Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Description:

"Malutcy" ("the Tinies") are a family of bugs (cockchafers) lives in strange clockwork. Cockchafers are a symbol of excellence and beauty of all things made by nature, clockwork are a symbol of perfection (and of course beauty) human mind.

 

here is a picture:

mala1.jpg

 

 

and a link to hi-res wersion (~6.1 MB)

http://chomikuj.pl/Mironeczek/malutcy.jpg

 

 

 

"Malutcy" będą ukazywać doskonałość natury (chrząszcze) połączone z doskonałością techniki (mechanizm) wszystko mam nadzieję w lekko "fantastycznym" stylu. Zegar może (o ile bawimy się w interpretację) symbolizować biorytm przyrody. Dlaczego chrząszcze mają symbolizować doskonałość przyrody? - hmm wystarczy obejrzeć doskonały "mikrokosmos" Dlaczego mechanizm zegarowy ma symbolizować doskonałość techniki - bo jest mały (przeważnie) , towarzyszy nam przez całe życie od pokoleń, polegamy na nim w każdej sytuacji, dostosowujemy swoje życie do niego... i nie zapowiada się żeby coś to zmieniło... :) to tyle opisu konceptu.

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość tiki_tiki_tak
Napisano

O JA !!!! :D

Pierwszy raz jestem na takiej stronie ..jestem pod wrażeniem...

O mamo!!! moje dzieła w Blenderze to moge do kosza wyrzucić ;/

Właśnie znalazłam nowego idola :)

Fajnie że ktoś ma talent :D

Gość FilozOff
Napisano

wszystko ładnie, pomysł też niczego sobie.

Czekam na połączenie w całość...

Napisano

tłem miało być coś takiego (ogólny zarys)

tloheh.jpg

i wygląd mniej więcej tak :D

dowys13.jpg

 

jeszcze kilka detali na tle i będę mapować

 

kolorki mniej więcej takie będą ale o tym jeszcze nie zdecydowałem :D

 

no i oczywiście chrząszcze :p

Gość tiki_tiki_tak
Napisano

U la la

Chwile mnie nie było a tu już taki postęp...

Jak tak na to patrze to ani nie chce myśleć ile ci to czasu pochłania bo każdy szczególik dopięty na ostatni guziczek :cool:

Napisano

kolejny mały apdejt :D

lok.jpg

lok2.jpg

usunąłem mechanizm żeby pokazać ja będą wyglądać tekstury. :)

z powodu prostego - że tekstury mają czasem po 8mb albo i więcej nie umieszczam ich na tym wątku.:p

teraz czeka mnie "tylko" zrobienie małego bałaganu wokoło mechanizmu i umiejscownienie chrząszczy.

Gość tiki_tiki_tak
Napisano

Nom... czekamy czekamy ...

Mam nadzieje że znajdujesz czas na ...sen :rolleyes:

Napisano

tło już skończone - teraz tylko mechanizm i chrząszcze :D

15-rend.jpg

 

wiem że z tego widoku całość wygląda dość płasko - nie uznaję tego za błąd widziałem kilka b.dobrych "płaskich" prac i uważam że to wnosi dużo do grafiki 3D bo to zawsze inne spojrzenie na możliwości silników trójwymiarowych. Może się mylę :p ale i tak mam nadzieję że efekt mojej pracy jest ciekawy.

 

ps. nie umieszczam mechanizmu gdyż zrzera za dużo poly a i tak go nie modyfikuję :cool: mam nadzieję że do jutra uda mi się zrobić jakiś render testowy całości ;)

Napisano

Bardzo fajne zakrecone i odjechaneformy.Wszystko bardzo photor. i smacznie.

 

Zdradz gdzie bedzie robal - bo nie moge go nigdzie umiejscowic:D

 

W temacie sporopiszesz o "doskonalosci" ale nic o pieknie. Mam nadzieje ze zgrabnie zamkniesz cala pracke.

 

Pozdro

Napisano

Ja to wiele bym już z tym nie robił. To te małe elementy niech będą bohaterami. W końcu każdy z nas miał za zadanie pokazać coś co dla nas jest piękne i Ty to właśnie pokazałeś. Świetna praca!

Gość _Kreska_
Napisano

kurcze, wyglada jak robione w 2d :) czekamy na chrząszcze, ciekaw jestem jak to skomponujesz, powodzenia :D

Napisano

Dzięki :D miło wiedzieć że praca się podoba :)

tutaj mały update:

17-rendcopya.jpg

 

z tymi chrząszczami jest mały (a raczej właśnie duży) problem bo one strasznie dużo poly mają ehhh no cóż zostały niecałe 2 dni a w zasadzie 1 dzień żeby rozwiązac ten problem :confused: ... Pozdrawiam :)

Napisano

Świetnie wygląda. Dla mnie jest to najciekawsza praca w bitwie. Natomiast zrezygnowałbym z tych ornamentów dekoracyjnych ( to sprężyny czy roślinność?) Lepiej wyglądałyby sprężyny. A te chrząszcze podarowałbym sobie. To oczywiście jest tylko wskazówka. Większość pewnie się ze mną nie zgodzi. Ale to Ty tu rządzisz!

Napisano

ładnie to wygląda.

 

robaki możesz wyrenderować osobno i wstawić w PS, albo wstawiać po jednym i renderować tylko ten kawałek gdzie on jest (render region), i potem w PS powklejać gdzie należy.

Gość tiki_tiki_tak
Napisano

A ja powiem że jest bardzo fajowo ...

Z moją cierpliwością jakbym miała się zająć tyloma szczególikami to chyba mój komp musiałby nauczyć się latać :/ bo by co chwile wylatywał przez okno :)

 

hm..a jakie by Ci rady powiedzieć ... myślę że i tak całą wizje już masz w głowie poukładaną ... więc pozostaje mi tylko życzyć powodzenia w dalszym tworzeniu :)

Napisano

a oto sprawcy zamieszania w mojej pracy... ehhh trzeba będzie zrobić render warstwowy liczyłem ze wszystko wsadzę do jednego pliku i będzie klawo...

okazuje się że czasem 750 mb ram nie wystarcza...

 

zastanawiam się nad kilkoma innymi kształtami chrząszczy - tylko tak jak pisał tymko chciałem zrezygnować z nich całkowicie - ale zrobię małe (i piękne) i jedynie 4-5 w kilku miejscach... głównie na zegarze - bo wydaje mi się że tam czegoś brakuje - jakiegoś ciemnego motywu.

 

mogę się pomylić z kompozycją - przecież są jeszcze tszy tygodnie ehhhh...

 

18-rend.jpg

19-rend.jpg

20-rend.jpg

Napisano

Praca masakra , pomysł też orginalny , Podoba mi się bardzo.

 

człowieku podziwiam Cię, ja 8lat temu miałem 1GB RAM i cel 330 teraz man 2GB RAM P4 3.2 a grafika to takie hobby taka zabawa.

Ale pewnie zauważyłeś już ze jak się kółka resoraką zacinają i skrzypią to i zabawa przestaje bawić tylko wkuża!

 

P.S. Odpaliłem RainbowSixVegas P4 3.2GH to zaledwie minimum i pojawia się taki niefajny wykszyknik :(.

Gość FilozOff
Napisano

Miron jak tam prace? dzieje się coś? wrzucił byś jakiś screen żeby nie trzymać nas tak w niepewności...

Napisano

czlowieku :) jak ja bym mial 740 ramu to ło ho ho co ja bym zrobil :D

 

Jedyne pozytywne co z mojego grata wynika to to ze nauczylem sie optymalizacji. Szczerze mowiac tez bym CI to doradzal bo te robaczki (swoja droga swietne) nic by nie stracily przy wielorotnie zadszej siatce . No chyba ze zamierzasz to drukowac na czyms naprawde sporym.

 

pozdro - i pochwal sie :)

Napisano

mniej więcej tak będą wyglądać chrząszcze - tylko ze będzie ich więcej. Myślę żeby jednak zrobić troszkę więcej "bałaganu" wokół mechanizmu i może żeby chrząszcze popychały elementy metalowe. tak żeby może wyglądało że to one stworzyły ten cały mechanizm ;) ale to marzenia póki co.

 

oto mały apdejt :

testrendercopy.jpg

Gość FilozOff
Napisano

coś się gubią te robaczki w tej scenie...

Napisano

kolejny update. Mogę to nazwać głównym szkicem do finalnego renderu hi-res.

 

kolory raczej takie zostaną.

aaaacopy.jpg

 

ps. chrząszczy jest 14 :]

 

chciałbym dodać kilka efektów cząsteczkowo-kolorystycznych wokół "dziwnej sprężyny" i chrząszczy. mniej więcej coś takiego jak na trawie w tym obrazku:

Above The Grund / Below The Sky

Napisano

Wszytko fajnie, tylko jaki jest sens tworzyć chrząszcze w kolorze z licznymi detalami, jeśli na finalnej pracy mają one podobny, do tła, odcień i przez to są mało widoczne ( malusieńkie )?

Napisano

Hmmm dobre pytanie :cool:

 

moim zdaniem widać detale na tym dużym obrazku. te czółki i fikuśne nóżki o wiele lepiej wyglądają niż jakby miały być proste. Oczywiście zrobiłem zbyt złorzonych "malutkich" ale zawsze lepiej za dużo niż za mało :] dzięki temu raczej nie martwię się zrobieniem renderu o dużych rozmiarach.

 

Co do kolorystyki. Chrząszcze (modele) mają bardzo jaskrawe kolory niepasujące do reszty otoczenia i wyglądałyby śmiesznie albo conajmniej jak by były wklejone

a tak trzy światełka z kolorkami + odpowiedni rodzaj cieniowania mapy + drobna postproduckja i chrząszcze się stonowały. Próbowałem skótecznie wydobyć ich kolory w fotosklepie ale nie wyglądało to dobrze. Uwzględnię jednak twoje uwagi i w finalnym renderze postaram sie nieco je pokolorować. Co do detali - hmmm no niestety już raczej ich nie zlikwiduje.

Napisano

a ja bym zmniejszył chzaszcze i skopiowal ich ze 200 razy i fajnie poustawiał moze tak z nagromadzonego jednego punktu rozchodzace sie po scałej pracy, nom i by sie przydała wieksza rozdzialka taak minimum o połowe

Napisano

mi sie właśnie wydaje, że chrząszcze powinny być w kolorze. dość mocno odcinać się od tła. bo teraz wyglądają jak element tła. ale to tylko moje zdanie ;]

może wyrenderuj to na osobnych warstwach (chrząszcze i tło) i potem w foto sklepie poskładaj.

z tym, że chrząszcze wyrenderuj z troche innym światłem, żeby wydobyć kolorki.

Napisano

praca moze i fajna wizualnie, ale z klasycznym pojmowaniem 3d ma niewiele wspolnego żuczki wygladaja jak naklejone i cala praca wyglada jak z pod PSa, sam nie wiem co o tym sadzic. nvm, pozdrawiam i zycze powodzenia z Jury: ]

Gość spokojny
Napisano

bez urazy ale mi jakoś ta scenka się nie widz... Ale może to wyłącznie moje odczucie.

Napisano

spokojny ---> Tylko Twoje odczucie.

Mironeczek ---> Świetne;) Dla mnie jesteś jednym z faworytów;) Pozdrawiam i powodzenia w przeprawie przez głosowanie jury;)

Gość User190
Napisano

nie patrząc przez pryzmat 3d, jest to bardzo dobra praca!! gratuluję!! :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności