Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak żona i dziecko już śpią, piesek jest wysikany, to coś trzeba robić wieczorami :). Teraz - wersja ostateczna, statek ma dwa poziomy plus małe pomieszczenie na tyle.

12az9.jpg

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam nadzieje :X-em[2]:, że mogę pokazać na forum :)

 

Model do gry na PSP

429 tris

1x 256x256px na ciężarówkę i

1x 64x64px na koła

czas pracy - ok 5h

 

Model nie ma odzwierciedlać w 100% jakiegoś auta, tylko ma być pi razy oko widać, że to okres drugiej wojny światowej. Mam nadzieje, że tak jest ;)

 

screeny:

f9eadb8e35b4cf6cm.jpg

e3376eb92975d112m.jpg

 

siatki:

9ecc4c4e3a260119m.jpg

29a459af49e78762m.jpg

 

360 view

2.jpg

Napisano

Dzięki wielkie za screena. Terminy gonią, więc jeszcze za dużo nie poprawie (może jeszcze texturę).

 

Ta moja ciężarówka na referce taka właśnie pickupowata była :)

Napisano

W ramach przypominania sobie starych sztuczek siedzę nad "napoleońskim" levelem. Ujęcie po pierwszym dniu- jedyne co tak naprawdę zrobione "dobrze" to atmosfera (mgła, światło i padający śnieg).

 

nap01.jpg

Napisano

Eee... choćby o podpinaniu modeli które mają pojawiać się na powierzchni do tekstury- przy dwu warstwach dekstur oszczędza to mnóstwo czasu przy "sadzeniu" roślin. Kiedyś robiłem to o wiele częściej, teraz trochę wypadłem z pracy bezpośrednio w 3d i pozapominałem a niedobrze się zaniedbać :D

Gość Marioza
Napisano

Kuba stanowacza duzo lepjej idą Ci pracki nieorganiczne, i pytanie z jakiej gry zrobiles skrina tej ciezarówki?

 

voyager autko takie torche dziwne ale na tego typu konsole powinno byc ok, chyba ;)

 

RK to z maxa czy z jakiegos enginu gry?

Napisano

Tak dokładniej, to ciężarówka jest z Call of Duty 2.

Może nieorganiczne modele wyglądają lepiej, ale przecież nie chodzi o to, żeby robić coś, co wygląda lepiej, ale to, co sprawia większą przyjemność :)

Gość Marioza
Napisano

dzięki za info , nie grałem w 2 cześć jakos 1 skutecznie mnie zniechęciła, ale ciezaroweczka fajniutka, Kuba masz jak najbardziej rację

Gość Marioza
Napisano

ledyr swietny hipek moze być bobmowy postraj sie z texturką

 

misiold fajna scenka , to z enginu jakiegos czy z maxa ?

 

Kuba_ tradycyjnie bardzo dobre domki, widac ze amsz do tego smykałkę

Napisano

z max' a niestety, chciał bym przepisać Trespasser'a na engine morrowind'a ale na to trzeba dużo czasu którego ja nie mam... no ale dłubie sobie czasem jakieś scenki z gry... fajnie jest sobie czasem pomarzyć, że Trespasser może kiedyś "taki" być. tak to wygląda teraz jeśli to kogoś interesuje.

treerender055wj2.jpg

link do najlepszej strony o Trespasser http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/

Napisano

hej, taki sobie łepek ale odziwo robie tez reszte ciala :D moze sie nawet uda dokończyc heh

wilyc2.jpg

willieih8.jpg

cialo ma wczesniejsza wersje tekstury wiec sie nie sugerujcie :)

gajbrasza robie caly czas tylko mi nie wychodzi taki bajkowy styl tekstury :/

fajne Misiold ^^

pzdr

Napisano

Bardzo fajne malowanie. Mam pytanie do wszystkich odnośnie mapowania samej głowy. Czy jest jakaś różnica w jakości między mapowaniem całej głowy w jednym kawałku, a mapowaniem dwóch połówek, jak np ledyr w tym przypadku? Czy jest to jedynie kwestia własnych upodobań i przestrzeni na teksturze?

Napisano

Ofca - hehe czemu odrazu ćpuna ?! no moze troszke :D

Leleń - popsułes :D teraz bede musial sie męczyć zeby był podobny :P

Klicek - hehe i kto to mówi ;P

Kuba - tak jak Empeck napisał, oszczedzasz miejsce na teksturce, no chyba ze chcesz koniecznie zrobic nie symetryczną twarz albo robisz normale wtedy nie mozesz robić mirrorów [z tego co wiem]

Empeck - no postaram sie z tymi wlosami jakies dobre photo znaleźć :D

Poraszek - LOL :D thx

Napisano

hmm fajne prace ;)

Ja ta mw związku z pojawieniem sie z ogromem wolnego czasu bo tak to rodzice ciągle mnie gonili do ksiązek i ledwo co przy kompie siedziałem no i wynik zaniedbałem 3d :(

Koncepcik juz narysowany więc robie ORP "Czerwony Miecz" okręt flagowy floty gwiezdnej RP xD

Życzcie mi szczęścia bym mógł go ukończyc spokojnie ;)

Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ??

Napisano

Z nudów sobie texturke do robocika chlapię... jakby ktoś pytał - robię to dla siebie... ;)

 

06172007183510zk4.th.jpg

 

Tony M. - Imo coś jest z nimi nietak, robisz to z referek czy podpuszczasz nas a za chwilkę pokażesz zdjęcie że takie okno masz w pokoju? :P :P

Napisano

Od frontu mógłbyś wcisnąć dodatkowe okno między już istniejącym a balkonem. Wielkość wydaje się być ok. Swoją drogą ładnie przerobiłeś ten helikopter. Nie do poznania wręcz, ale za to ilu pasażerów! :)

Napisano

Co do bloku to mnie sie podoba tylko coś mało okien z frontu.

Nie wiem czemu ale jakoś nie lubię renderów z GI, zwłaszcza w game art. Nic na nich nie widze :/

 

Ot taką panią męczę w wolnych chwilach. Oczywiście ZB3. Ten program wkręca. ;)

 

p1aw4.th.jpg

Napisano

5zok9qw.jpg

 

 

520ng1s.jpg

 

jednak enviro roox ! :D

samochod nie moj - kolesia, mam w planach wlasnyc buggy badz jeepa ktoregos, tekstura ziemi tylko po to by ladnie wygladalo. render - skylight + omni z ciepla barwa. wsio cala scena procz samochodu ok 30k tri

Napisano

Oto moja referka. A co do helikopterka to bedzie napewno (soon) trzeba tylko do lakiernika oddać...

 

Przybysz: modelik bardzo fajny na pierwszy rzut oka coś nie tak jest z kolanami (za duże), pępek jest troszke zbyt "głęboki". bardzo fajnie wyszła talia i biodra, co do ubioru to stanowczo za dużo hehe, ja wole majtki na sznureczkach.... no ale coż to tylko model 3d......

Ofca: worki z piaskiem mi nie leżą, wszystkie takie same, może lepiej było by wymodelować je z jednego mesha np. ...pół worka-cały worek-pół worka.... i potem łączyć w całość odcinki jakie pasują, chyba troche więcej poli wyjdzie ale powinno wyglądać fajniej. i łatwiejsze do ukłądania powinny być... następnie kanistry są zbyd wielkie w porównaniu do bipedów, i to Volwo wcale nie pasuje do scenki (pewnie przez swoje alu felgi),,,,,a poza tym co to właściwie jest?

pzdr

5e5820b2869675ecm.jpg

Napisano

Tony M - worki ponoc nabiora wyrazu jak oteksturuje - po tym zabiegu kazdy przeskaluje w kilku miejsca odrobinke i jeszce bardziej poobracam i byc moze wladuje pomiedzy facy z piaskiem. i tak duzo tri to zajmuje - calosc workow to prawei 23k tri i 213 workow. bez nihc scena ma 8.... ehh... zobaczymy jak wyjda oteksturowane.

 

koncept->

62gj9yx.jpg

Napisano

Hehe Master od kiedy sie w game art bawisz??:)

Niezle, bardzo fajnie, aczkolwiek osobiscie preferuje szare tlo i wieksze renderki.

Modelik daje rade, szczegolnie na pierwszy raz. No wlasnie czyj pierwszy raz, jej czy Twoj ??:)

Napisano

kolejny updajte 97% gotowe ide spać, jutro pokombinuje z liśćmi i innymi duperelami.. i biore się za falloutową bitwe :) całość ma 876 trójkątów, i mape 1024

Kuba... a moj mi24 czeka i czeka miałbyć malowany po tym modelu ale pan Klicek wyskoczył z bitwą, sorry ale to nie moja wina że moji fani muszą czekać hehe

7399db94ee37fadc.jpg

Gość Marioza
Napisano

oo! widze wysyp fajnych modeli, mniam, to ja tez wrzuce coś od siebie, taki wipek ;), tak przy okazji jak by kotos miał namiary na fotke rozlozonej skóry jaguara albo jakis preset, brush czy cos takowej skóry jagura byłbym wdzięczy :)

 

1copyvp0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności