Mironeczek Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Description: "Malutcy" ("the Tinies") are a family of bugs (cockchafers) lives in strange clockwork. Cockchafers are a symbol of excellence and beauty of all things made by nature, clockwork are a symbol of perfection (and of course beauty) human mind. here is a picture: and a link to hi-res wersion (~6.1 MB) http://chomikuj.pl/Mironeczek/malutcy.jpg "Malutcy" będą ukazywać doskonałość natury (chrząszcze) połączone z doskonałością techniki (mechanizm) wszystko mam nadzieję w lekko "fantastycznym" stylu. Zegar może (o ile bawimy się w interpretację) symbolizować biorytm przyrody. Dlaczego chrząszcze mają symbolizować doskonałość przyrody? - hmm wystarczy obejrzeć doskonały "mikrokosmos" Dlaczego mechanizm zegarowy ma symbolizować doskonałość techniki - bo jest mały (przeważnie) , towarzyszy nam przez całe życie od pokoleń, polegamy na nim w każdej sytuacji, dostosowujemy swoje życie do niego... i nie zapowiada się żeby coś to zmieniło... :) to tyle opisu konceptu.
Mironeczek Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 kurcze nie wiem jak się dodaje te ikonki :/ - nie lubię być na bakier z regulminem a no i oczywiście przepraszam za opieszłość :D
ferni Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 modelik ładny ciekawe co bedzie dalej. Pozdro
Mironeczek Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 I mam pytanie :D Jak zarządzać wątkiem czyli jak dodać jakąś ikonkę albo coś ?
Gość tiki_tiki_tak Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 O JA !!!! :D Pierwszy raz jestem na takiej stronie ..jestem pod wrażeniem... O mamo!!! moje dzieła w Blenderze to moge do kosza wyrzucić ;/ Właśnie znalazłam nowego idola :) Fajnie że ktoś ma talent :D
krzyhhh Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Mironeczek: pracka barszo ładna . ps. zamiast zadawać tu takie pytania... zerknij do FAQ
Mironeczek Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 :) trochę techniki i się człowiek gubi... :D wieczorkiem puszczę jeszcze kilka renderów :]
krzyhhh Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 opisz koncept :) .. po co robal.. po co machina .. pzdr.
Mironeczek Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 :) opisałem :D mam nadzieję że wystarczy...
Mr Pank Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 podoba mi się ta zegarowa kompozycja, ładne ale musisz się spieszyć bo czasu mało
Gość FilozOff Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 wszystko ładnie, pomysł też niczego sobie. Czekam na połączenie w całość...
Mironeczek Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 tłem miało być coś takiego (ogólny zarys) i wygląd mniej więcej tak :D jeszcze kilka detali na tle i będę mapować kolorki mniej więcej takie będą ale o tym jeszcze nie zdecydowałem :D no i oczywiście chrząszcze :p
Gość tiki_tiki_tak Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 U la la Chwile mnie nie było a tu już taki postęp... Jak tak na to patrze to ani nie chce myśleć ile ci to czasu pochłania bo każdy szczególik dopięty na ostatni guziczek :cool:
ETA Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Zapowiada się fajnie:), czekam na jakąś wersję z chrząszczem.
Mironeczek Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 kolejny mały apdejt :D usunąłem mechanizm żeby pokazać ja będą wyglądać tekstury. :) z powodu prostego - że tekstury mają czasem po 8mb albo i więcej nie umieszczam ich na tym wątku.:p teraz czeka mnie "tylko" zrobienie małego bałaganu wokoło mechanizmu i umiejscownienie chrząszczy.
Gość tiki_tiki_tak Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Nom... czekamy czekamy ... Mam nadzieje że znajdujesz czas na ...sen :rolleyes:
Mironeczek Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Dodałem kilka detali na tło - śrubki, nakrętki sprężynki etc.
krzyhhh Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 hm. super modele 3d.. ale przez to ujęcie wszystko wyląda strasznie płasko... prawie jak by było na layerach szopa posklejane pozdro
Mironeczek Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 tło już skończone - teraz tylko mechanizm i chrząszcze :D wiem że z tego widoku całość wygląda dość płasko - nie uznaję tego za błąd widziałem kilka b.dobrych "płaskich" prac i uważam że to wnosi dużo do grafiki 3D bo to zawsze inne spojrzenie na możliwości silników trójwymiarowych. Może się mylę :p ale i tak mam nadzieję że efekt mojej pracy jest ciekawy. ps. nie umieszczam mechanizmu gdyż zrzera za dużo poly a i tak go nie modyfikuję :cool: mam nadzieję że do jutra uda mi się zrobić jakiś render testowy całości ;)
bartonfink Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Bardzo fajne zakrecone i odjechaneformy.Wszystko bardzo photor. i smacznie. Zdradz gdzie bedzie robal - bo nie moge go nigdzie umiejscowic:D W temacie sporopiszesz o "doskonalosci" ale nic o pieknie. Mam nadzieje ze zgrabnie zamkniesz cala pracke. Pozdro
tymko Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Ja to wiele bym już z tym nie robił. To te małe elementy niech będą bohaterami. W końcu każdy z nas miał za zadanie pokazać coś co dla nas jest piękne i Ty to właśnie pokazałeś. Świetna praca!
Gość _Kreska_ Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 kurcze, wyglada jak robione w 2d :) czekamy na chrząszcze, ciekaw jestem jak to skomponujesz, powodzenia :D
Mironeczek Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Dzięki :D miło wiedzieć że praca się podoba :) tutaj mały update: z tymi chrząszczami jest mały (a raczej właśnie duży) problem bo one strasznie dużo poly mają ehhh no cóż zostały niecałe 2 dni a w zasadzie 1 dzień żeby rozwiązac ten problem :confused: ... Pozdrawiam :)
Sanderalek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 To zapisz pracke :P Wrzuc wszystkie chrząszcze i zobacz czy komp da rade :P Jak da to renderuj xD
tymko Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Świetnie wygląda. Dla mnie jest to najciekawsza praca w bitwie. Natomiast zrezygnowałbym z tych ornamentów dekoracyjnych ( to sprężyny czy roślinność?) Lepiej wyglądałyby sprężyny. A te chrząszcze podarowałbym sobie. To oczywiście jest tylko wskazówka. Większość pewnie się ze mną nie zgodzi. Ale to Ty tu rządzisz!
Ania Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 ładnie to wygląda. robaki możesz wyrenderować osobno i wstawić w PS, albo wstawiać po jednym i renderować tylko ten kawałek gdzie on jest (render region), i potem w PS powklejać gdzie należy.
Gość tiki_tiki_tak Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 A ja powiem że jest bardzo fajowo ... Z moją cierpliwością jakbym miała się zająć tyloma szczególikami to chyba mój komp musiałby nauczyć się latać :/ bo by co chwile wylatywał przez okno :) hm..a jakie by Ci rady powiedzieć ... myślę że i tak całą wizje już masz w głowie poukładaną ... więc pozostaje mi tylko życzyć powodzenia w dalszym tworzeniu :)
Mironeczek Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 a oto sprawcy zamieszania w mojej pracy... ehhh trzeba będzie zrobić render warstwowy liczyłem ze wszystko wsadzę do jednego pliku i będzie klawo... okazuje się że czasem 750 mb ram nie wystarcza... zastanawiam się nad kilkoma innymi kształtami chrząszczy - tylko tak jak pisał tymko chciałem zrezygnować z nich całkowicie - ale zrobię małe (i piękne) i jedynie 4-5 w kilku miejscach... głównie na zegarze - bo wydaje mi się że tam czegoś brakuje - jakiegoś ciemnego motywu. mogę się pomylić z kompozycją - przecież są jeszcze tszy tygodnie ehhhh...
Chris_3d Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Praca masakra , pomysł też orginalny , Podoba mi się bardzo. człowieku podziwiam Cię, ja 8lat temu miałem 1GB RAM i cel 330 teraz man 2GB RAM P4 3.2 a grafika to takie hobby taka zabawa. Ale pewnie zauważyłeś już ze jak się kółka resoraką zacinają i skrzypią to i zabawa przestaje bawić tylko wkuża! P.S. Odpaliłem RainbowSixVegas P4 3.2GH to zaledwie minimum i pojawia się taki niefajny wykszyknik :(.
Gość FilozOff Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Miron jak tam prace? dzieje się coś? wrzucił byś jakiś screen żeby nie trzymać nas tak w niepewności...
bartonfink Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 czlowieku :) jak ja bym mial 740 ramu to ło ho ho co ja bym zrobil :D Jedyne pozytywne co z mojego grata wynika to to ze nauczylem sie optymalizacji. Szczerze mowiac tez bym CI to doradzal bo te robaczki (swoja droga swietne) nic by nie stracily przy wielorotnie zadszej siatce . No chyba ze zamierzasz to drukowac na czyms naprawde sporym. pozdro - i pochwal sie :)
Mironeczek Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 mniej więcej tak będą wyglądać chrząszcze - tylko ze będzie ich więcej. Myślę żeby jednak zrobić troszkę więcej "bałaganu" wokół mechanizmu i może żeby chrząszcze popychały elementy metalowe. tak żeby może wyglądało że to one stworzyły ten cały mechanizm ;) ale to marzenia póki co. oto mały apdejt :
Mironeczek Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 kolejny update. Mogę to nazwać głównym szkicem do finalnego renderu hi-res. kolory raczej takie zostaną. ps. chrząszczy jest 14 :] chciałbym dodać kilka efektów cząsteczkowo-kolorystycznych wokół "dziwnej sprężyny" i chrząszczy. mniej więcej coś takiego jak na trawie w tym obrazku: Above The Grund / Below The Sky
Kamma Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Wszytko fajnie, tylko jaki jest sens tworzyć chrząszcze w kolorze z licznymi detalami, jeśli na finalnej pracy mają one podobny, do tła, odcień i przez to są mało widoczne ( malusieńkie )?
Mironeczek Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 Hmmm dobre pytanie :cool: moim zdaniem widać detale na tym dużym obrazku. te czółki i fikuśne nóżki o wiele lepiej wyglądają niż jakby miały być proste. Oczywiście zrobiłem zbyt złorzonych "malutkich" ale zawsze lepiej za dużo niż za mało :] dzięki temu raczej nie martwię się zrobieniem renderu o dużych rozmiarach. Co do kolorystyki. Chrząszcze (modele) mają bardzo jaskrawe kolory niepasujące do reszty otoczenia i wyglądałyby śmiesznie albo conajmniej jak by były wklejone a tak trzy światełka z kolorkami + odpowiedni rodzaj cieniowania mapy + drobna postproduckja i chrząszcze się stonowały. Próbowałem skótecznie wydobyć ich kolory w fotosklepie ale nie wyglądało to dobrze. Uwzględnię jednak twoje uwagi i w finalnym renderze postaram sie nieco je pokolorować. Co do detali - hmmm no niestety już raczej ich nie zlikwiduje.
Stalker Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Jak skonczysz to prosze w rozdzialce 1680x1050 na tapetke:)
ferni Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 a ja bym zmniejszył chzaszcze i skopiowal ich ze 200 razy i fajnie poustawiał moze tak z nagromadzonego jednego punktu rozchodzace sie po scałej pracy, nom i by sie przydała wieksza rozdzialka taak minimum o połowe
chudy Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 mi sie właśnie wydaje, że chrząszcze powinny być w kolorze. dość mocno odcinać się od tła. bo teraz wyglądają jak element tła. ale to tylko moje zdanie ;] może wyrenderuj to na osobnych warstwach (chrząszcze i tło) i potem w foto sklepie poskładaj. z tym, że chrząszcze wyrenderuj z troche innym światłem, żeby wydobyć kolorki.
KoMic Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 praca moze i fajna wizualnie, ale z klasycznym pojmowaniem 3d ma niewiele wspolnego żuczki wygladaja jak naklejone i cala praca wyglada jak z pod PSa, sam nie wiem co o tym sadzic. nvm, pozdrawiam i zycze powodzenia z Jury: ]
Mironeczek Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 ale z klasycznym pojmowaniem 3d ma niewiele wspolnego Hmm ja uważam to za atut :D po finalnym renderze zamieszczę siatkę całego modelu.
Gość spokojny Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 bez urazy ale mi jakoś ta scenka się nie widz... Ale może to wyłącznie moje odczucie.
Touch Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 spokojny ---> Tylko Twoje odczucie. Mironeczek ---> Świetne;) Dla mnie jesteś jednym z faworytów;) Pozdrawiam i powodzenia w przeprawie przez głosowanie jury;)
Gość User190 Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 nie patrząc przez pryzmat 3d, jest to bardzo dobra praca!! gratuluję!! :)
Rekomendowane odpowiedzi