Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

heja Empeck dzieki za linka ! z tą głową juz nic sie nie da zrobić : ( dlatego pozbawilem ją grzywki i ogolnie zmieniłem nieco bo za grzyba nie moglem ja upodbonic do sean young

Napisano

haha empeck ale zes wykopal :D

 

Mario no rewelacja, chyba sie udam do ciebie na jakies szkolenie ;) W zamian ci silnika zrobie do paru furek :D Cos mi tylko nie lezy z ta twarza. Detal jak zawsze ale imo powinna miec szczuplejsze poliki jak na taki waski i maly nosek, male usta i wasko osadzone oczy. Ale zdecydowanie sie podoba ;)

 

Adriator - ale ze o co chodzi?

Napisano

no mario - postac naprawde swietna. Poraszka ty tutaj nie filozofuj tylko bierz sie za samochodzik - tzn skoncz modelowanie i bierz sie za txt bo z tym zawsze ci szlo najwolniej :)

Napisano

Zapodaje mój badziewny budynek, tekstura 1024 na razie sam kolor.... ten budynek jest brant niu więc nie ma mowy na jakieś zniszczenia a poza tym mapowanie nie pozwala (które swoją drogą jest zwalone na maksa)

 

c1a85317b5479ba5m.jpg"]c1a85317b5479ba5m.jpg[/url]

Napisano

`Ibanez nie żartuj sobie w ten sposób, bo ktoś nie doczyta do końca i wojnę masz jak w banku. A blok jest bardzo fajny, może jeszcze zdecydujesz się na minimalne dodanie brudu ;)

Napisano

Dobra usunełem ten żart z poprzedniego posta żeby nie było że ktoś nie doczyta, jeszcze raz fajny modelik:P sam lepszego bym nie zrobil.

 

Pozdrawiam.

Napisano

'Ibanez - :P

 

Ardeni - Dałem jedno okno żeby zaoszczędzić poligony... tekstury nie robię w 100% jak na koncepcie.

 

Kuba_ - z tym brudem to będzie ciężko bo mapowanie się nakłada i będą "kwiatki" wyłazić tam gdzie ich absolutnie nie powinno być..

Napisano

Tony M. w wiekszosci silnikow za brud odpowiad osobny kanal (a przynajmniej w tym w ktorym ja pracuje :D) tak czy inaczej mozesz sprobowac to zrobic w ten wlasnie sposob i sie nie przejmowac tailowaniem. Poprsotu dorob jeszcze jedna texture dla brud i zmapuj ja na 2 kanale. Bo zgadzm sie z Kuba_ w 100% przydal by sie brud, teraz wyglda jak z wizki a to jest game art ! :D . pozdro i powodzenia bo model fajny :-)

Gość Marioza
Napisano

brudzik poczeblny temu bloczkowi jak woda spragnionemu cos tam musisz z nim podzialac zeby zlikwidowac ten wizkowy klimat

 

Przybysz poki mi przyślą w koncu nowego dysku to nie ma mowy o kręceniu bo obecnie na 40gb za duzo podzialac nie moge : (

Napisano

OKi zmapowałem sobie ścianę na drugim kanale UVW ale za cholerę nie mogę wyczaić jak te dwie teksturki zmiksować w maxie. Jakiego materiału muszę użyć Multi/sub object czy może czegoś innego będę wdzięczny za pomoc..

Napisano

eee tam brudu nie musi być. Co to nie ma w gierkach czasami jakiegoś nowego bloku. Jakieś city17 z half lifa. Bardzo fajne tekstury. niewiem jak z bliska. Z odległości wygląda super. Brud to najwyżej przy ziemi. Albo grafiti na alphie.

Napisano

noooo, lepiej żeby tego nie robił :D wtedy będziemy musieli sie schować :/ mieliśmy swoje 5 minut :D ja dodam jeszcze że limity to 500 tri i tekstura 512x512 :)

Napisano

dostajemy paczkę zdjeć (30-50 sztuk) do każdego budynku. Nom trzeba robić wersje light 200 tri ale to nie należy do trudnych zajeć :P

Gość Marioza
Napisano

fajne domki jak znalazł do jakiejs gierki na male konsolki

 

roy nie wyszedł : \, co prawda sie nie przykladalem za bardzo bo to kilku godzinna główka moze sie zrobi z tego jakiegos hipka, a z royem powalcze w "old skulu"

slrina1copycopyqf5.jpg

Shot at 2007-08-08

Napisano

tylko nie te domki! błagam :d

Mario - jaki Roy bo nei kojarze :d mi i tak sie podoba, specular mocny na oczach daje dziwny efekt ale jak juz napisałem i tak jest ok - zrób tutka :d

zaczołem skrobać do testów

headprevzc7.jpg

Napisano

Odnośnie domków jeszcze.. - Już mi sie zaczynają śnić po nocach...

A tu taki odpoczynek kilkugodzinny... (4 dokładnie) ( Robie zamach stanu na ciężarówke Poraszka :P )

Trzeba sie zacząć uczyć detale robić...

08082007183005ll6.jpg

08082007183454jz1.jpg

Napisano

Oj mario, rozgami cie pogonimy :D To twoje czy twojego kolegi? Strzelam ze twojego kolegi :)

Ledyr on tam garba nie ma ??:P

Ardeni no niezle :) Ale co do zamachu to jeszcze sporo pracy przed toba :) Ale dawaj niezle sie zapowiada.

Ibanez - a czemu na czarnym tle? daj na szarym bo tak to sie detal gubi. Fajna ... sssawka :D

Gość Marioza
Napisano

KLICEK i dobrze ze jestes szczery :D, wkurzylo mnie ze nie chce mi wyjsc ta morda wiec ja troche spedowo potraktowalem

Ledyr roy batty z blade runnera, mapy spec nie ma, całkiem sympatyczną twarzyczke strzeliles

Ardeni i tu strzeliles w 10 !! tyle razy sie przymiezalem do zrobienia tego auta, poki co siwetnie Ci idze

 

Ibanez głowa bardzo nietypowa O_O

Por@szek nie zakumalem z tym kolegom, a główka moja co prawada z tych mniej udanych ;)

Napisano

Z kolegom w sensie ze podrzucac prace jakiegos swojego kolegi pod swoim imieniem ;) Zarcik sytuacyjny ;)

Glowka solidna, ale ponizej twojego poziomu wiec nie dziw sie ze rozgi zbierasz :D

Gość Marioza
Napisano

hehe a o to biegało, do główki sie nie przylozylem bo mnie nie chcial wyjsc ten pan w hi poly wiec go tak po lebkach po lebkach... potraktowałem ;)

Napisano

Zapowiada sie ciekawie ;)

Nastepnym razem jeszcze kamere przybliz tak aby obiekt zajmowal jak najwiecej z miejsca na screenie. Teraz mamy 70% szarosci i reszta to glowa ;)

Napisano

Nie bój się pokazaćtego z bliska. Jak wiesz, że coś jest nie tak to mów, że to poprawisz, a resztę my wyłapiemy ;)

Napisano

No z bliska by się przydało, nie rozumiem dlaczego dakie małe te screeny (tznmodele na nich) zapodajesz, a szkoda, nie widać za dużo..

 

Popełniłem sobie nadkole... reszta ma być ukryta :P

Moja Pabieda potrzebuje mechanika z nowym silniczkiem, ale to da sie załatwić.

08102007031227oy5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności