kubi Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 Postanowiłem włączyć się do bitwy, w końcu kiedyś trzeba się nauczyć teksturować. Moim zamiarem jest zrobić młodego słonika, niedawno po narodzinach. Scenkę chciałem umiejscowić w zoo, w jakimś zamkniętym pomieszczeniu. Ostatecznej koncepcji jeszcze nie mam, ale nie ukrywam temat wybrany trochę pod możliwość użycia sculptera. To zobaczymy co z tego wyjdzie! :)
nielot007 Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 o modele sie nie martwie :) ale ciekawy jestem texturek :) napewno bede kibicowal :) pozdro i powodzenia
Leru Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 _kuba_ -> Witam! Napisz coś więcej o scenie, może masz jakiś koncept? Im więcej takich info tym lepiej dla atmosfery oczekiwania ;) Powodzenia!
kubi Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 nielot007 też jestem ciekaw teksturek :) Leru scenkę chcę zrobić w zoo, ale nie na wybiegu tylko w jakimś pomieszczeniu, prawdopodobnie słonik będzie leżał, może tez i mamusię zrobię, zobaczymy. Predator dzięki przyda się :) A to tak na dobry początek base mesh słonika:
nielot007 Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 swietna baza slonika !! :) bedziesz go robil w mudboxie czy w silo ?? a tylko detalik w mudzie ? :) czekam na wiecej :) pozdro i powodzenia
kubi Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 swietna baza slonika !! :) bedziesz go robil w mudboxie czy w silo ?? a tylko detalik w mudzie ? :) czekam na wiecej :) pozdro i powodzenia W mudzie a potem, topologybrush w silo, tak myślę.
kubi Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Mały początek sculptowania, powoli zaczynam wchodzić w szczegół.
Destroyer Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 no już zaczyna mieć ręce i nogi ;) coś mi ucho nie pasuje i dolna szczęka jest trochę zbyt dziobowata :) poza tym fajnie, oko mi się podoba
Intervain Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 ladny poczatek! zgadzam sie co do uszu - wydaja sie zbyt prostokatne i zbyt malo przypominaja wachlarz... Uszy slonia [zarowno afrykanskiego jak i azjatyckiego opadaja az do szczeki dolnej i bardziej zwisaja, nie sa tak sztywne] a tak przy okazji, moj kolega robil slonika do swojego demo - to link http://www.brentwong3d.com/demoreel/brentwong2006qt7.mov - moze da jakis pomysl :) ogolnie mi sie podoba i czekam na wiecej :D
kubi Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Poprawiłem ucho i gębule, powoli bawię się w skórę :)
kubi Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 nielot007 dzięki KLICEK może i za szybko, ale zbytnio przy słoniu nie ma czego modelować, jedyny detal to faktura skóry, i jakieś fałdki gdzie nie gdzie, będę sie starał żeby sztucznie nie wszedł
kubi Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 Praktycznie koniec modelowania słonika, jeszcze został tylko ogonek :)
Destroyer Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 bardzo fajnie! ciutke nie pasują mi paznokcie? kopytka czy co on tam ma ;) ale texturka powinna to chyba załatwić ile ma on poly w mudzie? zrobiłeś nową sitkę czy na tym pierwszym base meshu robisz? jak nowa to pokaż :P
kubi Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 model ma ponad 1700000 poly i to jest z tego base mesha cały czas, teraz planuje nowa siatkę zrobić, a jak nie wyjdzie to jakiś niższy lewel, potem uv :)
nielot007 Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 swietne :) moglbys pokazac zblizenie na oko ale z odznaczonym smooth shade (na najwyzszym levelu) ??
Owen Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 super słonik :) , bardzo podoba mi sie ten detal
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 teraz planuje nowa siatkę zrobić, a jak nie wyjdzie to jakiś niższy lewel, potem uv wyjaśni mi jeszcze jedno bo trochę nie w temacie jestem :) jak zrobisz nową sitkę to jak do niej przypiszesz to co już wyrzeźbiłeś, nie robiłleś jeszcze UV dla tego base mesha dopiero teraz zrobisz?
kubi Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 wyjaśni mi jeszcze jedno bo trochę nie w temacie jestem jak zrobisz nową sitkę to jak do niej przypiszesz to co już wyrzeźbiłeś, nie robiłleś jeszcze UV dla tego base mesha dopiero teraz zrobisz? yyyyyyy, no tego jeszcze nie wiem co zrobie, za mała wiedzę posiadam żeby odpowiedzieć ale, nic jeszcze nie robiłem żadnego uv
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 no tego jeszcze nie wiem co zrobie, za mała wiedzę posiadam żeby odpowiedzieć no to jest nas dwóch :P heh a myślałem, że masz jakiś patent :P bo ja też wyrzeźbiłem model, zrobiłem nową sietkę (bo w niektórych miejscach potrzebowałem więcej polygonów) i nie wiedziałem jak to dalej ugryźć więc od nowa porzeźbiłem :) w Z-brushu 3 będzie coś takiego jak mesh projection i to rozwiąże mój problem, nic tylko czekać pozostaje ;)
kubi Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 no to jest nas dwóch :P heh a myślałem, że masz jakiś patent :P bo ja też wyrzeźbiłem model, zrobiłem nową sietkę (bo w niektórych miejscach potrzebowałem więcej polygonów) i nie wiedziałem jak to dalej ugryźć więc od nowa porzeźbiłem :) w Z-brushu 3 będzie coś takiego jak mesh projection i to rozwiąże mój problem, nic tylko czekać pozostaje ;) nie no da się to zrobić jakoś, wiem o tym na pewno :)
SirAnen Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Lepiej panowie przemyslec i sie nie spieszyc , potem wychodza bledy ktore nie da sie naprawic. Spokojnie , czasu jest duzo. Fajny detal z tym slonikiem.
kubi Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 za namowa koleżanki, mała zmiana proporcji słonika:
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 jeszcze skróć mu nogi troszkę bo jakoś dziwnie wygląda i powinno być dobrze
Destroyer Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 bardzo fajnie! mogłeś enviroment w kamerze wyłączyć albo szybko podłoge stuknąć ale i tak fajnie :)
kubi Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 Dzięki wszystkim za miłe słowa, na pewno motywują do dalszej pracy i walki :). Zapomniałem wcześniej podziękować za pomoc forumowemu koledze Maqs'owi za pomoc w zrozumieniu filozofii robienia uv'ki i fikołkowi za pomoc z pewnym problemem z modo. Strasznie fajny. Dużo waży ? w *.obj 990kb, w *.mud 298mb bardzo fajnie! mogłeś enviroment w kamerze wyłączyć albo szybko podłoge stuknąć ale i tak fajnie :) Tak wiem jeszcze się uczę tego programu :)
JakkaS Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Nie czaje tego technicznego bełkotu ale słonik miodny :)
Fidiasz Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 rozumiem ze to slon indyjski a nie afrykanski :) model super :D
Gość Raffaello Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 świetnie sobie poradziłeś z detalami słonika, widać rzemiosło sculpta, naprawdę świetna robota
kubi Napisano 30 Marzec 2007 Autor Napisano 30 Marzec 2007 kolejne próby z displacement map, oraz renderek z materiałem sciągniętym z jakiegoś forum:
kubi Napisano 30 Marzec 2007 Autor Napisano 30 Marzec 2007 bo to "mały" słonik :). a one kłów nie mają
Owen Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 modele rewelacja, jestem ciekaw jak Ci tekstury wyjdą :)
Gość _Kreska_ Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 eh no! fajny model, i od razu widać ze słonik jest wesoły :) tylko material niebardzo, w ogóle niesłoniowaty ;(
makak Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 Fajny słonik. Tylko IMO jeśli to mały słonik, to powinien mieć trochę mniejszą trąbę. Ale poza tym fajnie :) pozdrawiam, makak_
Tomek Kosiorek Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 ładny słonik ale nie widać, że mały; taki średni:)
Rekomendowane odpowiedzi