Napisano 17 Sierpień 200816 l http://www.youtube.com/watch?v=h4pkGW_6eEA Moja pierwsza animacja. Co o tym walk cycle sadziecie? Majke mam od tygodnia. Prosze o wskazowki. Dzieki. Dodam ze robilem to na szybkiego na kolanie :)
Napisano 18 Sierpień 200816 l http://www.youtube.com/watch?v=8sEWA83YGVM jakos mi to sztywno cosik wyszlo :/
Napisano 23 Sierpień 200816 l Witam! Amatorsko próbuję coś tworzyć. Oto moje parę sekund. Napiszcie co sądzicie, swoje uwagi, rady. Pozdrówka.
Napisano 27 Sierpień 200816 l Teścik do instruktażu. Edytowane 27 Sierpień 200816 l przez Sebastian Ozga
Napisano 13 Wrzesień 200816 l Witam ,kolejny teścik (2) tym razem "partikle" : Edit ,jeszcze takie coś (wybuch piłeczek ,hehe konfetti) Edytowane 13 Wrzesień 200816 l przez adrian2608
Napisano 3 Październik 200816 l Teoretycznie mozna takie cos robic chyba w ps, gimpie czy innych programach. Praca na warstwach powinna to bardzo ulatwiac, chociaz nie mam pojecia jak dokladnie wyglada tworzenie takiej animacji:)
Napisano 3 Październik 200816 l No raczej nie byloby to zbyt wygodne. PAP jest stworzony PRZEZ ANIMATOROW, wiec narzedzia sa dosyc wygodne i intuicyjne.
Napisano 3 Październik 200816 l wielkie dzięki za info. trzeba ten program przetestować... ;) rep + a animacja w stylu cartoon rozumiem... ?
Napisano 3 Październik 200816 l fajne, ale cos takie slow motion calosc Panie Reanimator :). Ja robie szkicowe animacje pod 3d i zaczynam je w Flipbook - probowalem kiedys jakies softy i zaden mi jakos nie podszedl, a flipbook rewelka :) nie jest to jeszcze dopieszczony soft ma jakies braki ale szybko i intuicyjnie sie pracuje.
Napisano 3 Październik 200816 l Fajne fajne Reanimator, ja nie potrafie animowac 2d ale jak cos sobie testuje to robie to w Photosopie - on dziala juz zupelnie na animacjach, bardzo wygodnie.
Napisano 3 Październik 200816 l Lukasz, nie wiem, czy masz na mysli czesc w powietrzu, czy moze gif odtwarza Ci sie powoli ;) Flipbook mnie drazni, nie ogarniam go, chociaz jest dosyc prosty;) Pingwin: wierze Ci na slowo;) Chociaz... sprobuje, jak bede w domu ;)
Napisano 3 Październik 200816 l Podskok (oderwanie się od ziemi) jest trochę za wolny, tak jakby mu się nogi kleiły do podłoża, oprócz tego fajne.
Napisano 3 Październik 200816 l Zgadza sie i myslalem o tym, ale jak tak dlugo na to patrzylem, to wydalo mi sie ok ;))) Ani, animacja tez sie zajmujesz? :) edit: eee, looknalem na to swiezym okiem i zdecydowanie jest zle! :D Do poprawienia. Dzieki ;)
Napisano 3 Październik 200816 l Tak, zajmuje się animacją drobiu, http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43448
Napisano 3 Październik 200816 l Ranimator.hehe. Bardzo fajny timing.Masz smykalke do animacji. Fajnie sie zbiera do skoku, fajny zamach i bardzo fajnie zamortyzowal londowanie. Szkoda, ze pokazujesz ta animacje w formie szkicowej. Edytowane 3 Październik 200816 l przez ZbyszekLLL
Napisano 3 Październik 200816 l Dzieki, Zbyszku;) To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc? Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania). Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;) Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;) Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)
Napisano 4 Październik 200816 l a animacja w stylu cartoon rozumiem... ? A jak Ci sie wydaje? ;))))))
Napisano 4 Październik 200816 l serwus :) Reanimator - bardzo superowo i sympatycznie to wyglada. podoba mi sie bardzo :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 4 Październik 200816 l Reanimator to było pytanie retoryczne... Master rozumiem że startujesz w bitwie z animacją???
Napisano 4 Październik 200816 l Master, jak wytniesz z tego niepotrzebne klatki to moze byc lepiej ;) Albo zwieksz framerate, moze styknie ;)
Napisano 4 Październik 200816 l Lukasz ma racje, troche za wolno, ale generalnie b. fajnie. Jak dla mnie wolny jest moment wymachu palka ... nie ma w nim zadnego slow in/out. FlipBOOK jest rewelacyjny... prawda to :D. Pozdrawiam.
Napisano 4 Październik 200816 l Dzieki, Zbyszku;) To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc? Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania). Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;) Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;) Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;) hah jakbym slyszal siebie :P, dlatego sadze ze 2d ma w sobie to cos, pracuje sie swobodniej. Anyway brudna krecha, wyglada fajniej niz wyczyszczona :)
Napisano 4 Październik 200816 l 2D ma dużo uroku i dużo plusów... może się mylę jednak bardziej rozwija wyobraźnie...
Napisano 5 Październik 200816 l fajne to... reanimaszun.. tylko troszkę drażni niekosekwencja kreski.. ale timing wspaniały... króliczek słabo wygląda - jasna kreska.(mało marchewki jadł) pozdrawiam.
Napisano 5 Październik 200816 l To nie kroliczek, to Coś z Długimi Uszami, Żeby Można Było Zrobić Jiggla Na Uszach. ;) Dodany na koncu, zeby nadac sens uderzaniu pala w ziemie ;)
Napisano 8 Październik 200816 l hihihi... a gdzie dlaszy ciąg..?? - [...] on chybia.. chwilkę się zatanawia.. po czym wielki Uszol wyskakuje z nory.. i wali go swoją "pałą"... [...] pozdrawiam.
Napisano 26 Październik 200816 l Chyba dobry dział ,meteor crash na podstawie tutka z videocopilot: Edit i jeszcze takie coś (groving curve) Edytowane 29 Październik 200816 l przez adrian2608
Napisano 28 Październik 200816 l Dalej bawie sie w animacje 2d;) Tym razem poduszka, worek, whatever. ./////////// WORK IN PROGRESS //////////////// Do skonczenia i poprawienia kilka rzeczy.
Napisano 1 Listopad 200816 l no właśnie... :/ czekamy niecierpliwie... hihi.. adrian2608- meteora mogłeś wrzucić też do wątku - [VFX] - miniBitwa #1 - Meteoryt pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 200816 l a w 3d co tam animujesz ...... moze powalczymy cos na 11sec ? :) jakbym mial wiecej czasu to moze nastepny miesiac bylbym w stanie cos zrobic,o ile bedzie fajny wav :P. Z tego co widzialem na blogu, ze starych animek jeszcze na 10sec fajna pracke zrobiles.
Napisano 5 Listopad 200816 l Animuje sobie ten rig: http://highend3d.com/maya/downloads/character_rigs/DEVIL-4457.html Jak mi sie bedzie chcialo, to dorzuce do mojego osobnego watku z "mini animacjami" ;) Teraz chce wrocic do 11sec z zeszlego miesiaca, ktorego nie skonczylem, ale nad ktorym troche sie nameczylem,
Napisano 9 Listopad 200816 l Nauka Afterka ;] tutek energy : Sly- Ten meteor to tylko test ,na minibitwe zrobie coś nowego ,czasu jeszcze tyle ,że można kilka crashow zrobić ;] ,pozdro .
Napisano 19 Listopad 200816 l Dzięki panowie ;) Tym razem underwater test ,troszkę mi się kaustyka zatrzymała przy końcu animacji ,oraz jak ktoś ciekawy setup node's: Setup node's: http://www.speedyshare.com/175248153.html Edit: Taki test walk cycle ,wiem trochę sztywno ,teraz czas na coś większego :) http://vimeo.com/2295140 Edytowane 20 Listopad 200816 l przez adrian2608
Napisano 1 Grudzień 200816 l adrian2608 sztywno, to mało powiedziane, mogłeś chociaż na szybko popracować na krzywych... fakt że koleś ma dużą głowę jednak nie przesadziłeś z tym ruchem??? skończysz?
Napisano 5 Grudzień 200816 l Waldx kojarze Twoje animki mniej wiecej i powiem, ze sie rozwijasz :) to dobrze. Trzymasz tutaj pewien poziom i w zasadzie jak dobre by to nie bylo, uwagi zawsze sie znajda, kazdy widzi to na swoj sposob. Dobra, nie lubie sie madrzyc... moze tak ogolnie - sama koncepcja ruchow troche do mnie nie przemawia, ja bym go tu zrobil naprawde wscieklego..... gotowego rozerwac wszystko na kawalki aaaghrrrr :D. Skoki i rzut chyba najslabiej, moment jak bije sie po klacie moglby byc dluzszy, nie spiesz sie z pokazaniem tego co robi postac. Nie odpuszczaj i cwicz ! :)
Napisano 23 Grudzień 200816 l Kolejne testy ,tym razem na innej postaci ,free rig z Blenderartists : http://www.vimeo.com/2608521
Napisano 23 Grudzień 200816 l Ruchy Twojej postaci są troche takie jakbys skupiał sie na animacje wybranych części ciała, a zapomniał troche o reszcie. Zrób taki test: walk cykle, najpier ruch nóg, potem popraw obroty stóp, następnie ruch bioder, troche tułowia, ramiona i dłonie. Postaraj się też o większą płynność przejść. Pamietaj, że pracuje całe ciało
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto