Napisano 12 Kwiecień 200718 l Jak żona i dziecko już śpią, piesek jest wysikany, to coś trzeba robić wieczorami :). Teraz - wersja ostateczna, statek ma dwa poziomy plus małe pomieszczenie na tyle.
Napisano 22 Kwiecień 200718 l Mam nadzieje :X-em[2]:, że mogę pokazać na forum :) Model do gry na PSP 429 tris 1x 256x256px na ciężarówkę i 1x 64x64px na koła czas pracy - ok 5h Model nie ma odzwierciedlać w 100% jakiegoś auta, tylko ma być pi razy oko widać, że to okres drugiej wojny światowej. Mam nadzieje, że tak jest ;) screeny: siatki: 360 view
Napisano 22 Kwiecień 200718 l Bardziej wygląda jak pick-up :) Na szybko zrobiłem screena z gry. Może Ci się przyda.
Napisano 22 Kwiecień 200718 l Dzięki wielkie za screena. Terminy gonią, więc jeszcze za dużo nie poprawie (może jeszcze texturę). Ta moja ciężarówka na referce taka właśnie pickupowata była :)
Napisano 2 Maj 200717 l W ramach przypominania sobie starych sztuczek siedzę nad "napoleońskim" levelem. Ujęcie po pierwszym dniu- jedyne co tak naprawdę zrobione "dobrze" to atmosfera (mgła, światło i padający śnieg).
Napisano 2 Maj 200717 l RK - o jakich sztuczkach piszesz?:P podziel sie troszkę :) ;) Edytowane 28 Luty 200916 l przez Ardeni
Napisano 2 Maj 200717 l Eee... choćby o podpinaniu modeli które mają pojawiać się na powierzchni do tekstury- przy dwu warstwach dekstur oszczędza to mnóstwo czasu przy "sadzeniu" roślin. Kiedyś robiłem to o wiele częściej, teraz trochę wypadłem z pracy bezpośrednio w 3d i pozapominałem a niedobrze się zaniedbać :D
Napisano 5 Maj 200717 l Kuba stanowacza duzo lepjej idą Ci pracki nieorganiczne, i pytanie z jakiej gry zrobiles skrina tej ciezarówki? voyager autko takie torche dziwne ale na tego typu konsole powinno byc ok, chyba ;) RK to z maxa czy z jakiegos enginu gry?
Napisano 5 Maj 200717 l voyager - w życiu bym sie nie domyślił że to jest stylizowane na II wojne. w ciagu 5 godzin to naprawdę można zrobić coś znacznie lepszego
Napisano 5 Maj 200717 l Tak dokładniej, to ciężarówka jest z Call of Duty 2. Może nieorganiczne modele wyglądają lepiej, ale przecież nie chodzi o to, żeby robić coś, co wygląda lepiej, ale to, co sprawia większą przyjemność :)
Napisano 7 Maj 200717 l dzięki za info , nie grałem w 2 cześć jakos 1 skutecznie mnie zniechęciła, ale ciezaroweczka fajniutka, Kuba masz jak najbardziej rację
Napisano 31 Maj 200717 l W wolnych chwilach robie Guybrusha Threepwooda bohatera"Monkey Island" :) oryginał dla niewtajemniczonych:
Napisano 31 Maj 200717 l ledyr swietny hipek moze być bobmowy postraj sie z texturką misiold fajna scenka , to z enginu jakiegos czy z maxa ? Kuba_ tradycyjnie bardzo dobre domki, widac ze amsz do tego smykałkę
Napisano 1 Czerwiec 200717 l z max' a niestety, chciał bym przepisać Trespasser'a na engine morrowind'a ale na to trzeba dużo czasu którego ja nie mam... no ale dłubie sobie czasem jakieś scenki z gry... fajnie jest sobie czasem pomarzyć, że Trespasser może kiedyś "taki" być. tak to wygląda teraz jeśli to kogoś interesuje. link do najlepszej strony o Trespasser http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/
Napisano 14 Czerwiec 200717 l hej, taki sobie łepek ale odziwo robie tez reszte ciala :D moze sie nawet uda dokończyc heh cialo ma wczesniejsza wersje tekstury wiec sie nie sugerujcie :) gajbrasza robie caly czas tylko mi nie wychodzi taki bajkowy styl tekstury :/ fajne Misiold ^^ pzdr
Napisano 14 Czerwiec 200717 l damn good ledyr good :D wez go wypicuj na jakiegos cpuna :D jakos tak mi sie facjata kojarzy :D hyh :D
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Bardzo fajne malowanie. Mam pytanie do wszystkich odnośnie mapowania samej głowy. Czy jest jakaś różnica w jakości między mapowaniem całej głowy w jednym kawałku, a mapowaniem dwóch połówek, jak np ledyr w tym przypadku? Czy jest to jedynie kwestia własnych upodobań i przestrzeni na teksturze?
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Oszczędza przestrzeń na texturze. Mirrorowanie dobra rzecz. Ledyr - rewelka, gratulacje, tylko włoski zrób fajniejsze.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l LOL Porasz, miałby go na wierzchu nosić? xD BTW - co tak z gg nagle zniknąłeś?
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Ofca - hehe czemu odrazu ćpuna ?! no moze troszke :D Leleń - popsułes :D teraz bede musial sie męczyć zeby był podobny :P Klicek - hehe i kto to mówi ;P Kuba - tak jak Empeck napisał, oszczedzasz miejsce na teksturce, no chyba ze chcesz koniecznie zrobic nie symetryczną twarz albo robisz normale wtedy nie mozesz robić mirrorów [z tego co wiem] Empeck - no postaram sie z tymi wlosami jakies dobre photo znaleźć :D Poraszek - LOL :D thx
Napisano 15 Czerwiec 200717 l hmm fajne prace ;) Ja ta mw związku z pojawieniem sie z ogromem wolnego czasu bo tak to rodzice ciągle mnie gonili do ksiązek i ledwo co przy kompie siedziałem no i wynik zaniedbałem 3d :( Koncepcik juz narysowany więc robie ORP "Czerwony Miecz" okręt flagowy floty gwiezdnej RP xD Życzcie mi szczęścia bym mógł go ukończyc spokojnie ;) Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ??
Napisano 15 Czerwiec 200717 l Ledyr - moje zdanie znasz:) Jest super! Sadowski25 napisał: Wiecie moze jak blendera przystoswac pod względem sterowania ?? Można sobie np, skorzystać z interfejsu podobnego do maxa lub mayki. Maqs tu zapostował: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37440&highlight=blender+max%2Fmaya Ja sobie go zainstalowałem na blenderze, ale raczej nie dam rady ocenić. Robię tylko unwrap w blenderze.
Napisano 15 Czerwiec 200717 l Ledyr jak tak trzepiesz co chwila te głowki to moglbys zrobic tutka jak malujesz texturke twarzy! chyba niktby nie zaprotestowal!:)
Napisano 15 Czerwiec 200717 l nom znam Lewus ;) Bruneq w sumie to mógłbym ale zwykły a nie videotutek bo na ten mi mozliwości komputera nie pozwalają
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Moj ostatni model, całość ma prawie 3500 trojkątów, jestem ciekaw co sądzicie o jego proporcjach (m in.okna do wielkości ścian)??
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Z nudów sobie texturke do robocika chlapię... jakby ktoś pytał - robię to dla siebie... ;) Tony M. - Imo coś jest z nimi nietak, robisz to z referek czy podpuszczasz nas a za chwilkę pokażesz zdjęcie że takie okno masz w pokoju? :P :P
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Od frontu mógłbyś wcisnąć dodatkowe okno między już istniejącym a balkonem. Wielkość wydaje się być ok. Swoją drogą ładnie przerobiłeś ten helikopter. Nie do poznania wręcz, ale za to ilu pasażerów! :)
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Co do bloku to mnie sie podoba tylko coś mało okien z frontu. Nie wiem czemu ale jakoś nie lubię renderów z GI, zwłaszcza w game art. Nic na nich nie widze :/ Ot taką panią męczę w wolnych chwilach. Oczywiście ZB3. Ten program wkręca. ;)
Napisano 21 Czerwiec 200717 l jednak enviro roox ! :D samochod nie moj - kolesia, mam w planach wlasnyc buggy badz jeepa ktoregos, tekstura ziemi tylko po to by ladnie wygladalo. render - skylight + omni z ciepla barwa. wsio cala scena procz samochodu ok 30k tri
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Oto moja referka. A co do helikopterka to bedzie napewno (soon) trzeba tylko do lakiernika oddać... Przybysz: modelik bardzo fajny na pierwszy rzut oka coś nie tak jest z kolanami (za duże), pępek jest troszke zbyt "głęboki". bardzo fajnie wyszła talia i biodra, co do ubioru to stanowczo za dużo hehe, ja wole majtki na sznureczkach.... no ale coż to tylko model 3d...... Ofca: worki z piaskiem mi nie leżą, wszystkie takie same, może lepiej było by wymodelować je z jednego mesha np. ...pół worka-cały worek-pół worka.... i potem łączyć w całość odcinki jakie pasują, chyba troche więcej poli wyjdzie ale powinno wyglądać fajniej. i łatwiejsze do ukłądania powinny być... następnie kanistry są zbyd wielkie w porównaniu do bipedów, i to Volwo wcale nie pasuje do scenki (pewnie przez swoje alu felgi),,,,,a poza tym co to właściwie jest? pzdr
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Tony M - worki ponoc nabiora wyrazu jak oteksturuje - po tym zabiegu kazdy przeskaluje w kilku miejsca odrobinke i jeszce bardziej poobracam i byc moze wladuje pomiedzy facy z piaskiem. i tak duzo tri to zajmuje - calosc workow to prawei 23k tri i 213 workow. bez nihc scena ma 8.... ehh... zobaczymy jak wyjda oteksturowane. koncept->
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Worki faktycznie zrobiłbym z jednego mesha + parallax, wyjdzie fajniej, mniej kanciasto i oszczędniej w trisy.
Napisano 22 Czerwiec 200717 l Hehe Master od kiedy sie w game art bawisz??:) Niezle, bardzo fajnie, aczkolwiek osobiscie preferuje szare tlo i wieksze renderki. Modelik daje rade, szczegolnie na pierwszy raz. No wlasnie czyj pierwszy raz, jej czy Twoj ??:)
Napisano 22 Czerwiec 200717 l Autor model wyglada swietnie, ale te małe dłonie jak u kotecka :) sa chyba za małe :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l kolejny updajte 97% gotowe ide spać, jutro pokombinuje z liśćmi i innymi duperelami.. i biore się za falloutową bitwe :) całość ma 876 trójkątów, i mape 1024 Kuba... a moj mi24 czeka i czeka miałbyć malowany po tym modelu ale pan Klicek wyskoczył z bitwą, sorry ale to nie moja wina że moji fani muszą czekać hehe
Napisano 25 Czerwiec 200717 l oo! widze wysyp fajnych modeli, mniam, to ja tez wrzuce coś od siebie, taki wipek ;), tak przy okazji jak by kotos miał namiary na fotke rozlozonej skóry jaguara albo jakis preset, brush czy cos takowej skóry jagura byłbym wdzięczy :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Mario super! przeciez to Maria z SilentHill2 :D http://www.hometown.ru/covers/Silent_Hill_2_OST-Front.jpg ale jestem bystry ^^
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto