Skocz do zawartości

Animacja Testy


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzieki, Zbyszku;)

 

To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc?

 

Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania).

 

Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;)

 

Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;)

 

 

Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, Zbyszku;)

 

To forma szkicowa, poniewaz w animacji 2d jara mnie... jakie slowo byloby dobre... organicznosc? naturalnosc?

 

Tutaj trzeba myslec od razu o wszystkich "principles", a przyznaje, ze podczas animowania 3d "oszukiwalem" wykorzystujac mozliwosci programu (np. overlapy robione za pomoca offsetow kluczy pod koniec animowania).

 

Strasznie mi sie podoba w animacji 2d, ze nie ma NIC za darmo, ale za to ogranicza mnie jedynie umiejetnosc rysowania;) Jak chce reke tak, to ja sobie rysuje tak. Jak chce dym, to sobie rysuje dym. Jak postac ma podniesc przedmiot, to mam w d***, czy mi rig na to pozwala, czy przy przelaczaniu constraina reka mi przeskoczy ;)

 

Czysty fun i jednoczesnie ciagle myslenie. Teraz dopiero rozumiem, dlaczego "animatorzy nie sluchaja muzyki podczas pracy" ;)

 

 

Wracajac: jak mi sie bedzie chcialo, to sprobuje to wyczyscic;)

 

 

 

hah jakbym slyszal siebie :P, dlatego sadze ze 2d ma w sobie to cos, pracuje sie swobodniej. Anyway brudna krecha, wyglada fajniej niz wyczyszczona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie ;)

Tym razem underwater test ,troszkę mi się kaustyka zatrzymała przy końcu animacji ,oraz jak ktoś ciekawy setup node's:

 

 

Setup node's:

http://www.speedyshare.com/175248153.html

Edit:

Taki test walk cycle ,wiem trochę sztywno ,teraz czas na coś większego :)

http://vimeo.com/2295140

Edytowane przez adrian2608
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldx kojarze Twoje animki mniej wiecej i powiem, ze sie rozwijasz :) to dobrze.

 

Trzymasz tutaj pewien poziom i w zasadzie jak dobre by to nie bylo, uwagi zawsze sie znajda, kazdy widzi to na swoj sposob. Dobra, nie lubie sie madrzyc... moze tak ogolnie - sama koncepcja ruchow troche do mnie nie przemawia, ja bym go tu zrobil naprawde wscieklego..... gotowego rozerwac wszystko na kawalki aaaghrrrr :D. Skoki i rzut chyba najslabiej, moment jak bije sie po klacie moglby byc dluzszy, nie spiesz sie z pokazaniem tego co robi postac. Nie odpuszczaj i cwicz ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruchy Twojej postaci są troche takie jakbys skupiał sie na animacje wybranych części ciała, a zapomniał troche o reszcie.

 

Zrób taki test: walk cykle, najpier ruch nóg, potem popraw obroty stóp, następnie ruch bioder, troche tułowia, ramiona i dłonie. Postaraj się też o większą płynność przejść.

 

Pamietaj, że pracuje całe ciało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności