_michal Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Hej Mario, tu masz refkę ;) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=265538&page=1&highlight=roy+batty A głowa faaajna, Mogłaby być bardziej podobna, podziałaj trochę, zwłaszcza fryzurą i makijażem. @Adriator - fajnie się przywitałeś jako nowy na forum, od razu mamy Cię dodać do ignorowanych?
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 heja Empeck dzieki za linka ! z tą głową juz nic sie nie da zrobić : ( dlatego pozbawilem ją grzywki i ogolnie zmieniłem nieco bo za grzyba nie moglem ja upodbonic do sean young
Por@szek Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 haha empeck ale zes wykopal :D Mario no rewelacja, chyba sie udam do ciebie na jakies szkolenie ;) W zamian ci silnika zrobie do paru furek :D Cos mi tylko nie lezy z ta twarza. Detal jak zawsze ale imo powinna miec szczuplejsze poliki jak na taki waski i maly nosek, male usta i wasko osadzone oczy. Ale zdecydowanie sie podoba ;) Adriator - ale ze o co chodzi?
Bro Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 no mario - postac naprawde swietna. Poraszka ty tutaj nie filozofuj tylko bierz sie za samochodzik - tzn skoncz modelowanie i bierz sie za txt bo z tym zawsze ci szlo najwolniej :)
Tony M. Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Zapodaje mój badziewny budynek, tekstura 1024 na razie sam kolor.... ten budynek jest brant niu więc nie ma mowy na jakieś zniszczenia a poza tym mapowanie nie pozwala (które swoją drogą jest zwalone na maksa) "][/url]
Przybysz Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 ja myśle że to głupie jest Ale o so hozi? Jak zwykle Mario, fajowa glowka. Btw, nagrałbyś kiedyś jak sie texturuje takie cudo. ;)
Ardeni Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Tony M. - okna nad klatkami w modelu nie pasują do tych z konceptu, textura tak samo.
Kuba Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 `Ibanez nie żartuj sobie w ten sposób, bo ktoś nie doczyta do końca i wojnę masz jak w banku. A blok jest bardzo fajny, może jeszcze zdecydujesz się na minimalne dodanie brudu ;)
`Ibanez Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Dobra usunełem ten żart z poprzedniego posta żeby nie było że ktoś nie doczyta, jeszcze raz fajny modelik:P sam lepszego bym nie zrobil. Pozdrawiam.
Tony M. Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 'Ibanez - :P Ardeni - Dałem jedno okno żeby zaoszczędzić poligony... tekstury nie robię w 100% jak na koncepcie. Kuba_ - z tym brudem to będzie ciężko bo mapowanie się nakłada i będą "kwiatki" wyłazić tam gdzie ich absolutnie nie powinno być..
Matys Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Tony M. w wiekszosci silnikow za brud odpowiad osobny kanal (a przynajmniej w tym w ktorym ja pracuje :D) tak czy inaczej mozesz sprobowac to zrobic w ten wlasnie sposob i sie nie przejmowac tailowaniem. Poprsotu dorob jeszcze jedna texture dla brud i zmapuj ja na 2 kanale. Bo zgadzm sie z Kuba_ w 100% przydal by sie brud, teraz wyglda jak z wizki a to jest game art ! :D . pozdro i powodzenia bo model fajny :-)
Gość Marioza Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 brudzik poczeblny temu bloczkowi jak woda spragnionemu cos tam musisz z nim podzialac zeby zlikwidowac ten wizkowy klimat Przybysz poki mi przyślą w koncu nowego dysku to nie ma mowy o kręceniu bo obecnie na 40gb za duzo podzialac nie moge : (
Tony M. Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 OKi zmapowałem sobie ścianę na drugim kanale UVW ale za cholerę nie mogę wyczaić jak te dwie teksturki zmiksować w maxie. Jakiego materiału muszę użyć Multi/sub object czy może czegoś innego będę wdzięczny za pomoc..
Matys Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Mozesz uzyc mapy ktory sie nazywa RGB Multiply w pierwszym dajesz texturke a w drugim dirta i powinno dzilac.
Cruzh3r Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 eee tam brudu nie musi być. Co to nie ma w gierkach czasami jakiegoś nowego bloku. Jakieś city17 z half lifa. Bardzo fajne tekstury. niewiem jak z bliska. Z odległości wygląda super. Brud to najwyżej przy ziemi. Albo grafiti na alphie.
Ardeni Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Ostatnio wiele osób robi domki, razem z Pilotem postanowiłem pokazać "conieco".
Matys Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 eno od strony wizualnej wugalda naprawde superncko ciekaw jestem jak tam storna techniczna :-)
Pilot Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Właśnie tak :D żeby nie było ze nic nie robimy :P
Ardeni Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Jeśli Kiełbasa pokaze coś swojego to i ja i Pilot leżymy :P
Pilot Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 noooo, lepiej żeby tego nie robił :D wtedy będziemy musieli sie schować :/ mieliśmy swoje 5 minut :D ja dodam jeszcze że limity to 500 tri i tekstura 512x512 :)
Levus Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Niezłe te domki chłopaki! A one do czegoś czy tak dla siebie?
Matys Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 na tych nowych barakuje mi troszke brudu tu i tam :-) a tak to jak mowilem super sprawa.
Pilot Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 to są domki do nawgiacji GPS dla pewnej firmy :P nie ma w sumie czasu na bawienie sie w brud :P
Bruneq Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 hehe...widze ze sporo osob robi do tego gps'a:) Ciesze sie chlopaki ze chociaz was nikt nie wykiwal
1nS Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Fajne te budynki. Wy dostajecie już teksture, albo zdjęcia?
nielot007 Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 fajne domki :) wiem do czego je robicie.... jeszcze musici zrobic ich wersje "low poly" do 200tri :P
Pilot Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 dostajemy paczkę zdjeć (30-50 sztuk) do każdego budynku. Nom trzeba robić wersje light 200 tri ale to nie należy do trudnych zajeć :P
Gość Marioza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 fajne domki jak znalazł do jakiejs gierki na male konsolki roy nie wyszedł : \, co prawda sie nie przykladalem za bardzo bo to kilku godzinna główka moze sie zrobi z tego jakiegos hipka, a z royem powalcze w "old skulu" Shot at 2007-08-08
KLICEK Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 widac ze sie nie postarałes jezeli mam byc szczery :) ale i tak poziom jest, ale przyzwyczailes do wyzszego :*
ledyr Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 tylko nie te domki! błagam :d Mario - jaki Roy bo nei kojarze :d mi i tak sie podoba, specular mocny na oczach daje dziwny efekt ale jak juz napisałem i tak jest ok - zrób tutka :d zaczołem skrobać do testów
Ardeni Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Odnośnie domków jeszcze.. - Już mi sie zaczynają śnić po nocach... A tu taki odpoczynek kilkugodzinny... (4 dokładnie) ( Robie zamach stanu na ciężarówke Poraszka :P ) Trzeba sie zacząć uczyć detale robić...
`Ibanez Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Ja sobie trenuje modelowanie i po drodze takiego kretyna w 2h zrobiłem. Ardeni-Czemu dajesz taki ziarno :P w render?
Ardeni Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 To jest rodzaj cenzury ... przez którą wszystko widać :0.
_haRRy Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 `Ibanez fajna twarz, aż na usta się ciśnie "daj pyska" hehe =]
Por@szek Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Oj mario, rozgami cie pogonimy :D To twoje czy twojego kolegi? Strzelam ze twojego kolegi :) Ledyr on tam garba nie ma ??:P Ardeni no niezle :) Ale co do zamachu to jeszcze sporo pracy przed toba :) Ale dawaj niezle sie zapowiada. Ibanez - a czemu na czarnym tle? daj na szarym bo tak to sie detal gubi. Fajna ... sssawka :D
`Ibanez Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 _haRRy- myśle że jakby dał pyska to by zrobił coś złego :D Por@szek-Spoko dam szare tło jak przybędzie mu ciałka ;)
Gość Marioza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 KLICEK i dobrze ze jestes szczery :D, wkurzylo mnie ze nie chce mi wyjsc ta morda wiec ja troche spedowo potraktowalem Ledyr roy batty z blade runnera, mapy spec nie ma, całkiem sympatyczną twarzyczke strzeliles Ardeni i tu strzeliles w 10 !! tyle razy sie przymiezalem do zrobienia tego auta, poki co siwetnie Ci idze Ibanez głowa bardzo nietypowa O_O Por@szek nie zakumalem z tym kolegom, a główka moja co prawada z tych mniej udanych ;)
`Ibanez Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Mario-Hmm a jaka ma być? tóż to nie człowiek więc, o co chodzi?
Por@szek Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Z kolegom w sensie ze podrzucac prace jakiegos swojego kolegi pod swoim imieniem ;) Zarcik sytuacyjny ;) Glowka solidna, ale ponizej twojego poziomu wiec nie dziw sie ze rozgi zbierasz :D
Gość Marioza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 hehe a o to biegało, do główki sie nie przylozylem bo mnie nie chcial wyjsc ten pan w hi poly wiec go tak po lebkach po lebkach... potraktowałem ;)
`Ibanez Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Wrzucam kretyna z szarym tłem, narazie nie ma jeszcze całosci głowy
Por@szek Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Zapowiada sie ciekawie ;) Nastepnym razem jeszcze kamere przybliz tak aby obiekt zajmowal jak najwiecej z miejsca na screenie. Teraz mamy 70% szarosci i reszta to glowa ;)
1nS Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Nie bój się pokazaćtego z bliska. Jak wiesz, że coś jest nie tak to mów, że to poprawisz, a resztę my wyłapiemy ;)
Ardeni Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 No z bliska by się przydało, nie rozumiem dlaczego dakie małe te screeny (tznmodele na nich) zapodajesz, a szkoda, nie widać za dużo.. Popełniłem sobie nadkole... reszta ma być ukryta :P Moja Pabieda potrzebuje mechanika z nowym silniczkiem, ale to da sie załatwić.
1nS Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Planujesz zrobić silnik itd. jak Por@szek? Wow nieźle :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się