarzy :D hyh :D
Kuba Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Bardzo fajne malowanie. Mam pytanie do wszystkich odnośnie mapowania samej głowy. Czy jest jakaś różnica w jakości między mapowaniem całej głowy w jednym kawałku, a mapowaniem dwóch połówek, jak np ledyr w tym przypadku? Czy jest to jedynie kwestia własnych upodobań i przestrzeni na teksturze?
_michal Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Oszczędza przestrzeń na texturze. Mirrorowanie dobra rzecz. Ledyr - rewelka, gratulacje, tylko włoski zrób fajniejsze.
Por@szek Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Buu nie ma penisa. za to -1 pnkt czyli jak narazie 9/10 :D
_michal Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 LOL Porasz, miałby go na wierzchu nosić? xD BTW - co tak z gg nagle zniknąłeś?
ledyr Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Ofca - hehe czemu odrazu ćpuna ?! no moze troszke :D Leleń - popsułes :D teraz bede musial sie męczyć zeby był podobny :P Klicek - hehe i kto to mówi ;P Kuba - tak jak Empeck napisał, oszczedzasz miejsce na teksturce, no chyba ze chcesz koniecznie zrobic nie symetryczną twarz albo robisz normale wtedy nie mozesz robić mirrorów [z tego co wiem] Empeck - no postaram sie z tymi wlosami jakies dobre photo znaleźć :D Poraszek - LOL :D thx
Sadowski25 Napisano 15 Czerwiec 2007 Napisano 15 Czerwiec 2007 hmm fajne prace ;) Ja ta mw związku z pojawieniem sie z ogromem wolnego czasu bo tak to rodzice ciągle mnie gonili do ksiązek i ledwo co przy kompie siedziałem no i wynik zaniedbałem 3d :( Koncepcik juz narysowany więc robie ORP "Czerwony Miecz" okręt flagowy floty gwiezdnej RP xD Życzcie mi szczęścia bym mógł go ukończyc spokojnie ;) Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ??
Levus Napisano 15 Czerwiec 2007 Napisano 15 Czerwiec 2007 Ledyr - moje zdanie znasz:) Jest super! Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ?? Można sobie np, skorzystać z interfejsu podobnego do maxa lub mayki. Maqs tu zapostował: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37440&highlight=blender+max%2Fmaya Ja sobie go zainstalowałem na blenderze, ale raczej nie dam rady ocenić. Robię tylko unwrap w blenderze.
Bruneq Napisano 15 Czerwiec 2007 Napisano 15 Czerwiec 2007 Ledyr jak tak trzepiesz co chwila te głowki to moglbys zrobic tutka jak malujesz texturke twarzy! chyba niktby nie zaprotestowal!:)
ledyr Napisano 15 Czerwiec 2007 Napisano 15 Czerwiec 2007 nom znam Lewus ;) Bruneq w sumie to mógłbym ale zwykły a nie videotutek bo na ten mi mozliwości komputera nie pozwalają
Tony M. Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Moj ostatni model, całość ma prawie 3500 trojkątów, jestem ciekaw co sądzicie o jego proporcjach (m in.okna do wielkości ścian)??
Ardeni Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Z nudów sobie texturke do robocika chlapię... jakby ktoś pytał - robię to dla siebie... ;) Tony M. - Imo coś jest z nimi nietak, robisz to z referek czy podpuszczasz nas a za chwilkę pokażesz zdjęcie że takie okno masz w pokoju? :P :P
Kuba Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Od frontu mógłbyś wcisnąć dodatkowe okno między już istniejącym a balkonem. Wielkość wydaje się być ok. Swoją drogą ładnie przerobiłeś ten helikopter. Nie do poznania wręcz, ale za to ilu pasażerów! :)
Przybysz Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Co do bloku to mnie sie podoba tylko coś mało okien z frontu. Nie wiem czemu ale jakoś nie lubię renderów z GI, zwłaszcza w game art. Nic na nich nie widze :/ Ot taką panią męczę w wolnych chwilach. Oczywiście ZB3. Ten program wkręca. ;)
ofca Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 jednak enviro roox ! :D samochod nie moj - kolesia, mam w planach wlasnyc buggy badz jeepa ktoregos, tekstura ziemi tylko po to by ladnie wygladalo. render - skylight + omni z ciepla barwa. wsio cala scena procz samochodu ok 30k tri
Tony M. Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Oto moja referka. A co do helikopterka to bedzie napewno (soon) trzeba tylko do lakiernika oddać... Przybysz: modelik bardzo fajny na pierwszy rzut oka coś nie tak jest z kolanami (za duże), pępek jest troszke zbyt "głęboki". bardzo fajnie wyszła talia i biodra, co do ubioru to stanowczo za dużo hehe, ja wole majtki na sznureczkach.... no ale coż to tylko model 3d...... Ofca: worki z piaskiem mi nie leżą, wszystkie takie same, może lepiej było by wymodelować je z jednego mesha np. ...pół worka-cały worek-pół worka.... i potem łączyć w całość odcinki jakie pasują, chyba troche więcej poli wyjdzie ale powinno wyglądać fajniej. i łatwiejsze do ukłądania powinny być... następnie kanistry są zbyd wielkie w porównaniu do bipedów, i to Volwo wcale nie pasuje do scenki (pewnie przez swoje alu felgi),,,,,a poza tym co to właściwie jest? pzdr
ofca Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Tony M - worki ponoc nabiora wyrazu jak oteksturuje - po tym zabiegu kazdy przeskaluje w kilku miejsca odrobinke i jeszce bardziej poobracam i byc moze wladuje pomiedzy facy z piaskiem. i tak duzo tri to zajmuje - calosc workow to prawei 23k tri i 213 workow. bez nihc scena ma 8.... ehh... zobaczymy jak wyjda oteksturowane. koncept->
_michal Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Worki faktycznie zrobiłbym z jednego mesha + parallax, wyjdzie fajniej, mniej kanciasto i oszczędniej w trisy.
Bruneq Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 No Master, mozesz sie pogłaskac, wery gut!!!
Por@szek Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Hehe Master od kiedy sie w game art bawisz??:) Niezle, bardzo fajnie, aczkolwiek osobiscie preferuje szare tlo i wieksze renderki. Modelik daje rade, szczegolnie na pierwszy raz. No wlasnie czyj pierwszy raz, jej czy Twoj ??:)
KLICEK Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Napisano 22 Czerwiec 2007 model wyglada swietnie, ale te małe dłonie jak u kotecka :) sa chyba za małe :)
Tony M. Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 jeszcze trochę i będzie final.... "][/url]
Levus Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Ale pojechałeś:D Mocna sprawa!:D Gepard rox!
Kuba Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Hehe fajne. Ależ ten helikopter się zmienia! :)
Tony M. Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 kolejny updajte 97% gotowe ide spać, jutro pokombinuje z liśćmi i innymi duperelami.. i biore się za falloutową bitwe :) całość ma 876 trójkątów, i mape 1024 Kuba... a moj mi24 czeka i czeka miałbyć malowany po tym modelu ale pan Klicek wyskoczył z bitwą, sorry ale to nie moja wina że moji fani muszą czekać hehe
Gość Marioza Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 oo! widze wysyp fajnych modeli, mniam, to ja tez wrzuce coś od siebie, taki wipek ;), tak przy okazji jak by kotos miał namiary na fotke rozlozonej skóry jaguara albo jakis preset, brush czy cos takowej skóry jagura byłbym wdzięczy :)
Leleń Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Mario super! przeciez to Maria z SilentHill2 :D http://www.hometown.ru/covers/Silent_Hill_2_OST-Front.jpg ale jestem bystry ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się